Pieslēgties

Pieslēgties

Audi izvēlas startēt Formula E

Vairāk

Audi nāk klājā ar jaunu motorsporta stratēģiju -  premium klases zīmolam šī gada sezona būs pēdējā FIA WEC ( FIA World Endurance Championship), partraucot dalību arī Le Mans 24 stundu (24 Hours of Le Mans) sacīkstēs. Tā vietā Audi jauno sezonu sāks pilnībā elektriskās Formula E sacīkstēs.

Šāds lēmums ir saistīts ar Audi ilgtermiņa stratēģiju un konkurētspēju nākotnes motorsportā, kā arī lielu zīmola komandas noslodzi, kuru rada dalība vairākos čempionātos un sacīkstēs. „Esam nozīmīgu pārmaiņu priekšā - mūsu ražotās mašīnas kļūst arvien elektriskākas, un līdzīgs kļūst arī mūsu motorsports. Turpmāk cīnīsimies  ar elektriskās jaudas palīdzību, kas visnotaļ ir motorsporta nākotne,” stāsta Audi valdes priekšsēdētājs Rupert Stadler.

Formula E ir pirmās pilnībā elektriskās sacīkstes, kas ļoti labi iederas Audi stratēģijā, kas paredz tirgū piedāvāt tikai pilnībā elektrisko akumulatoru modeļus sākot ar 2018. gadu. Saistības ar šīm jaunajām  un vispotenciālākajām nākotnes sacīkstēm zīmolam sāksies jau 2017. gadā, kas izskaidro arī Audi ciešāku sadarību ar Team ABT Schaeffler Audi Sport šajā 2016/2017 sezonā.

Neskatoties uz tik kardinālām pārmaiņām saistībā uz dalību FIA WEC, Audi arī 2017. gadā turpinās cīnīties par čempiona titulu DTM sacīkstēs. DTM zīmolam ir nesis vairākus triumfus – šī gada oktobrī Audi vinnēja ražotāju un komandas klasifikācijā, 2013.gadā Maiks Rokenfellers izcīnīja čempiona titulu. Arī viens no titulētākajiem Audi Sport braucējiem Mattias Ekstroms, kas septembrī viesojās Rīgā, ir divreiz kāpis uz augstāko pjedestāla pakāpienu DTM sacīkstēs zem četru apļu zīmola.

Jāatzīmē, ka par dalību FIA Pasaules Rallijkrosa Čempionātā (World RX) vēl nav pieņemts galējais lēmums. Kā tika ziņots,  Mattias Ekstroms ar Audi S1 EKS RX quattro šī gada World RX sezonā jau ir līderos ar lielu punktu pārākumu un to vairs nav iespējams panākt čempionāta pēdējā posmā Argentīnā.

 

Atteikšanās no FIA WEC pieliek punktu ļoti sekmīgai zīmola karjerai konkrētajā motorsporta jomā. Le Mans sacīkstēs 18 gadu laikā Audi ir piedalījies 185 braucienos, Audi Le Mans prototipi ieguva 106 uzvaras, izcinija 80 starta pozīcijas un 94 ātrākos sacīkšu apļus, kā arī kopumā tika izcīnītas 13 uzvaras. Šeit Audi dabuja  savu pirmo uzvaru ar TFSI dzinēju (2001), pirmo sasniegumu ar TDI dzinēju (2006), un arī pirmo sporta mašīnu triumfu ar hibrīdpiedziņu (2012), kā arī iezīmēja citus svarīgus notikumus savā un motorsporta vēsturē kopumā. Taču zīmola stratēģijai mainoties līdzi laikam, tagad Audi cer uz tikpat veiksmīgu karjeru arī Formula E sacīkstēs.

Jaunākas ziņas



Latvijā pieejams Q7 e-tron

Pirmais uzlādējamais hibrīdauto ar quattro piedziņu – Audi Q7 e-tron Latvijā Pirmais pasaulē TDI uzlādējamais hibrīdauto ar quattro piedziņu Audi Q7 e-tron no 2017.gada marta sastopams arī Latvijā. Q7 modelis ir Premium

Lasīt vairāk...

AUDI Q5 saņem piecas zvaigznes

Euro NCAP piešķir augstāko novērtējumu jaunajam Audi Q5 Jaunās paaudzes Audi Q5, kas plašākai auditorijai tika prezentēts pērn rudenī, ir saņēmis augstāko, piecu zvaigžņu, novērtējumu Eiropas jauno automobiļu novērtēšana

Lasīt vairāk...

Drošas braukšanas apmācība

Autovadītāji tiek aicināti pieteikties CSDD un ERGO rīkotajām bezmaksas drošas braukšanas apmācībām Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD)  sadarbībā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO kampaņas “Pierādi sevi citur, nev

Lasīt vairāk...

Jaunais Audi RS7 Sportback

Detroitas izstādē AUDI stendā bija aplūkojams jaunais luksus  klases hečbeks 2014. gada Audi RS7 Sportback. Auto paredzēts asu izjūtu cienītājiem, par ko parūpēsies 4,0 litru V8 twin-turbo dzinējs ar 560 Zs . jaudu,

Lasīt vairāk...

ACQ 900zs uz ledus (Video)

  Audi-style.lv lietotāja ozolins Audi Coupe Quattro - 900zs uz ledus       

Lasīt vairāk...

Finišē akcija „Autogaismas - Kārtībā”

  Vakar 28. oktobrī noslēdzās ikgadējā, jau trīspadsmitā satiksmes drošības akcija „Autogaismas – Kārtībā!”, kuru organizēja Autoklubs LAMB sadarbībā ar AAS ERGO Latvija, OCTA un CSDD. Tās mērķis bija veicināt sati

Lasīt vairāk...

displejs