Pālekt uz saturu


ESPoff

Pievienojās: 08 Sep 2006
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
-----

#1268051491 audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

Pievienoja ESPoff 08 July 2018 - 17:05

Šis ir interesanti, tu jau 2x pateici ka motors ir jamaina, bet tev neviens nav pateicis iemeslu kāpēc. C6 ir labs auto, diemžēl 98% pārdodamo ir arbūtizkiem defektiem.3 mēn laikā viņu nevar salauzt citādi , kā vien ja izlīdusi ir pārdevēja noslēptā problēma.Sprausla lej, virzulis izkūst. Ķēdes spriegotājs ja ilgi čakarējas, rodas piecas citas taml problēmas.Nav man pārliecības ko tur tipa tas tipa serviss redzēs. Normāli jau būtu uzreiz diagnostika un uzreiz sprauslas nost un uz stendu,kamēr pārējais gaida.


#1268051351 Sandras A6 C6

Pievienoja ESPoff 04 July 2018 - 22:45

Šis ir šausmīgi, ka šāds auto netiek "piesaistīts" kāda zinoša motor/dator speciālista sākotnējajai diagnostikai un tālākajai uzraudzībai.

Vai tiešām Jelgavā nav tādu? Vai forumā nav ??

Nu tak nevar nespeciālists pašrocīgi visu izprast un tikt galā ar tādu auto.

Nav bijis Dpf- tas nozīmē, ka motoram nepareizi strādājot, tie kvēpi un dūmi var būt tikuši producēti tonnām un neviens to nezinātu.Tapc ka Dpfs nobeigtos un būtu zināms- bet te nee, kamēr nenobeigsies kāds cits mezgls (vai cit-i...)Tāpat sprauslu stāvoklis- es neatceros, kas te viņai bija ar to.Ja turbīnas ģeometrija ir iekoksējusies- pārspiedieni, nedaspiedieni,,-simtpunkt, ka tas tūlinj sajaas vēl kaut ko.

Bremzes tur vibrē un vibrēs kamēr vien tas auto brauks, un tur neko nekas nelīdzēs, abet šajā gadījumā ir jabrauc steidzigi uz diagnostiku pie zinoša speciālista.Nevis pie viena "konstatēt" ka "kaut kas konkrēti" ir bojāts un pie 3 citiem neveiksmīgi to taisīt un visu mainīt, bet gan uz vienu konkrētu vietu- kur atbild par savu bazāru un kur rezultātā konkrēti sataisa to auto.  




#1268049131 Vasaras riepas

Pievienoja ESPoff 16 May 2018 - 14:13

Reāli ir tā, ka līkumā vai manevrā ar apšaubāmas izcelsmes 8mm uz mitra asfalta vasarā var sanākt lielāki meesli, nekā ja ar zināmu 4mm iemaukt dziļākā peļķē.

Tas ir tas, par ko pirmkārt būtu jārunā, nevis ka tur kāda mistiska saķeres robeža uz taisna/sausa un priekš kam mums tie 300y/kmh un utt 

No peļķes tomēr var pretendēt izvairīties vai piebremzēt/pirms, bet vienkāršs mitrs asfalts var būt nezcik km garumā un nedēļu no vietas. 

 

Kā arī- pāris gadu vecs pat pusnojāts bet "zināms" brends diezin vai tā uz līdzenas vietas tur kko plaisās vai sadalīsies pa gabaliem vai izrādīs kādas negaidīti neprognozējamas īpašības- ko karstumā vai slapjumā nekādi nevar zināt par kaut kādu tur jaunu/nezināmu meeslu par 28eur gabalā.

Ir laikam kaut kāda loģiskā "lētuma" robeža, aiz kuras tas lētais gals kļūst stipri apšaubāms vai pat bīstams.




#1268044887 Dragijs jaunais auto Q7

Pievienoja ESPoff 09 March 2018 - 11:47

Nekad neticēšu, ka q7 sanāk "lētāk" par c6. Drīzāk iemesls ir tur, ka nojātu c6 ir .daudz vieglāk iegūt.Pareizāk sakot, nenojātu vnk nav.

Turklāt, šis q7 netika pirkts LV un maksāja krietni vairāk nekā līdzīgi pusnojāti maksā šeit uz vietas.Vnk šim tas resurss vēl nav izsmelts.

Un vēl gluži cita saruna izmaksās būtu, ja notiktu kāds elektroniskā aprīkojuma gļuks.Kaut gan tas vairāk attiecas uz modeļiem sālot no c7.

Ar nošķiestiem sāniem pie platām riepām cerību nav ne ar vienu modeli.Izžuvusi sāls uz tumša auto izskatās ļooti tizli, bet izdarīt neko nevar, mazgāšana palīdz uz 20km...Varbūt vienīgi ar kādiem nesmukiem arkās iebīdītiem diskiem tur varētu būt drusku labāk.




#1268042809 DPF - Kvēpu filtrs

Pievienoja ESPoff 14 February 2018 - 14:00

Klasiskais piemērs- kā samaksāt 3-4 (vai 10) dažādiem "spec-anaalītiķiem" un beigās pašam palikt par muļķi.Visticamāk, ka par vēl lielāku lohu paliks tas nālkamais, kurš stāsies attiecībās ar to auto pēc viņa pārdošanas.Būs atkal ko palasīt.Tāpēc vienmēr tā dariet, ka viens konstatē (varbūtējo) vainu, otrs iedod detaļu, trešais to ieskrūvē (bet viņs neatbild ne par pašu detaļu, ne par nomaiņas vajazdzību kā tādu), ceturtais pēc labākās sirdsapziņas ieprogrammē (bet ar aizdomām, ka pie vainas būs vēl arī kāda cita detaļa vai mezgls) , utttttt.

Bet pats "brigadieris/īpašnieks" raksta vēstules visiem zināmajiem plašsaziņas līdzekļiem un nekādi navar nonākt pie secinājuma, ka augstminētās 16 darbības varētu uzticēt VIENAM pie pilna prāta esošam servisam.Ar uzstādījumu vnk "saremontēt auto", nevis bezjēgā tērēt laiku un naudu un vēlāk lieki sipt sev un citiem smadzenes.




#1268038264 Kādas domas par šādiem auto?

Pievienoja ESPoff 04 January 2018 - 18:08

Kā (nu kaaaaa?) q7 var būt lētāka uzturēšana par c6 ?? Kas, pļetj, viņam tie 275r20 riteņi 4x lētāk maksā, vai kas tur ir?

Varbūt vajag vienreiz sadūšoties un pateikt no "otras" puses, ka vnk par kkādu/sākot/ar naudu var nopirkt daudzmaz normālu gan to gan otru?




#1268037047 C5 preface lukturu upgrade

Pievienoja ESPoff 22 December 2017 - 15:55

Tak par šo tēmu te savulaik biju palagus sarakstījis.Tā zaslonka tur nav nekāds Usa/Eu, bet gan viena ir no xenon un otra no halogen.

Halogen ir tā kas __/ un xenon ir __/---

Xenons ir pārāk spožs un ar 3x gaismasspēju, tapc tam nedrīkst būt tas augšupejošais stars neierobežots uz malu, tāpēc tā ir. 

Tie āksti, kuri bāž xenonu halogenam domātos  lukturos, acīmredzot par to nekad nav dzirdējuši, un tapc viņu pretimbraucēji suukā garu p-pi..

Nekādi vadi tur nekūst, bet tuvajai gaismai  neredzu jēgu no prastas 100w spuldzes- drīzāk tur tas suuda matētais reflektors ātrāk nokvēps.

Matēts tas ir tāpēc, ka luuk Hellas kiber-inženieri to tā gudri izgudroja,tipa lai "vienmērīgāk" klājas gaisma uz asfalta.

Jautājums tikai, kas tur var klāties/neklāties, kad jau pēc 3g lietošanas tur gaismas nav principā.....




#1268030938 Ziemas riepas

Pievienoja ESPoff 24 October 2017 - 14:12

Es personīgi ar nelieliem izņēmumiem lidz reālam novembra sniegam vai likumīgam 1dec biju paradis ar vasarenēm mierīgi braukt.Jo- es parasti čekoju un apzinājos kādas man viņas ir. Kopš 95g ziemas ar q braucu- reāli tas atšķirās vienīgi ar to, ka var lielākus meeslus sataisīt. Ziemā pa nakti pa ledu un netīrītu ceļu pa upes pusi svilpojot braucu ar c4q no Dpils centra lidz rīgas csdd pa 1:45.Tad bija topā 195/65 Nordfrost3 šipenes, un viss cits pilnīgi po-uj, mežazvērus ieskaitot.Bet Tagad ir citi laiki, citas riepas un citi auto,nevar visu laiku sēdēt "kā bija".Un nezcik gadijumi pa šiem gadiem ir redzēti, kad labs čoms un labs braucējs ievelk auzās Jo labāks braucējs- jo Lielākas šis auzas- kad/ja viņam kaut kas misējas...

Visi smejas par šipu lietotājiem- bet reku reāli 16-17g ziemeļnieku No/Fi/Se testi saka, ka īstenībā un patiesībā pat uz tīra asfalta jaunākās labāko marku šipenes ieliek kloķi vadāmībā un bremzēšanā gan mīkstā sastāva lamelenēm, gan pat daudzām centrāleiropas rudensriepām.Vai Ķīnieši māk tādas izvārīt?Vai moška kāds izcili apdomīgs cilvēks šipenes liks oktobra vidū?Pareizi- vinš saklausīsies runas un paņems sev neatbilstošas rudenenes un savos īsti skarbajos apstākļos februārī grauzīs nagus un sludinās "apdomību".

 

a, un vel- ko gan var "pastāstīt" tāds, kurš ar savu ziemeni "6 sezonas brauc" un kam tas "ir ok" ? Kam īsti tas stāsts adresēts? Te cilvēki brauc ar GY,man ar dažas ir bijušas.Reāli laba riepa.Visi to saka- gan testi, gan lietotāji.Tad ir jaut- Ko tad var ticēt "citu" riepu cienītājiem, ja ir (man ir..) skaidrs, ka pat ar šo GY vai tikpat labo michelina bezšipu Xi3 pa riktīgi slidenu virsmu ir diezgan fufelīga tā ziemas braukšana? Jā, ar GY pie +19 var droši vilkt, nejauši izbraucot ārpus LV ,pie kam viņa pat tad neslīd, nerūc un nedilst- kurš diez ķīnietis to mums garantē?? Visur atmazkas dēļ ir teikts- tikko +5 vai kur nu vel ja +10, tā jebkura ziemene esot ļumīga,nebremzējas un ātri dilst.Gudjars, jaunu modeli pīpējot, reku 4 gadus katlā vāra visādu zampu un tur kko xujexperimentē kā sabalansēt to ledu ar asfaltu.Kamēr atnāk šogad dzimuša nosaukuma ķīniets un pasaka ka viņa riepa ir tikpat laba.Vajadzētu saprast- katlā pārvārīt vecas galošas un uzdizainerēt sniegam piemērotu protektoru šodien var jebkurš.Un uzrīkot testu tieši "saviem" parametriem piemērotā vietā un laikaapstākļos, noklusējot citus parametrus un aspektus.Ar navarku var braukt uz Bausku- nevis kkur ārpusē vai kur nu vel ja negaidītā siltumā un daudzmaz pienācīgā ātrumā.Es vienkārši brīnos, kāpēc riepas joprojām neražo piem tepat V-pilī, tas ir laikam vnk aiz slinkuma.




#1268030902 Ziemas riepas

Pievienoja ESPoff 24 October 2017 - 10:58

Tas ka  Forums sen ir pārvērsts par lietotu atkritumu tirgotavu, tas sen ir skaidrs.Vēl tādi pāri topiki kā šis un varbūt vēl pāris par dzīvi te vien ir palikuši...Visi nāk kā uz tirgu pēc informācijas, bet tikai potenciālie informācijas devēji pamazām izmirst.Reti kurš normāls indivīds uz normāla auto liks kaut kādus ķīniešu meeslus.Tur pat nosaukumi katru gadu ir jauni un savādāki- tā lai šo "cienītāji" sapītos paši savā meistarībā un iepirktu atkal to pašu.Neviens tas meesls nekad nav bijis teicami novērtēts nedz testos nedz lietotāju atsauksmēs.Ne uz slidena ledus, ne uz asfalta.Ja nu vienīgi kā kompromiss- tipa ka izrādījās "mazākā mērā sūds", nekā pērkot cerēju.Pa pirmo sniegu normāls braucējs arī ar pajaunu vasaras riepu var itin normāli pabraukt- tikai parasti visiem tiem riepumaiņas  psihozes kurinātājiem arī tās vasarenes ir no miskastes.Sen jau jūnijā metamas bija- nu ta  tagad viņi gaudo par septembra lietiem un oktobra salnām.Tāpēc stundām gaida pie montētavas, smadzenes sajukušas un no visa ir bail..Ne tur vairs kāds kko kontrolē kādas viņam vasarenes nedz viņš jēdz ko var darīt ar platām un kā ir ar šaurām, nedz nojausma kurš vasaras modelis ir nepieciešamības gadījumā spējīgs pa sniegu pabraukt un kurš kategoriski nē.Ne tur kāda sajēga, ko tie ķīniešu un rudensriepu cienītāji darīs, kad/ja  ziemā tiešām būs dažas dienas slidens.Tie ,kuriem iemaņas ok, tie brauks, bet tie, kuriem to nav un plus vel pērkot ir ieļečīti visvisādi ziemai nederīgi suudi- tiem hvz ko ieteikt.  Vienkārši katrs jebkuriem līdzekļiem vēlas sev "izrakstīt" kompensāciju par viņaprāt "pareizāko" lēmumu un vel saņemt no citiem morālu gandarījumu ka "vecīt, tev taisnība" utt. 




#1268030465 Ziemas riepas

Pievienoja ESPoff 20 October 2017 - 13:13

Man liekas, ka arī no izmēra atkarīgs- sīkos r16izmērus GY vāra no Polijā, bet lielākos DE.

Man UG ice2 16tā gada arī bija no Germany.




#1268029272 Reiņa A6 C6

Pievienoja ESPoff 09 October 2017 - 09:43

Es saimnieka vietā steidzīgi izjauktu un iesmērētu to rocenes mehānismu.

Tas būtu viens no pirmajiem darbiem, ko darīt c6 jaunam īpašniekam.Turklāt vel pirms ziemas.

Un nav ieteicams braukt ar kaut kādiem nodilušiem/plāniem klučiem.

Turklāt, vai tad pilsētā apstājoties to nevar lietot tipa tā kā autoHold-u ? (vismaz manuālai kārbai tā varēja- tikko sāc braukt, tā viņš pats atlaižas)




#1268028968 Ziemas riepas

Pievienoja ESPoff 05 October 2017 - 13:00

Cienītie,te mums jāpagrābj drusku dziļāk.Protams, tās ir nosacīti "šosejas" riepas.Ja zinātniski- Rieptumeiropas pacietā sastāva ziemenes.BET- ja praktiski, tad mums plašsaziņas līdzekļos praktiski nemaz NAV pieejami "citādu" ziemas testu rezulti Tie tiek rūpīgi slēpti, sabiedrībai tiek jātas smadzenes un runātas puspatiesības.Rezultātā normālam cilvēkam nav vairs saprotams itin nekas.Viņš zin, ka ir šipenes un nešipenes, bet to, ka nešipenes ir ziemenes un rudenenes- to viņam nepaskaidro.Labākajā gad saka, ka LV neesot vairs ziemas un esot jādomā zaļi un zili un eijropejiski un uttt.Parastā politika un demagoģija.

 

Pirelli uzceļ fabriku krievijā un tur tipa priekš krieviem un somiem ražo labu/pajaunu mazizmēra modeļus icezeroFR, abet tie viņu eijropas oficiālie pārstāvji to izliekas neredzam un visur bīda savu rudens lapkritim domāto sottozēro sēriju.

Nokian arī ziemenes ražo krievijā, bet Latvijā gudrinieki bīda uzlabotas vasarenes WRD4,WRA3.Nu labi, tiem vismaz ir pasaulē labākās un skaļākās šipenes un asfaltam stipri diskutējamais bezšipu R2 par 200eur gabalā..

Kontinentāls bļauj par TS850P vietā atnākušo superduper TS860, abet muļķa lasītājam nemaz nesaka, ka patiesībā viņiem aizkadrā eksistē tāds modelis VikingContact6, kas ir ne tās labākās uz asfalta, bet toties 6x vairāk piemērotas LV ziemai un braukšanai pa jebkuru slidenu virsmu.

Dunlops vispār visam pagriezis muguru un uzlicis ziemai Nikolaju- jo tas  "jaunais" wintersport5 ir praktiski tā pati rudens riepa kas wspD3 un D4 un izskatā un idejā ļoti atgādina to sva saimnieka Gudjāra jauno Gen1.

 

Gudjārs savukārt "slēpj" no eiropas patērētāja brīnišķīgo modeli ice2 (kas super labi un klusi brauc gan pa asfaltu,gan sniegu, gan pie -20 gan +20 grādiem un drusciņ pat ir savaldāms uz ledus..).Tas ice2 ir "uzlabojums" no tikpat labā priekšgājēja ice+.Abas esmu lietojis vairākas sezonas.BET- tas UltragripPerfGEN1 tas NAV ice2 pēcgājējs. Tas ir vnk jauns ultragrip "rudens" modelis, kura priekšgājējs "parastais-ultragrip-performance-bez-Gen" bija uz ledus galīgi bezpalīdzīgs un LV ziemai atklātā textā suuds.Meesls, bīstams LV ziemas satiksmei.Personīgi pazīstu kādu, kas viņas spļaudīdamies lietoja kā "izreklamētu jaunumu" un otrajā sezonā dusmīgs izmeta miskastē un uzlika to vietā kā viņš izteicās "diena pret nakti" ice+.

 

Michelinam nav bijis citu normālu ziemas riepu kā xi3, bet eiropas testu lasītājs par tādu ir beidzamoreiz dzirdējis pirms gadiem 5, kad tā iznāca  jauna kā xi2 nomainītāja un tāpēc tika pieminēta. Pat kaut kādu apslēptu Norge testu vinnēja..Ja ar to xi3 uz šauras netīritas ieliņas no 80 km/h "var" apstāties pie trešā kaimiņa vārtiem, tad kur to var ar rudenim paredzēto AilotAlpin4 vai "jauno" A5 ? Jā, ok, PA4 brauc labi jūlijā pie +25, šovasar personīgi testēju, 500km nobraucu, ir ok. biju patīkami izbrīnīts.Krievu ziemas  lietotāji to visu gāna no panckām, tas jaunais A5 vel esot kaut cik ok, abet EU lietotāju apjūsmotais PA4 ir drisā bāžams un uz slidena nestājoties vispār.Jautājums- vai (vai..) tev gadās tas slidenais vai negadās.Vai tu tās 3 slidenās dienas vari atļauties vnk nekur nebraukt, tipa sēdi mājās un nuviņunafig.

 

Lietotājs domā, ka vinjš pa 200eur nopirks "pasaules vislabāko riepu" testu nonstop uzvarētāju 850P un iedos savai Meitenei lai viņa piektdien vakarā  "droši" brauc uz laukiem pa netīrītu ledu un tumsu...Turpretim, krievu mosautoshina un yandex kaut cik ticamās lietotāju atsauksmes liecina, ka uz slidenas virsmas lielāka meesla nav un ka ar to suudus var sataisīt jau pie pirmā noslidinātā krustojuma pilsētas centrā- nav nemaz tumsa un ledus jāgaida...




#1268028451 QUATTRO riepu izmeri

Pievienoja ESPoff 01 October 2017 - 20:58

Es konkrēti pieturos pie apgalvojuma, ka ar 245/255 platumu jau sākot ar 5,5mm riepas nav derīgas drošai braukšanai pa slapju.Pat Vasarā...

Un tak skaidrs, ka platumam ir tiešs sakars tikai pie bremzēšanas uz gluda, vai pie starta ar 600zs.Pārējais ir kompromiss un bezsakars- pilns internets ar pētījumiem, ka ar šaurākām/pareizām (protms,šaurākām līdz zināmai saprāta stadijai) ir gan labāks uzrāviens, gan pat līkumos sanāk drusku ātrāk, nerunājot pat par degvielas patēriņu.

Kad pirmoreiz braucu pa sniegu ar jaunām 225- jau pēc kilometra sapratu, ka esmu lohs un ka tā nu gluži vairs nevarēs, kā ar pofigā ar 205 vai 195.

Ir jāasaprot tās vairākās starpības- vai kko kkur vienkārši uzlikt/uzmaukt, vai vnk pabraukt, vai tomēr droši braukt.

 

Te ir vesela rinda iecirkņu ar tām risēm- un, visloģiskākā vieta suudu sataisīšanai šobrīd ir tieši jūrmalas šoseja.Es tur kopš hvz kādiem laikiem diendienā braucu- tā kā ir tagad, nu shitādi meesli ar risēm lietus laikā tur nekad agrāk nav bijuši.Pie kam,arvien sliktāk paliek.Jo vairāk, ka no rīta un vakarpusē tur notiek savstarpēja konkurence pie relatīvi paliela ātruma.Tur tie dalbanutie lohi, kas nefiltrē situāciju,ir diezgan padaudz.Veiksme vnk ir tā, ka ne jau visiem un ne katrreiz gadās kāds misēklis.Reti kad kāds aplaužas nakts vidū, kad viņš viens pats mierīgi brauc un kad var izvēlēties vai starp risēm, vai intereses pēc kādu gabalu pa viņām (riepas patestēt/riteņus nomazgāt) vai peļķi apbraukt utt..Tikko rodas manevra nepieciešamība stresa situācijā- tā uzreiz viss ir šaubīgi un nedroši.Es nesaku, ka te braukt kāds nemāk vai vel ko- vienkārši vajag mēģināt godīgi pateikt.

 

To, kā dažs labs lohs pie mums brauc- paskatam delfu aculiecinieku, kā tur viens kārtējais p idars ar slaveno c4 nupat tepat ir izpildījies , nonstopā 3 rindas veidodams un tādējādi visus audifanus "izreklamēdams".Tas ir spļāviens sejā visiem un kloķis dsā tiem viņu 380zs netrafaretētajiem suudiem un labi parāda viņu patieso efektivitāti līķu skaita uzlabošanai.Varu derēt, ka menti to sižetu ne redzēs, nedz komentēs.Ja ar šādu jāizmainās lietus vai ziemas laikā un negaidīti jānobrauc pa pļuru vai pa apmali- lūk tur tās "pareizās" riepas var lieti noderēt..




#1268028248 QUATTRO riepu izmeri

Pievienoja ESPoff 28 September 2017 - 23:02

Kur ir ideja ?? Tas ir kāds vēsturiski autentisks auto ar 900zs un R17, ar šaurākām par 255 viņš spolēs 24/7 vai ko?

Vai tas ir kāds īpašs 9j disks, kur šaurāka riepa par 255 fiziski neder?

Ja mazāks par R17 tur virsū nelien, tad kas tev traucē uzzināt oriģinalo disku iznesumu un "izskatīt" citus/piemērotākus diskus?




#1268027973 QUATTRO riepu izmeri

Pievienoja ESPoff 26 September 2017 - 19:51

Domāju, ka īstais laiks te bpabrīdināt "experimentātorus", ka labāk ja izvairīties no dažādu platumu lietošanas.Ziemā jau nu īpaši.To nekad nezini, kurā brīdī tas var izpausties.Platākas aizmugurē neder ne uz kā, pofig vai tur kuatro vai kas.Viens nejaušs neuzmanīgs gājiens pa pļuru pie kkāda ātruma, un viss.Tas, ka visi māk braukt, tas ir ok, bet tās 225/235 uz c5 ziemai nav piemērotas principā.Pat 225 uz c6q tas ir štrunts, jebkurš ar 205/195 tādam vnk brauc garām.Uz c5 liec 205/60/16 vai 215/50/17 un velc kā fīrers gan pa šļuru gan pa asfaltu.