Pālekt uz saturu


MXR

Pievienojās: 23 Oct 2007
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 22:48
****-

Tēmas, kuras esmu uzsācis

MXR BARTERI

29 October 2014 - 19:12

Čau. Šīs būs mans lūžņu topiks. Patoloģiski slimoju ar vecu lamatu slimību, tādēļ šis tas paliek pāri, šo to vajag pašam. Apvienošu "MXR Pārdod'', ''MXR Pērk'' un "MXR Maina" vienā tēmā, lai lieki nepiedrazotu citas sadaļas. Viss ir saskaņots ar vadību, moderi droši var nedzēst! Paldies! Pārējiem lietotājiem lūdzu neko nepostēt! Vislabākā komunikācija caur PM un tad pēcāk sazvanamies!  25977793

C3 2.0D Starteris uz AAT/AEL 2,5TDI

22 July 2012 - 22:59

Jov! Ir kādam reāla pieredze šajā jautājumā? Vajag viedokli no cilvēka, kas šādu pasākumu reāli izveicis, nevis teorētiski domā. Var uzlikt plug&play no 2.0 uz 2,5 šo papucīti? :mrgreen:
Ievietotais attēls

Salīdzinājums ar standarta 2,5TDI starteri:
Ievietotais attēls

2,5TDI starteris šamajam varētu būt dēls, vai pat mazdēls :mrgreen:
Lūdzu sakarīgas atbildes, jo pirms nojāju savu laiku zem pacēlāja, gribētos būt +/- drošam par pozitīvu pasākuma noslēgumu.

2,5tdi (aat) Dzinēja Remonts

06 November 2010 - 18:56

Čau!

Nolēmu izveidot topiku, kas saistīts ar 2,5TDI AAT(ABP) dzinēja remontu. Uzdošu daudz jautājumu, cerot pretī sagaidīt sakarīgas atbildes. Domāju, ka topiks būs noderīgs arī citiem.

Par upuri izvēlējos vienu ABP bloku, kas bija pamests novārtā. Baigais pluss ir tas, ka šim dzinējam no rūpnīcas nekad nav nācis EGR recirkulācijas vārsts. Līdz ar to ieplūdē nekad nav laists nekas cits, kā tīrs gaiss. Cilindriem ir salīdzinoši daudz mazāks dilums un ir pat honējuma pēdas. Uz virzuļiem nav neviena plaisa.

Lielākais mīnuss un reizē arī šoks saistīts ar kloķvārpstu. Noņemot karteri atklājās samērā nepatīkams skats:
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls

Kloķenei ir kapi vai ne? Kas ir izraisījis šāda veida aksiālās kustības radītu dilumu?

Poltergeists - A6c4 2.5 Čīkst

06 September 2010 - 09:12

Sveiki biedri!

Maz ticams, ka saremontēsim auto ar interneta starpniecību, taču ļoti ceru, ka kādam nācies saskarties ar analogu vainu vai vismaz ir savas versijas!?
Poltergeista cienīgs sižets - kad mašīna ir pilnīgi auksta, to piedarbinot ir ārprātīgi pretīga čīkstoņa uz 3min. Čīkstošā lieta uzsilst un pazūd kā ar roku atņemta. Jo zemāka ir temperatūra uz ielas, jo trakāka un ilgāka čīkstoņa. Ziemā teiksim ~ 7min.

Interesantākais ir tas, ka nomainīta ir zobene ar visiem ruļļiem, ūdenssūknis, ģeneratora siksna un tās spriegotājs + amortizators. Esmu mēģinājis uzlikt arī citu stūres past. sūkni, ir atremontēts ģenerators. Palicis tikai klimas kompresors un termomufta, kas reāli nav pārbaudīta.

Termomufta? Termomuftas gultnis? Gultni A6 var nomainīt tikai ar visu kronšteinu? Tas nepresējas iekšā un ārā?
Ir vēl kādas versijas? Līki skriemeļi?

Gaidu jūsu versijas! Paldies!

"CAT" un Kvēlsveču lampiņas

02 November 2008 - 18:25

Sveiciens visiem biedriem!

Objekts: A100 2.5 TDI (C4)
Dīvains jautājums: Ja es savā dīzeļauto ielieku mērinstrumentu paneli no benzīnnieka, kuram kvēlsveču lampiņas vietā ir "CAT", tā pildīs kvēlsveču lampiņas funkcijas? :unsure:

Paldies jau iepriekš!