Pālekt uz saturu


Sancho

Pievienojās: 14 Sep 2004
Ārpus foruma Forumā bija: Jun 04 2020 23:27
-----

#1268074993 max A3 2.0 tfsi

Pievienoja Sancho 06 March 2020 - 00:03

Saprastu jega celt ja būtu vismaz Haldex... vai briest priekšpiedziņas dragsters?

 

2.0tfsi DSG pats par sevi jauks savienojums :)




#1268072949 A90 Typ85 Q Restauracija

Pievienoja Sancho 15 December 2019 - 21:04

Super!  :ok: Interesants projekts




#1268068865 A6 / A7 C7 lietas / probleemas / risinaajumi / upgreidi

Pievienoja Sancho 27 July 2019 - 23:22

Nu tad, vairaaki km nobraukti un shis tas sadariits. Un atkal esmu ljoti apmierinaats ar auto un pagaidaam uz jaunaa A7 pusi neskatos.

Logjiski, nobraukums prasa savu un detaljas ir jaamaina.

Pa sho laiku nomainiiju abus prieksheejos gultnjus, jo shim auto tikko nedaudz saak "gaudot" taa 2 - 3 nedeelju laikaa troksnis paliek ljoti ieveerojams un nepatiikams. 

Nomainiit vieglaak, kaa citiem auto, jo gultnis naak uz noskruuveejamas stupicas un presi nevajag, lai nomainiitu. Ar fleksi smuki saflekseeju veco gultni un praatiigi uz-aamuroju :D jauno. 

Tikai nez kaapeec, abaam puseem, vienu (augsheejo) no taam chetraam stupicas skruuveem nekaadi neizdevaas atskruuveet. Kad mainiiju otro, pat meegjinaaju stundu sameerceet WD40, bet nepaliidzeeja. Tad vienkaarshi ar plaano fleksha ripu ieflekseejot stupicaa vienkaarshi paarflekseeju to skruuvi.

 

20190623-183940.jpg

20190623-183940.jpg20190623-183935.sized.jpg

 

Uzreiz iesaku nosliipeet 12kansha galu gludu ar asu kanti, jo origjinaalajaam skruuveem ljoti sekla seezha un viegli to seezhu apraut.

 

20190623-184033.sized.jpg

 

20190623-183940.sized.jpg


Taalaak interesantaakais. Kaarba.

Taa kaa shis principaa ir DSG un iekshaa "seezh" tipa parasts sajuugs (ar n-tajiem sajuuga diskiem un metaala diskiem starpaa) kuru darbina mechatroniks tad tas sajuugs pie lielaaka nobraukuma sadilst un ir jaamaina. Tikai bishkji daargaak un sarezhgjiitaak, kaa mehaaniskajai kaarbai :D

Tad var vai nu pikt citu kaarbu un cereet, ka kaadu laiku buus ok, vai salikt esoshajaa jaunu sajuugu un maukt taalaak. Pirmaa opcija leetaak, otraa - daargaak. 

Paziimes visam shim, saak izsliideet 5 un 7 aatrums, veelaak arii 3. Jo tajaa kaarbaa principaa ir 2 sajuugi, viens paara aatrumiem un atpakaljgaitai (mazie sajuuga diski) un otrs nepaara aatrumiem (lielaakie sajuuga diski). Vienkaarshi, bet sarezhgjiiti.

Es izveeleejos otro variantu, jo tad zinu, ka mana kaarba buus kaa jauna. Un aatrumi sleedzaas ideaali, taadad mans mechatronic straadaa kaa naakas.

Diski ar metaala starpdiskiem no eBay apmeeram £200, spararats LUK £450 (stulbi buutu nemainiit, jo arii tie beidzas nost, kaa parastajaam kaarbaam), spec automaata ellja apm £150, kaarbas filtrs £10 un noteikti, NOTEIKTI iesaku uzreiz nomainiit gultni tajaa sajuugaa (jaa,tur taads ir) un reduktora gultni (izraadaas ljoti biezhi probleemas ar shiem gan A4, gan A5, gan Q5, gan A6 un A7). Gultnji specifiski un ar piegaadi izmaksaaja £150. Nez, gan jau LV var dabuut daudz leetaak. Darbs £600, bet ja nebuutu paziistams servisa iipashnieks, buutu ap £800, jo darbs aiznjem apmeeram 2 - 3 dienas. Aaa un veel bliive sajuuga vaakam u kaarbas asij.

Uzreiz saku, ja servisam nav kompis, lai veiktu kaarbas adaptaaciju, tad vispaar neko nesaakt. Jo saliekot visu kpaa atpakalj, auto nekur nebrauc. Mirgo kljuudas lampa panelii un nevienaa aatrumaa nesleedzas. Jaaveic kaarbas reset un peec tam 2 cilveekiem stundu jaabraukaa un jaaveic adoptaacijas. Saakumaa sleedzas traki slikti, bet tad pamazaam visss saadopteejas un viss chiki. 

Peec nedeeljas palietoshanas auto laikam veel joprojaam veic savas adoptaacijas un brauc vienkaarshi fantastiski. Kopumaa, bija taa veerts.

Iesaku nevilkt to visu garumaa tikko saak sliidzeet sajuugs un remonteet uzreiz, jo sajuugs peld tajaa pashaa automaata elljaa un tie sajuuga diski saak drupt izsliidot (laikam paarkarst). Taatad, taas daljinas peld rinkjii ap mechatroniku kaadu laiku kameer tiek filtraa.

 

Viss izskataas apmeeram shaadi:

 

Jaunie sajuuga diski

20190618-194432.sized.jpg

 

 

Kaarba aatraa un sadaliita:

20190716-113540.sized.jpg

 

Reduktors, sajuugs, mehatroniks uc detaljas uz operaaciju galda :D

20190716-113515.sized.jpg

 

Un te reduktora gultnis... bez vaardiem.

20190716-113507.sized.jpg

 

Iisaak sakot, vajadziigs labs serviss, ar pacietiigiem un labiem mehiem. Jo paarsvaraa neviens negrib sho darbu uznjemties, jo nezina kas un kaa. Un kaa shie servisa viiri teica, pati kaarbas nonjemshana un uzlikshana nav no vieglajaam, jo kaarba ir paliela un ljoti smaga.

Bet, kaa mineeju - esmu ljoti apmierinaats ar rezultaatu. Kaarbas mehaaniskajai elljai veel iedevu lai pielej Xado piedevu, sliktaak nebuus.




#1268062010 EVUCIS QA3

Pievienoja Sancho 19 January 2019 - 21:52

Luuudzu, tikai ne to aizmugures buferi un sliekshnus.. 




#1268060989 Kompresors no VW 2E iekšdedzes dzinēja

Pievienoja Sancho 03 January 2019 - 01:22

Domāju par eļļu, tās viskozitāti un eļļošanas spējām. Bet laikam jau ka nevajag man tos 90C  :D

 

Ielej kkadu 5-40 pussinteetiku un buus labi. Bet temperatuura jo zemaaka, jo labaak. Mazaak kondensaata, labaaks spiediens.

Termostatu aaraa un taa dzeseeshanas sisteema Tev pa pirmo dzesees to "kompresoru" :)




#1268060982 Kompresors no VW 2E iekšdedzes dzinēja

Pievienoja Sancho 03 January 2019 - 00:18

Super! Man bijushi visaadi kompresori servisu laikos bet shaads nekad :D  Malacis!

Es veel ieteiktu "darba" spiedienu izlaist caur kkaadu interkuuleri pa priekshu radiatoriem (kaa jau tas naaks :D), bet ar visu laiku iesleegtu ventilatoru. Un peec tam uzreiz lielaaka izmeeru elljas / uudens filtru. Buus ideaali arii kraasoshanai tad. Plus buus vienmeeriigaaks spediens. Protams, resiiveris buutu krietns pluss - kaut 50L.




#1268060660 Oša «Kompete»

Pievienoja Sancho 24 December 2018 - 01:32

Diski ljoti piestaav!  :ok:

Nu ja jau reiz te kraasoshanas topiks panesies, kko ierakstiishu, ja topika saimnieks neiebilst.

Kasjaki sanaak jebkuram kraasotaajam. Jautaajums, cik biezhi - katru nedeelju, meenesi vai 1x gadaa.

Paarsvaraa kasjaki ir saistiiti ar shaadaam lietaam - slinkums, nepareizi materiaali / instrumenti, uudens un puleeshana.

Ja straadaa ar klientiem - autotirgotaajiem, tad viniem vnmr vajag vakar. Un taa nav probleema. Tika jaaiespringst un jaadara viss kaa pienaakas.

Jaa, jebkursh no materiaaliem ir jaaizzhaavee, bet ne jau dienaam. Visu procesu no A-Z var sadariit vienaa dienaa. 

Shviikas paraadaas tikai un vieniigi no neizsliipeetiem materiaaliem. Kaut ko var "piesegt" ar grunts biezumu, bet taa jau buus haltuura. Jaasliipee visi etapi un ar pareizajiem papiiriem - nekaa savaadaak. Jaa, ir nedaudz nogurdinoshi sliipeet ar P320 un mashiiniiti pirms grunts nevis 5 min, bet 20 min. Bet tas daudz maz garantee shviiku neparaadiishanos kaut kad veelaak. 

Kraasot varam shkjuunii vai kameraa - piniigi vienalga. Kameraa buus 20x vieglaak, ja kraasosim vairaak detaljas un mitrums daudz mazaaks, kas arii ir mazo burbulju paraadiishanaas iemesls - iipashi vasaraa. Putekljus var noraut arii kameraa, ja iedziisi ne"atputekljotu" auto. Jo iesleedzot kameru, taa gaisa masa kas tur saak skriet cauri, saaks tos putekljus no visaam arkaam un apakshas gainjaat.

Materiaalu kvalitaate - ja nepeerkam peedeejo suudu, tad arii ar videejaas kvalitaates materiaaliem var visu normaali sadariit. Tikai aiznjem daudz vairaak laika. Bet taa, Novol vai MaxMeyer vai Mipa vai Sikken utt - vinji visi buus ok, tikai jautaajums kuram kursh materiaals labaak patiik. Standox laka - laba, bet nav taas naudas veerta. Nekaada briinum-piedeva vinjaa nav.

Instrumenti - vot tur gan nezheelosim naudu. Laba mashiiniite sliipees aatraak, laba pistole kraasos labaak. Nemaz nemeegjiniet te mani apstriideet. 

Peec lakoshanas puleejam. Ja arii ljoti labi salakojies - puleejam. kaut pa aatro. Paliidzees izskatiities labaak peec 3 nedeeljaam. 

Taaaaaa.... uudens kraasas. Necieshu. Vinja nav "radiita" kvalitaatei, bet zaljajiem. Vajadziiga pacietiiba, laba zhaaveeshana kraasoshanas procesaa un paarlieciiba, ka kraasa sakritiis. Kraasa savu toni paraada tikai kad izzhuust. Vecaa labaa baaze - uz aci var paskatiities uzmaisot kraasu. Un atkal, tonji razhotaaja formulaas un kraasu veikala veelme pietoneet. 

NEKAD nelakojam uz uudens baazes, ja neesam izzhaaveejushi. Nekad. 

Gaisa puuteejs vai feens obligaats. Nee, nu baazei jau arii shkjaidiitaajs jaaizhaavee, bet tas tikai ietekmees lakas spiidumu, ja neizhaaveesim. Burbuljus tochno netaisiis. 

Taa, ja ir interese - vasaraa varam mana sencha servisaa Salduu uztaisiit sagatavoshanas / kraasoshanas / puleeshanas saietu. Bez maksas, man buus prieks, ja kaads kaut ko iemaaciisies jaunu.

Ir te auto kraasoshanas topiks?




#1268059306 Audi A6 C7

Pievienoja Sancho 24 November 2018 - 11:34

Neesi nu tik skarbs pret tautu :D :D 

Kaarba var buut nobraukta bez apkopeem kaa viena, gan otra. Vnk taa HP8 buus nenokaujamaaka. Bet nu jau pus-pasaule braukaa ar DSG kaarbaam, gan jau kaads maak arii tos S-tronikus apkopt.

Savam A7 es Bosch restaureeto sprauslu pirku no Eurocarparts pa 180Gbp, kas laikam buus apm 200eur. Viss chiki. Pieprogrammeet - tik cik nolasiit 8 ziimes no sprauslas un vinjas ievadiit caur Delphi vai VAGu. 

Kaa jau saciiju, vairaak jaadomaa par daargajaam ekstraam un detaljaam - vai varees atljauties samainiit, ja kkas notiks. Manas A7 spaarns vien maksaa ap 500eur, disks apm 350eur lietots, jo R20 ar ET26 iznesumu, bufera liistiite apakshaa pie 200eur. Nu taadas lietas. Taapeec saku, ja cilveeks nav paarliecinaats par finanseem, labaak mosh panjem labaa staavoklii 2.0 (mosh BiTdi) smuki sachipot, bet SE komplektaacijaa. Un braukt un nepaardziivot.




#1268059300 Audi A6 C7

Pievienoja Sancho 24 November 2018 - 02:02

Nu, personiig iman tie benjkju airi un aizmugures klima ar benjkju apsildi buutu pilniigi un absoluuti po-j. Neatceros, kad peedeejo reizi buutu nospiedis seedeklju atminjas pogu, lai piereguleetu benjkji. Par aizmuguri - vsp vienalga. Mosh 3x gadaa tur kaads seedees un tad neko neaiztiks.

N-tos gadu satpakalj man bija 7taas seerijas BMW ar pilnaako pieejamo paketi. Aizmuguree elektro benjki ar katram savu klimu, elektro aizkarinjiem, TV, ledusskapi, telefonu, radio reguleeshanu un sazin-veel-ko. Aaa, kaaju balstiem. :D 360 dienas gadaa tos visus hlamus vizinaaju pa Riigu bezjeedziigi un taas 5 dienas gadaa, ja arii kaads aizmuguree seedeeja, tad "pa lietu" neviens neko neaiztika. Tikai ja paspeeleeties. Pat soft-close 2x nokaava pasazhieri, jo vinji vnk nezinaaja, ka taads ir :D un cirta ciet durvis :D

Moraale - skatiities uz taam ekstraam, kuras reaali noderiigas un dos gandariijumu pasham shoferim. 

Un ko juus baidaties no taa S-tronic? Ljoti laba kaarba, tik taisiet apkopes. 

Sprauslas? Taapat kaa visiem C5, C6 - arii shim vinjas beidzas. Jauni briinumi nav atklaati. Maksaa ne kosmosu un pieprogrammeejas taapat kaa agraak. Nekaa jauna.

Piekare - nemaaku teikt, cik liela atshkjiriiba ir starp 2.0 un 3.0. Nekaa kosmiska arii tur nav.

Un neredzu jeegu iecikleeties uz 3.0BiTdi.

Es domaaju, ka vairaak jaapadomaa par taadaam lietaam kaa ACC un halogen-xenon-led lampaam. Kura no taam ekstraam reaali vajadziiga un cik tas maksaas ja kkas notiks. Apledojis liikums kuraa neizdosies ierakstiities, rajona zaglji, utt. Taapat par S-line vai SE. Utt.




#1268057070 Audi A6 C7

Pievienoja Sancho 21 October 2018 - 01:20

C7 ir forshs auto :D


Ok, ok. Pa teemu. Par kaadaam 6 un 8 robu kaarbaam iet runa? Vismaz A7 3.0tdi nemeedz buut manuaalja. Ir tikai 8 robu automaats priekshpiedzinjai ar 201 poniju zem haubes un 7 robu s-tronic kvatrai kura, manaa uzskatiijumaa ir viena no labakajaam kaarbaam. Auto jaakopj un apkopes jaataisa - t.b. nauda jaateeree. Ja viss ripo un straadaa kaa naakas, tad auto ir lielisks un braukt kaifs. Ja nejuutamies paarliecinaats par iespeejaam ieliet labaako pieejamo ellju gan motoraa, gan kaarbaa un nomainiit sprauslu, kad taa beidzas - labak paliekam pie C5 vai C6 kuri arii principaa ir ljoti labi auto un veel paliks paari naudinjas lai smuki sapuleetu un uzliktu labas riepas :)




#1268052741 A6 / A7 C7 lietas / probleemas / risinaajumi / upgreidi

Pievienoja Sancho 05 August 2018 - 23:54

Saaksim ar to, ka A7 buutu jaabuut pie A6 nevis A8 sadaljas, jo salons un "pamati" ir no A6.

 

Shis tas no manas pieredzes ar manu A7 3.0 tdi quattro 245zs.

 

Viss labi un skaisti, auto brauc kaa sapnis liidz vienaa ljoti lietainaa dienaa kaarba saak raustiities, nesleedzas, lec aaraa no robiem, utt.

Pirmaa doma, ka kaut kur kontaktos ticis mitrums, jo uz celja tieshaam bija ljoti daudz uudens. Un daudziem A6 C7 tieshi probleemas rodas peec lietainaam dienaam braucot, jo kaarbas kontakts pilns ar uudeni.

 

Taa kaa tas ir S-tronics kursh ir tas pats DSG quattro izpildijumaa, tad sho kaarbu darbina Mechatronics mehaanisms. Shajaa mehaanismaa eljaa peld pati elektriskaa plate (kkas liidziigs kaa plates TV vai kompii), kura ir ljoti juutiiga uz dazhaadiem skaidu noseedumiem utt. Elljas mainja var paliidzeet, ja rodas probleemas (ko arii Audi oficiaali saka, ka nekas cits nav jaamaina) + Audi ir kaut kaads programmas upgreid, lai plate nejuuk praataa. Bet izlaizhot veco ellju, nonjemot mechatronic un iztiirot ar bremzhu tiiriitaaju un visu smuki atpakalj ar jaunu ellju un filtru - domaaju atgrieziis kaarbu pie jauniibas dienaam un straadaas bez kljuudaam. Kljuudas paarsvaraa ir: P17E100, P176C00, P17D400.

 

Veel, deriigi bagaazhniekaa paarbaudiitkaarbas drozhinaataaju, kursh ir tikai 5 / 7,5 amp un nodroshina sajuuga / kaarbas darbiibu.

 

Bet, manaa gadiijumaa viss bija veel interesantaak.. Kaarbai bija izteceejusi ellja... Un visa ellja smuki noskalota no "pannas" ar lielo uudens daudzumu uz celja. Kaarba sausa, ne pazimes. Visa probleema kaarbas elljas filtra plastmasas korpusaa, kursh laikam peec uzsilshanas dabuuja auksta uudens shalti, saplaisaaja un izspeda ellju aaraa. Mechatronics satiiriits, jauns elljas filtrs, korpuss, DSG ellja - rezultaataa kaarba straadaa kaa jauna. 

 

Ceru, ka shis info kaadam naakotnee paliidzees un nebuus jaaizsviezh simti auto servisos, kuri dara to, ko pashi nezina - ar tekstiem, vajag jaunu kaarbu, jauno motoru, jaunu mashiinu, utt.

 

Meedz buut, ka tomeer celinji uz plates sadeg, tad gan taa buus jaamaina.

Shiis kaarbas ir uz A4, A5, A6, A7, A8, Q5 (nezinu par Q7). 7 robi. Principaa viss tas pats darbojas uz 6 robu DSG kaarbaam priekshpiedzinjaam Audi, VW, Skoda, Seat.




#1267906287 Detaļas pārkrāsošana

Pievienoja Sancho 27 May 2015 - 23:35

Traktoru un laivu vari kraasot ar poliuretaanu. Nevienu normaalu mashiinu nekad muuzhaa.

- kaa Tu vinju kvalitatiivi uzkraasosi?

- kaa Tu dabuusi tonja sakritiibu?

- kaa Tu peec tam to pashu detalju paarkraasosi?

- kaada grunts paredzeeta poliuretaanam

- neviens normaalu mashiinu nepulee ar P600 smilshpapiiru.


es reprezent Standofleet , leeti , ekonomiski paterins, laba sedzamiba un tur!

ir nacies redzet oem nissan krasojumu kur sarkana bazes krasa  izbalejusi zem lakas  :crazy:

 

fleet kraasas parasti paredzeetas busiem un smagajiem, bet protams, formulas ir sataisiitas arii vieglajiem.

taapeec arii klaajas labi, bet peec tam normaali sapuleet .... ljoti jaapaciinas jo izzhuustot kljuust ljoti cietas




#1267882955 Project Coupe Quattro 2.5 20VT B2

Pievienoja Sancho 09 February 2015 - 00:33

Tikai luuuuuudzu nesaki, ka Tu liksi tos kolhoza spoilerus....




#1267870776 Apsildāmais priekšējais stikls

Pievienoja Sancho 30 December 2014 - 22:17

Man Ford C-Max bija ar prieksheejo apsildaamo stiklu.. nez kas jums tur tieshi traucee.. pret sauli nekas netrauceeja un nekaa savaadaak arii nee. Un kad no riita apledojis stikls, apsildaamaa f-ja priecee.




#1267862944 akumulatoru topiks :)

Pievienoja Sancho 07 December 2014 - 20:17

Nevis akumulators njem pretii 11, bet akumulators ir izbeidzies un nedod aaraa vairaak par 11. nedomaaju, ka tie servisa vechi saprata ko meera