Pālekt uz saturu


Aig

Pievienojās: 03 Apr 2007
Ārpus foruma Forumā bija: Šodien, 13:09
*****

#1268063314 Auto Aplīmēšana

Pievienoja Aig Vakardien, 10:23

nedarīt neko ?




#1268062541 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 28 January 2019 - 22:35

https://24max.de/aud...C4_MJ95_003.pdf

 

Vēl varu piebilst, ka ecu tos sildelementus slēdz atkarībā no temperatūras, sprieguma un ģeneratora noslodzes. Stipri šaubos, ka pašam sanāks izveidot analoģisku vadību, ja vispār pie šāda jautājuma esam nonākuši.




#1268062537 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 28 January 2019 - 22:17

Tās sveces taču vada ecu. Kāpēc tur kaut ko čakarēties ar kaut kādiem laika relejiem, nevis pieslēgt tā kā nāk oriģināli?

Ja to AELauto, kas šajā tēmā tika pieminēts, kāds ir izkastrējis un tam vairs nav pečkā elektriskā radiatora, tad tās sveces var pieslēgt tā radiatora vietā. Lai gan... a kāpēc neielikt to radiatoru, kā tas ir oriģināli ?




#1268062516 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 28 January 2019 - 20:04

btdc nozīmē pirms augstākā maiņas punkta, atdc - pēc. Es nesaprotu, ko nozīmē "btdc dabūt pēc iespējas tuvāk atdc", bet tas ir apmēram tikpat muļķīgi, kā pateikt, ka vajag +1 dabūt pēc iespējas tuvāk -1.

 

Iespējams tur bija runa par to, ka vajag trešā loga saturu (reālo) dabūt pēc iespējas tuvāk otrā loga saturam (vēlamajam). Taču tas attiecas uz jauniem motoriem, nevis 25-30gadīgiem ar pusmiljona pieredzi, kurus jāpiedabū dziesmā pie -20.




#1268062229 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 23 January 2019 - 16:25

Kā atgaisot a6c4 ael degvielas sistēmu no gaisa pēc degvielas filtra maiņas(filtru pielēju ar dīzeli).

 

Vienkāršākais - griez kamēr aiziet. Sarežģītāk un negaršīgāk, bet veselīgāk starterim un akumulatoram - norauj abratkas šļauciņu no 5. sprauslas un sūc no tās ārā kamēr sāk nākt soļķis.

Ja filtru kārtīgi pielēji un motors silts, tad mierīgi var iztikt ar pirmo variantu.

 

Otrajā gadījumā ir risks, ka var nākties gādāt jaunu šļauciņu.




#1268061948 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 17 January 2019 - 12:20

Ceškai ir kustīgais savienojums starp biksi(fwd) vai katiņiem(q) un vidējo posmu. Ja kāds, nahrenizējot katalizatorus, tur saliek pa cieto, tad ir slikti.




#1268061682 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 13 January 2019 - 20:09

It kā jau nav baigi sarežģīti to uzstādīt - jānomaina abi abs bloki un iespējams abs pitons. Kvatrai visticamāk nekāds baigi jūtamais efekts nebūs, tas EDL var palīdzēt tikai specifiskos gadījumos, kas vairāk saistīti ar offroadu, nevis ziemas ceļiem. Par fwd nezinu. Ņem vērā, ka q un fwd sistēmas atšķiras, un nav savstarpēji aizvietojamas.




#1268061557 Kompresors no VW 2E iekšdedzes dzinēja

Pievienoja Aig 11 January 2019 - 19:13

Strūklotu detaļu nedrīkst atstāt "uz otru dienu", pat, ja strūklo ar sausu gaisu. Tā norūsē nevis no mitruma, kas ir kompresora gaisā, bet gan no mitruma, kas ir gaisā, kurā tā stāv to laiku līdz "otrai dienai". Visļaunākais ir brīdis, kad pazeminās temperatūra vietā, kur tā stāv, jo tad mitrums no gaisa kondensējas uz visa, it sevišķi uz metāla detaļām, kam ir liela siltumietilpība un laba siltumvadīšanas spēja. Un tipiski vakaros tieši tas notiek, un tad līdz rītam tur viss var netraucēti rūsēt.




#1268061280 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 07 January 2019 - 22:34

Pie karsta. 3 gadi jau nav nekas traks, ja pirms tam vītnes bija tīras, tad nevajadzētu būt problēmām.

 

 

Šo neesmu pārbaudījis, gadījumā, ja nav, ko tad? 

Tad - noskrūvēt sadalenes zobratu, un kārtīgi ar acetonu nomazgāt sadalenes galu un zobratu, un tad likt atpakaļ klāt, nenoķēpājot ar eļļainiem pirkstiem atkal. Saregulēt un šoreiz kārtīgi pievilkt.

 

tad jau gan vajadzēja to 2.6% dabūt, moš softs vainīgs?

Nu bet tieši  tāpēc jau es te runāju par netīrajām roķelēm, kas mēdz līst kur nevajag :hihi:




#1268061102 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 05 January 2019 - 20:17

4. grupā jāskatās, siltam motoram, bez patērētājiem

duty cycle - mazākais, ko tas spēj parādīt,

grādi atkarībā no motora "pieredzes", bet nu ar 3 BTDC var sākt




#1268060886 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 31 December 2018 - 00:30

1. ir lentas bloķēšanas puļķis. Tas nekur netiek spiests.

3. ir savienojums, lai varētu atdalīt to virsējo detaļu.

 

Pēdējā bildē kreisajā pusē vidējie lodējumi izskatās aizdomīgi.

 

Uz tauri attiecas sarkanais vads caurspīdīgajā trubiņā, un melnais un sarkanais, kas pienāk pie plates virsējā detaļā - pie tiem lodējumiem, kurus minēju. Zem pārējiem četriem lodējumiem ir pogas - slēdži. Masa aiziet caur stūres stieni, un varētu būt vēl viens masas vads, kas savieno kustīgo "lifta" daļu ar īsto masu.

Vari pārbaudīt visu šo ķēdi, dažādās vietās to savienojot ar masu. Tāpat gan jau vaina būs lentā.




#1268060695 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 25 December 2018 - 00:07

Un kur metka ir sadalenes priekšējam zobratam? :mrgreen:
Es teiktu, ka nulle uz spararata un sadalenes sķēlums pret galvas malu.

Ganjau orangutāns ar 5mm resnu marķieri ir ievilcis "metku" :hihi:




#1268060654 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 23 December 2018 - 23:56

Jāmaina reizē ar zobeni. Reizē jāmaina abi rullīši. Vēlams arī sadalenes blīvslēgu (vai abus, ja abas siksnas reizē) un vārstu vāka blīvi.

 

Atšķirībā no motora zobsiksnas, tai pārtrūkstot, nekas slikts nenotiek, tikai auto apstājas. Ja ir gatavs plāns kā šādā situācijā rīkoties, var mainīt retāk.




#1268060644 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 23 December 2018 - 22:52

Tieši pēc sprauslas un kloķenes devēja ecu regulē momentu. Cilvēka ar datoru un atslēgām pienākums ir nolikt sākuma stāvokli savā vietā.




#1268059882 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Aig 05 December 2018 - 07:42

Priekšējā paneļa kontakti jāpārlodē.