Pālekt uz saturu


Vanvidd

Pievienojās: 14 Aug 2015
Ārpus foruma Forumā bija: Feb 23 2018 22:33
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:Jautājumu Kaste 3

13 February 2018 - 21:34

Štekeri ir viesiem vienādi, ja neskaita tos kam ir borta kompis vai autočeks, bet tajos gadījumos vidusdaļu var pārlikt no vecā paneļa.

Tēmā:Jautājumu Kaste 3

13 February 2018 - 21:28

Manuprāt, vajadzētu strādāt ja liksi instrumentu paneli no jeb kuras 4 cilindru versijas. B4 1.9Tdi bija ar pulksteni, šrotā paņēmām no 2.0 coupes ar taho, viss strādāja teicami. Tiem kam ir cits cilindru skaits, no tiem tur ir fīča kaut kāda, lai dabūtu apgriezienus pareizos. Reiz pieliku V6 motoram no 2.0 un rādīja krietni par daudz.

Tēmā:turbo restaurācijas alternatīvas

13 February 2018 - 21:04

Sveiki biedri! Nāku pēc padoma. Auto 1.9PD AWX 2002. Auto strādā ļoti labi nekādu problēmu braucot nejūtu. Bet mainot zobeni ielīdu turbīnā un pamanīju, ka ir baigā lufte radiālā virzienā. 1.5-2mm šķiet, ka jau drīz pie korpusa rotors skarsies. Eļļu neēd, braucu bez uzliešanas no maiņas līdz maiņai. Bet par cik sanāk braukāt pa Eiropu autobāņiem, gribētos lai viss ir kārtībā un ar garantiju. Skatos kārtridžus Intercars ir kaut kādi nezināmas izcelsmes Evoron, tad rezervesdalas24 piedavā Turborail un Meat&Doria, šķiet ka itāļu ražojums. Garret, protams, par dārgu šim auto. Ko iesakat? Varbūt vispār nemeklēt problēmu kur tās nav?

Tēmā:Oša «Kompete»

08 December 2017 - 09:19

Nestrīdēšos, pēdējā gada laikā neesmu meklējis pa šrotiem, pāris gadus atpakaļ B4 kupejai atradu ļoti sakarīgus. Uzskatu, ka spārni ir kvalitatīvi iztaisāmi līdz brīdim kamēr rūsa nav izlīdusi uz redzamās daļas. Metināšana, protams, būs ddm. Rūsē apakšējā daļa un arka no iekšpuses, to var izsmilšot un sataisīt. B4 nav tā problēma kā C4 un C5 ar to švammi iekšpusē, kas sapūdē arku. Kādreiz biedrs girts.gulsins jauca labus B4 vairumā, ss viņa sludinājumi vēl ir, vari pajautāt.

Tēmā:Oša «Kompete»

07 December 2017 - 22:33

Ir slikta pieredze ar BLIC spārniem. Ja ir iespēja, tad es neņemu tos spārnus, Intercars viņus izplata. Uz c5 vispār nederēja buferis klāt, bet tas ir cits stāsts. Viņi no aftermarketa liekas visplānākie. Renoksā vai Divi auto Ulbrokā dabū biezākus, piemēram TongYang vai kkadi tamlīdzīgi, arī Taivāna. Līdz ar to arī iekšējās kantes izskatās kvalitatīvākas. Un par cik es viņus maucu ar smilšustrūklu kantes pa perimetru, lai dabūtu nost to transporta grunti, tad ir mazāka iespēja kaut ko salocīt. Neko sliktu nesaku par Taivānas detaļām, tomēr uzskatu, ka šāds auto, kas nav parasts ikdienas gāžamais, ir pelnījis orģinālos spārnus. Tagad varbūt viņi izskatās labi, bet kad nokrāsos, saliks kopā tomēr neprecizitātes liks par sevi manīt. Konkrētajā gadījumā izskatās, ka ir visas tās pašas problēmas kas man bija uz B4.

Piemēram #829 posta pirmais attēls. Tieši kur pirksti, stūris ir par tuvu virsbūvei uz duras gumijā, Tas itkā sīkums var palocīt nost pirms krāsošanas. Tālāk tā šķirba starp durvi un spārnu, zem spoguļa rajonā ir mazliet neprecīza, to praktiski nevar redzēt, bet līdz ar to tā plakne uz spārna izskatās nedabīga. Durvju plakne ir ar savu rādiusu, taču spārna plaknei tas gals izskatās sfērisks. Kad uzpucēsi spīdīgu, tad smukumu bildēs, uzspīdot gaismai, tas zīmēsies ārā.

Un pati sāpīgākā vieta ir tās pašas augšējās plaknes nesakritība uz kuras spogulis nāk, durvīm šai plaiknei ir konkrēti mazāks rādiuss, nekā spārna plaknei. Labi redzams #829 posta otrais attēls. Zinu, ka orģinālajam ir līdzīgi, tomēr šajā gadījumā no priekšas skatoties liekas nedabīga sķirba.

Nezinu īsti par lampu vietām, jo neesmu vēl ielicis pilnās lampas, bet esmu vairākiem licis parasto lampu ķīniešu stūrus iekšā un tiem arī tur ir problēma.

Stāstu tikai gadījumam, ja atstāsi šos spārnus, tad tās ir nianses, kur pievērst uzmanību pirms krāsošanas. Es tos pamanīju pēc krāsošanas un ieberzos, gribēju lai viss ir ideāli. Ja runa ietu par parastu auto, kas pilda savu pamatfunkciju, tad, protams, tas viss ko sarakstīju ir slimi murgi, bet esmu lasījis šo topiku, redzu cik daudz tiek ieguldīts un apmēram iztēlojos rezultātu uz ko autors iet.