Pieslēgties

Pieslēgties

Audi izvēlas startēt Formula E

Vairāk

Audi nāk klājā ar jaunu motorsporta stratēģiju -  premium klases zīmolam šī gada sezona būs pēdējā FIA WEC ( FIA World Endurance Championship), partraucot dalību arī Le Mans 24 stundu (24 Hours of Le Mans) sacīkstēs. Tā vietā Audi jauno sezonu sāks pilnībā elektriskās Formula E sacīkstēs.

Šāds lēmums ir saistīts ar Audi ilgtermiņa stratēģiju un konkurētspēju nākotnes motorsportā, kā arī lielu zīmola komandas noslodzi, kuru rada dalība vairākos čempionātos un sacīkstēs. „Esam nozīmīgu pārmaiņu priekšā - mūsu ražotās mašīnas kļūst arvien elektriskākas, un līdzīgs kļūst arī mūsu motorsports. Turpmāk cīnīsimies  ar elektriskās jaudas palīdzību, kas visnotaļ ir motorsporta nākotne,” stāsta Audi valdes priekšsēdētājs Rupert Stadler.

Formula E ir pirmās pilnībā elektriskās sacīkstes, kas ļoti labi iederas Audi stratēģijā, kas paredz tirgū piedāvāt tikai pilnībā elektrisko akumulatoru modeļus sākot ar 2018. gadu. Saistības ar šīm jaunajām  un vispotenciālākajām nākotnes sacīkstēm zīmolam sāksies jau 2017. gadā, kas izskaidro arī Audi ciešāku sadarību ar Team ABT Schaeffler Audi Sport šajā 2016/2017 sezonā.

Neskatoties uz tik kardinālām pārmaiņām saistībā uz dalību FIA WEC, Audi arī 2017. gadā turpinās cīnīties par čempiona titulu DTM sacīkstēs. DTM zīmolam ir nesis vairākus triumfus – šī gada oktobrī Audi vinnēja ražotāju un komandas klasifikācijā, 2013.gadā Maiks Rokenfellers izcīnīja čempiona titulu. Arī viens no titulētākajiem Audi Sport braucējiem Mattias Ekstroms, kas septembrī viesojās Rīgā, ir divreiz kāpis uz augstāko pjedestāla pakāpienu DTM sacīkstēs zem četru apļu zīmola.

Jāatzīmē, ka par dalību FIA Pasaules Rallijkrosa Čempionātā (World RX) vēl nav pieņemts galējais lēmums. Kā tika ziņots,  Mattias Ekstroms ar Audi S1 EKS RX quattro šī gada World RX sezonā jau ir līderos ar lielu punktu pārākumu un to vairs nav iespējams panākt čempionāta pēdējā posmā Argentīnā.

 

Atteikšanās no FIA WEC pieliek punktu ļoti sekmīgai zīmola karjerai konkrētajā motorsporta jomā. Le Mans sacīkstēs 18 gadu laikā Audi ir piedalījies 185 braucienos, Audi Le Mans prototipi ieguva 106 uzvaras, izcinija 80 starta pozīcijas un 94 ātrākos sacīkšu apļus, kā arī kopumā tika izcīnītas 13 uzvaras. Šeit Audi dabuja  savu pirmo uzvaru ar TFSI dzinēju (2001), pirmo sasniegumu ar TDI dzinēju (2006), un arī pirmo sporta mašīnu triumfu ar hibrīdpiedziņu (2012), kā arī iezīmēja citus svarīgus notikumus savā un motorsporta vēsturē kopumā. Taču zīmola stratēģijai mainoties līdzi laikam, tagad Audi cer uz tikpat veiksmīgu karjeru arī Formula E sacīkstēs.

Jaunākas ziņas



Jaunums CTS B7 A4 2.0T FMIC KIT

  Jaunais CTS Turbo B7 A4 FMIC komplekts nodrošinās zemāku ieplūdes  gaisa temperatūru , pat ekstrēmās situācijās.   Starpdzesētājs ir piemērots B7 A4 ar K03 ,K04 vai lielākām turbīnām . Priekš uzstādīšana

Lasīt vairāk...

Vēl 20 stacionārie fotoradari

Pamatojoties uz Ministru kabineta 8.novembra konceptuālo ziņojumu par stacionāro fotoradaru ieviešanas gaitu, otrdien, 6.decembrī uz Latvijas autoceļiem sāks darboties otrajā kārtā paredzētie 20 stacionārie fotoradari.

Lasīt vairāk...

Jaunie CSN sodi.

Jaunie CSN sodi. Būsim prātīgi!  

Lasīt vairāk...

Tehniskās apskates nakts

  Tradicionālā tehniskās apskates nakts „uzņem apgriezienus” – šogad tā notiks ne tikai Rīgā, bet arī Cēsīs un Liepājā. Tehniskās apskates nakts devīze visā Latvijā būs viena – „Mēs par drošu auto!”.  Pasākumu norises vi

Lasīt vairāk...

VOLKSWAGEN un Porsche apvienojas

Šā gada 4. jūlijā  kompāniju Volkswagen Aktiengesellschaft un Porsche Automobil Holding SE (Porsche SE) vadība  pieņēma lēmumu par integrētas ražošanas grupas izveidi – attiecīgi ieplānots, ka 1.

Lasīt vairāk...

Audi A6L koncepts

Ķīnā audi prezentē gārākas riteņā bāzes Audi A6L konceptauto . Audi A6L no parastā modeļa ir par 3,7 collām garāks . A6L tiek prezentēts ar jauno E-Tron elektronisko hibrīdauto  koncepta sistēmu. Standarta aprīkojum

Lasīt vairāk...

displejs