Pālekt uz saturu


Sancho

Pievienojās: 14 Sep 2004
Ārpus foruma Forumā bija: Jun 04 2020 23:27
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

A6 / A7 C7 lietas / probleemas / risinaajumi / upgreidi

05 August 2018 - 23:54

Saaksim ar to, ka A7 buutu jaabuut pie A6 nevis A8 sadaljas, jo salons un "pamati" ir no A6.

 

Shis tas no manas pieredzes ar manu A7 3.0 tdi quattro 245zs.

 

Viss labi un skaisti, auto brauc kaa sapnis liidz vienaa ljoti lietainaa dienaa kaarba saak raustiities, nesleedzas, lec aaraa no robiem, utt.

Pirmaa doma, ka kaut kur kontaktos ticis mitrums, jo uz celja tieshaam bija ljoti daudz uudens. Un daudziem A6 C7 tieshi probleemas rodas peec lietainaam dienaam braucot, jo kaarbas kontakts pilns ar uudeni.

 

Taa kaa tas ir S-tronics kursh ir tas pats DSG quattro izpildijumaa, tad sho kaarbu darbina Mechatronics mehaanisms. Shajaa mehaanismaa eljaa peld pati elektriskaa plate (kkas liidziigs kaa plates TV vai kompii), kura ir ljoti juutiiga uz dazhaadiem skaidu noseedumiem utt. Elljas mainja var paliidzeet, ja rodas probleemas (ko arii Audi oficiaali saka, ka nekas cits nav jaamaina) + Audi ir kaut kaads programmas upgreid, lai plate nejuuk praataa. Bet izlaizhot veco ellju, nonjemot mechatronic un iztiirot ar bremzhu tiiriitaaju un visu smuki atpakalj ar jaunu ellju un filtru - domaaju atgrieziis kaarbu pie jauniibas dienaam un straadaas bez kljuudaam. Kljuudas paarsvaraa ir: P17E100, P176C00, P17D400.

 

Veel, deriigi bagaazhniekaa paarbaudiitkaarbas drozhinaataaju, kursh ir tikai 5 / 7,5 amp un nodroshina sajuuga / kaarbas darbiibu.

 

Bet, manaa gadiijumaa viss bija veel interesantaak.. Kaarbai bija izteceejusi ellja... Un visa ellja smuki noskalota no "pannas" ar lielo uudens daudzumu uz celja. Kaarba sausa, ne pazimes. Visa probleema kaarbas elljas filtra plastmasas korpusaa, kursh laikam peec uzsilshanas dabuuja auksta uudens shalti, saplaisaaja un izspeda ellju aaraa. Mechatronics satiiriits, jauns elljas filtrs, korpuss, DSG ellja - rezultaataa kaarba straadaa kaa jauna. 

 

Ceru, ka shis info kaadam naakotnee paliidzees un nebuus jaaizsviezh simti auto servisos, kuri dara to, ko pashi nezina - ar tekstiem, vajag jaunu kaarbu, jauno motoru, jaunu mashiinu, utt.

 

Meedz buut, ka tomeer celinji uz plates sadeg, tad gan taa buus jaamaina.

Shiis kaarbas ir uz A4, A5, A6, A7, A8, Q5 (nezinu par Q7). 7 robi. Principaa viss tas pats darbojas uz 6 robu DSG kaarbaam priekshpiedzinjaam Audi, VW, Skoda, Seat.

Happy New 2013 Year!

31 December 2012 - 21:28

Noveelu visiem Audi-style biedriem, Audi faniem laimiigu Jauno - 2013. gadu!!!!

Lai jums pashiem veseliiba, nauda, miilestiiba un vismaz pa vienam Audi! :)
Lai juusu OOOO griezhas labaak kaa jebkad un bez kjibeleem!

Tiekamies nu jau 2013jaa.
Sancho

Aitas! :)

20 May 2012 - 14:39

Pazinja veelas iegaadaaties mazas aitinjas - jeerinjus vairumaa, bet nevar Latvijaa nekur iisti atrast. Varbuut kaadam ir ideja, kur mekleet..?

A6 2.7T zobsiknas probleema?

16 December 2011 - 22:50

Nu taa...
Tikko iegaadaajos Audi A6 2.7 turbo quattro automaats ar neejoshu motoru.
Kaa ieprieksheejais iipashnieks, anglju kungs pastaastiija - no riita pielaidis lai uzsildiitu, peec tam iznaacis braukt uz darbu un motors nedarbojas.
Cilveeks - muuzikjis, iespeejams, ka saka taisniibu, jo no tehnikas vinjsh neko nejeedz. :D

Meegjinot starteet motors griezhas ok, bet liekiem trokshniem, bet taa arii nepielec.
Pieliku kompi, saka, ka Sadalenes poziicijas sensors G40, nav "ticama" signaala (P0341)

Ja buutu BMW 6cil motors, tad 100% sadalenes sensors nomiris, bet par Audi, neesmu neko taadu dzirdeejis....

Vareetu buut, ka zobsikna paarlekusi deelj kaada spriegotaajrullja vai uudens suukjna? Ja jaa, shim motoram vaarsti liecas?

Principaa, ar sho arii reekjinaajos, bet negribas velti atraut motoru valjaa...

Kaarbas Gultnju Mainja

02 January 2010 - 13:02

Cik vienkaarshi / sarezhgjiiti vareetu buut nomainiit Peugeot 307 5 aatrumu kaarbai visus gultnjus?