Pālekt uz saturu


ESPoff

Pievienojās: 08 Sep 2006
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:Audi A6 C7

03 January 2019 - 16:38

Ja tur kādam "liekās" ka kāda sprausla ir skaļāka par citām- vispirms pie/ap 200k gandrīz vai obligātā kārtā vajadzīgs izskrūvēt sprauslas un nočekot blīvējošos gredzenus.Gredzeni ir metāla un (sevišķi 230kW) viņi mēdz ar laiku vnk izkūpēt gaisā.Sākumā tas paliek ovāls un plāns, bet pie veiksmīgākas sagadīšanās to var vnk izpūst un tad ir slikti.Protams, jauns jebkāds ir "labāks" par izdilušu, bet 230Kw motoram tos štruntus ir jāņem oem, jo īstenībā viņi atšķiras no parastajām 180kW sprauslām domātajiem.

Ar pneimo tur nekāda gemara nav, ja vien ikdienā nebraukt pa suudīgu zemesceļu (tā piekare noteikti nav tam domāta). 

Tēmā:Stūres pastiprinātāja sūknis

02 December 2018 - 23:16

Nekas nebija un nebūs.Tas pats universāls hidrošķidrums, kurš vnk satur gumijas blīvējumiem noderīgas vielas.Nesaskaitāmas reizes pielietots un izpētīts.Turklāt arī šodien brīvi nopērkams kā līdzīgs citu izgatavotāju ražojums.Un ir arī Eiropā un Tuv absolūti oficiāli sertificēti palīglīdzekļi, kaut vai tas pats liquimoly vai pro-tec. Tāpat kā automātiskās ātrumkārbas škidruma uzlabotāji,piem tāds vispārzināms uzņēmums lubegard ,kura produktus jau kopš pagājušā gadsimta pielieto pat oficiāli servisi un ne tikai ka Asv teritorijā.Neskaitāmi ražotāji gadu desmitiem pastāv, neviens no tiem nav nedz bankrotējis, ne tiesā iesūdzēts.Nav ētiski pretendēt uz "visu pareizi", kad paņemt vecu lietotu mašīnu un vienkārši viņu tupi lietot, kamēr tie visi pa gadiem nolietotie un nekam vairs neatbilstošie šķidrumi pēc nedēļas iztecēs pa visiem galiem.Līdzīgi kā apzelētie degvielas sistēmas kondicionētāji un uzlabotāji un dpf-a tīrītāji un utt.Kā arī tas mūžsenais lohu jājamzirdziņš par prodieseļa ilgtermiņa lietošanu un itin nekādu "neatšķirību".Lai kāds aizbrauc uz to ulmaņgatves tanku un lai ielej "normāli modernu" ddegvielu pa gandrīz 2eur litrā un tad lai te uzraksta iespaidus. 

Tēmā:Stūres pastiprinātāja sūknis

02 December 2018 - 22:29

Vajadzētu gan drusku tolerantāku nostāju piekopt.Tas, ka piem IMAGin-s nemelo, esmu simtpunkt pārliecināts.Turklāt, manuprāt,viņš to visu jau bija senāk kaut kur šeit vaļsirdīgi teicis (ko nez vai kāds "pateicīgais" lasītājs tagad vispār atceras).Pa to te ir pieredzes forums, nevis kāds suuda sludinājumu dēlis.Nedomāju, ka vnk aiz krāna stiepšanas vai ka viņš kaut ko tirgotu vai būtu kaut kā personiski ieinteresēts kaut ko te reklamēt.

Man ir gadījies, ka ar c5 braucu aplī un pēkšņi iečīkstas tā, ka ārā kāpt sagribās.Laika nav, ne ēdis ne irsis, lietas saplānots utt. Atradu šprici, izsūcu 50ml,ielēju to suudu un skaņa pazuda vismaz uz mēnesi.Tikko iedarbināju, vnk praktiski uzreiz bija klusums.Konkrēti tas bija tāds ER metāla kondicionieris- oriģināls Asv izcelsmes produkts, sens 60to gadu militāristu izgudrojums- no kā arī pasaulē uzradās tie visi vēlākie atvasinājumi un varianti- xado,smt2 un tamlīdzīgi.Tāpat arī rūcošā reduktorā tas var reāli palīdzēt.

Vainas,protams, mēdz būt dažādas,un bez experimenta un riska ar to čiriku/diviem nekur nekas nebūs.Un ne katrreiz ir cilvēciski tā iespēja un laiks un nauda uzreiz paņemt jaunu.Katrā gadījumā, ja Msh būtu nolicis plauktā iepriekš iekš xado izmērcētu un izdarbinātu sūkni, visdrīzāk ka pa mēnesi mierastāvokļa tas viņam nebūtu ieklemmējis.Jo ir starpība, ja nolietots ūdenim līdzīgs hidrošķidrums tur cirkulējis un tagad apžuvis, vai tomēr tur būtu bijis kaut kādas noderīgas vielas saturošs suuds.Jaunu/svaigu G002 tupa ieliet tamlīdzīgā nolietotā vai pabojātā sūknī točna diez vai palīdzēs,tāpat būs ddm.Tomēr būtu jāatšķir eksperimentātora risks no kādas prasti ierastas kapeikjājēja pieejas.Uz visiem tiem eksperimenta šķidrumiem ir teikts, ka viņa pielietošana būtu jāuzsāk "pirms" tas mehānisms ir neglābjami sačakarēts.Neviens jau te nepretendē uz 100%, vienkārši ja nepalīdz, tad ir papildus stimuls un pārliecība, ka ņemt jaunu ir pareizi un ka nav cita risinājuma.

Piem,C3 laikos bija tāds STP ps sūkņa sūces novērsējs pa nepilni 2Ls pudelē zilā krāsā- zinu servisu, kur tas konkrēti pēc mana "iedrošinājuma" savulaik tika veiksmīgi pielietots neskaitāmos citos gadījumos un veidos.Ar ko šis stāsts beidzās- ka tas štrunts vnk tika izņemts no apgrozības eiropā, acīmredzot pārāk efektīvs izrādījās.Zaļie debiliķi laikam visus pārliecināja, ka vidēji statistiskais kapeikjaajējs mazāk piegānīs asfaltu un dabu- ka ātrāk izveiks remontu, nekā aptuveni to pašu efektu pa lēto nopirks benzīntankā un vnk 100km pabrauks, kamēr tas iedarbojas.Nemaz nerunājot par tādu Zinātni, ka to vai līdzīgu suudu tur tajā hlamā apzināti ieliet jau pirms vēl pati tā tecēšana ir vispār iesākusies...

Tēmā:Stūres pastiprinātāja sūknis

02 December 2018 - 01:51

Tā jau domāju, labāk nebūtu teicis.Man taču pa lielam vienalga- kaut lai tur tagad pats personīgi iep-irž vai iespļauj ,tipa uz nakti.

Pirms noņemšanas tas draņķis strādāja ok, bet, nedēļu pastāvējis, tagad lūk žēli kauc un dūc.

Tie iepriekšējie viņu 16 gadus jaajušie kapeikupipuātori to suudu ja būtu tur kaut pirms gada ielējuši- iespējams šodien nefiga viņš nečīkstētu un nebūtu iesprūdis.

Šitas ir mums tipiski- ka gribās visu par velti un ka žēl ar čiriku noriskēt.Vel lai paņem iztecina vispār to šķidrumu pa sauso no visas tās sistēmas (lai vel nedeļu pastāv) un lai aizbrauc uz Mjolleri pēc oem G0002 pa 100Ls litrā, un ieliešanas procesā lai pāris sekundes pa sauso padarbina.Vēl labāk, ka jau ta jau, lai iet ar visu reiku komplektā.Droši vien, ka rīgas lohi pa beidzamajiem 20 gadiem būs viņas vienreiz iemācījušies "izrestaurēt", sen nav dzirdēts :mrgreen:

Tēmā:Stūres pastiprinātāja sūknis

01 December 2018 - 22:07

Interesanti ka neviens nav iedomājies tam ps šķidrumam bačokā pievienot kādus 50ml "uzlabotāja".

Vai nu speciāli ps domātu, vai nu vnk jebkuru zināmas izcelsmes metāla kondicionieri vai vēl labāk kādu stiklakeramikas draņķi. Protams, tas savus pacmit eur maksās, bet efekts mēdz būt interesants.Vismaz tajā stadijā, kad tas sūknis vnk izdveš liekas skaņas vai arī pēc tam, kad viņš remonta laikā sauss pastāvējis.Jaunu tas protams neaizstās, bet nu vismaz kamēr cita nav pa rokai.Vai arī, ja viņam tā vaina vēl nav tik būtiska, ka uzreiz jāmet miskastē.Tādam c5 tas točna var būt kā risinājums.