Pālekt uz saturu


Enduro Traveller

Pievienojās: 03 Nov 2018
Ārpus foruma Forumā bija: Nov 08 2018 21:51
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:Ātrumkārbu atšķirības

08 November 2018 - 21:53

Dzīvos, redzēs. Ziņošu kā veicās. Steigas nav.

Pavasarī ķersies pie lietas, jo garāža nav apkurināma un patīkamāk remontēties pa silto periodu.

Tēmā:Ātrumkārbu atšķirības

07 November 2018 - 21:11

Par kārbas kronšteiniem runājot - doma pamēģināt tik cauri ar pašgatavotiem. Ņemot vērā, ka pārbūve jau ir reģistrēta un paši metinam visus metālus - moš izdosies. Ja nē tad meklēs variantus.

Tēmā:Ātrumkārbu atšķirības

04 November 2018 - 15:42

Auto jau iepirku ar šādu swapu, tādēļ tagad plānoju novest līdz loģiskam finišam - uzliekot 6-nieci.

 

Kas ir ar pusasīm, tās der esošās vai arī vajag no C4?

 

Tad nepieciešamās detaļas:

kārba no C4Q 2.5tdi

+ RS kārbas kronšteini (kas "Val" ieliktajā linkā)

+ kardāns (gan jau to AutoKada var upgreidot no esošā?)

+kulise (tas jau mazākais)

 

Kārba, kardāns jau sazīmējies. 

Kronšteinus pirkt no Ebay vai meklēt vietējo darinājumu?

Tēmā:Ātrumkārbu atšķirības

04 November 2018 - 10:22

Nu man doma tad paņemt donora auto (A4 Q 2.5 tdi vai C4 Q 2.5tdi) un paņemt no tā visu nepieciešamo, pārējo aizlaist detaļās.  Tik jāsaprot kāds tieši auto jāņem.

 

Lietuvā C4 Q 2.5tdi var nomedīt par kādiem 800 EUR - garāža, pacēlājs un štrumi ir pašam.

 

 

Zik lasīju tēmu "Kristapa 2.5 TDI Q kupeja, tad tur laikam samainīja zobratus, pēc kāda laika nobeidzās torsens?

Tēmā:Ātrumkārbu atšķirības

03 November 2018 - 22:22

Sveiciens klātesošajiem, Audi lietās esmu iesācējs, tādēļ nepieciešams padoms:

 

Ir B4 Coupe Q ar 2.5tdi swapu. Auto 1991.gada, oriģināli bijis ar 2.3 motoru + 5-kārba (atpakaļ gaida 6ātruma vietā).

 

Dīzelis iecelts no Audi 100, bet ar C4 sūkņa augšas daļu. TA izieta, Tehniskajā pasē - degviela diesel.

 

Skaidrs, ka braucot pa šoseju ātrāk par 100 km/h apggriezieni pie 2700.  Auto nav paredzēts sacensībām, driftiem un tā - tiek turēts kā svētdienas auto.

 

 

JAUTĀJUMS - kā panākt mazākus apgriezienus pie 100...140 km/h? 

 

Ir doma likt 6-nieci kārbu un varētu arī pie reizes iecelt R5 2.5 tdi 140ps motoru, bet te esmu ticis pie pretrunīgas info - C4 Q kārbai esot jātaisa platāks tunelis, jo kārba platāka.

 

It kā no pirmajiem A4 2.5tdi 6-kārbas derot bez tuneļa paplašināšanas? 

 

Ņemot vērā, ka sacensībās nebrauks - varbūt vienkārši esošajā kārbā zobratus mainīt?