Pālekt uz saturu


Rikats

Pievienojās: 02 Apr 2015
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 14:25
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

Audi A4 B7 Shadow line

15 February 2018 - 10:03

Beidzot saņēmos ielikt tēmu ar savu jauno Audi, kurš jau tika iegādāts 2017.gada Jūnijā.

 

Tehniskie dati:

Audi A4 B7 sedans.

2005 gada.

Manuālis 6 pakāpju.

3.0TDI V6

Quattro

+Diezgan laba komplektācija, ir elektriskie krēsli, lielais navi, borta dators, kur iespējami dažādi settingi, Bi-xenon, Alkantara pusādas sēdekļi (personīgi patīk labāk nekā ādas)

 

Kas izdarīts:

Nomainīta turbīna, 5sprauslas, augšējie ķēdes spriegotāji, spiediena regulators, S-line atsperes EGR OFF, Klapītes OFF, Chip ON

 

Šie tādi nopietnie darbi, protams, ir siksnas nomainītas, eļļas, filtri UTT.

 

Paldies liels:

Rinaldam par detaļām, Jonix, Remap par veiktajiem darbiem un perfekto attieksmi.

 

 

Kapēc izvēlējos pāriet no A4 B6 2.5 TDI uz  A4 B7 3.0TDI?

 

Jo nu pabraucot ar 2.5TDI nu nav viņiem tās jaudas, ko vēlētos, kā arī visu laiku iekšā nemiers vai kaut kur tas sūknis neizbeigsies. Tad bija iespēja izbraukt ar drauga 3.0TDI un uzreiz sapratu, ka ir jāmaina mašīna, tiešām tā atšķirība ir milzīga braucot ar 3.0 common railu vai 2.5 sūkni.

 

Bet nu vecais Audi tika atdots perfekts, par mani jau smej, sataisu perfektā kondīcijā mašīnu un uzreiz pārdodu.

 

Tad nu sāku meklējumus pa ss.lv, protams, man ir savi kritēriji, vizuālam jābūt labam, galvenais lai rūsa nav, obligāti quattro, noteikti manuāls, alkantaras sēdekļi, RNS-E, un,protams, 3.0TDI. Tad iekrita acīs viens perekrups no Jūrmalas, bet cena bija ļoti laba, jau rēķināju 1,5k EUR par virsu, kur nomainīt sprauslas utml. Aizbraucot apskatīt vizuāli viss apmierināja, Francūzis. Uzreiz sapratu, ka būs kaut kur piekrāsots, noskrāpēts utt. Bet nebija tik traki, vienīgais priekšējām bamperim pāris nenozīmīgas švīkas, tā pat likšu S-line bamperi, tā būtu mazākā skāde. Tika pieliks VAG-COM kabelis, kļūda par turbīnu, stāvgaitas spiediena regulators beigts, ķēde nograb utt. Daudzi būtu jau braukuši prom, bet mani tas nenobaidīja, jo bija jau nolikti 1,5k EUR un cena tik salda, ka nevar nenopirkt.

 

Tad tika nopirkts un dzīts uz Rūjienu.

 

original.jpg

 

 

 

Pirmais kas tika izdarīts bija visu chrom nokrāsot maksimāli glancētu melnu, tad tika dzīts pie krāsotāja un tas izdarīts:

Kā arī tika uzlikti S-line moldingi un spoilerītis.

 

original.jpg

 

original.jpg

 

 

original.jpg

 

 

Tad Audi tika pie R18 un S-line atsperēm:

 

original.jpg

 

original.jpg

 

 

Protams, ka tika arī pabūts Audi Meetingā

 

original.jpg

 

 

Tad tika uztaisīta taisnā izplūde un vēl visādi sīkumi:

 

original.jpg

 

 

 

Tas pa lielam viss, no salona bildes uztaisīšu un tiks ieliktas, bet baigi jau nav ko redzēt, pedenta salons, kurš ir maksimāli tīrs visu laiku.

 

Šobrīd plānā ir S-line priekšējais bamperis, pārtonēt stiklus(Varbūt kāds var ieteikt kur tiešām prātīgi pakaļējo stiklu var pārtonēt, nenoraujot apsildes elementus un cik liela varbūtība ir, ka tas var notikt?), jaunus R18 vasaras diskus.

 

Motorā vairs nav ko darīt, tfu tfu tfu(nevar pieminēt), jo  nu tiešām viss ir nomainīts un rādījumi kā jaunam motoram un nekas negrab.

 

Paldies, turpinājums būs

Pagriezienu gaismu modifikācija

12 September 2016 - 11:33

Esmu redzējis īpaši BMW markas automobīļiem, ka pagriezienu gaismas abās pusēs mazliet spīd, tā vāji un esmu nolēmis to izveidot savam Audi. Kā tas būtu izdarāms?

 

Tā ir īpašā spuldzīte?

Vai arī tur ir jāpielodē vadi klāt ar mazāku spriegumu?

 

Kā īsti tas būtu paveicams?

 

Bildē izskatās šādi :

 

webDSCN3893_zpsv0xg9ldu.jpg

Silver Audi A4 B6 2.5TDI Quattro S-line

24 March 2016 - 22:26

Sveiki visiem,

 

Beidzot tiku pie sava pirmā auto.

 

Auto izvēlēties nebija īpaši grūti, tikai nācās gaidīt savu īsto. Jau no paša sākuma un visu laiku zināju, ka pirkšu Audi, tas pateicoties tēvam, jo no pašas bērnības esmu tikai sēdējis un braucis ar Audi.

 

No Audi es vēlējos pašreiz tikai A4, jo ir kompakts un simpātisks, pašreiz esmu students un bez bērniem, tāpēc lielāks auto neprasās. no A4 sākumā bija doma iegādāties B5, bet sapratu, ka tomēr jāpērk jaunāks. Tad ļoti gribējās B7 ar 3.0TDI vai 2.0TFSI, bet B7 tādu bija atrast neiespējami un no Vācijas cenas arī bija briesmīgas. Tad palika vidus variants B6. Un tā kā esmu studens un daudz jābraukā nācās izvēlēties dīzeli. Un tā kā patīk iegriest Quattro atlika tikai 2.5TDI.

 

Tad nu sludinājumos atradu šo Audi un uzreiz braucām skatīt un diagnosticēt. Protams ir sīkumi un lietas kas jāpielabo, bet par to vispār nebēdājos. Esmu gatavs ieguldīties mašīnā un uzturēt to izcilā stāvoklī.

 

Tad nu bildes:

 

blnkbtasoyefs6effwyw_thumb.jpg

 

 

o942h0xc5l4ez2nsmqx_thumb.jpg

 

87l9j1msyf3vrealrkac_thumb.jpg

 

klng8y3vyb4mm367s6va_thumb.jpg

 

Šim Audim ir viss ko es vēlējos. 

 

  • 2.5TDI 132kw

  • Quattro

  • S-line

  • Ādas sēdekļi

  • Sedans

  • Manuālis

Ir ļoti ērts recaro salons, nav parastais recaro, bet lielais un ērtais. IR pilnā sēdekļu elektronika. Borta dators, krīza kontrole, aptumšojošais spogulis,BOSE tumbas,melnie griesti. utt. Ļoti laba komplektācija.

 

 

Sīkumi kuri jāsataisa:

 

  • Bagāžnieka poga neiet (Sataisīta, bija vads pušu)

  • Tumbām kreisā puse neiet (Sataisīts, bija vadi apsūbējuši)

  • Spoguļi neregulējas

  • Pogām krāsa nonākusi

Tagad jau ir sapirktas detaļas pilnai apkopei un mainīšu visu ko varu un būs vēl, gribu perfektu motoru un pašu mašīnu.

 

2adz2kt6637d5tc8ru4_thumb.jpg

 

 

Vēl kas jāizdara:

  • jāpārčipo

  • jānomaina priekšējā lūpa

  • jādabū sprauslām gumijas kas nāk vārsta vākā

  • jādabū S/RS 4 restes

 

 

 

Pašreiz viss, plānos ir pārčipot pie Jonix, jo šis Vācijā jau ir čipots, bet gribas pārčipot. Vēl ir jānomaina lūpa, priekšējā reste, jo ir aplauzta un jāsadomā ko darīt ar sīkumiem. Varētu feinākus diskus nopirkt. Nu tad varēsiet man sekot, jo viss ies uz priekšu.