Pālekt uz saturu


arteens

Pievienojās: 03 Oct 2007
Ārpus foruma Forumā bija: Oct 09 2020 08:38
-----

#1267981330 audi a6 c5 piekare

Pievienoja arteens 27 August 2016 - 23:48

Burninson, tev ir kāda nojausma, ko tie riepu augstumu cipari vispār nozīmē? Tie ir procenti no riepu platuma. Līdz ar to, norādot tikai šo skaitli, bet nenorādot riepas platumu, tas pilnīgi neko neizsaka. Vislabāk ir likt auto ražotāja paredzētos disku, riepu izmērus un viss būs bumbās.

 

Peace :80:




#1267969766 A6C5 kondiška pūš siltu

Pievienoja arteens 19 May 2016 - 23:16

ECON nav kondicioniera ieslēgšana - tas ir ekonomiskais režīms, kad klimata kontrole neslēdz iekšā kondicionieri. Audi nav jāspiež nekādas pogas, lai ieslēgtu kondišku - vienkārši ieslēdz AUTO režīmu, uzstādi vēlamo temperatūru un klimata kontrole pati pēc vajadzības slēgs iekšā/ārā kondicionieri.




#1267888939 Dragija Audi A6 C6

Pievienoja arteens 05 March 2015 - 18:39

Dragij, no offense, bet tas. ka Tavs no Vācijas atvestais C5 bija daudz jāremontē, nenozīmē uzreiz, ka visi citi C5 arī ir tādi. Un nekorekti arī salīdzini 2.8 benzīnu (ja nemaldos tāds Tev bija) ar 3.0 TDI. C6 var uzskatīt jau par klasi augstāku autiņu :)




#1267852637 Audi A6 C5 priekšējie lukturi.

Pievienoja arteens 07 November 2014 - 17:40

Var arī šitā: http://audi-style.lv...s/?p=1267748796 :mrgreen: Tikai jāpačakarējas nedaudz, bet neznožēloju nevienu centu...gaisma krietni labāka par oriģinālo xenonu, arī jauniem lukturiem.




#1267834000 Pasēdēšana Rīgā

Pievienoja arteens 19 September 2014 - 12:04

Es tad atbraucu pa ceļam , tagad viss ko redzu ir BMW festivāls .... Sad story

Tak labi zināms, ka 4dienās viss Ogrē notiek, droši var pievienoties ;)




#1267806916 Dadzēna A6 C4 2.5TDI Avant

Pievienoja arteens 04 July 2014 - 23:09

Darbs liels ieguldīts, par to cepums, bet man neliekas, ka ceška ir tas auto, kuram piestāv stīliji. Izskatās diezgan amizanti. Sēdināsi? Riepas vajag augstākas vai diskiem collas lielākas :nez: Zemāku toč vajag




#1267802032 Roliss91 Audi 200

Pievienoja arteens 20 June 2014 - 11:04

Es katrā ziņā iztaisnotu landžēronu līdz galam un negraizītos ar lamdzeroniem jo tomēr ladžērons ir landžerons!

Un tomēr metinājuma vietas nedzīvo saules mūžu!

:rofl: Nevarēju nociesties...4 reizes viens vārds uzrakstīts un tad vēl katru reizi savādāk un nepareizi :mrgreen:

 

Sorry par spam, roli, veiksmi ;)




#1267798652 Klimatkontroles poga - ECON

Pievienoja arteens 10 June 2014 - 16:46

Bišku tev nepiekritīšu. Kā reizi pilsētā labāk, ekonomiskāk utt. ir braukt ar logiem vaļā un slēgt iekšā to ECON režīmu (ja, protams, nav +30oC, tad tomēr autiņā var patverties no karstuma :crazy: ). Savukārt ārpus pilsētas pie lieliem ātrumiem aerodinamikas, komforta, ekonomisma ziņā labāk braukt ar ieslēgtu kondišku nevis ar atvērtiem logiem. Tas, ka daudzi spaida klimatkontroli bezjēgā, pilnīgi piekrītu, bet ECON on/off pats gan izmantoju, it sevišķi vasarā.




#1267795071 Pasēdēšana Rīgā

Pievienoja arteens 01 June 2014 - 00:49

Satiku ervainu91 un vesminu, šo to redzēju, pāris reizes uzskrējos...atpakaļceļā satiku pechonu ar MK1 Caddy, piestājām malā un parunājām par vecajiem labajiem auto :D




#1267780252 Pasēdēšana Rīgā

Pievienoja arteens 25 April 2014 - 21:51

Uz rumbulu negribu, biķerniekus nokavēju, iedzeršu aliņu mājs :D


#1267780235 Pasēdēšana Rīgā

Pievienoja arteens 25 April 2014 - 21:34

Piebraucu plazā, laikam visi prom :nez:


#1267765556 Informācija par gāzi

Pievienoja arteens 21 March 2014 - 22:49

Pareizi ir benzīns :P




#1267753568 Roliss91 Audi 200

Pievienoja arteens 24 February 2014 - 00:19

Malacis, ka cel šito atpakaļ :good: Kad piederēja Jānim no Katlakalna, bija stīga ;) Ceru uz pozitīvu iznākumu un līdzīgu baltajam :mrgreen:




#1267748796 Ksenons priekš c4 u.c (pareizais variants?)

Pievienoja arteens 14 February 2014 - 01:58

Padalīšos arī ar savu veikumu tikai C5 prefacelift lukturu uzlabošanā.

 

Tātad, sāksim ar to, ka iedvesmojoties no šī topika, izdomāju, ka man arī jāpamēģina. Ieķēru pa šokolādi no arnisd apskādētu lukturi, braucu ciemos pie archiija piemērīt morimoto lēcu. Sapratām, ka der, tikai jāuztaisa pārejas rāmītis, lai derētu oriģinālajā vietā.

 

Bišķi palasījos internetu un sapratu, ka nav ko ņemties, jāpērk komplekts un jāstutē iekšā :crazy: Ņēmu oriģinālās lēcas no retrofitlab.com tikai Eiropas filiālē - Nīderlandē.

 

Lēcas Morimoto mini H1 http://www.retrofitl...ctors-60-1.html

Spuldzes 4300K http://www.retrofitl...-35-watt-1.html

Kopā ar šippingu 152 EUR, un tā kā tas ir no ES, tad Latvijā nekādi nodokļi nav jāmaksā, tas priecē :)

 

No Rinalda ieķēru oriģinālos xenon blokus.

 

Atnāca lēcas, spuldzes un bija jāsāk pamazām visas mantas jāliek kopā. Tā kā oriģinālajiem blokiem galā ir D2S štekeris, bet H1 spuldzēm ir tie interesantie mamma - papa štekeri :mrgreen: , tad gribēju atrast pāreju. Apzvanot visādus xenon un tūninga kantorus, sapratu, ka tāda pāreja ir ļoti reti sastopama. Tāpēc latgalītē atradu šādus štekerus un pārlodēju uz blokiem. Lai tālāk runā bildes:

 

bloka-stekeri.jpg?1392329567

 

ksenon-bloks-ar-jauniem-stekeriem.jpg?13

 

Biju uztaisījis testa rāmīti, lai lēcu varētu ieskrūvēt oriģinālās lēcas vietā. Bildes nav, bet gala variantā izdomāju savādāk stiprināt, bet par to vēlāk.

Testa variantā visu saliku ofisā, izslēdzu gaismu un paskatījos, kā tad tas viss izskatās. Bildes:

 

ksenon-tests-no-aizmugures.jpg?139233017

 

Daudz nekā saprast nevar, jo telpa tomēr nav plaša, bet stars, kā redzams, kā ar nazi nogriezts

ksenon-stars-ofisa.jpg?1392330287

 

ksenon-tests-no-prieksas.jpg?1392330486

 

Viss izskatījās OK, jāstellē tik iekšā.

 

Aizbraucu uz laukiem un sāku ar rāmīša izgatavošanu. Rāmīti izgatavoju no plastmasas, saurbu stiprināšanas caurumus, formu izzāģēju ar rokas figūrzāģi.

 

Rāmītis:

parejas-ramitis-lecai.jpg?1392330908

 

Lēca un reflektors savā starpā ir saskrūvēti un tāpēc rāmīti pie lēcas skrūvēju šajā vietā.

Rāmītis pieskrūvēts pie lēcas:

ramitis-kopa-ar-lecu.jpg?1392330997

 

Nākošā diena sākās ar lukturu izņemšanu. Vispār čakars ir paliels, jo jānoņem buferis. Protams, var bez tā iztikt, bet tā kā man nebija tik gara (to vēl varēju saorganizēt ar muciņu pagarānāmo kātu) un tik tieva (pat 1/4 " muciņa negāja cauri tam caurumam spārnā, caur kuru var tikt klāt luktura malējai apakšējai torx skrūvei), tad vieglākai piekļūšanai izdomāju tomēr nocelt buferi.

 

Kad lukturi izņemti, viss jādemontē, jāsatīra. Nomazgāju, satīriju lukturus, izņēmu spuldzes un tad bija laiks atdalīt plastmasas stiklu no luktura korpusa. Tā kā pirts man mājās nav, tad iedvesmojoties no šī video, , izdomāju pats uztaisīt tādu kasti. Nepieciešamie materiāli un instrumenti: garena kartona kaste, trīs mazas kastītes uz kā stutēt lukturi (manā gadījumā tīkla switch kastītes), truba 30 - 40cm garumā, diametrā līdz 10cm, skočs un celtniecības fēns.

 

Bilde no procesa:

fena-kaste.jpg?1392332095

 

Sākumā biki raustījos un slēdzu fēnu uz 1. ātrumu, bet tad sapratu, ka īsti nav efekta, slēdzu uz 2. kastē veidojās tāds pats gaiss kā pirtī mitrs un karsts, plastmasas truba ir kā distancers un palīdz novadīt siltumu vienmērīgi, lai karstums nekoncentrējas vienā punktā. Aptuveni pēc 15min ņēmu lauku, viss, protams, karsts, bet uzmanīgi ar spēku vienā punktā atplēšot, stikls smuki atdalās no korpusa.

 

Šādi:

 

lukturis-izjaukts.jpg?1392332403

 

Tālāk jau izjaucam lukturi, lai tiekam klāt lēcai:

reflektors-ara-1.jpg?1392332596

 

Atskrūvējam 3 uzgriežņus, izņemam lēcu:

reflektors-ara-2.jpg?1392332683

 

Tā kā oriģinālajai lēcai augšējie un apakšējie stiprinājumi nav vienā plaknē, bet mans pārejas rāmītis ir vienā plaknē, tad apakšējās špiļkas ir jāpagarina. Šim lukturim apkašējais stiprinājums ir tikai viens, bet testa lukturim bija divi (tas bija C5 1.paaudzes lukturis, man ir 2. paaudzes, būtisku atšķirību nav, bet šādi tādi sīkumi ir). Testa luktura tām špiļkām nozāģēju ~1cm, lai var uzskrūvēt virsū pagarinošo distanceru. Bildes:

 

skruvisu-salidzinajums.jpg?1392333035

 

distancers.jpg?1392333091

 

Jaunā skrūve un distancers vieta:

reflektors-ara-3.jpg?1392333154

 

Morimoto lēca vietā no aizmugures:

 

reflektors-ar-jauno-lecu.jpg?1392333272

 

Morimoto lēca vietā no priekšas:

 

reflektors-ar-jauno-lecu-no-prieksas.jpg

 

Tā kā lēca ir vietā, liekam kopā lukturi. Tā kā šī ir bixenon lēca, kurai tālo staru pārslēdz ar tādu "dzelzīti", kuru darbina maziņš elektromagnēts, tad jāpielodē štekeri pie oriģinālā tālā vadiem.

 

Paņēmu šādus hermētiskos, bildes:

stekeris-izjaukts.jpg?1392333585

 

Lēcas pusē:

stekeris-mamma.jpg?1392333641

 

Otrā pusē:

stekeris-papa.jpg?1392333751

 

Pielodēts pie oriģinālajiem vadiem lukturī:
talo-stekeris-pielodets.jpg?1392333816

 

Viss salikts, saštepselēts:
lukturis-no-aizmugures.jpg?1392333863

 

Tā kā stiklu šiem tā vienkārši nepieliksi/nenoņemsi, tad, lai pārbaudītu, vai tiešām viss ir kārtībā, gāju mērīt pie mašīnas un testēt. Protams, ar pirmo reizi jau nekas perfekti nesanāk. Stars pret horizontu bija nedaudz slīps abiem lukturiem (uztaisīju vienu rāmīti, pēc tā uztaisīju arī otru). Nu neko ņēmu laukā, vīlēju garenus caurumus. Kādas 3 reizes tā skraidīju un mērīju, kamēr stars bija taisns :mrgreen: Bildes nav :P

 

Kad viss bija kārtībā, varēju ķerties klāt pie kopā likšanas. Pirms tam tik vēl bija jānopulē stikli, lai viss būtu pa smuko. Tā kā stikli bija noņemti, bija krietni ērtāk ap tiem darboties uz līdzenas virsmas. Sākumā slīpēju ar ūdens papīriem - P800, P1000, P1500 un beigas vēl ar P2000. Tad speciāli šim mērķim krāsu bodē iepirku pulējamo ripu uz flekša liekamo un 3M universālo pastu. Fleksim uz otrā ātruma, nespiežot stipri klāt pie virsmas, nopulēju pāris reizes ar pastu un beigās ar pliku ripu. Bildes no procesa nav, bet rezultāts redzams šeit:

 

lukturis-pabeigts.jpg?1392334516

 

Bildē tik labi neizskatās, bet dzīvē - kā jauns.

 

Tad stikls bija jāliek virsū uz korpusa. Kā blīvējošo/līmējošo materiālu, izmantoju silikonveidīgu autovirsbūvju blīvējošu/līmējošu hermētiķi. Saspiedu, lai hermētiķis kārtīgi noblīvē, saspraudu 5 skavas, kas pa perimetru un atstāju uz pāris stundām, lai nokalst. Arī no ši procesa bilžu nav (visas rokas ķēpā)

 

Pirms likšanas uz autiņa abi lukturi:

abi-lukturi-pabeigti.jpg?1392334891

 

Tad vēl gabarītos ieliku diodes, jo viena spuldze tāpat bija izdegusi. Diodes arī ar 4300K.

 

Kārtīgas bildes ar staru vēl nav. Pie sienas +/- lukturus pieregulēju, izbraucu, neviens pretī nežilbināja. Otrdien jau biju pie DK5000 un lukturus saregulēja pa smuko :good: Gaisma jau vnk fantastiska.

 

Te kkāda bilde, bet varu uzreiz pateikt, ka ārā neliela migla:

 

talie-uguni-uz-cela.jpg?1392335481

 

Svētdien pēcpusdienā izskatījās vēl šādi (aizmugurējais buferis remontā, pēc treniņa čalis man uztaisīja skādi stajankā):

audis-bez-buferiem.jpg?1392335125

 

Padomā arī ir oriģinālā lukturu automātiskā korekcija, lai viss būtu pa smuko arī TA.

 

Ja kādi jautājumi, ieteikumi, spam on :mrgreen: Bildes ar staru un redzamību uztaisīšu kkad citreiz, kad sanāks.




#1267577309 Baltais cigārs

Pievienoja arteens 07 December 2012 - 00:41

Vakar biju moikā, uzlaida ķīmiju arī diskiem, pašrubēja...tagad vismaz +/- balti :crazy: Bildēts ar termosu.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Kkas jau izdarīts arī.

Priekšējiem DEPO lukturiem uzliku labus, nesaskrāpētus lietotus HELLA stiklus, ieliku Osram Silverstar spuldzes. Tuvie tagad ir :good:

Uzliku citu priekšējo bamperi ar hromētajām līstēm un lukturu mīzējiem (nav pievienoti pagaidām). Reste arī cita. Uzliku atpakaļ rižos pagriezienus. Ja kāds var piedāvāt smalko līstīti starp resti un bamperi, droši PM (bildē apvilktā vieta):

Ievietotais attēls

Ķīlē nedaudz bremzes...likās, ka aizmugurē. Nopirku remkomplektus ar virzulīšiem un jaunas vadīklas suportiem. Arī aizmugurējie kluči bija nodiluši, tos ar uzliku jaunus. Bet tomēr ķīlē tāpatās :( Bet izskatās, ka priekšā labais rats (baigi smērē disku, baltais ātri vien paliek melns). Kkas laikam būs jādara arī ar priekšējiem suportiem. Ko labāk ņemt citus vai pirkt remkomplektus tāpat kā aizmugurējiem?

Ar lietotāja Gocha palīdzību tiku pie BOSH "banāniskajām" logu slotiņām. Tīra jau forši :)

Laikam viss pagaidām, gāžu tikai :wheelchair: