Pālekt uz saturu


FonOskars

Pievienojās: 15 May 2016
Ārpus foruma Forumā bija: Jun 16 2017 18:40
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:Divmasu spararats - vibrācija

25 May 2017 - 07:54

Nomainīju restaurēto spararatu pret pilnīgi jaunu LUK. Interesanti, bet troksnis spaidot sajūga pedāli tāpat nepazuda...

Blakus servisā bija vēl viens tāds pats audi - viņam precīzi tāds pats troksnis.

Man tiešām gļuki un tā vienmēr bijis, tikai neesmu pamanījis? Neticās, ka šādas kvalitātes mašīna defaultā tā varētu būt uztaisīta un tā jābūt...

 

Varbūt varat ieteikt kādu super-truper transmisijas guru, kurš var apskatīt un pateikt kādu verdikta viedokli?

Tēmā:Divmasu spararats - vibrācija

15 May 2017 - 15:14

Mainot spararatu obligāti jāmaina sajūga komplekts vai tikai ieteicams?

Vai tad arī ja būs spararatam gals tad visam pārējam saistībā ar sajūgu arī?

Tā ir ļoti ieteicama rekomentācija. Sajūgam var būt sačakarēta virsma, nogurušas atsperes utt. Sajūgs salīdzinot ar spararatu ir lēts.

Rēķini, ka neko tur tāpat vien paprovēt nevar, ja kautkas nepatiks kā iet, atkal viss darbs no nulles.

Tēmā:Divmasu spararats - vibrācija

15 May 2017 - 12:01

Man servisā teica, ka ar vibrējošu galīgi nav ieteicams braukāt - viņš riktīgi krata kārbas asi un daudz tā braukājot kārbai gultni arī var sabojāt.

Tēmā:Divmasu spararats - vibrācija

15 May 2017 - 11:50

Es taisīju caur servisa brokeriem, ļoti atsaucīgi un pretīm nākoši. Pati restaurācija cik zinu notiek Lietuvā ''Smagresta'' itkā jau baigi profesionāli, kaudzēm liekot un problēmu praktiski neesot, nevies nesūdzas....

Pieļauju domu, ka tādu sajūga troksni kā man tagad 20 gadīgai mašīnai arī neviens nepiefiksētu kā troksni :D :D :D

 

Man grabēšana arī tāda nosacīta bija - varēja dzirdēt ja iedarbināšanas brīdī atvēru durbvis un ar galvu pieliecos gandrīz pie grīdas - tad tāda neliela skaņa, itkā izpūtējs kautkur piesistos.

Ja grab tā, ka ar ciet druvīm salona bez ieklausīšanaš var dzirdēt, tad tur jau ir pilnīgs psc.


Aha, tā jau domāju :) nekam citam jau tur nav kam vibrēt. Pastāsti sīkāk par restaurāciju - cik maksā, kur izdarīt, plusi mīnusi attiecībā pret jaunu un kas faktiski tiek izdarīts. Pilns komplekts ēbajā, ja pareizi atminos ražotāju - LUK (LABOTS - SACHS), links zemāk, nostājas uz ~500eur.

 

http://www.ebay.de/i...AgAAOSw8-tWVJkX

Nu šim komplektam ebay cena kosmiski nereāli zema. Tikai nočeko viņam vis ticamāk nav līdzi izspiedējgultnis (LV SACHS komplektu var dabūt pa 800 - 900 un bet visos gadījumos nav līdzi izspiedējgultņa).

LUK alternatīvas pēc koda savukārt nav. Es jau arī tagad liktu šo SASHS, bet pie restaurētā nopirku pilnīgi jaunu LUK sajūgu...

Tēmā:Divmasu spararats - vibrācija

15 May 2017 - 11:30

Izlēmu par labu restarurācijai tikai tāpēc, ka nevarēja dabūt LUK kā LUK spararatu. TIkai OEM, kuram cena kosmoss.

Ar restaurēto stāsts turpināsies - nevibrē un iet labi, itkā problēmu nav, bet ir palicis neliels troksnis spaidot sajūga pedēli - tas pats ar kuru visa problēma sākās. Mani tas īsti neapmierina.

Izskatās, ka ir izdevies atrast jaunu LUK, OEM kodu gan klāt nav, bet pēc bildes izskatās 1:1 (kkādi 700 EUR). Sarunāju ar servisu, ka ņemam visu vēlreiz nost - liekam blakus jauno spararatu, skatāmies vai ir 1:1, ja ir tad liekam iekšā jauno.

Restaurēto sūtām vēlreiz atpakaļ restaurētājam, kad savests kārtībā - pārdodam.

Tā kā ja kabata nespiež - tikai jaunu. Kautgan vēl vainot tieši spararatu tajā troksnī ir pāragri, kautgan nekas cits to nevarētu izraisīt...izklausās pēc spararata gultņa.

+ ar jaunu arī nav zvanīts, ka būs ideāli, vienam paziņam pēc 2 mēnešiem jauns sāka grabēt.

 

Ja tev ir 2012 gads pirms facelifta tad nav problēmu nopirkt pēc viesiem kodiem spararatu. Nevar atras pēc facelifta modelim.