Pālekt uz saturu


NHLFANS

Pievienojās: 28 Dec 2006
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 09:56
*****

Tēmas, kuras esmu uzsācis

NHL'a tirdziņš b6 / b7 / c5 / allroad

15 August 2018 - 16:47

Šis ir mans hlamu tirdziņš , kurā pārdodu / pērku / mainu visādus hlamus no b6 / b7 / c5 un c5 allroad

Palūgšu šeit nevienam neko nerakstīt , ja kas interesē , tad sazināties ar mani privāti !!!

Esmu sasniedzams šeit pat forumā PM , vai 29611567. Var droši zvanīt , vai rakstīt Whatssapā , kā pašiem ērtāk.

Pats un visi mani hlami atrodas Jelgavā , taču katru darbadienu esmu satiekams Jelgavā / Tukumā / Mārupē un Rīgā , attiecīgi varu arī detaļas paķert līdz. Arī iespējama piegāde uz tādām pilsētām kā Liepāja , Valmiera un Jēkabpils , un protams visās tajās pilsētās kas ir pa ceļam no Rīgas ;)


1.9 pumpe duse dzinēju sprauslas
10441951004221505816_thumb.jpg
Cena - par komplektu 250 eur , ja pa vienai tad cenu runāsim privāti

A4B7 1.9 TDI čipots vadības bloks
28373419572717624579_thumb.jpg
Cena - 45 eur

6 robu priekšpiedziņas ātrumkārba ar defektu , agresīvi braucot krīt ārā no otrā roba. Normāli braucot viss kārtībā. Derēs a4b6 / b7 un a6c5 , moška vēl kkam.
21126134565524455768_thumb.jpg
Cena - 50 eur

Decembrī pirkts 100 AH aķītis , ir čeks un garantija.
47658760615776870221_thumb.jpg
Cena - 50 eur

A6c5 vai c5 allroad Avant Facelifta nummura vieta
79920592399317438288_thumb.jpg
Cena - 30 eur

a4b7 stūre
20072880620203391408_thumb.jpg
Cena - 35 eur

a4b6 / b7 kruīza komplektiņš
43472674431139040166_thumb.jpg
Cena - 70 eur

a4b6 Avant lukturi
17551312084427345817_thumb.jpg
Cena par komplektu 75 eur , vai 40 eur gabalā

a6c5 oem štrumi un dankrots
38782302684858356601_thumb.jpg
Cena - 10 eur

c5 allroad spārni
66119128549402099394_thumb.jpg
Cena - 100 eur par abiem , vai 60 eur gabalā

c5 Facelift spārns ar rūsu , bet caurrūsējis nav. Glābjams , lietojams spārns
61037526723623607570_thumb.jpg
Cena - 25 eur

a4b6 / b7 spoguļi
56990283375777368205_thumb.jpg
Cena - 20 eur gabalā , vai 35 eur par komplektu

1.9 pumpe duse dzinēju vāki
35583601416849501061_thumb.jpg
Cena - 15 eur gabalā

a6c5 glāžu turētāji
22148107936567518855_thumb.jpg
Cena - 10 eur gabalā

a6c5 Facelift apakšējie durvju moldingi
63546836979130191286_thumb.jpg
Cena - 20 eur par komplektu

a6c5 , a4b6 / b7 avantu logu tīrītāju kātiņi
44252927821977633067_thumb.jpg
Cena - 10 eur gabalā

a4b6 / b7 S-Line durvju ailēm uzlikas , vienai sīks , viegli labojams defekts
83497170685625328719_thumb.jpg
Cena - 80 eur

a4b6 / b7 un a6c5 / allroad avantu logu tīrītāja motoriņi
08706412544332544149_thumb.jpg
Cena - 35 eur gabalā

Spoles , der visādiem dzinējiem . Kodu skatīt bildē
18094873730598091711_thumb.jpg
25449306893558744482_thumb.jpg
Cena - 40 eur par komplektu

1.9 pumpe duse tandēmsūkņi
65795172683581185182_thumb.jpg
Cena - 50 eur

R16 diski ar jaunām 9mm M+S riepām
41751209537064126749_thumb.jpg
82806915284077956810_thumb.jpg
Cena - 220 eur

a6c5 maģis ar kodu , vizuāli kāds ir tāds ir. Tehniski viss strādā , bet diska mehānisms ķerās
56018360115400302997_thumb.jpg
Cena - 15 eur

a4b6 pannu komplekts
71494322098620041536_thumb.jpg
Cena - 35 eur

1.9 Pumpe duse dzinēji , dažādās cenu kategorijās. Konkrētais dzinējs ar 140 000 jūdžu nobraukumu. Vēl ir darbināms , braucams un testējams. Pirms braukšanas no Anglijas un Latviju uzlikts jauns Gates zobsiksnas komplekts
04620559984333906025_thumb.jpg
Cenas sākot no 180 eur , beidzot ar 250 eur

R18 diski ar riepām. Diski vizuāli bēdīgi - visi jāsmilšo un jākrāso. Viens disks ir bijis metināts vienā vietā sīka plaisiņa. Taisni , nemet. Nav OEM
09373476430987505227_thumb.jpg
18762718315589412423_thumb.jpg
Cena - 150 eur par komplektu

a6c5 trīs spieķu stūre
11655605109760550620_thumb.jpg
Cenas no 30 līdz 40 eur

a6c5 recaro ādas saloni. Ir gan sedanam , gan avantam
80961570125468960385_thumb.jpg
87064377708843024428_thumb.jpg
Cena par sedana salonu 130 eur , cena par avanta salonu 150 eur

Clarion maģis
32652051853009908182_thumb.jpg
Cena - 30 eur

a6c5 Audi Symphony 2 ar grāmatiņu un kodu
64698766558878327221_thumb.jpg
Cena - 35 eur

a4b6 OEM dubļu sargi
26176841670539054276_thumb.jpg
Cena - 35 eur

1.9 pumpe duse dzinējam EGR apsildes komplekts. Nenormāli laba štelle , ziemā labi palīdz silt dzinējam. Bonusā vēl viens termoss. Uzstādīt elementāri.
69903014013496319997_thumb.jpg
Cena - 50 eur

Ir vēl kaudze ar visādiem hlamiem no šādiem auto:

1 ) Allroad 2.5 tdi ( AKE ) automāts
41395506371862076549_thumb.jpg
2 ) a4b6 2.0 FSI ar mehānisko kārbu
88731037166734673856_thumb.jpg
3 ) a4b6 1.9 tdi ar mehānisko kārbu
59672593156898385945_thumb.jpg
4 ) a6c5 quattro 2.5 tdi ( AKE ) ar mehānisko kārbu
90955713913041648582_thumb.jpg
5 ) a6c5 1.9 tdi ar mehānisko kārbu
50545196998678538817_thumb.jpg

Visu uzskaitīt un atcerēties kas un no kuras mašīnas ir palicis , nav iespējams , tāpēc ja kas interesē , prasat. Ir daudz hlamu no šādiem auto. Tad arī iešu un meklēšu kas ir un kas nav :D

NHL'a a4b6 quattro ( red nr.2 )

23 October 2016 - 17:43

Labs laiciņš pagājis kopš te neko neesmu rakstijis , tas tāpēc ka pēc sarkanā A6 ko pārdevu , visu šo laiku novizinājos ar BMW 530d. Ziema nāk tuvāk , tāpēc bembim izgāju jaunu apskati , iemetu tirgošanā , nepilnas stundas laikā uzradās pircējs un lieta darīta :D

 

Jau zināju ko gribu pirkt vietā , doma bija par a4b6 Quattro un tad tas arī tika nopirkts. 

Šis ir pirmais foto kuru uztaisiju pēc auto iegādes :)

20161001-155809-Custom-.sized.jpg?147723

Tad nu par pašu auto :

 

Audi A4 Avant

2002 gada beigas

Manuālā kārba

Quattro piedziņa

2.5 TDI ( AKE )

 

Extras ar kautkādas ir. Ļoti labs , apsildāms ādas recaro salons , xenon , lampu apskalotāji , reliņi , tonēti logi , r18 diski , klima , kruīzs , ledusskapis bardačokā , audio sistēma ar subīti u.t.t.

 

Principā kad mašīnu skatijos uzreiz jau sapratu ka TA iziet nebūs nekādu dižo problēmu , tomēr arī visādus kasjakus ar pamaniju. Piemēram miglām reflektoru nav , šofera logs virinājās ar visādiem krakšķiem un lielām grūtībām , nestrādāja logu un lampu apskalotāji. No vizuālā viedokļa uzreiz acīs krita ka trūkst bampera restei rāmis , kapota reste bija nomālēta melna , priekšā viens spārns ir ķīnas. Nu un protams ir jau sarkanās krāsas labākā īpašība - vietām jau laka ir palobijusies :D

 

Bet nu kopumā ir tā , ka pēc 3.0 d BMW domāju ka būs mega vilšanās gan komforta ziņā , gan jaudas ziņā. Tomēr nebija tik traki. Iet šis V6 patīkami un komforts nav ne sliktāks , ne labāks , tomēr savādāks. Kopumā šis a4 ir diezgan dzīvs , nav izšauta keda. Iet labi , tehniski viss ok , vizuāli ar ir ok un salons arī patīkams.

 

Tādu es viņu atdzinu.

20161002-095555-Custom-.sized.jpg?147723

20161001-190140-Custom-.sized.jpg?147723

20161001-190128-Custom-.sized.jpg?147723

20161015-141321-Custom-.sized.jpg?147723

20161015-141300-Custom-.sized.jpg?147723

20161015-140758-Custom-.sized.jpg?147723

Pirms reģistrēšanas un TA , nomainiju beigto loga pacēlāju

20161004-192247-Custom-.sized.jpg?147723

Aizbraucu , piereģistrēju un gāju TA , vienīgais par ko piesējās , tās bija minētās miglas. TA inspektors pateica lai turpat pie CSDD viņas izrauju ārā un būs man jauna TA , tad tā arī izdariju , izrāvu miglas un dabuju jaunu apskati :)

 

Numuru ar salīdzinoši interesantu dabuju

20161015-142758-Custom-.sized.jpg?147723

Tālāk sekoja eļļas maiņa

20161004-061240-Custom-.sized.jpg?147723

Tad tika sazīmēta bampera un kapota restes ar spīdīgajiem elementiem

 20161004-061345-Custom-.sized.jpg?147723

Pie pirmajiem mīnusiem jau sākās problēma ar sūdīgu lekšanu , tāpēc tika nomainītas visas kvēlsveces , tagad lec kā suns pie kājas :)

20161015-132219-Custom-.sized.jpg?147723

Iepirku ziemai R17

20161015-141515-Custom-.sized.jpg?147723

Kā arī Yokohama riepas vienu sezonu brauktas

20161015-141423-Custom-.sized.jpg?147723

Tas arī pagaidām viss , tāds viņš man izskatās

20161015-142811-Custom-.sized.jpg?147723

20161015-142750-Custom-.sized.jpg?147723

20161015-142849-Custom-.sized.jpg?147723

Izdega aizmugurē šofera pusē bremžuguns un gabarīts , domāju ka beigta spuldzīte , tomēr kad izņēmu ārā spuldzīšu plati , tad skaidri bija redzams ka pati plate nopuvusi nejēgā. Kā pagaidu variantu izdomāju ar vadiem , pa taisno spuldzīti pielodēt pie plates klāt lai vismaz deg  :crazy:  Lodējot nolohojos un pielodēju vadus otrādi , un tiku pie šāda strobaskopa efekta :D

 

 

Pārlodēju vadus vietām un tagad viss ir kedās :)

 

Esmu uzsūtijis priekš moldingiem S-Line bļembas , kā arī kapota restei Quattro emblēmu ar sarkaniem burtiem. Vēl ir jāiepērk aizmugurējais stikla tīrītāja kitiņš , jo avants ziemā bez viņa ir sūdīgs variants. Tad vēl derētu uzmest aci kāpēc šofera pusē nevienās durvīs neskan lielās tumbas , pīkstuļi gan skan ... Ā , un vēl jātiek galā ar eļļas sulošanu gar vienu no vārstu vākiem , sulo minimāli , taču tas ir jānovērš.

 

Tā itkā nekādu mega plānu nav attiecībā uz šo auto , tīri tik cik braukt , bet nu ja kko darīšu , ganjau atskaitīšos šeit ar  :hi:

Jautājumi par RNS-E navigāciju

21 August 2015 - 20:52

Lieta tāda , kā zināms , tad RNS-E navigācijas katram modelim ir ar savu formu , pareizāk sakot priekšējā maģa panelīša daļa katrai sērijai ir savādāka. Kautko pa miglai atceros ka labu laiku atpakaļ biju uzdūries kautkādam saitam kur bija pārejas rāmīši.

 

Piemēram gribu savam c5 iebāzt RNS-E kas orģināli ir bijusi iekš b7 kuzava , ieliekot iekšā gar malām ir mazas spraugas , tāpēc gribētu uzzināt , vai kāds ir tādus rāmīšus kautkur redzējis pārdošanā vai arī ir kādas alternatīvas ?

Audi Navigation Plus (RNS-D) CAN signāls ?

10 May 2015 - 08:31

Kārtējo reizi nodarbojos ar muļķībām :D

 

Audi a6c5

 

Auto ir aprīkots ar aizvēsturisku navigācijas sistēmu , kura laikam saucas BNS , tipa vidus konsulē ir vadības pogas un pati navigācija rādas borta kompja ekrānā. Aptuveni šāda ( bilde tikai lai saprastu kāda tipa navigācija ) ... orģinālais telefons arī ir ...

 

d1qefvj48ty2zygz45.jpg

 

No rūpnīcas ir bijis 1DIN maģis , vai nu Audi Concert 2 vai Audi Chours 2

 

Tātad visa problēma sākas tajā , ka izdomāju 1DIN maģi aizstāt ar 2DIN maģi , šajā gadijumā ar Audi Navigation Plus ( RNS-D ) , maģis šāds

 

utvnwhttjmafnwkfiism.jpg

 

Viss ir jauki un skaisti , skan labi , apgaismojums deg , slēdzas iekšā/ārā no aizdedzes , bet nerāda info borta kompja ekrānā. Nerāda kāda radio stacija skan , nerāda kurš cd iet , kura dziesma u.t.t.

 

To kāpēc nerāda esmu sapratis , nerāda tāpēc ka nav pievienoti CAN-H un CAN-L vadi. Nav pievienoti tāpēc ka nav kur viņus pievienot , nu tā vismaz esmu izsecinājis.

 

Cik gāju cauri visādiem forumiem , tad visu laiku atduros pret maģiskajiem trīs burtiem TCM ( telematics control module )

 

Tad atradu šādu info vienā forumā :

 

 

Firstly have you got the TCM box, extra piece of kit.

You should get an error every time you switch it on the RNS-D, unless you have disabled the TCM box through Vagcom

The CAN H + L from the cluster goes to the TMC box and then gets converted (Audi to Bosch) as the RNS-D doesn't understand Audi CAN. This then goes to your big long blue connector in the back of the RNS-D

 

Secinājums ir tāds , ka esošos CAN vadus kas nāk ārā no priboru paneļa , vajag aizvilkt līdz TCM un no TCM uz maģa zilo štekeri un tad viss būs kedās.

 

Tik ir viens BET ... vai manam audim kurš ir aprīkots ar to aizvēsturisko BNS navigāciju ir vispār tas TCM bloks ? Ja ir , tad kur viņš ellē atrodas un kāds izskatās ? Nekur nevaru atrast info , vai šādas komplektācijas auto ir tas TCM vai nav ...

 

Esmu skatijies aiz priboru paneļa , aiz bardačoka un zem stūres pie relejiem iekšā ... tur nekur viņa nav točna :pardon:

 

Ir idejas ?

Audi A6(c5) 1.9 TDI (pd) kruīzkontroles uzstādīšana

11 March 2015 - 21:39

Šodien aiz gara laika izdomāju pamēģināt aprīkot savu auto ar kruīzkontroli.

 

Mans auto ir 2002 gada Audi A6(c5) Avants ar 1.9 TDI pumpe duse dzinēju , kods AWX 96kw/130zs.

 

Taču šī pamācība arī der priekš šādiem dzinējiem :

 

1) AJM   85kw/115zs.

2) AVF   96kw/130zs.

3) AWX   96kw/130zs.

 

Iespējams vēl kādam dzinējam der , bet to neesmu baigi pētijis ...

 

Nepieciešamās lietas :

 

1) Kruīzkontroles slēdzis

2) Kruīzkontroles pravodka , vai tā kā manā gadijumā vismaz štepselis ar 10cm gariem vadiem.

3) Tādi sīkumi kā muciņa uz 8 , izolene , lodāmurs , alva u.t.t.

4) Nu un kabelis + kompis ar VCDS

 

To kā nomainīt parasto slēdzi uz slēdzi ar kruīzu , nerakstīšu. Jo ja to nemāk izdarīt , tad vispār nav ko tur līst klāt :D

 

Slēdzis uzstādīts

 

nibxksesftndpza5g_thumb.jpg

 

Tātad :

 

1) Ja ir kā manā gadijumā štepselis ar 10 cm , vadiem , tad ņemam talkā lodāmuru un pagarinam pravodku , līdz apmēram 1 metram. Ja pravodka ir gatava , tad šī darbība nav jāveic

nadyjw1cp3l54stipcz7_thumb.jpg

 

2) Spraužam klāt pravodku kruīza štepselim un sākam rakties līdz mašīnas vadības blokam ( ECU ) , kurš atrodas zem kapota , no priekšas skatoties labajā pusē. Atrodas Viņš zem tās plastmasas , kas nosedz aķīti , bremžu šķidruma trauciņu u.t.t. Kad plastmasa noņemta , ir jānoņem plastmasas vāks kas ir virsū pašam ECU , viņš turas uz 4 skrūvēm ( 8 ) Un esam tikuši klāt ...

muafzy6m1zk2hp1lbvbm_thumb.jpg

 

3) Atvienojam abus ECU štepseļus un izņemam pašu vadības bloku ārā , lai nemaisas. Tad no salona puses ņemam kruīzkontroles pravodku un stumjam laukā uz to vietu kur atrodas ECU , tur smuki gar maliņu tos vadus var dabūt ārā...

5fjlpk5wvcm6rhx9pwe9_thumb.jpg

 

4) Tagad pasākuma grūtākā daļa , vadu lodēšana vajadzīgajās vietās. Štepselī kurš vienojas klāt kruīzkontroles slēdzim , iekšā ir 6 vadi :

 

7 pins ---> melns/balts

4 pins ---> melns/balts

5 pins ---> sarkans/pelēks

2 pins ---> zils

3 pins ---> sarkans/dzeltens

pinu vairs neatceros , bet vēl viens vads bija ---> sarkans/balts

 

Tad kas un kur ir jāvieno klāt :

 

Pinu numerāciju skatīt pašā ECU ligzdā , jo lai cik jocīgi tas nebūtu , uz štepseļa numerācijas nav :crazy: :!:

 

7 un 4 pina melns/balts abi vadi kopā ir jāvieno klāt pie ECU 14 pina

5 pina sarkans/pelēks vads ir jāvieno klāt pie ECU 46 pina

2 pina zils vads ir jāvieno klāt pie ECU 45 pina

3 pina sarkans/dzeltens vads ir jāvieno klāt pie ECU 44 pina

Paliek pāri viens lieks vads sarkans/balts krāsā , to pagaidām liekam mierā. Motortelpā varam visu likt kopā , jo tur vairs nav ko darīt ...

xduv4eyu6jwaskcyaca9_thumb.jpg

 

5) Atgriežamies pie liekā sarkans/balts vada.

xxbjoyeeyaojwdk6fof_thumb.jpg

Šis vads ir jāsavieno ar sajūga pedāli. Pabāžam galvu apakšā pie pedāļiem un meklējam pie sajūga pedāļa tā saucamo ļegušku.

Pie viņas nāk klāt štepselis ar 2 vadiem , mums ir vajadzīgs tas kurš ir sarkans/balts , un vienojamies klāt.

jrexfzg7bmjq2e3lw8x_thumb.jpg

 

Skrūvēšanas un lodēšanas daļa ir beigusies , liekam visu kopā.

 

6) Tālāk ir nepieciešams dators , kabelis un VCDS programma , ar kuras palīdzību mašīnai ir jāpasaka ka viņai tagad ir kruīzkontrole , te ir pamācība kas ir jādara :

 

 

Tas arī viss , šādi visu izdarot , man tagad ir kruīzkontrole , un tas viss man aizņēma nepilnas 3 stundas , lēnu garu pīpējot :)

 

Cerams ka ir saprotami viss uzrakstīts , un cerams kādam noderēs.

 

:hi: