Pālekt uz saturu


MXR

Pievienojās: 23 Oct 2007
Ārpus foruma Forumā bija: Pirms 39 minūtēm
****-

#1268061646 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienoja MXR 13 January 2019 - 15:16

varbūt jāapskatās audi r5 kolektors,mana piredze ar metinātajiem kolektoriem ir diezgan slikta(tas gan droši saistīts ar personīgo līkrocību) bet man vini vienmēr plaisāja,ieskaitot ebay brīnumus,noriebās tagad izmantoju viengabala pāreju,varbūt priekš izplūdes nav tas labākais,bet toties atkrīt sex katru mēnesi.

 

Prātīgākais ieteikums autoram visā topikā. Oriģinālais kolektors + pārejas "trubiņa" un pietiks, lai pārdzīvotu puberitāti, nocirstu skrūves AEL pamatiem un salauztu motoru. Karoče pietiks, lai izdarītu visu, ko Tu esi iedomājies izdarīt ar to auto - tur kens bloks, NFS visas daļas, transportieris, kuterī no katra krusta, mehu&inž. dienās 200m, brīvkalnos, pie rimčika saules, rumbulā drags - pohuj - viss tas saies ar trubiņstyle kolektoru. Dodu 100 ačus! Klasiskais, pilnīgi bezjēdzīgais iesākuma tūnings - Lielie kūleri un zirnekļi :hihi:  = Lietas, par kurām jādomā, kad esi jau kaut kur stratosfēras rajonā :mrgreen: Tos zirnekļus mājās metinot 5cyl dzinējiem biežāk ir h.u.jovāk nekā ar oriģinālu :hihi:. 4cyl vēl ne tik traki. 5cyl sarēķināts zirneklis, metināts ar TIGu no abām pusēm, nevis nopļūtīts ar pusīti no vienas, maksā ahujenna labi un tikai arī tad no viņa ir vispār kāda jēga (lai gan E39 izpišanas stadija ir tālu no tā brīža, kad zirneklis var sākt likties vajadzīgs).

 

Verdikts = Tā kā iespringsti labāk par pavisam citām lietām :mrgreen:




#1268061140 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 06 January 2019 - 17:16

A kādas ir sūdzības? Nelec salā or what? Kādi vel 7? Tur jau pi.z.da motoram, ja jāliek 7 grādi. Kļūda arī visu laiku būs par nepareizu momentu. Ar 7 grādiem ļurinās kā vecs tranzīts, kas pa dāčām malku vadā.


#1268060621 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 23 December 2018 - 19:06

Labdien!Auto A6 C4, 2.5 tdi, ael,'96.g.
Īss problēmas apraksts hronoloģiskā secībā:
1)nesen, šī gada decembra sākumā mainīta zobsiksna un ar to viss saistītais/nepieciešamais + kvēlsveces.

Pirmie sūdi sākas šeit, kas arī ir problēmas cēlonis.

4)22.tā dec. tuvākaja servisā sarunāta tālaka rīcība. Auto piestartējas tīri labi, brauciens 50m lidz servisam-pieslēdz pie kompja-pirmajā piegājiena uzrāda kļūdu par el.sprauslu ar devēju G80. Datoram nomitst bača, meklē vadu, čeko velreiz- izmet kļūdu par aizdedzes momentu(ceru, ka pareizi izteicos)-esot 100°, vajagot 80°. Cilvēks vispār nesaprot ko viņš pats dara.

Mehs iesaka pārbaudīt:

visas trubas uz/no turbinas - KO? - kāds sakars? AELis rūc un neslāpst arī bez turbīnas, kur nu vēl trubām.

turbīnu - skatīt iepriekšējo teikumu

el.sprauslu ar devēju (gan jau arī parējās vajag), - nevajag tur neko baudīt, sprauslās nav vaina. Ari ar beigtu elektrisko rūc.

Jūsu ieteikumi pareizai tālākai darbībai!
A) Brauciens uz servisu (citu) saviem spēkiem vai drošības pēc evakuators/ vilktam trosē? Pēc zobenes maiņas ja notiek šitāda huiņa, tad loģiski labāk ir nebraukt, jo tas viss var beigties ar līkiem vārstiem.
B)Servisā teikt lai čeko visu augstāk minēto + kompresiju + lai atjauc motoru skatās sekas- mazums sakusis virzulis-neesmu mehs-tāpēc prasu? Neko no šī nevajag darīt, kamēr nav pārbaudītas metkas.
C)idealizējot-servisā secina, ka el.sprausla ir mirusi-parejais ok. Pie šāda scenārija-visas sprauslas uz dīzeļu centru nodot pārbaudei/remontam?! Sūkni arī nodot uz pārbaudifAptuvenais cipars-forumā lasīju - nedaudz virs 200 eiro, tā ir? Versija par sprauslām ir pilnīgi garām.

 

Vopšem rīcības plāns: Pirmkārt maini meistarus. Ja esi visu atstāstījis pareizi - pilnīgi visi viņi ir dalbajobi. 

Ir jāpārbauda metkas un obligāti jāpārbauda vai ir normāli pievilkts kloķenes škivoks. Obligāti noskaidro vai zobenes piedzenošais zobrats ir mainīts. Ja nav, tad vari sākt jau visu pa jaunam ārdīt nost. Sprauslas kļūdu met kopā ar aizdedzes kļūdu, jo tas kas mainīja zobeni ir pilnīgs cirvis, kas pamazām Tev ir jāsāk drāzt.




#1268060324 B5 kruzia kontroles uzstadisana

Pievienoja MXR 14 December 2018 - 20:30

Swiski a kac tewe ira    matpars tas pac kas paraxtjaa !!!!!!!! tas nerjali swarigiunj wAI TEW jira vads-koms jo  tur ira wel  jasa č ipo tas krujis laij iet u !??? aaaa un




#1268059966 2.5 tdi v6

Pievienoja MXR 06 December 2018 - 21:33

Jei bogu šito nesaprotu :) es jau slikti jūtos un naktīs neguļu, ja pirms katras ziemas tas nav samainīts. 2005. Gads yourbunnywrote :mrgreen:


#1268059377 A6 C4 AEL

Pievienoja MXR 25 November 2018 - 21:26

Blag kādi vel aktuatori un vakuumi AELim joptvai?!


#1268058788 Par 2.5tid AAT

Pievienoja MXR 15 November 2018 - 15:18

Var redzēt, ka krišiņam nav ne jausmas kādas skaņas izdod viens gultnis un kādas otrs. Pilnībā kā diena pret nakti. (mana vaina, ka caur telefonu ievietotais "zagtais" video no youtube netika apskatīts un automātiski iemests te)

Diemžēl, kā jau jebkurā forumā, bez gudriem spriedelējumiem nekā cita nav par 99%. Atlikušais 1% ir kādā "MANA GRABAŽA ATDZIMST" topikā, kur tiešām kāds restaurē autiņu un saprot ko dara. Šis topiks ir tikai pašpasludinātu austrumu gudro verbālās caurejas atlieka. Jo uz manu jautājumu NEVIENS neatbildēja. Tikai pateica gultņa iekšējo izmēru.

Austrumu gudrais MXR izgāzās par 99,99%, jo tas BIJA spriegotāja rullis.

Eu, rietumu ārlietu ministr, es ieteicu nestrebt karstu, jo kāda iespēja, ka tas ir spriegotājrullis?! Normālā razkladā tas tā nekad nav, bet tādiem kā Tu jau vienmēr veicās. Ieteikums atkal tiek ņemts kā uzbrauciens. Biš paranojā nedzīvo? Ja jau esi tāds restaurātors, kas saprot ko dara, tad huļi jāuzdod tādi jautājumi vispār? Tu tak visu zini. Nevari noņemt un izmērīt? 10 minūtes. Tu tak arī sastādi to 1% kas saprot ko dara, bet runasveids un jautājumi kā vijolniekam, kas arī liek uzrakstīt biežāko čīkstēšanas iemeslu ceškā, jo sajūta tāda, ka ne pārāk daudz ko cērt, bet protams, atkal www.vissirslikti.lv. Karoče PN! Es reāli nedomāju, ka tas šitā izvērtīsies. Jebal vienkārši. 




#1268058354 Par 2.5tid AAT

Pievienoja MXR 07 November 2018 - 22:44

Un pie kā tā termomufta skruvejas? Pie motora bloka? Pie pusrāmja? Tur nav skriemelis un gultnis ne? Aukstam motoram ibiorio. Arī aukstam viņa griežas spečuk! Davai sarunājam - ja finālā mainīsi termomuftas kronšteinu, tad ieraksti šaja pašā topikā ka tas tā tomēr bija. Visādi citādi pardon atvaino, priekšniek!


#1268058081 Ātrumkārbu atšķirības

Pievienoja MXR 04 November 2018 - 13:30

Nu man doma tad paņemt donora auto (A4 Q 2.5 tdi vai C4 Q 2.5tdi) un paņemt no tā visu nepieciešamo, pārējo aizlaist detaļās.  Tik jāsaprot kāds tieši auto jāņem.

 

Lietuvā C4 Q 2.5tdi var nomedīt par kādiem 800 EUR - garāža, pacēlājs un štrumi ir pašam.

 

 

Zik lasīju tēmu "Kristapa 2.5 TDI Q kupeja, tad tur laikam samainīja zobratus, pēc kāda laika nobeidzās torsens?

 

Jā un c4 kārbas kronšteini perfekti derēs uz B4 pusrāmja kā arī kardāns pēc garuma no C4 uz B4 būs atbilstošs, kulise ar no ceškas.... NŌT! Nekas nederēs.

No C4 Tev derēs tikai un vienīgi kārba, tā kā nevajag Tev veselu c4, b5, c5 donoru. Tev drīzāk vajag RS2 donoru :mrgreen: jo tā kvatras kārba ir tikai trešdaļa no izmaksām sešinieces variantā, lai gan visiem liekas otrādi. Un no esošās piecinieces ari pilnība nekas neder uz sešinieci. Pilns forums tak ar šito pierakstīts.

 

Jā un pieciniece + dīzelis ir atstojs, jo torseni tik tiešām šķīdīs. Godīgi sakot, bija jāsāk ar sešinieces swapu un tad jau tālāk visi ceļi vaļā.

 

P.s. Varu Tev piedāvāt C4 2,5q kārbu + nepieciešamo kardānu tavam auto. Kronšteinus pa 250e ar visu prodžektu kaut kad piedāvāja biedrs black_smoke vai kā taml. Kulise būs jākonstruē pašam no A4B5 sešinieces kulises, jo visu gatavu kulisi no RS2 kkad ebaya redzēju pa 1000e. :mrgreen:




#1268058007 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 02 November 2018 - 21:54


Vai arī jāpārmetina abi lanžeroni komplektā ar 5cyl kronšteiniem.

 

Nu a tie csdd vīreļi kupenā taisīti? nedadomāsies? Manuprāt stailu lasot viņi samērā informēti :mrgreen:




#1268058005 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 02 November 2018 - 21:49

Ko esi iebāzis? 4cyl dzinēju? Reāli taisi atpakaļ kā bija un meklē audi cabrio 1,8 atmo kroņus.

Būtībā kobra riktīga. Tu esi izfleksējis lanžus, tad to konstatēja un Tevi izfukāja, bet tizlākais, ka reāli atpakaļ jau arī var pāriet tikai ar svarku, kas atkal nav legāli. Meklē oriģinālus V6 lanžus un pēc iespējas tālāk no grēka viņus pārmetini. Vismaz nebūs zem preses miza jāmet, varēsi atpakaļ 2,6; 2,8 vai kā jau teicu cabrio kroņi un tad jebkurš 4cyl.




#1268057819 Oša «Kompete»

Pievienoja MXR 31 October 2018 - 12:59

Ok, paldies par atbildi. Kaut kam piekrītu, kaut kam galīgi nepiekrītu. Kaut vai par komponenšu izvēli. Ja uzņemies pilno perekrasu, značit esi krāsotājs, nevis daiļpļūtītājs kā es šajā jautājumā - značit veikala durvis atveram ar kāju un ņemam kas ir labs un pārbaudīts (ko esi jau izzondējis krāsojot pa vienai detaļai) un pohuj cik tas maksā. Un ja arī vajag vakar, nu tad huļi vispār pūst, ja pastāv kaut 1% DDMa iespējamība? Ok, šitais var ievilkties. Beidzam laikam šeit, ja kāds vēlas uzfightot spama topikā - par šo tēmu esmu nereāli atvērts sarunām, jo kā gan es vēl varu izgāzt šo verbālo žulti un kaut nedaudz sapist karmu visiem tiem homoseksuālajiem mužikiem, kas Jelgavas apriņķī kaut ko "krāso"?! :mrgreen:




#1268057764 Oša «Kompete»

Pievienoja MXR 30 October 2018 - 22:14

Kāds var pastāstīt kādēļ iekš LV neviens nevar nokrāsot auto ar pirmo reizi tā, lai nav vairāk jāpisās un jāatgriežas pie šī jautājuma? Nu teiksim saskrūvē motoru - rūc, saliec hadeni - brauc. Domu sapratāt. Zinu ļoti daudz analogu gadījumu un tādēļ man arī drisas spalvas saceļas, kad izdzirdu vārdus ''auto krāsošana''. Prosta paranoja, gonoreja, asiņojoša caureja, nāves bailes, Džastins Bībers, Markus Riva es nezinu kādus vēl sinonīmus lai lieto! Lai arī cik nesamaksātu, vienmēr ir kaut kāda huiņa. Ar uzsvaru uz vārdu "Vienmēr"! Es nerunāju par tiem, kas paši mājas apstākļos to dara, bet gan par auto krāsotājiem un pat oficiāliem kantoriem ar kamerām. Piemēram reāls 2k variants ar pilno perekrasu un laka lobās tas ir normāli? Nu blag, man šķiet, ka nē. Daudz ir tādu gadījumu.

 

Argumenti no krāsotāju puses - kaut kas ne tā reaģēja, Tu nevari atļauties normālu meistaru vai materiālus utt. man šķiet ne pārāk valīdi, kad atkal un atkal "kaut kas nesanāca". Arī gadījumos, ka nopis ar smiltīm līdz saknei un sāk no nulles. Kas tur nesareaģēja pareizi? Metāls? Ar ko? Ar poļu krāsām vai līkām rokām?

 

Kur ir tas Muhtars aprakts vīri? Kāds man var paskaidrot normāli un argumentēti? Atkal manī ir vaina? :mrgreen:

 

Sorry par spamu, cienu šo auto un paveikto, bet man šis ir jānoskaidro reizi par visām reizēm, lai es beidzot varu kaut ko saņemties un nokrāsot arī savā auto parkā, savādāk es to vienkārši nedaru, jo LOLNAWWERCDDM.... parastā un man zināmā razkladā.




#1268057716 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 30 October 2018 - 17:28

CSDD vislētāk :mrgreen:

 

Ironiski, bet nopietni. Visbiežāk atkārtotā apskate maksā lētāk, kā servisā, kur to var izdarīt.




#1268056332 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja MXR 08 October 2018 - 21:47

Sotka ar veco vadību un slimīgo sūkņa augšu.