Pālekt uz saturu


FonOskars

Pievienojās: 15 May 2016
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 11:45
-----

#1268016381 Divmasu spararats - vibrācija

Pievienoja FonOskars 15 May 2017 - 11:50

Es taisīju caur servisa brokeriem, ļoti atsaucīgi un pretīm nākoši. Pati restaurācija cik zinu notiek Lietuvā ''Smagresta'' itkā jau baigi profesionāli, kaudzēm liekot un problēmu praktiski neesot, nevies nesūdzas....

Pieļauju domu, ka tādu sajūga troksni kā man tagad 20 gadīgai mašīnai arī neviens nepiefiksētu kā troksni :D :D :D

 

Man grabēšana arī tāda nosacīta bija - varēja dzirdēt ja iedarbināšanas brīdī atvēru durbvis un ar galvu pieliecos gandrīz pie grīdas - tad tāda neliela skaņa, itkā izpūtējs kautkur piesistos.

Ja grab tā, ka ar ciet druvīm salona bez ieklausīšanaš var dzirdēt, tad tur jau ir pilnīgs psc.


Aha, tā jau domāju :) nekam citam jau tur nav kam vibrēt. Pastāsti sīkāk par restaurāciju - cik maksā, kur izdarīt, plusi mīnusi attiecībā pret jaunu un kas faktiski tiek izdarīts. Pilns komplekts ēbajā, ja pareizi atminos ražotāju - LUK (LABOTS - SACHS), links zemāk, nostājas uz ~500eur.

 

http://www.ebay.de/i...AgAAOSw8-tWVJkX

Nu šim komplektam ebay cena kosmiski nereāli zema. Tikai nočeko viņam vis ticamāk nav līdzi izspiedējgultnis (LV SACHS komplektu var dabūt pa 800 - 900 un bet visos gadījumos nav līdzi izspiedējgultņa).

LUK alternatīvas pēc koda savukārt nav. Es jau arī tagad liktu šo SASHS, bet pie restaurētā nopirku pilnīgi jaunu LUK sajūgu...




#1268011198 2.0 TDI

Pievienoja FonOskars 04 April 2017 - 21:24

Mnm, man arī jāmaina divmasnieks. Mollers, kad paziņoja šo svētku ziņu precīzi šādi to demonstrēja un norādīja uz šo skaņu. Man 1:1.

No sākuma bija tikai šāda skaņa, nekas cits, pat nenojautu, ka kautkas nav labi, bet servisā momentā piefiksēja. Pēc pāris mēnešiem sākās vibrācija uzsākot braukt.




#1267999132 Temperatura nekapj vairak par 60*...

Pievienoja FonOskars 11 January 2017 - 18:35

Man pārbaudīja termostatu un dzeses sistēmu, viss darbojas korekti. 

Šis neesot rets jautājums, tāpēc Mollers ir paprasījis rakstiski skaidrojumu no Audi rūpnīcas - tur ir teikts, ka jaunie 2.0 Tdi motori ir energoefektīvi, pie maziem apgriezieniem sadedzinātās degvielas daudzums nav pietiekošs, lai apsildītu salonu un uzturētu karstu motoru, tāpēc, ja tiek lietota salona apsilde, tad motora temperatūra pie maziem apgriezieniem nekad nesasniedz 90 grādus, kā arī, ja ir pirms tam sasniegti 90 grādi, tad pie maziem apgriezieniem temperatūra nokrīt. Motors esot uzkonstruēts tā, ka tam nav noteiktas ''darba temperatūras'', zema temperatūra neietekmējot ne motora resursu, ne degvielas patēriņu. Tā ir jābūt. Motors ir uzkonstruēts tā, ka primāri viss siltums tiek atdots salona apsildei.

Nu man kautkā vairāk gribas ticēt oficiālajai rūpnīcas informācijai, nevis ''kartona licējiem''...