Ta kā nesen tika pārdots S4 tdi, tad diezgan steidzīgi vietā tika meklēts A4. Baigi jau gribējās quattro un Tdi. Tai pašā diena skatoties ss.lv iekrita acīs viens A4 1,9 tdi quattro pa 1750Ls. Zvaniju ar domu, ka jau pārdots, bet nē, vēl ir. Sarunāju nākamjā diena satikties pie senča servisā. Pacēlu, skaots viss konkrēti eļļā. Vizuāli defekti, izrādijas, ka vinu ir vairāk, kad brīvdiens nomazgāju. Jo kad skatījos ārā lija lietus un pusi nevarēja redzēt.

Tad nu uz eļļas rēķina un gaudojoša stures pastiprinātāja sukņa tika nokaulēta cena līdz diezgan patīkamai.
Nākamajā dienā tikāmies CSDD un A4 TDI quattro bija manā īpašumā. Izbraucot no CSDD un braucot pa Sala tiltu atklāju pašu trakāko defektu

Protams daudz ir vizuālu defektu, bet tas braukšanas ātrumu neietekmē.
Šeit paša vaininieka bildes.

Moldingi arī visi kaut kādām kniedēm piekniedēti... cerams, ka ne caur druvīm.


Šeit var redzēt satraumēto priekšējo bamperu.


Salonā daudz ekstru nav.

Šāds bija man agrāk A4 1,9TDI quattro un tas ir mērķis uz kuru es eju ar šo jauno A4.


No defektiem, kas tuvākaja laikā jānovērš:
- Kārba (šeit jau visa info atrasta, vajag tik B4 tdi kārbu, no kuras pārliks 3,4 un 5 uz manu kārbu)
- Stūres past. sūkni jānomaina ( ir jau iegādāts)
- Durvju eņģe janomaina (arī jau iegādāta)
- Nu un uz nākama vasaru jāsaved vizuālais kārtībā- jāmaina abi priekšējie sparni, priekšējais bampers un 1 druvis.