Pālekt uz saturu


Rikats

Pievienojās: 02 Apr 2015
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 20:49
-----

#1268048296 Audi A4 B7 Shadow line

Pievienoja Rikats 01 May 2018 - 11:08

Neesmu baigi domājis par izpūtēja visu pārbūvi, nav man tas vajadzīgs.

 

Vienīgais ko esmu izdarījis ir aizvedis pie meistara, lai izgriež aizmugurējos abus klusinātājus un uzmetina taisnos galus, katalizators atrodas savā vietā.

 

Skaņa ļoti patīkama, plus turbīnas skaņa kad pārliek ātrumus.




#1268047593 Audi A4 B7 Shadow line

Pievienoja Rikats 19 April 2018 - 10:16

Paldies par labajām atsauksmēm, patīk, ka arī citiem patīk mans Audi  :ok:

 

Pa šo laiku pārtonēju stiklus un pārējās apkopītes kas pienākas ik pēc 8K km.

 

Spoilerīti, moldingus utt. Visu šo pērku protuning.lv

 

Plānā:

  • nopirkt citu priekšējo bamperi, gribētos DTM, bet pietiktu arī ar S-line
  • Diskus atrast kas piestāvētu, ir jau plānā kādi

Kopumā esmu vairāk kā apmierināts ar šo Audi.  Spēj tikai braukt un liet dīzeli  :viltigs:

 

 

original.jpg




#1268046685 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Rikats 03 April 2018 - 20:53

Noteikti ieteiktu remap.lv, jo šeit ir tikai labas atsauksmes par viņiem un pats arī esmu savu audi čipojis pie viņiem + egr off + klapītes off.

 

Ļoti laba attieksme un cena.




#1268042900 Audi A4 B7 Shadow line

Pievienoja Rikats 15 February 2018 - 10:03

Beidzot saņēmos ielikt tēmu ar savu jauno Audi, kurš jau tika iegādāts 2017.gada Jūnijā.

 

Tehniskie dati:

Audi A4 B7 sedans.

2005 gada.

Manuālis 6 pakāpju.

3.0TDI V6

Quattro

+Diezgan laba komplektācija, ir elektriskie krēsli, lielais navi, borta dators, kur iespējami dažādi settingi, Bi-xenon, Alkantara pusādas sēdekļi (personīgi patīk labāk nekā ādas)

 

Kas izdarīts:

Nomainīta turbīna, 5sprauslas, augšējie ķēdes spriegotāji, spiediena regulators, S-line atsperes EGR OFF, Klapītes OFF, Chip ON

 

Šie tādi nopietnie darbi, protams, ir siksnas nomainītas, eļļas, filtri UTT.

 

Paldies liels:

Rinaldam par detaļām, Jonix, Remap par veiktajiem darbiem un perfekto attieksmi.

 

 

Kapēc izvēlējos pāriet no A4 B6 2.5 TDI uz  A4 B7 3.0TDI?

 

Jo nu pabraucot ar 2.5TDI nu nav viņiem tās jaudas, ko vēlētos, kā arī visu laiku iekšā nemiers vai kaut kur tas sūknis neizbeigsies. Tad bija iespēja izbraukt ar drauga 3.0TDI un uzreiz sapratu, ka ir jāmaina mašīna, tiešām tā atšķirība ir milzīga braucot ar 3.0 common railu vai 2.5 sūkni.

 

Bet nu vecais Audi tika atdots perfekts, par mani jau smej, sataisu perfektā kondīcijā mašīnu un uzreiz pārdodu.

 

Tad nu sāku meklējumus pa ss.lv, protams, man ir savi kritēriji, vizuālam jābūt labam, galvenais lai rūsa nav, obligāti quattro, noteikti manuāls, alkantaras sēdekļi, RNS-E, un,protams, 3.0TDI. Tad iekrita acīs viens perekrups no Jūrmalas, bet cena bija ļoti laba, jau rēķināju 1,5k EUR par virsu, kur nomainīt sprauslas utml. Aizbraucot apskatīt vizuāli viss apmierināja, Francūzis. Uzreiz sapratu, ka būs kaut kur piekrāsots, noskrāpēts utt. Bet nebija tik traki, vienīgais priekšējām bamperim pāris nenozīmīgas švīkas, tā pat likšu S-line bamperi, tā būtu mazākā skāde. Tika pieliks VAG-COM kabelis, kļūda par turbīnu, stāvgaitas spiediena regulators beigts, ķēde nograb utt. Daudzi būtu jau braukuši prom, bet mani tas nenobaidīja, jo bija jau nolikti 1,5k EUR un cena tik salda, ka nevar nenopirkt.

 

Tad tika nopirkts un dzīts uz Rūjienu.

 

original.jpg

 

 

 

Pirmais kas tika izdarīts bija visu chrom nokrāsot maksimāli glancētu melnu, tad tika dzīts pie krāsotāja un tas izdarīts:

Kā arī tika uzlikti S-line moldingi un spoilerītis.

 

original.jpg

 

original.jpg

 

 

original.jpg

 

 

Tad Audi tika pie R18 un S-line atsperēm:

 

original.jpg

 

original.jpg

 

 

Protams, ka tika arī pabūts Audi Meetingā

 

original.jpg

 

 

Tad tika uztaisīta taisnā izplūde un vēl visādi sīkumi:

 

original.jpg

 

 

 

Tas pa lielam viss, no salona bildes uztaisīšu un tiks ieliktas, bet baigi jau nav ko redzēt, pedenta salons, kurš ir maksimāli tīrs visu laiku.

 

Šobrīd plānā ir S-line priekšējais bamperis, pārtonēt stiklus(Varbūt kāds var ieteikt kur tiešām prātīgi pakaļējo stiklu var pārtonēt, nenoraujot apsildes elementus un cik liela varbūtība ir, ka tas var notikt?), jaunus R18 vasaras diskus.

 

Motorā vairs nav ko darīt, tfu tfu tfu(nevar pieminēt), jo  nu tiešām viss ir nomainīts un rādījumi kā jaunam motoram un nekas negrab.

 

Paldies, turpinājums būs




#1268016134 RS7

Pievienoja Rikats 13 May 2017 - 09:17

Sapnis ne mašīna, krāsai arī nav ne vainas  :good:




#1268011182 2.5 tdi v6

Pievienoja Rikats 04 April 2017 - 19:57

Ja ar datoru, caur VAG.

Bet nebija tomēr pedālis.

Gaisa masas mērītājam vadi bija saplaisājuši, kā jau slimība šiem modeļiem un vadi skārās kopā un kompis meta kļudu, par GMM un, ka pedālis neiet. Drošvien automātiski nobloķēja pedāli.

Pārlodēju visus vadus GMM, nodzēsu kļūdas un Audis atkal Tip-Top  :oooo:




#1268007158 Dragijs - jaunais auto

Pievienoja Rikats 08 March 2017 - 20:31

Viņš nav nodilis, tur ir hroms apkārt un tā izskatās no attāluma :D

 

 

:unsure:

79 štukas uz tāfeles un gaismu slēdzis jau nodrāzts.Viņi to plastmasu ar guašām krāso,vai? :D




#1267992638 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Rikats 26 November 2016 - 22:11

No Audi 2.7TDI


#1267983534 Silver Audi A4 B6 2.5TDI Quattro S-line

Pievienoja Rikats 14 September 2016 - 20:41

Mašīna izskatās ļoti labi. Tik tie diski kkā ne visai. :)

Katrā ziņā Vēlu veiksmi turpmākajos darbos!

 

Diski ir gaumes lieta un tieši man šie melnie riktīgi "cepī" Dzīvē skats vispār koņča

 

Kur iegādājies moldingus?

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

 

 

ProTuninga :)

 

 

Un svaiga ši vakara bilde ar modificētiem pagriezieniem :)

 

 

5ns2o6z49kmheri6kr0.jpg

 

a661rmsp5m9tav5fnh0.jpg




#1267983439 Silver Audi A4 B6 2.5TDI Quattro S-line

Pievienoja Rikats 14 September 2016 - 08:54



Lielāku šķūni nevarēja nopirkt  :rofl:  :sick:

 

 

Es Tev saku kādu miskasti esi Tu nopircis? Ja skauž, tad lūdzu paturi to pie sevis, nevis lien audi forumā.

 

Labi, netaisos diskutēt ar mulķīšiem, ja ir cilvēkam novirzes, tad jāsmaida viņiem pretī.

 

Bet par pašu Audi. Ir diezgan lietas izdarītas. Neskaitot regulārās apkopes

 

Ir nomainīta turbīna, jo vecajai caur filtra kasti rāva iekšā sūdus un līdz ar to viņa nobeidzās, kā arī interkūlera trubai bija caurums, bet nekas, tika restaurēta turbīna turbo-motors un šobrīd ir ideāli un par turbo-motors varu teikt tikai labākās atsauksmes.

 

octq6bq0rmvh250n5u_thumb.jpg

 

04x8viwuq6boyfoyp5j_thumb.jpg

 

53sd8vssboii3s5htw9_thumb.jpg

 

xpfone5oe97fqsvgeozi_thumb.jpg

 

Tad tika iegādāti Audi S4 B6 sliekšņi, lūpa, meklēju vēl restes un lūpa jākrāso un jāliek virsū.

 

Kopumā motors vispār nav pievīlis un varu teikt pašu labāko, jo patēriņš un jaudas apvienojums ir lielisks.

Un augstāk minētājā komentārā par šķūni tieši visu daru lai būtu max oriģināls, nevis paša veidots.

 

 

3v3sl7jcdn2837wydy_thumb.jpg

 

gcv7kxc1zzycfjfkwt2i_thumb.jpg

 

Tāds viņs tagad ir, pašam ļoti patīk, kā arī mani varat atpazīt ar Meetinga uzlīmi pakaļējā logā. Pa Rīgu esmu bieži un varētu vakaros pabraukāt kaut kur. :)




#1267960847 Silver Audi A4 B6 2.5TDI Quattro S-line

Pievienoja Rikats 25 March 2016 - 09:56

Tā kā izvērtās diskusija par to ir s-line vai nav, tad ierakstīju kodus vag mājaslapā un re ko izmeta - 

 

sxiki57bjwcuswkj9qi_thumb.jpg

 

 

 redz, ka ir s-line :) Pārējos kodus ar ekstrām bija slinkums rakstīt.

 

Un šeit vēl ar recaro sēdekļiem un melnajiem griestiem, vispār grūti ir nofotgrāfēt viņus :/

 

ntopqvs6zjxydjv4uuas_thumb.jpg




#1267960788 Silver Audi A4 B6 2.5TDI Quattro S-line

Pievienoja Rikats 24 March 2016 - 22:26

Sveiki visiem,

 

Beidzot tiku pie sava pirmā auto.

 

Auto izvēlēties nebija īpaši grūti, tikai nācās gaidīt savu īsto. Jau no paša sākuma un visu laiku zināju, ka pirkšu Audi, tas pateicoties tēvam, jo no pašas bērnības esmu tikai sēdējis un braucis ar Audi.

 

No Audi es vēlējos pašreiz tikai A4, jo ir kompakts un simpātisks, pašreiz esmu students un bez bērniem, tāpēc lielāks auto neprasās. no A4 sākumā bija doma iegādāties B5, bet sapratu, ka tomēr jāpērk jaunāks. Tad ļoti gribējās B7 ar 3.0TDI vai 2.0TFSI, bet B7 tādu bija atrast neiespējami un no Vācijas cenas arī bija briesmīgas. Tad palika vidus variants B6. Un tā kā esmu studens un daudz jābraukā nācās izvēlēties dīzeli. Un tā kā patīk iegriest Quattro atlika tikai 2.5TDI.

 

Tad nu sludinājumos atradu šo Audi un uzreiz braucām skatīt un diagnosticēt. Protams ir sīkumi un lietas kas jāpielabo, bet par to vispār nebēdājos. Esmu gatavs ieguldīties mašīnā un uzturēt to izcilā stāvoklī.

 

Tad nu bildes:

 

blnkbtasoyefs6effwyw_thumb.jpg

 

 

o942h0xc5l4ez2nsmqx_thumb.jpg

 

87l9j1msyf3vrealrkac_thumb.jpg

 

klng8y3vyb4mm367s6va_thumb.jpg

 

Šim Audim ir viss ko es vēlējos. 

 

  • 2.5TDI 132kw

  • Quattro

  • S-line

  • Ādas sēdekļi

  • Sedans

  • Manuālis

Ir ļoti ērts recaro salons, nav parastais recaro, bet lielais un ērtais. IR pilnā sēdekļu elektronika. Borta dators, krīza kontrole, aptumšojošais spogulis,BOSE tumbas,melnie griesti. utt. Ļoti laba komplektācija.

 

 

Sīkumi kuri jāsataisa:

 

  • Bagāžnieka poga neiet (Sataisīta, bija vads pušu)

  • Tumbām kreisā puse neiet (Sataisīts, bija vadi apsūbējuši)

  • Spoguļi neregulējas

  • Pogām krāsa nonākusi

Tagad jau ir sapirktas detaļas pilnai apkopei un mainīšu visu ko varu un būs vēl, gribu perfektu motoru un pašu mašīnu.

 

2adz2kt6637d5tc8ru4_thumb.jpg

 

 

Vēl kas jāizdara:

  • jāpārčipo

  • jānomaina priekšējā lūpa

  • jādabū sprauslām gumijas kas nāk vārsta vākā

  • jādabū S/RS 4 restes

 

 

 

Pašreiz viss, plānos ir pārčipot pie Jonix, jo šis Vācijā jau ir čipots, bet gribas pārčipot. Vēl ir jānomaina lūpa, priekšējā reste, jo ir aplauzta un jāsadomā ko darīt ar sīkumiem. Varētu feinākus diskus nopirkt. Nu tad varēsiet man sekot, jo viss ies uz priekšu.