Pālekt uz saturu


FonOskars

Pievienojās: 15 May 2016
Ārpus foruma Forumā bija: Šodien, 21:16
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:1.9Tdi motora problemas.

Vakardien, 14:33

Japs atceros to plūstošā ūdens skaņu no senseniem laikiem, man pirms kādiem gadiem 10 bija A4 B5, benzīns gan, bet lietas būtību nemaina. Jo lielāki apgriezieni, jo vairāk šalca. Pečka teorētiski sildīja normāli, bet pie lieliem mīnusiem ,ja pagāzēja, tad izteikti karstāks gaiss uzreiz nāca. Pečkas radiators bija aizaudzis ar kkādiem sūdiem, kā nomainīja, tā upe zem paneļa pazuda un karstums arī vienmērīgs vienmēr nāca.

Tēmā:Temperatura nekapj vairak par 60*...

14 January 2017 - 09:31

Interesanti, es sev iekš 3.0Tdi neatrodu tādu rādijumu l/h

 

Es atradu netīšām :D vismaz man ir tā, ja uzliek momentāno viņš rāda litri /100km, bet, ja pilnībā apstājas un kādu sekundi pastāv, tad viņš pārvēršas par litri/h, kad sāk kustēties atkal pats atpakaļ uz litri/100km. Braucot nekad neatradīsi :D

Tēmā:Temperatura nekapj vairak par 60*...

12 January 2017 - 19:56

Šodien paskatījos, tukšgaitā stāvot man pie patēriņa, rāda 0.7 litri/stundā. Tiešām šķiet pamaz, lai piekarsētu salonu un turētu motoru siltu :) Cik šis rādītājs ir vecākiem auto? 

Tas ir pie motora temperatūras ~ 55 grādi, pieļauju domu, kad uzkarst ir mazāk.

 

Izlēdzu klimu, tad 0.3 - 0.4 litri stundā :o Reāli uz gaisa rūc.

Tēmā:Eļļas korķītis peld eļļā

11 January 2017 - 19:03

Šodien vāku saminīja, iekšā nekā aizdomīga nav bijis, viss tīrs, normāls. Motors notīrīts, kādus 20 km pēc maiņas nobraucu, pagaidām viss skaists un sterils :) Jāpabrauc kādu nedēļu, tad varēšu apgalvot vai eļļas puņķošanās pa korķi tiešām pilnībā pārgājuši.

Attaisot korķīti viņš gan joprojām lēkā, bet ārzemju forumos visi saka, ka tā ir jābūt.

 

 

Nedaudz papildināšu: Izmaucu pa šoseju vienu izmaiņu pamanīju. Man pirms tam pie kārtīgas slodzes, ja iespieda grīdā bija tāda kā maza fona odiņa vai liliputu zobārsta urbīša skaņa, nevarētu teikt, ka nepatīkama, man pat patika, tāda nedaudz sportiska, nedaudz atgādināja klusu, klusu elektromobīli kā Tesla   :D Es visu laiku domāju, ka tā ir turbīna un tā ir jābūt, vispār nepievērsu uzmanību, kad pirmo reizi izdzirdēju, domāju, ka iepriekš nebiju ieklausījies. Tagad iespiežu grīdā un šīs skaņas vairs nav....acīmredzot sīca kāds nosprādzis vārstiņš vai membrāna kartera ventilācijā. 

Joprojām viss sterils, tā kā izskatās viss labi.

Tēmā:Temperatura nekapj vairak par 60*...

11 January 2017 - 18:35

Man pārbaudīja termostatu un dzeses sistēmu, viss darbojas korekti. 

Šis neesot rets jautājums, tāpēc Mollers ir paprasījis rakstiski skaidrojumu no Audi rūpnīcas - tur ir teikts, ka jaunie 2.0 Tdi motori ir energoefektīvi, pie maziem apgriezieniem sadedzinātās degvielas daudzums nav pietiekošs, lai apsildītu salonu un uzturētu karstu motoru, tāpēc, ja tiek lietota salona apsilde, tad motora temperatūra pie maziem apgriezieniem nekad nesasniedz 90 grādus, kā arī, ja ir pirms tam sasniegti 90 grādi, tad pie maziem apgriezieniem temperatūra nokrīt. Motors esot uzkonstruēts tā, ka tam nav noteiktas ''darba temperatūras'', zema temperatūra neietekmējot ne motora resursu, ne degvielas patēriņu. Tā ir jābūt. Motors ir uzkonstruēts tā, ka primāri viss siltums tiek atdots salona apsildei.

Nu man kautkā vairāk gribas ticēt oficiālajai rūpnīcas informācijai, nevis ''kartona licējiem''...