Pālekt uz saturu


kasparucis

Pievienojās: 05 Sep 2006
Ārpus foruma Forumā bija: Šodien, 07:06
*****

#1268050444 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 12 June 2018 - 10:51

Nu ja, dinamometriskā atslēga taču priekš bābām   :D

Lūk tieši ar šo verķi labāk pie veca saguruša alumīnija nemaz nelīst. Lielākoties šīs vītnes izrauj jaunie mehi, studenti, kas visu pievelk pēc grāmatas. Tad atnāk nokārtu galvu, ka atslēga vēl nemaz tikšķēt nesāka, jau aprāvas. Itsevišķi rullīši uz 2.0 tdi :D

 

Ja to vietu aiztiktu kā paredzēts, tad tās 5cas reizes tā vītne izturētu, bet latviešu paranoja, ka zobene jā maina nopērkot auto, kopā ar latviešu paradumu mainīt auto ik pēc pusgada, noved pie tā,ka to vītni pisina reizi gadā.....




#1268050343 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 08 June 2018 - 12:14

Standarta vainīte... Visi vāki reiz tika pārdoti, jo vītnes aprauj... Iesaku mainīt to vāku un pie reizes arī eļļas noplūdes novērsīsi, jo tāpat pusrāmis jāņem nost, ja gribi novērst eļļas noplūdi starp bloku un augšējo karteri...... 




#1268046361 smidzinātāju tīrīšana

Pievienoja kasparucis 30 March 2018 - 12:15

Tieši tā.... norau motortelpā pieplūdes, atplūdes trubu, abus galus burkā un šķil klāt


Tik neaizmirsti filtriņu uz pieplūdes uzlikt, jo skalos ārā drazu un diezinvai vajadzētu viņu atkal iekšā sūkt


#1268045774 smidzinātāju tīrīšana

Pievienoja kasparucis 21 March 2018 - 22:37

Vai vienkārši " uz pārdošanu " iegāz litrus divus divtaktu eļļu bākā "




#1268043409 1.9 TDI Injection Pump Quantity Adjuster

Pievienoja kasparucis 20 February 2018 - 22:18

Jātīra sūkņa augša.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ko tas līdzēs, ja čalis pat ar pirkstu bīdot, jūt ka ķīlē...
Plunžers jāmaina, ķīlē jau dozas ripa


#1268037993 Kādas domas par šādiem auto?

Pievienoja kasparucis 02 January 2018 - 10:06

Wow wow wow kādas daiļas runas. :D Domā. Rumbula baigo piķi pelna uz tevis? :D tev pašam to lūzni atdzīt izmaksās dārgāk + pats dzenot no turka nopirksi vēl lielāku sūdu. Pats esu rumbulā atstājis pāris labus auto, kad vajag fiksi realizāciju... kas zin ko meklē, tas atrod arī tur, kas dzīvo steriotipos, pērk huiņu no baznīckunga


#1268034907 Deg motora lampiņa un mirgo kvēlsveču lampiņa

Pievienoja kasparucis 01 December 2017 - 16:05

Neeeeee :D


#1268029484 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 11 October 2017 - 08:03

Neko daudz, jo neredz duty ciklu aizdedzes vārstam, redz tikai ti, ka ir daudz par vēlu un ir jāpieregulē atbilstoši.... tāpēc arī lec kā slima govs tas tavs pacients


#1268028771 Izmaiņas OCTA Bonus-Malus klašu aprēķināšanā un uzskaitē.

Pievienoja kasparucis 03 October 2017 - 20:17

Pajāt.... tas nenozīmē, ka mana lamata pagalmā stāvot var noraut sodu par to, ka nav octas.... tas nekas, ka tur VAR braukt, net viņa NEBRAUC dotajā brīdī, kad garām brauc cp ekipāža... šie grozijumi paredz, ka bez strahovkas mēs vairs pat pa garāžas teritoriju braukt nedrīkstam... Jaunībā ārdījāmies ar močiem pa garāžu teritoriju kamērs cp ekipāža 10 metrus tālāk vēroja, gaidot, kad kāds uz ceļa izlīdīs.... tagad jauniešiem šis prieks ir liegts.... bet sods būs par to, ka nav octa, nevis par to, ka nav teh. apsk. , vai pat tiesību

 

Atslēgārdi "transportlīdzelki izmanto"     Nestreso, ja stāv garāžā, tu viņu neizmanto, tātad nav soda par octa, BET NEKĀDĀ GADĪJUMĀ NELIEC ATSLĒGU AIZDEZĒ




#1268022526 2.5TDI V6 dzinēja jaudas palielināšana

Pievienoja kasparucis 23 July 2017 - 09:47

Kas jauns? Kapēc topiks miris? Cik man zināms pēdējā laikā daudzi griež savus v6 dīzeļus, tik neviens c5 vēl zem 7sekundēm nav palīdis :D .....

 

Jāpaturpina turbīnu tēmu.... Daudzi grib likt garetus no 2.7;3.0 tdi, bet problēma ir turbīnas cena un vadība. Risinājums - Lieciet salīdzinoši lētāko kkk no 3.0 , pēc izmēriem idenstiska turbīna. Jau pasen iepirku vienu kkk un vienu garetu, lai liktu virsū uz kāda sava v6 2.5, bet laika trūkums izsaka visu, nomainijās jau 4ras mašīnas, līdz saņēmos tomēr uzlikt :D .  Mans aicinājums bija nevis jaudas iegūšana, bet atkratīties no tizlās vnt20, kas regulāri ķīlē un galvenais aicinājums bija uzlikt oriģinālo kkk vadību. Elektrisko aktuātoru.

 

Par cik atkal bija noķīlējis vnt mehānisms, tad nu.... jārauj nost.... Un divu stundu tīrīšanas vietā izvēlējos 4 stundu laikā uzlikt citu gliemezi.

Par frekvencēm un niansēm var pieteikties individuāli(vienkāši pievienojot n75 vadus pie šī, nefffiga nenotiks )

 

Ņemam to pašu augstāk atrunāto flanci, bet taisam viņu 30mm biezu, tad tas viss skaisti apsēžas un nekur nespiežas un nav jāmeklē nekādas pārejas, trubas utt, viss kas jāmetina/jāveido no jauna ir izplūde. Es šoreiz neiespringu uz diametriem, bet vienkārši savienoju kopā (paldies Mārtiņam par metināšanu).

Eļļas atplūdi uzliku no gareta, pa vidu pārgriežot, gumijas blīvgredzens pa vidu un atlikušo nogriezto daļu var uzģērbt virsū apgriežot otrādi un tad pat garums der perfekti. ( pirmajā dienā ņēmu vnt20 trubiņu, bet jāsaīsina par 3cm, pa vidu sastiķēju ar gumijas trubu un žņaugu, bet pēc 10km eļļa karterī beidzās :D

Pieskrūvēt vienkārši, bet pašam jāizurbj jauni caurumi un jāiedzen vītnes, jo kkk ir tizls eļļas atplūdes flancis.....

IMG-1392.sized.jpg

 

IMG-1391.sized.jpg

IMG-1406.sized.jpg

 

Foto no otras dienas, kas pagalmā nācās jau ņemt to visu nost un eļļas atplūdi pārtaisīt :D

 

Ar vadību ir vienkāršī, sākumā likās, ka būs grūtāk. Gan oriģināli n75 tiek vadīts ar pwm , gan kkk vadība strādā ar pwm. Tas nozīmē, ka oriģinālā vadība spēj vadīt šo gliemzi bez pārbūves uz vakuumu utt.

 

http://foto2.inbox.l...17/IMG-1393.mov

 

 

 

Bet protams, ka šeit svira darbojas uz otru pusi, tāpēc liek to ačgārno sēni.... Arī ar aktuātoru ir tā pati problēma, kad iebaro viņam signālu viņam saprotamā veidā, tad viss strādā forši, tikai uz otru pusi. 20% pwm uz aktuātora ir 80% atvērums. Ok, bez stresa, sarakstu karti uz otru pusi. Sāk pūst, bet te tev nu bija, vadībai eksistē vēl arī PIDs, kas automātiski veic korekciju vadoties pēc spiediena ( tā paša iemesla pēc nevar uzlikt parasto sēni uz šī turbo no otras puses ). Tobiš - ja turbīna pārpūš, vadība mēģina automātiski piekoriģēt aktuātoru, lai samazinātu spiedienu, bet par cik mums viss ir otrādi, tad sanāk, ka vadība vēl vairāk liek pārpūst. Uz doto brīdi es vienkārši motora vadības blokā esu ATSLĒDZIS automātisko korekciju(PIDu) un pēc iespējas precīzāk izveidojis n75 karti.... Nu tas auto ir forši braucams....

Uz priekšdienām gan taisīšu signāla pārveidotāju lai 20%pwm no komja būtu 80% uz aktuātora un slēgšu atpakaļ iekšā PIDu, jo tik perfekti precīzu n75 karti izveidot nav iespējams, kā arī šis ekspermenta auto ir 99 gada ar vecu kompi un nākas raustīt čipus, nevis flešot :D

Pašlaik plānā ir salodēt signāla pārveidotāju, kas derēs jeburam gribētājam, vienkārši to iespraužot starp n75 štekeri un turbīnu, tad nebūs jums jāmokās ar čipošanas pakalpojumiem, kā arī strādās stabilāk, jo čekos līdzi aktuātora fīdbek signālam un kļūdes gadījumā arī resetos to.....  Šajā jautājumā konsultējos ar "wth" un cik drīz tas taps būs atkarīgs no tā, cik alus izsūksim.....




#1268020158 RS7

Pievienoja kasparucis 23 June 2017 - 07:45

Nu visss sajājāt man prātu.... tagad man liksies, ka mans klaberkastes vispār neiet.... reti kad līdz divītim vairs tieku.....
bet jā, par atstiepšanu te forumā runāt ir lieki, arī mani reiz norēja bez sāls. Mums te visi tik pareizi, tik pareizi, ka bail
P.S. Autoram cepums, ka atrāda auto. Reti, kad gadād tādu spēkratu īpašnieki ar normālu attieksm


#1268019875 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 19 June 2017 - 18:49

Nu? Kurš v6 šodien saļikā servisā laboja mirgojošo lampiņu? Sūdzības - mirgo lampele un slikti lec. Vai tik ne šis pats klients :D . Laikam jau lieki piminēt, ka vaina tiešām bija bremžu pedāļa devējā :D


#1268019236 Audi LCD displeja problēma ar pikseļiem

Pievienoja kasparucis 12 June 2017 - 15:48

Dampu man ir Daaaaudz :D. Simtiem... bet jēga maza bez maskas, kas no paneļa jāizzīž. Kad masku vajadzīgo dabū ārā, tad var gandrīz jebkuru dampu nokripētu tur iešūt, viss strādās. Paneļus vari atsūtīt, pastīsimies... pm tālāk, ka spams nesanāk


#1268017923 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja kasparucis 28 May 2017 - 22:58

Jo?! Ar pedal to madal degvielas dozu ierobežo gaisa massa, līdz sasniegs griezes kartes limitu. Un po cik kura turbīna pie 2k rpm būs sapūtusi. Un tā arī ir atbilde uz konkrēto jautājumu. Jūs jau to diskusiju esat izvērtuši kosmosa zinātnes līmenī....


Šitas vairāk tā kā attiecas uz benzīnmotoriem.




#1268007705 2.5 tdi v6

Pievienoja kasparucis 12 March 2017 - 21:14

Ja ir vēlme viena motora vietā ielikt otru, tad nekāda elektronika nav jāmaina

liec uz Bau motora savu ake(utt) sūkni, sprauslas un mauc dzīvē.

 

Ja tev ir afb, tad kondiš sūknis ir ar vienu vadu, jaunajiem motoriem to klāt nepieliksi, naksie smainīt arī kondiš sūkni un padomāt kā apfist vadību,jo jaunajam sūknim ir divi vadi, bet nekad nav bijusi vajadzība iedziļināties ar ko viņi tur atšīrās

 

P.S. Motors pa 500?? bau? šaubos... Nekad nēsu sapratis, kur prikols ielikt motoru pa 800 euro un cīnīties ar visām tām pašām kaitēm, kad afb maksā 100 euro. Bail no vārda "DILST SADALENES" ? Tāir tāda paranoja........ Latvieši....... viss taču ir galvā...