Pālekt uz saturu


kasparucis

Pievienojās: 05 Sep 2006
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 21:38
*****

#1268022526 2.5TDI V6 dzinēja jaudas palielināšana

Pievienoja kasparucis 23 July 2017 - 09:47

Kas jauns? Kapēc topiks miris? Cik man zināms pēdējā laikā daudzi griež savus v6 dīzeļus, tik neviens c5 vēl zem 7sekundēm nav palīdis :D .....

 

Jāpaturpina turbīnu tēmu.... Daudzi grib likt garetus no 2.7;3.0 tdi, bet problēma ir turbīnas cena un vadība. Risinājums - Lieciet salīdzinoši lētāko kkk no 3.0 , pēc izmēriem idenstiska turbīna. Jau pasen iepirku vienu kkk un vienu garetu, lai liktu virsū uz kāda sava v6 2.5, bet laika trūkums izsaka visu, nomainijās jau 4ras mašīnas, līdz saņēmos tomēr uzlikt :D .  Mans aicinājums bija nevis jaudas iegūšana, bet atkratīties no tizlās vnt20, kas regulāri ķīlē un galvenais aicinājums bija uzlikt oriģinālo kkk vadību. Elektrisko aktuātoru.

 

Par cik atkal bija noķīlējis vnt mehānisms, tad nu.... jārauj nost.... Un divu stundu tīrīšanas vietā izvēlējos 4 stundu laikā uzlikt citu gliemezi.

Par frekvencēm un niansēm var pieteikties individuāli(vienkāši pievienojot n75 vadus pie šī, nefffiga nenotiks )

 

Ņemam to pašu augstāk atrunāto flanci, bet taisam viņu 30mm biezu, tad tas viss skaisti apsēžas un nekur nespiežas un nav jāmeklē nekādas pārejas, trubas utt, viss kas jāmetina/jāveido no jauna ir izplūde. Es šoreiz neiespringu uz diametriem, bet vienkārši savienoju kopā (paldies Mārtiņam par metināšanu).

Eļļas atplūdi uzliku no gareta, pa vidu pārgriežot, gumijas blīvgredzens pa vidu un atlikušo nogriezto daļu var uzģērbt virsū apgriežot otrādi un tad pat garums der perfekti. ( pirmajā dienā ņēmu vnt20 trubiņu, bet jāsaīsina par 3cm, pa vidu sastiķēju ar gumijas trubu un žņaugu, bet pēc 10km eļļa karterī beidzās :D

Pieskrūvēt vienkārši, bet pašam jāizurbj jauni caurumi un jāiedzen vītnes, jo kkk ir tizls eļļas atplūdes flancis.....

IMG-1392.sized.jpg

 

IMG-1391.sized.jpg

IMG-1406.sized.jpg

 

Foto no otras dienas, kas pagalmā nācās jau ņemt to visu nost un eļļas atplūdi pārtaisīt :D

 

Ar vadību ir vienkāršī, sākumā likās, ka būs grūtāk. Gan oriģināli n75 tiek vadīts ar pwm , gan kkk vadība strādā ar pwm. Tas nozīmē, ka oriģinālā vadība spēj vadīt šo gliemzi bez pārbūves uz vakuumu utt.

 

http://foto2.inbox.l...17/IMG-1393.mov

 

 

 

Bet protams, ka šeit svira darbojas uz otru pusi, tāpēc liek to ačgārno sēni.... Arī ar aktuātoru ir tā pati problēma, kad iebaro viņam signālu viņam saprotamā veidā, tad viss strādā forši, tikai uz otru pusi. 20% pwm uz aktuātora ir 80% atvērums. Ok, bez stresa, sarakstu karti uz otru pusi. Sāk pūst, bet te tev nu bija, vadībai eksistē vēl arī PIDs, kas automātiski veic korekciju vadoties pēc spiediena ( tā paša iemesla pēc nevar uzlikt parasto sēni uz šī turbo no otras puses ). Tobiš - ja turbīna pārpūš, vadība mēģina automātiski piekoriģēt aktuātoru, lai samazinātu spiedienu, bet par cik mums viss ir otrādi, tad sanāk, ka vadība vēl vairāk liek pārpūst. Uz doto brīdi es vienkārši motora vadības blokā esu ATSLĒDZIS automātisko korekciju(PIDu) un pēc iespējas precīzāk izveidojis n75 karti.... Nu tas auto ir forši braucams....

Uz priekšdienām gan taisīšu signāla pārveidotāju lai 20%pwm no komja būtu 80% uz aktuātora un slēgšu atpakaļ iekšā PIDu, jo tik perfekti precīzu n75 karti izveidot nav iespējams, kā arī šis ekspermenta auto ir 99 gada ar vecu kompi un nākas raustīt čipus, nevis flešot :D

Pašlaik plānā ir salodēt signāla pārveidotāju, kas derēs jeburam gribētājam, vienkārši to iespraužot starp n75 štekeri un turbīnu, tad nebūs jums jāmokās ar čipošanas pakalpojumiem, kā arī strādās stabilāk, jo čekos līdzi aktuātora fīdbek signālam un kļūdes gadījumā arī resetos to.....  Šajā jautājumā konsultējos ar "wth" un cik drīz tas taps būs atkarīgs no tā, cik alus izsūksim.....




#1268020158 RS7

Pievienoja kasparucis 23 June 2017 - 07:45

Nu visss sajājāt man prātu.... tagad man liksies, ka mans klaberkastes vispār neiet.... reti kad līdz divītim vairs tieku.....
bet jā, par atstiepšanu te forumā runāt ir lieki, arī mani reiz norēja bez sāls. Mums te visi tik pareizi, tik pareizi, ka bail
P.S. Autoram cepums, ka atrāda auto. Reti, kad gadād tādu spēkratu īpašnieki ar normālu attieksm


#1268019875 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 19 June 2017 - 18:49

Nu? Kurš v6 šodien saļikā servisā laboja mirgojošo lampiņu? Sūdzības - mirgo lampele un slikti lec. Vai tik ne šis pats klients :D . Laikam jau lieki piminēt, ka vaina tiešām bija bremžu pedāļa devējā :D


#1268019236 Audi LCD displeja problēma ar pikseļiem

Pievienoja kasparucis 12 June 2017 - 15:48

Dampu man ir Daaaaudz :D. Simtiem... bet jēga maza bez maskas, kas no paneļa jāizzīž. Kad masku vajadzīgo dabū ārā, tad var gandrīz jebkuru dampu nokripētu tur iešūt, viss strādās. Paneļus vari atsūtīt, pastīsimies... pm tālāk, ka spams nesanāk


#1268017923 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja kasparucis 28 May 2017 - 22:58

Jo?! Ar pedal to madal degvielas dozu ierobežo gaisa massa, līdz sasniegs griezes kartes limitu. Un po cik kura turbīna pie 2k rpm būs sapūtusi. Un tā arī ir atbilde uz konkrēto jautājumu. Jūs jau to diskusiju esat izvērtuši kosmosa zinātnes līmenī....


Šitas vairāk tā kā attiecas uz benzīnmotoriem.




#1268007705 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 12 March 2017 - 21:14

Ja ir vēlme viena motora vietā ielikt otru, tad nekāda elektronika nav jāmaina

liec uz Bau motora savu ake(utt) sūkni, sprauslas un mauc dzīvē.

 

Ja tev ir afb, tad kondiš sūknis ir ar vienu vadu, jaunajiem motoriem to klāt nepieliksi, naksie smainīt arī kondiš sūkni un padomāt kā apfist vadību,jo jaunajam sūknim ir divi vadi, bet nekad nav bijusi vajadzība iedziļināties ar ko viņi tur atšīrās

 

P.S. Motors pa 500?? bau? šaubos... Nekad nēsu sapratis, kur prikols ielikt motoru pa 800 euro un cīnīties ar visām tām pašām kaitēm, kad afb maksā 100 euro. Bail no vārda "DILST SADALENES" ? Tāir tāda paranoja........ Latvieši....... viss taču ir galvā...




#1268006087 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 01 March 2017 - 21:50

Piebrauc pie cita kompja


#1268001543 Kristapa 2.5TDI Q kupeja

Pievienoja kasparucis 28 January 2017 - 19:42

Nu kas pa murgu? Normāla pieredze  - autors paziņo par projekta pārdošanu - topiks tiek slēgts. Kas te par iztirzāšanu? Kas pa komentāriem? Vēl cenu pat apspriežam nezinot ne pusi no projekta izmaksām. Īsti Latviešu garā...... Baumotāji jibio. Cik es zinu, tas projekts tika pārdots jau pirms pāris mēnešiem, jau pasen viņu redzeju jaunā īpasnieka rokās domājot kā turbīnu regulēt...... Pēdējā laikā dudzi projekti pārdoti, ko ta pārējos neapspriežam?

 

PS. Nevien adivnieka par hadeni.... Neviena nopietna divnieka...  Gaismas! rokturi!? Izskatās, ka csdd darbinieki gribēja speciāli maksimāli sarakstīt. Būsi ieriebis kautko :D    




#1268001363 Audi 80 B2 1.6 dzinēja maiņa uz 2.2

Pievienoja kasparucis 27 January 2017 - 19:09

Tikai uz 2.2 bloka nebūs kur sūkni pieskrūvēt un jēga būs tik pat liela, kā no tava posta


#1267999767 2.5TDI V6 dzinēja jaudas palielināšana

Pievienoja kasparucis 15 January 2017 - 16:05

Es jau 3 gadus ar nepacietību gaidu kādu reālu izdruku no stenda. Šis nav tas motors, kuru vai baigi smuki sagriezt. Bet daudzi tomēr domā savādāk un ļoti cenšas kaut ko sasniegt. Bet reāli ieguldot virs 1k euro joprojām nespēj ieskrieties pat 2 sekundes ātrāk par rūpnīcas datiem. Un tas cipars 220 zs tikai čipojot?! Tā turbīna jau netur to slodzi :D . Tukšas runas. Ar nepacietību vēl gaidu "Dīzelists" projektu, sākās skaļi, bet jau gadu klusums.....

 

Es protams nesaku,ka neko darīt nevajag, protams gaitas īpašības šim motoram var jūtami uzlabot, bet iegūt "lielus" jaudas pieaugumus? Ar ko? Ar sprauslām? Turbīnu? Tur sūknis ir viens LIELS ierobežotājs. Tā motora uzbūve jau stokā ir pietiekoši trausla un krīt visādas sīkas detaļas nost :D . Citiem vārdiem sakot finansiālais ieguldījums ir ļoti neproporcionāls jaudas ieguvumam.    Ir daži forši eksemplāri kas standartā "verās" izcili, un citam pat čipu sagriežot debesīs nesanāk iegūt tādu gaitu. Piektdien vienam sūkni mainīju, pēc tam izbraucu aplīti. Pat uz pauzes paliku cik viņš labi gāja, bet tas ir retums.

 

P.S. Nu čai saņemās, izjaucam tak pāris sūkņus parēķinām  plunžeru darba gājiena tilpumus, jāizdomā beidzot kura sūkņa apakša ir ražīgāka, ( ar trim plunžeriem, vai diviem). Vai visiem sūkņu galiem ar diviem plunžeriem ir vienāds plunžeru diametrs un gājiens. Tajās detaļās 100% slēpjas pāris zirgu iegumus, ko varētu iegūt tīri mehāniski uzlabojot ( apčakarējot) sūkni




#1267998655 Edgara ''labais'' Golfs

Pievienoja kasparucis 08 January 2017 - 20:02

Kompī nekādas izmaiņas veikt nav nepieciešams, bet tos seškanšus gan jāregulē. Griez motoru līdz sprausla ir zemākajā punktā, atlaid uzgriezni, pievels ar roku brīvi seškanti līdz atduras, atlaid uz 180grādiem un pievelc uzgriezni. Tā visas sprauslas. Pieslēdz kompi un pārbaudi sprauslu rādijumus pirms un pēc darbībām.

Sprauslas numurs? Skaitīt sāk no motora priekšas no siksnām uz kārbas pusi. Nr4 ir kārbas pusē. Pirms pilnīgas maiņas pamēgini samainīt VISĀM sprauslām gumijas, saregulē atstarpes un pamaini NR4 ar NR 3 vietām. Skaties kompī un izdari secinājumus. Ja joprojām lamāsies par NR 4 tad vados šņaga ar var būt...


#1267995651 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 17 December 2016 - 10:24

Vecīt, dēļ sprauslas nevar necelt apgriezienis...
Bet saminīt prasās, lai var pilnvērtīgi veikt diagnostiku un saprast kas par problēmu


#1267991234 2.5 tdi AEL nelec

Pievienoja kasparucis 14 November 2016 - 07:56

Nu sk. Nav jēga te lkm kko jautāt


Neaizmirsti atvainoties čaļiem, kas vainu sen kā pateica, tik neticēji, bet tas ganau cits aivis... mazums :D


#1267986079 Vajadzīga dzinēja shema b4 1.9tdi

Pievienoja kasparucis 04 October 2016 - 23:23

Jau pirmajā atbildē bij pietiekoši info lai savienotu visu, otrajā atbildē bij pietiekoši, ja jaunas sūknis. Vajag ne tikai prasīt, bet arī sākt saprast kas tur ir rakstīts un mācies lasīt shēmas. Lai nav plika d.... tikko vienu b4 "pravodku" pārtaisiju priekš 12 kompja un ar info kas ir pirmajā posta to visu var izdarīt. Lasi vispirms. Tad sūdzies par jēliem textiem




#1267969632 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 19 May 2016 - 09:03

Un ko dos saļņika maiņa v6 2.5 ??
Pilnīgi nekàādas jēgas, jo kad saimnieks gribēs novērst eļļas sūci būs jāmaina priekšas vāka blīve, lai nomainītu jānoceļ atkal zobene, jāiekar motors, abi karteri, pusrāmis. Un kurš to dara pie zobenes maiņas? Un 90% eļļas sūce ir tieši tur. Labāk būtu kā piemēru minējis termostatu...