Pieslēgties

Pieslēgties

Audi izvēlas startēt Formula E

Vairāk

Audi nāk klājā ar jaunu motorsporta stratēģiju -  premium klases zīmolam šī gada sezona būs pēdējā FIA WEC ( FIA World Endurance Championship), partraucot dalību arī Le Mans 24 stundu (24 Hours of Le Mans) sacīkstēs. Tā vietā Audi jauno sezonu sāks pilnībā elektriskās Formula E sacīkstēs.

Šāds lēmums ir saistīts ar Audi ilgtermiņa stratēģiju un konkurētspēju nākotnes motorsportā, kā arī lielu zīmola komandas noslodzi, kuru rada dalība vairākos čempionātos un sacīkstēs. „Esam nozīmīgu pārmaiņu priekšā - mūsu ražotās mašīnas kļūst arvien elektriskākas, un līdzīgs kļūst arī mūsu motorsports. Turpmāk cīnīsimies  ar elektriskās jaudas palīdzību, kas visnotaļ ir motorsporta nākotne,” stāsta Audi valdes priekšsēdētājs Rupert Stadler.

Formula E ir pirmās pilnībā elektriskās sacīkstes, kas ļoti labi iederas Audi stratēģijā, kas paredz tirgū piedāvāt tikai pilnībā elektrisko akumulatoru modeļus sākot ar 2018. gadu. Saistības ar šīm jaunajām  un vispotenciālākajām nākotnes sacīkstēm zīmolam sāksies jau 2017. gadā, kas izskaidro arī Audi ciešāku sadarību ar Team ABT Schaeffler Audi Sport šajā 2016/2017 sezonā.

Neskatoties uz tik kardinālām pārmaiņām saistībā uz dalību FIA WEC, Audi arī 2017. gadā turpinās cīnīties par čempiona titulu DTM sacīkstēs. DTM zīmolam ir nesis vairākus triumfus – šī gada oktobrī Audi vinnēja ražotāju un komandas klasifikācijā, 2013.gadā Maiks Rokenfellers izcīnīja čempiona titulu. Arī viens no titulētākajiem Audi Sport braucējiem Mattias Ekstroms, kas septembrī viesojās Rīgā, ir divreiz kāpis uz augstāko pjedestāla pakāpienu DTM sacīkstēs zem četru apļu zīmola.

Jāatzīmē, ka par dalību FIA Pasaules Rallijkrosa Čempionātā (World RX) vēl nav pieņemts galējais lēmums. Kā tika ziņots,  Mattias Ekstroms ar Audi S1 EKS RX quattro šī gada World RX sezonā jau ir līderos ar lielu punktu pārākumu un to vairs nav iespējams panākt čempionāta pēdējā posmā Argentīnā.

 

Atteikšanās no FIA WEC pieliek punktu ļoti sekmīgai zīmola karjerai konkrētajā motorsporta jomā. Le Mans sacīkstēs 18 gadu laikā Audi ir piedalījies 185 braucienos, Audi Le Mans prototipi ieguva 106 uzvaras, izcinija 80 starta pozīcijas un 94 ātrākos sacīkšu apļus, kā arī kopumā tika izcīnītas 13 uzvaras. Šeit Audi dabuja  savu pirmo uzvaru ar TFSI dzinēju (2001), pirmo sasniegumu ar TDI dzinēju (2006), un arī pirmo sporta mašīnu triumfu ar hibrīdpiedziņu (2012), kā arī iezīmēja citus svarīgus notikumus savā un motorsporta vēsturē kopumā. Taču zīmola stratēģijai mainoties līdzi laikam, tagad Audi cer uz tikpat veiksmīgu karjeru arī Formula E sacīkstēs.

Jaunākas ziņas



Latvijā pieejams Q7 e-tron

Vairāk
Pirmais uzlādējamais hibrīdauto ar quattro piedziņu – Audi Q7 e-tron Latvijā Pirmais pasaulē TDI uzlādējamais hibrīdauto ar quattro piedziņu Audi Q7 e-tron no 2017.gada marta sastopams arī Latvijā. Q7 modelis ir Premium

Lasīt vairāk...

AUDI Megameet 04.09.2016

Vairāk
Kas: AUDI Megameet 2016 Kur: Biķernieku kompleksā sporta bāze [S.Eizenšteina iela 2, Rīga] Kad: 04.09.2016Cikos: 9:00-20:00   Biedrība AUDI-Style.lv sadarbībā ar vortālu AUDI-Style.lv rīko Audi fanu lielo tikšanos Biķern

Lasīt vairāk...

BikerToyz dragrace championship

Vairāk
‘’BIKERTOYZ DRAGRACE CHAMPIONSHIP’’ Iespaidīgs auto pasākums Ventspilī.Dragreisa čempionāta sezona šogad solās būt vēl iespaidīgāka, skatītājiem sniedzot jaunus ātruma rekordus un šovus. 1-2.augustā, Ventspils pilsētas

Lasīt vairāk...

Jaunā Audi A3 Sedana spiegu foto

Vairāk
Nu jau pagājuši divi gadi, kad Ženēvas autosizstādē debitēja jaunais Audi A3 sedana protatips. Izskatās ka nebūs vairs ilgi jāgaida, jo auto jau ir manīts veicot tesata braucus uz koplietošanas ceļiem. Entuziasti arī neg

Lasīt vairāk...

Audi R8 GT Underground Racing

Vairāk
Kaut arī līdz šim neviens nav teicis ka Audi R8 GT būt lēns auto, tomēr  SEMA autošovā - Underground Racing piedāvā padarīt to vēl ātrāku.  Sākotnēji ņemot standarta 560 Zs R8 GT, Underground Racing ir izstrādā

Lasīt vairāk...

Tiguan R-Line atgriežas

Vairāk
Tiguan kompaktais SUV ir ceturtais populārākasi VW modelis uzreiz aiz Golf, Polo un Passat. Pirmās  paaudzes Tiguan R-Line bija viena no populārākajām Tiguan modifikācijām, kas sasniedza gandrīz 20 procentus no kopē

Lasīt vairāk...

displejs