Pālekt uz saturu


ESPoff

Pievienojās: 08 Sep 2006
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:Audi A6 C7

13 April 2019 - 15:58

Jā, tā eļļa LiqMoly ir laba un viņas izcelsme ir ticama.Es pats te jau kādus vairākus gadus lietoju to šveices motorex eļļu, jo tā ir zaļā krāsā un tādu polijas siltumnīcā diezin vai var izvārīt.

Par startstopu- man Jonix viņu pirms 2gadiem veiksmīgi pārprogrammēja otrādi un tas tur tā joprojām viss perfekti darbojas.Man tas startsstops riebjas un es viņu nekad neizmantoju.Uz nerviem krīt- jā, vo, tas toč, to viņš dara.Kas vēl ir pozitīvi šim auto, ka (manuprāt) startera, aķa un generatora resurss ir milzīgs.iespējams, ka st-stopa nelietošana to krānu vēl drisku pagarina.Kaut gan INC kādreiz teica, ka viņš domā ka no mehānisko resursu taupības viedokļa tur neesot dižas starpības.

Ko viņš/INC vēl teica- ka (izrādās!) tām suuda audi-oem programmversijām katrs tas jauninājums jaudas un žiperīguma ziņā ir pa kādi 5-6% arvien uz ekoloģijas un demagoģijas pusi orientēts.Tur par to pus-vācija spļaudās, ka tas ir vienkārši klienta appsipšana.Turklāt, nav nekādu tur oficiālu experimentēšanas vai downgrādēšanas opciju, ja nu kādam kas "nepatīk".Es tik vēlreiz/piektoreiz varu to visu nu jau no personīgās pieredzes apstiprināt.Viņš man beigu beigās atlika atpakaļ sākotnēji 13tajā gadā paredzēto, un tā mašīna pēkšņi sāka braukt.

Mollers, savukārt, par to programsuudu (protams)ņem normālu naudu, cik atceros drusku virs sotaka bija.Toreiz kad es kasījos un meklēju iemeslu kapc sācis sliktāk braukt, sākotnēji bija grūti kko konstatēt.Vajadzīga kāda pieredze, tipa izdarīju to/shito, tas nelīdzēja, skatamies tālāk un utt.Molleram es prasīju pārbaudīt- tas teica itin nekādu noviržu nav.Tad aizbraucu pie Jonixa, tas man adaptēja kārbu- stuācija drusku uzlabojās, bet vienalga nebija "kā kādreiz".Jonix arī sacija, ka būtu jāiet labāk,kaut kas viņam tur īsti nepatika ar turbo spiedienu utt..

Tad es aizbraucu uz Molleri, saku man autoritatīvs specs teica to un šito,meklējiet kas tur īsti ir.Viņi "meklēja" kādu stundu, neko neatklāja, iznāca managieris, saka vienīgais ko varot- pāršūt uz jaunāko versiju.Ko es- padrirsis jau tā laiku un garīgo, saku jā, loģiski,davaj uztaisiet.Pec burtiski maza laiciņa atkal iznāk- jā, esot tagd ok, viss jaunākais, būtu jābūt labi.To ka NAV labi- a kā tu uzreiz kko konstatēsi.Jonix piem godprātīgi kārbu adaptēja- a ko mollers, pa kuru laiku- ne viņi izbrauca ne tur neko, vnk redz ka Lohs atbraucis,nezin pats tipa ko grib, nu ta taisam viņam pēc lohu algoritma.Tas suuds "labi" izpaudās taa, aka pa šoseju braucot ar 105km/h viņš neturēja ātrumu un nemitīgi slēgājās starp 7-8 robu, piem naktī pa tukšu apvedceļu no jelgavas lidz jūrmaļas šosejai kādas reizes 9/10 pārslēdzās.Uzdot cuku arī nebij iespējams-kā tik pedāli drusku uzspied, uzreiz 7jā iemet.Jau Zb konkrēti.Zvanu INCam, saku lai glābj un lai sit tam suudam kaut ar āmuru, bet šis man neder.Protams, pats 1-mais, ko mēs tur atklājām- ka plus visam pie pilnas laimes arīdzan nestrādā gaisa masas mērītājs.Pletj,a tas mollers to suudu nevarēja pārbaudīt?? Nu kā tā- klients sūdzās,tu iesaki kaut kādas suuda programmas ar neprognozējamu rezultātu, bet shito draņķi ij nedomā "pārbaudīt".Viņš, plet,tas suuds maksā 2x mazāk nekā tā programmēšana...

 

Jā, sorrī par palagu, bet tā bija.Un te tagad ir daudz tiešām labas informācijas.

Emocijas, protams ir,bet Nekas nav nepatiesi sadrists.Kas cierē uz c7, noteikti lai uzmanīgi palasa.

 

Āa, tas piekares augstuma sensors pneimas gadijumā- viņi ir 4gab, pakaļā īsti nav saredzami (tur kkur augšā,tālu roka jabāž), bet priekšā tie ir atklātā tekstā sālsūdenim un dubļiem šaubīgā vietā tieši apakšējās resnās sviras vidū.Tur ir tāda cimperlīga/gara divdaīga plastmasas kājiņa uz kustīgiem ābolīšiem, turklāt tai būtu brīvi jāstaigā arī pašas tās devēja kastītes iekšpusē- kur visur viņa parasti ir sakaltusi.

Vēl ko- bixenona versijai tur priekšas lampās ir adaptīvo pagrieziengaismu spuldzes H7.Mums visiem "patīk" naitbreikeri,Plusprocenti, xenonblū un utt, bet nu i nah tos visus suudus.Lieta tā, ka viņi visi kā viens ik pa pusgadam izdeg- un tur ir grūti tikt klāt...Ja tas izdeg- vsjo, čau, adaptive light fault- ej nu tad sipies, kamēr sameklēsi spuldzi, kamēr pa gaismu to nomainīsi, turklāt gaisafiltrs traucē un utt. Vienu nomainīsi- pec nedēlas otra būs gatava.Zb jau.Tā ka tikai un vienīgi Osram Longlife speciālās spuldzes ar pagarināto krānu/resursu- bet tās ne visur ir, tāda zaļa kastīte, 2gab iekšā, kādi 12,- maksāja laikam.

Tēmā:Audi A6 C7

12 April 2019 - 17:37

Par ēlļas izvēli ir ok, un nav ko tur diži oponēt- jo LM mums ir sen zināms rīgā un meeslu tas te neizplata.Es domāt, ka tas Bitdi pozītīvi atšķiras tieši ar to 8-kārbu.Joprojām neesmu dzirdējis, ka kāds būtu tur pats no savas iniciiatīvas līdis eļļu mainīt vai kādam būtu kāda tipiska vaina radusies.Pārprogrammēt kārbu un motoru pēc dīlera "ieteikuma" uz jaunāko versiju- točna un atkārtoti uzsverot neiesaku nevienam to darīt.Tad jau labāk čips uzreiz.Man savulaik shitais draņķis garīgo pabojāja,jo pēc tās jaunākās ekosuudversijas tas auto paliek krietni kuslāks..Par bremzēm tas ar pašsaprotami, ja iespēja atļauj, var un vajag viņas turēt pēc iesp jaunākā stāvoklī.Man bija kuriozs, kad pirms pusotra gada pie vizuāli laba bremžu stavokļa uz līdzenas vietas griežot stūri,peekšņi konstanti iedegās br.kluču dzeltenā lampa- vēlāk izrādījās, ka sačakarējies ir vads.Viņš ir priekšpusē tikai viens tāds,saikšķis kopā ar abs un utt.Kreisajā pusē,pāris metru garš un figzin uz kurieni pa motortelpu ejošs.Jonix nomainija to vadu,kādu gadu viss bij perfekti,bet te ziemā biju auto uz nedeļu nolicis mierā un atkal lampa.Domāju ka atkal tas štrunts vainīgs.Palūdzu Jonixam paskatīties, atklājās ka pats esmu nolohojies un vienai aizmugures kalodkai gar diska aso apmali datčiks pārstrīķējies;).Vizuāli nenoņemot tas nebija redzams.Jonix-a speci to apmali pielaboja un vnk uzlika jaunus Ate klučus (tādi tur arī bija iepriekš) un visu sataisīja, paldiess viņiem.Tagad tur izskatās smuki un diskus atstāju kā ir,kaut gan viņus biju 16jā gadā licis jaunus zimmer.Nebūtu mainījis, drošvien ka auzas būtu ātrāk.Tā ka manuprāt ir pareizi, ja sākot to auto lietot, uzreiz liec visu jaunu un tad pats zini kur tev kas notiek.Ja kādam ir pneimopiekare, ieteiktu pievērst uzmanību priekšējajiem piekares augstuma sensoriem.Kurus ik pa laikam vajag izvingrināt un sasmērēt,jo pa sāli un suudiem braukājot, tā plastmasas kājiņa tiem nav īpaši pārliecinoša un ar laiku mēdz grūti kustēties un tad uz līdzenas vietas var pneimopiekares kļūdu izmest.Tad tur uzreiz atslēdzas viss pārējais ar to saistītais- adaptīvo gaismu regulācija,acc un utt.Restartējot motoru tas gan pazūd uz kādu laiku, bet patīkami nav.Pirmais ko domā, ka nupat te ir kāds kirdiks pa lielam un utt..Dīleris to simptomu drošvien gan jau ka labi zin, bet fig jau tev kāds ies lieki teikt.

Tēmā:A6/C5 klīrens

24 March 2019 - 23:50

Man tač tieši Tev tev tas nav obligāti jāpierāda,izteikums vnk kā visvienkāršākais un simtureiz pārbaudītais variants.Labas vai ne labas, bet viņas ir pieejamas visvisādos variantos, bet no kuriem 4/5 ir vnk suuuds.Tiešām normālas jaunas vienmēr būs centimetru vai pāris augstākas par 10g veciem oem draņķiem.Mums 4/5 tirgotāju ir paši profāni un nejēdz ko viņii tirgo.Tepat forumā taču gadiem ilgi ir viens pieredzējis tirgotājs, kurš par savu bazāru tiešām atbild un daudz ko zin- kapēc nepajautāt viņam pa tiešo.

Tēmā:A6/C5 klīrens

21 March 2019 - 21:57

Tev tas klīrenss ir samazinājies vnk dēļ vecām nogurušām atsperēm.

Nopērc pa prasto veikalā labas kvalitātes jaunas ne-audi ražojuma.

Vienīgi vēlams pie tāda pārdevēja, kurš zin ko viņš tirgo, jo visādu suudu joprojām ir papilnam.

Tēmā:Dragijs jaunais auto Q7

20 March 2019 - 00:36

Te ja kādam runa iet par kaut kādām skaņām- ielej tīru to MYdieseli,būs kluss kā vate sabāzta.Īpaši aukstu iedarbinot tas izpaužas.Braukšanas ziņā arī var just ,bet ekonomijas gan nav- parasti izdeg kādi 3-4simt ml vairāk uz sotaku km.Bet nu protams maita daargs.Es viņu kopš novembra pie katras bākas vismaz kādu daļu leju, pus uz pusi ar pro-dieseli arī manuprāt ir ok.

 

Dpf-u (kamēr tas ir dzīvs) profilakses nolūkā der izmazgāt- nezinu kā kuram auto, manam viņi ir 2gab,var atskrūvēt trubu un to mazgājamo aerosolu sapūst iekšā tieši pirms tiem.Kad atskrūvē, viens dpfs top redzams.Vienīgi ka tas redzamais gals parasti ir ideāli tīrs un nevar jau zināt, kas īsti tur iekšā un otrā galā darās.Pie tādas operācijas gan ir teikts, ka pilnai laimei arī vienlaicīgi to bākā pie degvielas lejamo DPFSC vajag iegāzt.Un to operāciju nevajadzētu veikt pie iedarbināta/aprauta dpf reģenerācijas procesa- jo, tikko to pudeli bākā ielej, tā jau pēc 5min braukšanas tas drīzvien uzsākas.Jālej būtu mazgāšanas operācijas laikā tieši pirms iedarbināšanas.Vēl tur sākumā trubas vertikālajā daļā pie paša motora ir arī viens katalizatora bundulis, es arī tam to mazgātāju biju uzlējis.Nekas slikts nenotika, bet apgalvot nevaru, vai tā vajag darīt.Katrā ziņā,diezin vai viņš pa tiem tur 2 vai 3 simt kkm ir saglabājies tikpat tīrs, kā savos jaunības gados.

 

Staoila miles+ degvielai ir tendence uz pārsimt ml ekonomiju, bet esmu ievērojis to, ka turp/šurp to ielejot pēc nestes pro-dieseļa un otrādi, parasti nezkāpēc jau pēc pārdesmit km uzsākas tā automātiskā reģenerācija.Domāju, ka tajā statoila miles+ suudā ir kaut kādas tabletes noteikti samestas- kā jau te reiz centāmies nesekmīgi vienoties, diez kurš un kurā brīdī un cik daudz un pēc kāda acumēra viņas tur pievieno.Un Polijas statoilā tā miles+ degviela ir točna labāka, nekā pie mums.