Pālekt uz saturu


Drulis

Pievienojās: 03 Jun 2015
Ārpus foruma Forumā bija: Šodien, 20:02
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

Drulis A6 C6 ikdienas Auto

11 January 2016 - 21:26

Lasot un skatoties citu ikdienas Audi, izdomāju ielikt arī savējo.

 

Info par auto:

Audi A6 C6 Avant.

2006 gada.

Automāts 6 pakāpju.

2.7TDI V6

 

Apraksts:

Gadu nobraucot ar B5+ Passat, palika par mazu, neērtu katru dienu braucot vairākus KM. Passat arī nebija slikts, čipots utt, bet vēlējos ko jaudīgāku un ērtāku.

Nu tad kādu dienu rokoties par ss.lv uzskrēju uz savējā: 

 

n1nk6rzbz3vhhytt1v.jpeg

 

Sākumā nevarēja tirgotāju sazvanīt, beigās, izdevās, nākošajā dienā pilnā klapē uz Cēsīm uz norunāto vietu.Aizdomīgi, mainīts bampērs, nekas. Aplūkojos audi secināju, ka braucamais labs, nu ko, jāpielaiž, pielec maigi rūc bez nekādām liekām skaņām. Mājās stāv A4 B6, izbraucot ar A6 C6 jūtama atšķirība kluss, dinamisks, daudz ērtāks. Ņemu, ar visādiem sarežģījumiem, nākošajā dienā dabūju braukt vēlreiz uz Cēsīm, šoreiz Audi pakaļ. 

 

28.07.2015 Iegādājos šo Audi A6 C6

 

Spoiler

 

Skati izgāja pārdevējs. Ar pirmo, aizrādīts tika par to, ka ir neliels bojājums vējstiklā un pakaļējais lukturis bojāts. Nu ne kas tiks salabots sīkums.

 

Nākošajā dienā gāzēju uz Jelgavu, še nu re pazūd jauda un sāk mirgot kvēlsvece... satraukums, kas kā.. apstājos ceļmalā. noslāpēju, pielaižu, viss okey, pēc kāda laika atkal. Šitā nevar.. Vedu pie meistera.

 

Spoiler

 

 

Redzams, ka vainīgs ir DPF. Pie tā paša krūmu daktera pēc kāda laika izgrieza.

Iemetināta bundulī taisna truba. 

Cita lieta, auto var dot iekšās. 

 

Nu ko, ķēros pie pakaļēja luktura labošanas, jo lukturis deg ļoti minimāli, kā jau diodes ļoti redzams, un skats pavisam nesmuks.

Spoiler

Izrādījās, ka lukturis jau ir meisterots, vadi salodēti, nav vērts mikroshēma melna, pērku jaunu lukturi, jo salabot nekur vietu neatradu.

Ielikts jauns lukturis.

 

Karstā laika dēļ, šķiet, ka nestrādā kondicionieris, iegādājos jaunas eļļas, filtrus. Nu ko jāmaina.

Nestrādā kondicionieris. 

Spoiler

Filtri pilni ar pūkām un visādiem ķēmiem. Salieku jaunus. Cita lieta, gaiss kā gaiss.

 

Visu sadarot, gāžu atkal pa pedāļiem, pie draudzenes ciemos. Pusceļā, iemirgojas kvēlsvece. ATKAL!

Piestāju malā, nu jau pašam VCDS metu klāt, rāda ka turbocharger.

Paskatos, nekas, noņemu uzlieku stepšeli, tāpat nekas nemainās, lēnām ripoju tālāk.

Neiet, neiet...

Nākošajā dienā sāku rakties.

Turbīna nemaz negriežas. 

 

Spoiler

 

Šķiet ka mirusi. 

Atkal jāiegulda nauda.

Spoiler

Uz traļa un prom. 

Pa priekšu pie restaurātoriem, okey restaurēja, pēc 400km parādās dīvaina skaņa, domāju, ka kāda truba caura

Spoiler
,bet izrādas, ka atkal turbo. restaurātoriem nododot piz*du*ej viņi pateica, ka tā esot bijusi viņa vaina.

Labi! Pagaidām strādā, jau +/- 6000km nolidoti.

 

Parādījies ir patēriņš kas nemaz neapmierina.

Sarunāta tikšanās pie Jonix.

Jonix piestrādājot pie auto, uz testa brauciena, atvērās mute, jūtama jauda.

Viss ko viņš sacīja: Gļuko gaisa masas mērītājs, tas ir mājas darbs, bet jau bija pasūtīts jauns, jo krūmu dakteris arī teica, ka ar masas mērītāju kaut kas nav labi. Kā arī Jonix sacīja, ka turbīnai ģeometrija nedaudz gļuko, bet centās to labot, joprojām tomēr jūtams, kā jau restaurēta turbīna. Sprauslas esot ļoti labas. Viens atvieglojums.

Paldies Jonix vēlreiz par uzlabojumiem.

 

Nu ko gāzēju pie draudzenes. 

Jūtams efekts pēc Jonix apciemošanas. 

 

Spoiler

 

Tuvojās ziema.

Jaunas riepas. Diski garāžā mētājās, nopucēju būs okey.

 

Spoiler

 

Jāskatās, kas ar šķidrumiem, antifrīza vietā, brūna zapte, izskatās, ka ir bijis sarkanais, pēc kataloga, jā tā arī ir, ņemu, pie reizes kādu attīrītāju, izstīrot zapti viss okey.

Spoiler

 

Pēc pāris dienām atnāk Audi Style uzlīmes: Paldies Sir Raitis un Rudzīte par uzlīmēm.

Paldies arī stickershop par V.Uzvārds uzlīmēm. Kā arī quattro lizard.

 

Tas pagaidām arī viss, pa ziemu uzvedos "godīgi".

Pavasarī, jāskatās kas ar ķegām, jo tās ir kādas ir..

 

Spoiler

 

Ko grasos darīt:

Ķegu maiņa. (Pēc diognostikas veigšanas stāvoklis labs)

Kvēpu tīrīšana, EGR visas caurules utt. EGR dzesēšana.

Tonēt logus.

Jaunus diskus. 

Jaunu turbo.

Jaunu eļļu, filtrus. ( drīz service ) 

Noregulēt priekšējo kreiso lukturi, pēc ņemšanas ārā nedaudz pa zemu.

Logu atvēršanas pogu maiņa, nodilušas un ķeras.

Lukturu pulēšana pakaļā, var redzēt, kā jaunais izsceļās.

Nr zīmes apgaismojuma uzlabojums. 

Iespējams MMI Displeja maiņa uz lielo.

Logu tīrītāju slotiņas.

Salona paklāji (gumijas)

Jauns vāks uz dzinēja. (Nolūza gabals) :(

Priekšējo bremžu kluču maiņa.

 

 

Tas pagaidām arī viss, ļoti sīkumaini nerakstīju, bet sīki vien sanāca.

Pāris bildes vēl šeit.

Spoiler

 

 

Komentāri?! :) Ieteikumi?

bluetooth A6C6

07 January 2016 - 10:58

Sveiki! Atklājās interesants gadījums.. Sēžot savā A6C6 spaidot telefonu, atklājās, ka manam Audi ir bluetooth.

Kādam ir kaut kas tamlīdzīgs?

Kam viņš ir domāts? un kā lai tieku pie paroles, ja to nezinu?

 

Audi A6 C6 Lukturu brīdinājums.

05 January 2016 - 18:00

Sveiki, Audi A6 C6 Avant 2006 quattro. Izmetās bildē redzams brīdinājums ieslēdzot gaismas xenon, bixenon vai kas viņam oriģināli nāk.

Ko konkrēti tas nozīmē, tas varētu būt dēļ sniega? Kur vainu meklēt?

Pēc aizdedzes restartēšanas brīdinājums pazuda.

 

fgfzvyojz23fudh2red.jpg

A6 C6 Piekare "ķegas"

26 December 2015 - 11:52

Sveiki, pēc kāda laika sāka nedaudz grabēt... sitieni pa mūsu "līdzenajiem ceļiem" ķegas jeb sviras pārbaudot apakšējās ir redzama brīvkustība tātad pie vainas ir viņas, vēlos sāk skatīties un mainīt, jau pa visam nopietni sāk sisties, jautājums tāds kur viss labāk un lētāk iegādāties šīs sviras vai tās saucamās ķegas priekš AUDI A6 C6 Avant 2.7TDI V6 Quattro.

Izskatās, ka no Audi A4 B7 Avant neder šīs ķegas, A6 C6 viņas ir lielākas, vai tomēr kļūdos?

2.0TDI Audi A4 kārbas vai dzinēja problēma.

16 December 2015 - 16:38

Sveiki, Audi A4 2006 gada 2.0TDI  PD ļoti līdzīgais 1.9TDI PD. 7 pakāpju automāts.

Problēma sekojoša, pēc mērijumiem Jonix teica, ka sprauslas ir pavisam sliktas, tādēļ tās tika restaurētas, pēc čipa arī nojuka turbīna, tika ielikta jauna, parādijās tukšums pedālī, kad iegādājos auto pēc pāris dienām siltam dzinējam izvērsās piedarbinot nelāga skaņa, graboņa no kārbas. Kompensātori tie nav, jo tie tika mainīti. Tagad ar jaunu turbo un restaurētām sprauslām, auto dodot grīdā, mašīna vienkārši lēni uzņem ātrumu, ir ļoti lielas vibrācijas pie noteiktiem robiem, stāvot auto itkā raustās, apgriezieni nav manīti, ka lēkātu.

Interesē, kas no kārbas varētu tik spēcīgi grabēt metāliska skaņa, kļūdas nav. Un kādēļ auto nevelk? spararats varbūt vai arī 2 mastu sajūgs. Turbo nepareizi darbojās?

Pēc vin koda kārba izskatās šādi:

2rdpityltshowtjlpmyz.png