Pālekt uz saturu


ESPoff

Pievienojās: 08 Sep 2006
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
-----

#1268057127 Audi A6 C7

Pievienoja ESPoff 21 October 2018 - 21:25

Par BiTdi patēriņu ir tā,ka ārpusē var pat 6arpus litros iekļauties.Bet pilsētā, sastrēgumā maisoties, būs protams vairāk.Vidējais,tā  ja nedzīvo vislaik Rīgā un ja ir ikdienā drusku pilsētā jāiebrauc, būtu kādi 8,drusku.Visekonomiskāk ir ar standarta 235/18 riepām.Katrā ziņā, ļoti normāli un nav gandrīz nekādi sirdsapziņas pārmetumi, ka būtu pārāk daudz.Detalizēti dati ir redzami aptuveni šeit: http://www.automobil.../auta_perf1.php

Tur var papētīt,ka manuālās kārbas ir tikai vājākiem gan benzīnniekiem gan dieseļiem.Benzīiniekus neesmu smalkāk pētījis, bet tie manuālie dīzeļi laikam ka nemēdz būt quattro, q sākas no 204hp un nāk ar 7pak automātu s-troniku.Un 8pak-Tiptronic ir sērijveidā tikai uz 3,0 BiTdi, par 3.0Tfsi nemāku teikt.Iespējams, ka 15tā gada feisliftam tur kas mainās.Kaut kur te agrāk gan bija sacīts, ka kaut kādos tur ļooti retos īpašos gadijumos tas 8ZF varot būt uzlikts gan uz 3.0Tfsi gan uz parastā 3.0Tdi.

Tas 8pak automāts priekšpiedziņas variantam ir multitroniks un to nu gan nafig nevajag.Par S-troniku esmu drusku skeptisks, jo, ja ilgāku laiku to lietot, tad būs ebatorija gan ar eļļas maiņu, gan ir stāsti par visādiem cimperlīgiem pārkaršanas simptomiem pa sastrēgumiem stumdoties.To saka gan audi-club ru, gan motortalk de.Bet te pie mums pa lielam visi saka, ka esot ok,iespējams ka katram sava taisnība un Maskavas korķu režīms tam ir kaitīgāks, nekā Rīgas.

Tajā Motortalkā de var ļoti daudzko izlasīt par BiTdi.Galvenais trūkums ir bieža sūdzība par slinku ātrumkārbas/motora sadarbību pie maziem apgriezieniem (mazs= šim tas būtu tipa lidz/ap 1500rpm, jo jebkurā ne-S režīmā tur visa pamatbraukšanas darbība uzbāzīgi notiek diapazonā ap 1200-1300rpm.).Bet tam lieti noder lāpstiņas uz stūres.Un itin bieži (izrādās, ka...) jocīgu sūdzību (vai kasīšanās...)gadījumā pie vainas var būt pat Mjollerī nekonstatējamas lietas- aka gaisamasas mērītājs un lambdazonde (kas nekas nav mūžīgs).Jo, kas interesanti, tur vairāki tie štrunti ne vienmēr uzrāda saredzamu diagnostikas kļūdu un pat Mjollers var teikt ka viss esot štokos arī tad, kad klients piekasās.Un piedāvāt tikai kādus tādus samērā eksotiskus xuejxperimentus (protams, ka par klienta naudu).

Ja braukt ar to BiTdi pa lielceļu pofigā/bezlimitā, tad tur jautājumu nav.Ja uzrodas vēlme, tad tas vnk aizbrauc prom no praktiski lielākās daļas kustīgu objektu un no jebkura ātruma.Virs 150 braucot, patēriņš ir pat mazāks nekā c6q.Īsāk sakot,es principā atbalstītu ka skatīties BiTdi ar ZF8-tiptroniku.Kas būtu izvērtējot ļoti jāņem vērā- ka neapmierinātības gadijumā tikt no viņa vaļā būs pagrūti un pašam vien būs kādu laiku jābrauc.Nekādā gadījumā nepaņemt nekādu hlamu ar apdalītu komplektāciju,iepriekš nenoskaidrotu vēsturi, vai ar sākotnēji kaut nedaudz aizdomīgu tehnisko uzvedību. 




#1268054447 Sandras A6 C6

Pievienoja ESPoff 04 September 2018 - 18:14

Tas ir paradokss,kuru veiksmīgi izmanto dažādu meeslu tirgotāji.Jāskatās ir nevis uz DOT, bet gan uz pašu tā gumijasgabala kvalitāti kā tādu.Protams, bez pārmērībam un 6gadus kkādā miskastē nogulējušām, bet nav  arī jābūt par burta kalpu- pāris gadu vecs Dot-s tiešām Laba brenda (un modeļa!) riepai neko nepadarīs.Un tā labā riepa būs arī āfrikā labāka par meeslu ar 2021g Dot-u.Mēs taču parasti tā uzspēlēti tīšām nemetam ārā 1-2-3 sezonas paša lietotu labu riepu,ja vien tā nav bojāta vai nojaata.Bet ja kkādai tur "savai" Sievietei,nu tur protams,bez variantiem.Pašu to visvis lētāko un prastāko,lai pati tiek galā, cik ta var viņā guldīt.Apkārtējie lohi tak nobremzēs, ja nu kas ;P




#1268052962 Eļļas noplūde A6 C7

Pievienoja ESPoff 08 August 2018 - 22:40

Tamlīdzīgiem p/dariem vajag paprasīt arī to, lai viņi nenolej no tavas bākas degvielu un lai vakarā neaizbrauc ar tavu auto uz karjeru dzert&p/sties 




#1268052806 Eļļas noplūde A6 C7

Pievienoja ESPoff 07 August 2018 - 00:38

Drošibas pēc vēlreiz palasīju šo interesanto sarunu.

Te rakstīts, ka antifrīzs esot kļuvis tumšā krāsā "pēc remonta".

Tāpat teikts, ka "esot bijušas problēmas ar degvielas sistēmu".

Abi tie simptomi ir ar vistiešāko sakaru ar sprauslu šaibām.

Nekas cits nevar tur būt i ne tuvumā.Točna nē.

Jo- (protams ka.....) pie sprauslu maiņas gan jau ka "tika konstatēts" un "klientam izskaidrots", kāpēc un konkrēti kāds bija iemesls un varbūtējās sekas "problēmām ar degvielas sistēmu".

Tāpat jau arī (droši vien) tika pārbaudīts, vai un kā "problēmas ar degvielas sistēmu" varēja/nevarēja ietekmēt visu motora veselību.

Motors ir no metāla, viņam Galva nekad nesāp,degvielas sist. problēmu dēļ viņam nemēdz būt ne silts ne auksts.

Lai tur kaut vai metāla skaidas pa to degvielas vai pa to eļļas sistēmu lai cirkulē, viņam tas ir vnk po-uj.

  

Bet, pareizi, klients prasīja nomainīt sprauslas- kāda tur kādam daļa, prasītais darbs taču tika paveikts.

Eļļa tagad visdrīzāk tek vnk tāpat aiz gara laika, ne jau nu tur "kaut kāds" spiediens viņu rosina tā spraigāk patecēt pa visiem caurumiem.

Antifrīzs kļuva tumšs vnk aiz tā, ka aiz loga ārā paskat cik šonedēļ ir grādu, viņš vnk sauļojas, kamēr vel var, utttt. Ir ok.




#1268052733 Eļļas noplūde A6 C7

Pievienoja ESPoff 05 August 2018 - 23:02

Man ir pilnīgi po-uj, kas Tev pieder un nejūtu itin nekādu vajadzību kaut ko lieki apmeklēt,bet domāju, ka es kā "dirsējs" par to c7 ekspluatāciju vairāk un plašāk pastāstītu Tev, nekā tu Man kopā ar visu to savu servisu. Ja "nav laika komentēt", tad vispirms vajag pienest kādu pienesumu šim panīkušajam Forumam ar sevis ievietoto informāciju vai padomu , nekā tikai katram savu ateju te reklamēt.




#1268051491 audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

Pievienoja ESPoff 08 July 2018 - 17:05

Šis ir interesanti, tu jau 2x pateici ka motors ir jamaina, bet tev neviens nav pateicis iemeslu kāpēc. C6 ir labs auto, diemžēl 98% pārdodamo ir arbūtizkiem defektiem.3 mēn laikā viņu nevar salauzt citādi , kā vien ja izlīdusi ir pārdevēja noslēptā problēma.Sprausla lej, virzulis izkūst. Ķēdes spriegotājs ja ilgi čakarējas, rodas piecas citas taml problēmas.Nav man pārliecības ko tur tipa tas tipa serviss redzēs. Normāli jau būtu uzreiz diagnostika un uzreiz sprauslas nost un uz stendu,kamēr pārējais gaida.


#1268051351 Sandras A6 C6

Pievienoja ESPoff 04 July 2018 - 22:45

Šis ir šausmīgi, ka šāds auto netiek "piesaistīts" kāda zinoša motor/dator speciālista sākotnējajai diagnostikai un tālākajai uzraudzībai.

Vai tiešām Jelgavā nav tādu? Vai forumā nav ??

Nu tak nevar nespeciālists pašrocīgi visu izprast un tikt galā ar tādu auto.

Nav bijis Dpf- tas nozīmē, ka motoram nepareizi strādājot, tie kvēpi un dūmi var būt tikuši producēti tonnām un neviens to nezinātu.Tapc ka Dpfs nobeigtos un būtu zināms- bet te nee, kamēr nenobeigsies kāds cits mezgls (vai cit-i...)Tāpat sprauslu stāvoklis- es neatceros, kas te viņai bija ar to.Ja turbīnas ģeometrija ir iekoksējusies- pārspiedieni, nedaspiedieni,,-simtpunkt, ka tas tūlinj sajaas vēl kaut ko.

Bremzes tur vibrē un vibrēs kamēr vien tas auto brauks, un tur neko nekas nelīdzēs, abet šajā gadījumā ir jabrauc steidzigi uz diagnostiku pie zinoša speciālista.Nevis pie viena "konstatēt" ka "kaut kas konkrēti" ir bojāts un pie 3 citiem neveiksmīgi to taisīt un visu mainīt, bet gan uz vienu konkrētu vietu- kur atbild par savu bazāru un kur rezultātā konkrēti sataisa to auto.  




#1268049131 Vasaras riepas

Pievienoja ESPoff 16 May 2018 - 14:13

Reāli ir tā, ka līkumā vai manevrā ar apšaubāmas izcelsmes 8mm uz mitra asfalta vasarā var sanākt lielāki meesli, nekā ja ar zināmu 4mm iemaukt dziļākā peļķē.

Tas ir tas, par ko pirmkārt būtu jārunā, nevis ka tur kāda mistiska saķeres robeža uz taisna/sausa un priekš kam mums tie 300y/kmh un utt 

No peļķes tomēr var pretendēt izvairīties vai piebremzēt/pirms, bet vienkāršs mitrs asfalts var būt nezcik km garumā un nedēļu no vietas. 

 

Kā arī- pāris gadu vecs pat pusnojāts bet "zināms" brends diezin vai tā uz līdzenas vietas tur kko plaisās vai sadalīsies pa gabaliem vai izrādīs kādas negaidīti neprognozējamas īpašības- ko karstumā vai slapjumā nekādi nevar zināt par kaut kādu tur jaunu/nezināmu meeslu par 28eur gabalā.

Ir laikam kaut kāda loģiskā "lētuma" robeža, aiz kuras tas lētais gals kļūst stipri apšaubāms vai pat bīstams.




#1268044887 Dragijs jaunais auto Q7

Pievienoja ESPoff 09 March 2018 - 11:47

Nekad neticēšu, ka q7 sanāk "lētāk" par c6. Drīzāk iemesls ir tur, ka nojātu c6 ir .daudz vieglāk iegūt.Pareizāk sakot, nenojātu vnk nav.

Turklāt, šis q7 netika pirkts LV un maksāja krietni vairāk nekā līdzīgi pusnojāti maksā šeit uz vietas.Vnk šim tas resurss vēl nav izsmelts.

Un vēl gluži cita saruna izmaksās būtu, ja notiktu kāds elektroniskā aprīkojuma gļuks.Kaut gan tas vairāk attiecas uz modeļiem sālot no c7.

Ar nošķiestiem sāniem pie platām riepām cerību nav ne ar vienu modeli.Izžuvusi sāls uz tumša auto izskatās ļooti tizli, bet izdarīt neko nevar, mazgāšana palīdz uz 20km...Varbūt vienīgi ar kādiem nesmukiem arkās iebīdītiem diskiem tur varētu būt drusku labāk.




#1268042809 DPF - Kvēpu filtrs

Pievienoja ESPoff 14 February 2018 - 14:00

Klasiskais piemērs- kā samaksāt 3-4 (vai 10) dažādiem "spec-anaalītiķiem" un beigās pašam palikt par muļķi.Visticamāk, ka par vēl lielāku lohu paliks tas nālkamais, kurš stāsies attiecībās ar to auto pēc viņa pārdošanas.Būs atkal ko palasīt.Tāpēc vienmēr tā dariet, ka viens konstatē (varbūtējo) vainu, otrs iedod detaļu, trešais to ieskrūvē (bet viņs neatbild ne par pašu detaļu, ne par nomaiņas vajazdzību kā tādu), ceturtais pēc labākās sirdsapziņas ieprogrammē (bet ar aizdomām, ka pie vainas būs vēl arī kāda cita detaļa vai mezgls) , utttttt.

Bet pats "brigadieris/īpašnieks" raksta vēstules visiem zināmajiem plašsaziņas līdzekļiem un nekādi navar nonākt pie secinājuma, ka augstminētās 16 darbības varētu uzticēt VIENAM pie pilna prāta esošam servisam.Ar uzstādījumu vnk "saremontēt auto", nevis bezjēgā tērēt laiku un naudu un vēlāk lieki sipt sev un citiem smadzenes.




#1268038264 Kādas domas par šādiem auto?

Pievienoja ESPoff 04 January 2018 - 18:08

Kā (nu kaaaaa?) q7 var būt lētāka uzturēšana par c6 ?? Kas, pļetj, viņam tie 275r20 riteņi 4x lētāk maksā, vai kas tur ir?

Varbūt vajag vienreiz sadūšoties un pateikt no "otras" puses, ka vnk par kkādu/sākot/ar naudu var nopirkt daudzmaz normālu gan to gan otru?




#1268037047 C5 preface lukturu upgrade

Pievienoja ESPoff 22 December 2017 - 15:55

Tak par šo tēmu te savulaik biju palagus sarakstījis.Tā zaslonka tur nav nekāds Usa/Eu, bet gan viena ir no xenon un otra no halogen.

Halogen ir tā kas __/ un xenon ir __/---

Xenons ir pārāk spožs un ar 3x gaismasspēju, tapc tam nedrīkst būt tas augšupejošais stars neierobežots uz malu, tāpēc tā ir. 

Tie āksti, kuri bāž xenonu halogenam domātos  lukturos, acīmredzot par to nekad nav dzirdējuši, un tapc viņu pretimbraucēji suukā garu p-pi..

Nekādi vadi tur nekūst, bet tuvajai gaismai  neredzu jēgu no prastas 100w spuldzes- drīzāk tur tas suuda matētais reflektors ātrāk nokvēps.

Matēts tas ir tāpēc, ka luuk Hellas kiber-inženieri to tā gudri izgudroja,tipa lai "vienmērīgāk" klājas gaisma uz asfalta.

Jautājums tikai, kas tur var klāties/neklāties, kad jau pēc 3g lietošanas tur gaismas nav principā.....




#1268030938 Ziemas riepas

Pievienoja ESPoff 24 October 2017 - 14:12

Es personīgi ar nelieliem izņēmumiem lidz reālam novembra sniegam vai likumīgam 1dec biju paradis ar vasarenēm mierīgi braukt.Jo- es parasti čekoju un apzinājos kādas man viņas ir. Kopš 95g ziemas ar q braucu- reāli tas atšķirās vienīgi ar to, ka var lielākus meeslus sataisīt. Ziemā pa nakti pa ledu un netīrītu ceļu pa upes pusi svilpojot braucu ar c4q no Dpils centra lidz rīgas csdd pa 1:45.Tad bija topā 195/65 Nordfrost3 šipenes, un viss cits pilnīgi po-uj, mežazvērus ieskaitot.Bet Tagad ir citi laiki, citas riepas un citi auto,nevar visu laiku sēdēt "kā bija".Un nezcik gadijumi pa šiem gadiem ir redzēti, kad labs čoms un labs braucējs ievelk auzās Jo labāks braucējs- jo Lielākas šis auzas- kad/ja viņam kaut kas misējas...

Visi smejas par šipu lietotājiem- bet reku reāli 16-17g ziemeļnieku No/Fi/Se testi saka, ka īstenībā un patiesībā pat uz tīra asfalta jaunākās labāko marku šipenes ieliek kloķi vadāmībā un bremzēšanā gan mīkstā sastāva lamelenēm, gan pat daudzām centrāleiropas rudensriepām.Vai Ķīnieši māk tādas izvārīt?Vai moška kāds izcili apdomīgs cilvēks šipenes liks oktobra vidū?Pareizi- vinš saklausīsies runas un paņems sev neatbilstošas rudenenes un savos īsti skarbajos apstākļos februārī grauzīs nagus un sludinās "apdomību".

 

a, un vel- ko gan var "pastāstīt" tāds, kurš ar savu ziemeni "6 sezonas brauc" un kam tas "ir ok" ? Kam īsti tas stāsts adresēts? Te cilvēki brauc ar GY,man ar dažas ir bijušas.Reāli laba riepa.Visi to saka- gan testi, gan lietotāji.Tad ir jaut- Ko tad var ticēt "citu" riepu cienītājiem, ja ir (man ir..) skaidrs, ka pat ar šo GY vai tikpat labo michelina bezšipu Xi3 pa riktīgi slidenu virsmu ir diezgan fufelīga tā ziemas braukšana? Jā, ar GY pie +19 var droši vilkt, nejauši izbraucot ārpus LV ,pie kam viņa pat tad neslīd, nerūc un nedilst- kurš diez ķīnietis to mums garantē?? Visur atmazkas dēļ ir teikts- tikko +5 vai kur nu vel ja +10, tā jebkura ziemene esot ļumīga,nebremzējas un ātri dilst.Gudjars, jaunu modeli pīpējot, reku 4 gadus katlā vāra visādu zampu un tur kko xujexperimentē kā sabalansēt to ledu ar asfaltu.Kamēr atnāk šogad dzimuša nosaukuma ķīniets un pasaka ka viņa riepa ir tikpat laba.Vajadzētu saprast- katlā pārvārīt vecas galošas un uzdizainerēt sniegam piemērotu protektoru šodien var jebkurš.Un uzrīkot testu tieši "saviem" parametriem piemērotā vietā un laikaapstākļos, noklusējot citus parametrus un aspektus.Ar navarku var braukt uz Bausku- nevis kkur ārpusē vai kur nu vel ja negaidītā siltumā un daudzmaz pienācīgā ātrumā.Es vienkārši brīnos, kāpēc riepas joprojām neražo piem tepat V-pilī, tas ir laikam vnk aiz slinkuma.




#1268030902 Ziemas riepas

Pievienoja ESPoff 24 October 2017 - 10:58

Tas ka  Forums sen ir pārvērsts par lietotu atkritumu tirgotavu, tas sen ir skaidrs.Vēl tādi pāri topiki kā šis un varbūt vēl pāris par dzīvi te vien ir palikuši...Visi nāk kā uz tirgu pēc informācijas, bet tikai potenciālie informācijas devēji pamazām izmirst.Reti kurš normāls indivīds uz normāla auto liks kaut kādus ķīniešu meeslus.Tur pat nosaukumi katru gadu ir jauni un savādāki- tā lai šo "cienītāji" sapītos paši savā meistarībā un iepirktu atkal to pašu.Neviens tas meesls nekad nav bijis teicami novērtēts nedz testos nedz lietotāju atsauksmēs.Ne uz slidena ledus, ne uz asfalta.Ja nu vienīgi kā kompromiss- tipa ka izrādījās "mazākā mērā sūds", nekā pērkot cerēju.Pa pirmo sniegu normāls braucējs arī ar pajaunu vasaras riepu var itin normāli pabraukt- tikai parasti visiem tiem riepumaiņas  psihozes kurinātājiem arī tās vasarenes ir no miskastes.Sen jau jūnijā metamas bija- nu ta  tagad viņi gaudo par septembra lietiem un oktobra salnām.Tāpēc stundām gaida pie montētavas, smadzenes sajukušas un no visa ir bail..Ne tur vairs kāds kko kontrolē kādas viņam vasarenes nedz viņš jēdz ko var darīt ar platām un kā ir ar šaurām, nedz nojausma kurš vasaras modelis ir nepieciešamības gadījumā spējīgs pa sniegu pabraukt un kurš kategoriski nē.Ne tur kāda sajēga, ko tie ķīniešu un rudensriepu cienītāji darīs, kad/ja  ziemā tiešām būs dažas dienas slidens.Tie ,kuriem iemaņas ok, tie brauks, bet tie, kuriem to nav un plus vel pērkot ir ieļečīti visvisādi ziemai nederīgi suudi- tiem hvz ko ieteikt.  Vienkārši katrs jebkuriem līdzekļiem vēlas sev "izrakstīt" kompensāciju par viņaprāt "pareizāko" lēmumu un vel saņemt no citiem morālu gandarījumu ka "vecīt, tev taisnība" utt. 




#1268030465 Ziemas riepas

Pievienoja ESPoff 20 October 2017 - 13:13

Man liekas, ka arī no izmēra atkarīgs- sīkos r16izmērus GY vāra no Polijā, bet lielākos DE.

Man UG ice2 16tā gada arī bija no Germany.