Pālekt uz saturu


MXR

Pievienojās: 23 Oct 2007
PIESLĒDZIES Forumā bija: Pirms minūtes
****-

#1268065100 1.9tdi ahu paaugstinata dumainiba

Pievienoja MXR Vakardien, 22:13

Cilvēks prasa: plug'n'play!?
Jā, liec virsū ja? Nav tā!

Bet vispār ļoti maz ticams, ka tā ir turbīna. Drīzāk pārbaudi gaisa trubas, IC stāvokli, piemet pie kompja, pasties vai neredz kādas anomālijas rādijumos.


#1268064680 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 18 March 2019 - 14:17

Ja vari pierādīt, ka audī jau no dzimšanas ar tādu nr.vietu. Tad viss legāli un īsais nr. tavs.

Pilnīgas muļķības. No 2019.g E tips netiek piešķirts.




#1268064408 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 12 March 2019 - 08:45

Vēlreiz par gāzes pedāli no 90 b3q bundžā iemesta 1z dzinēja projektu... Būšu priecīgs par palīdzību.

Problēma bija - attēlā apakšā redzams, bija ieplīsusi nedaudz 3ā detaļa, pedālis izleca no stiprinājuma vietas.

 

 

Beidz sipties, ņem oriģinālu B4 1z pedāļu bloku un liec virsū, viss der 1:1. 




#1268064244 Audi AllRoad

Pievienoja MXR 08 March 2019 - 09:34

Jaudīgāks  :crazy:

Pusotru kotleti ieliekot? Nav pārāk godīgs salīdzinājums. Pārējam piekrītu. Bet urodā 1,9 hvz.. es nezinu. Pa to visu gemaroju un naudu var 2,5 salikt stīgā un vēl 106E sūkni bardačokā rezervē  :kasp:

Pārāk tūļīgs un neveikls kuzovs + vēl 1.9 izpildījumā... nezinu, nezinu. Nenormāli pie viņa jāpiestrādā, lai būtu labi un tad jābrauc visu mūžu kamēr cauri grīdai izkrīt, jo tālāk viņu nevajadzēs absolūti nevienam. 




#1268063040 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 08 February 2019 - 21:32

Ceška bez dūmiem :mrgreen:


#1268062532 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 28 January 2019 - 21:53

Nu tur jau viss atkarīgs no vēlmēm un izdomas. Vajadzētu automatizēt, jo manuāli aizmirsīsi abos virzienos. Galvenais ir lietot jaudīgu releju un obligāti arī aizsargāt šo ķēdi un visu auto ar attiecīgu drošinātāju. Jā 2 flanči kopā ir iespējami bet 6 sveces jau ir perebors. Var jau arī neizmantot visas, jā.
20sec? Tu absolūti neko neuzsildīsi pa 20sec. Tu domā to darīt pirms darbināšanas? Tas jādara, kad auto ir piedarbināts un krietni ilgāk. Tāda jau arī ir tā doma - palīdzēt ātrāk sasniegt darba temperatūru un tas noteikti nedarās 20 sekundēs.


#1268062525 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 28 January 2019 - 20:58

No visādiem reņu busiem un kablukiem, flancīts ar 4 svecēm, liekas iekšā jebkurā gandrīz tosola trubā. Pārgriez trubu un ar 2 žņaugiem savelc. B4 arī ir trubā, jā. 




#1268062384 A6 degvielas sistemas problema

Pievienoja MXR 26 January 2019 - 17:50

Tu tikai ned.ir.s te gudri, teksts pirms laboji bija "Farsunkas skatīes" kas ir visdebīlākais ieteikums, kas iespējams šajā situācijā. Pēc tam, kad izlasīji manu tekstu uzreiz oi es 2 gadus braucu ar to kļūdu tā nav tā vaina, kas arī neko diži labu par Tevi neliecina. Kārtīgi izlasi ibio... ko man tur izlasīt? Kaķa ņaudēšanu ņau ņau? Tavā tekstā vispār nav ko lasīt. Ņiumņičij joptv!


#1268062352 A6 degvielas sistemas problema

Pievienoja MXR 25 January 2019 - 20:15

Kādas vēl farsunkas? :mrgreen: Mums te jauns spečuks skatos uzradies :mrgreen: Suportus skaties, baigi velk uz tiem.....

 

Tas, ka ir el. sprauslas kļūda, tā ir pierasta lieta šiem dzinējiem, ne jau tādēļ noslāpa auto. Ar to kļūdu citi brauc gadiem, tik cik momentu nevar noregulēt. Noslāpa, jo tipa nav degvielas. Vai nu galīgi vai nu zem pusbākas. Pielej kārtīgi soļķi, atgaiso sistēmu un auto rūks. Tad jātiek ar laiku skaidrībā kur tā degviela pazuda. Vai nu tu izbrauci sausu līdz putām, nevarot noteikt cik tev ir, vai arī bākas sūknim pizda spārniem un kā pusbāka tā slāpst nost. Ar pilnu var braukt.




#1268062239 1.9Tdi motora problemas.

Pievienoja MXR 23 January 2019 - 19:07

Sveiki, manam Audi A4 B5 1.9tdi afn 1996.g. quattro laikam būs beigusies turbīna.
Sākot no 3. ātruma mēdz atslēgties turbīna. Biežāk problēma novērojama uz štrāses!
Biju pie sava automehāniķa 18.g. pavasarī, tika tīrīta turbīna, nomainītas trubiņas.
Itkā palika labāk, bet ne līdz galam.
Kādu laiku pabraukāju un secinu, ka paliek arvien trakāk.
Tiko biju pie Jonixa, pēc diagnostikas šamais saka ,ka jāmaina turbīna.
Esmu šausmīgi daudz usūcis vaidzīgu/nevaidzīgu informāciju, tāpēc vēršos šeit.
Varianti:
Viens saka, ka jāliek vecāka turbīna 1z 1.9tdi 90zs. Tad iešot labāk un vairāk nebūšot jāuztraucās. +Partaisīšana+čips vai vadības bloks jāmaina.
Otrs saka jāmaina pret jaunu, restaurētu.
Trešais saka, šī pati jaatrestaurē.
Ceturtais iesaka likt jaunāku - PD vnt17 1.9 tdi 130 zs.
Ko jūs iesakat?

Vai N75 vārsts ir mainīts? Domāju jaunu ne citu! Sāc ar to, jo pie jebkura no tālākajiem scenārijiem viņš ir jāmaina.

WG turba? Nu hujs zin. Viņas ir visizturīgākās, jā, bet vai jēga mainīt turbu un vadību, hz moš jā.

Restaurēšana jebkurā kantorī iekš LV ir tā - kiškas no ebaya, sudraba krāsas baloniņš un variks no 30 uz 250 eirām. Karoče appišana nereālākā, jēga 0. Fano tie, kas gadā nobrauc 10k. Karoč domāts lohiem. Laba PD turba laikam būs prātīgākais variants. Bet kā jau minēju - kombinācijā ar jaunu N75. To var ņemt no PD motora, jo maksā 30 nevis 70 kā AFNam ar kvadrātaino štekeri. Ņem no PD un citu štekeri vai pāreju uztaisi. Polaritāte pohuj. Ā un PD turbām parasti ir fiksie savienojumi, tur var gadīties pakombinēt patrubokus. Viss.




#1268061646 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienoja MXR 13 January 2019 - 15:16

varbūt jāapskatās audi r5 kolektors,mana piredze ar metinātajiem kolektoriem ir diezgan slikta(tas gan droši saistīts ar personīgo līkrocību) bet man vini vienmēr plaisāja,ieskaitot ebay brīnumus,noriebās tagad izmantoju viengabala pāreju,varbūt priekš izplūdes nav tas labākais,bet toties atkrīt sex katru mēnesi.

 

Prātīgākais ieteikums autoram visā topikā. Oriģinālais kolektors + pārejas "trubiņa" un pietiks, lai pārdzīvotu puberitāti, nocirstu skrūves AEL pamatiem un salauztu motoru. Karoče pietiks, lai izdarītu visu, ko Tu esi iedomājies izdarīt ar to auto - tur kens bloks, NFS visas daļas, transportieris, kuterī no katra krusta, mehu&inž. dienās 200m, brīvkalnos, pie rimčika saules, rumbulā drags - pohuj - viss tas saies ar trubiņstyle kolektoru. Dodu 100 ačus! Klasiskais, pilnīgi bezjēdzīgais iesākuma tūnings - Lielie kūleri un zirnekļi :hihi:  = Lietas, par kurām jādomā, kad esi jau kaut kur stratosfēras rajonā :mrgreen: Tos zirnekļus mājās metinot 5cyl dzinējiem biežāk ir h.u.jovāk nekā ar oriģinālu :hihi:. 4cyl vēl ne tik traki. 5cyl sarēķināts zirneklis, metināts ar TIGu no abām pusēm, nevis nopļūtīts ar pusīti no vienas, maksā ahujenna labi un tikai arī tad no viņa ir vispār kāda jēga (lai gan E39 izpišanas stadija ir tālu no tā brīža, kad zirneklis var sākt likties vajadzīgs).

 

Verdikts = Tā kā iespringsti labāk par pavisam citām lietām :mrgreen:




#1268061140 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 06 January 2019 - 17:16

A kādas ir sūdzības? Nelec salā or what? Kādi vel 7? Tur jau pi.z.da motoram, ja jāliek 7 grādi. Kļūda arī visu laiku būs par nepareizu momentu. Ar 7 grādiem ļurinās kā vecs tranzīts, kas pa dāčām malku vadā.


#1268060621 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 23 December 2018 - 19:06

Labdien!Auto A6 C4, 2.5 tdi, ael,'96.g.
Īss problēmas apraksts hronoloģiskā secībā:
1)nesen, šī gada decembra sākumā mainīta zobsiksna un ar to viss saistītais/nepieciešamais + kvēlsveces.

Pirmie sūdi sākas šeit, kas arī ir problēmas cēlonis.

4)22.tā dec. tuvākaja servisā sarunāta tālaka rīcība. Auto piestartējas tīri labi, brauciens 50m lidz servisam-pieslēdz pie kompja-pirmajā piegājiena uzrāda kļūdu par el.sprauslu ar devēju G80. Datoram nomitst bača, meklē vadu, čeko velreiz- izmet kļūdu par aizdedzes momentu(ceru, ka pareizi izteicos)-esot 100°, vajagot 80°. Cilvēks vispār nesaprot ko viņš pats dara.

Mehs iesaka pārbaudīt:

visas trubas uz/no turbinas - KO? - kāds sakars? AELis rūc un neslāpst arī bez turbīnas, kur nu vēl trubām.

turbīnu - skatīt iepriekšējo teikumu

el.sprauslu ar devēju (gan jau arī parējās vajag), - nevajag tur neko baudīt, sprauslās nav vaina. Ari ar beigtu elektrisko rūc.

Jūsu ieteikumi pareizai tālākai darbībai!
A) Brauciens uz servisu (citu) saviem spēkiem vai drošības pēc evakuators/ vilktam trosē? Pēc zobenes maiņas ja notiek šitāda huiņa, tad loģiski labāk ir nebraukt, jo tas viss var beigties ar līkiem vārstiem.
B)Servisā teikt lai čeko visu augstāk minēto + kompresiju + lai atjauc motoru skatās sekas- mazums sakusis virzulis-neesmu mehs-tāpēc prasu? Neko no šī nevajag darīt, kamēr nav pārbaudītas metkas.
C)idealizējot-servisā secina, ka el.sprausla ir mirusi-parejais ok. Pie šāda scenārija-visas sprauslas uz dīzeļu centru nodot pārbaudei/remontam?! Sūkni arī nodot uz pārbaudifAptuvenais cipars-forumā lasīju - nedaudz virs 200 eiro, tā ir? Versija par sprauslām ir pilnīgi garām.

 

Vopšem rīcības plāns: Pirmkārt maini meistarus. Ja esi visu atstāstījis pareizi - pilnīgi visi viņi ir dalbajobi. 

Ir jāpārbauda metkas un obligāti jāpārbauda vai ir normāli pievilkts kloķenes škivoks. Obligāti noskaidro vai zobenes piedzenošais zobrats ir mainīts. Ja nav, tad vari sākt jau visu pa jaunam ārdīt nost. Sprauslas kļūdu met kopā ar aizdedzes kļūdu, jo tas kas mainīja zobeni ir pilnīgs cirvis, kas pamazām Tev ir jāsāk drāzt.




#1268060324 B5 kruīza kontroles uzstādīšana

Pievienoja MXR 14 December 2018 - 20:30

Swiski a kac tewe ira    matpars tas pac kas paraxtjaa !!!!!!!! tas nerjali swarigiunj wAI TEW jira vads-koms jo  tur ira wel  jasa č ipo tas krujis laij iet u !??? aaaa un




#1268059966 2.5 tdi v6

Pievienoja MXR 06 December 2018 - 21:33

Jei bogu šito nesaprotu :) es jau slikti jūtos un naktīs neguļu, ja pirms katras ziemas tas nav samainīts. 2005. Gads yourbunnywrote :mrgreen: