Pālekt uz saturu


Sandra

Pievienojās: 31 Mar 2015
Ārpus foruma Forumā bija: Sep 17 2018 20:21
-----

#1268052003 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 19 July 2018 - 18:52

iPad, man reizēm pavīdēja maza domiņa paviesoties kādos lielākos Jelgavas Audi saietos un satikt vietējos Audi fanus, bet nu ar tādu virsbūvi (daži neglīti rūsas pleķīši uz vienām durvīm un sliekšņa, kārtīgi izviebies viens moldings) - tādā paskatā es nevaru rādīties nevienā saietā :D

 

morffius, par Jonix kompetenci nešaubos ne grama! ļoti gribētos arī pie viņa paviesoties, ne tikai lasīt leģendas internetā, bet redzēt arī vaigiā - no vienas puses, bet no otras - labāk lai tas nav tik drīz, jo tas noteikti būtu tad, kad būtu riktīgas ziepes :D

 

 

bet šoreiz visu veiksmīgi atrisinājām ķirurģiskā ceļā bez iejaukšanās auto smadzenēs :D

 

 

nomainīts motoriņš un sviriņu rekomplekts, ieplūdes klapīšu kļūda pazudusi un rullējam tālāk! :oooo:




#1268051621 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 11 July 2018 - 14:25

dragij, Jonix es neko sīkāk nepaskaidroju. jo tad vēl nezināju, ka pastāv arī remontēšanas iespēja. Aldoņa servisā man pateica, ka tur tāda kļūda uzrādās un ka to var izprogrammēt. bet neko sīkāk nepaskaidroja. visu pārējo (bremzes, šo to no ritošās daļas, amortizatorus aizmugurē un uz barjeras uzbraukto, mazliet atrauto bamperi arī :D) gan sataisīja labi un ātri.

 

Un paldies visiem laikotājiem! ^_^

 

 

P.S. ar vārdiem - taisu savu mašīnu - bija domāta ne tikai rakšanās pa forumiem un konsultēšanās  par remontiem, bet arī ikdienas darbošanās ap to - man patīk to šrubēt no ārpuses un spodrināt no iekšpuses, gada siltajā laikā mājnieki pieraduši mani redzēt stundām ņemoties pie tās ar putekļsūcēju un dzenājot katru puteklīti pa tās iekšieni, ar īpašajām tikai mašīnas lupatiņām pucējot salonu, virinot kapota vāku turpu šurpu (pārbaudot šķirdumu līmeņus, pašausminoties cik saplīsis un nesmuks dzinēja vāks, lepni pielejot vējstiklu tīrītāju un tas laikam arī viss :D). man vienkārši patīk mašīnas un ņemties ap tām. un lielu gabalu braukšana pa tikko izremontētu šoseju uz 130 ar labā skaļumā ieslēgtu mūziku - vispār kaifs :)

 

 

Un vēl jau es piederu pie tiem, kam mašīna nav tikai vecs dīzelis, man tā ir kā ģimenes loceklis - pus Latvija izbraukāta, cik reiz baltā lentīte sieta braucot uz draugu kāzām, kā savi bērni izņemti no slimnīcas pēc piedzimšanas un izauguši līdz nākamajiem autokrēsliņiem, kā komiski lauku suns tajā vests pie veterinārārsta - pilns ar atmiņām! neesmu no tiem, kam mašīna ir tikai metāla kaste uz riteņiem, ko var mainīt kā zeķes




#1268051611 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 11 July 2018 - 11:21

Source, visur viņa uzrādās kā 2004.gada - CSDD, apdrošināšanā

 

Un tas tomēr nav parasts vecs dīzelis, tas tomēr ir Audi, kurš sākotnēji maksāja ~ 60 tūkstošus ... (nu katrā ziņā ne 25, kā tagadējās jaunās mašīnas).

 

Ja Tev mans topiks liekas bezjēdzīgs, tad vnk ignorē to, nevis paud papildu negācijas; man arī bez tā bieži nolaižas rokas, neesmu jau es tik stulba un naiva, saprotu, ka esmu izvēlējusies to grūtāko un nebūt ne saprātīgāko ceļu :)

 

 

Tā ir katra paša izvēle ko darīt ar savu braucamo, man tas ir arī hobijs. Un arī braucu es ar limuzīnu, nevis ceturto golfu (vai citu sīkaļu), kā dauzas citas dāmas. Citas lako nagus un pērk entās lupatas. Es taisu savu mašīnu un no tā gūstu prieku :P




#1268051212 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 01 July 2018 - 20:08

iPad, man ļoti patīk lasīt citu lietotāju detalizētos un saturīgos aprakstus (kuru par C6 nav īpaši daudz), no tiem guvu daudz vērtīgas informācijas un knifiņu, kas palīdz atpazīt, kas varētu būt par vainu.

 

tad arī nolēmu, ka nav ko no foruma tikai ņemt, bet vajag arī kaut ko dot. tā nu, kad uznāk iedvesma, nopublicēju savas liriskās atskaites :D

 

tikai žēl, ka tās nav uz īpaši pozitīvas nots, ka ir daudz darāmā, lai savestu kārtībā tekošās vainas un arī atskaņas no avārijas, kura notikusi sazin kad un kur. bet nu kopumā prieku dod tas, ka, viņu apremontējot, kādu pusgadu atkal mierīgi var braukt un ne par ko neuztraukties. ka viņa iet, tad iet. nav nekādu mazu kaišu, kas kristu uz nerviem vai traucētu ikdienā.

 

es arī ticu karmai - gan tam, ka negodīgums auto biznesā (un jebkur citur dzīvē) nekad labi nebeigsies (ja ne šajā, tad citā dzīvē), gan tam, ka tāds ir arī mūsu liktenis - atdot daudz tieši šai mašīnītei. kāpēc mēs nopirkām tieši viņu, es varētu teikt, ka tā laikam arī vienkārši bija likteņa sakritība. it kā jau neeesam galīgi muļķi, daudz ko dzīvē analizējam, stratēģiski pārdomājam, nerīkojamies pārsteidzīgi, bet šajā situācijā bijām tiešām galīgi muļķi... un tādu noteikti ir daudz. jo tad nezeltu un neplauktu šādu auto tirdzniecība.




#1268045128 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 13 March 2018 - 12:52

Sveiciens visiem Jaunajā gadā!

 

Tad nu bija pienācis laiks mainīt eļļu manai mīļajai mašīnītei. Parasti tad ieplānoju klāt citus apkopes darbiņus, bet šoreiz tie jau tika paveikti rudenī, kad, iestājoties tumšajam laikam, sapratu, ka auto acu skatiens kļūst arvien blāvāks un blāvāks, turklāt labās puses aci jau ilgu laiku nomoka kataraktai līdzīgi simptomi.

 

Manā personā tika nolemts, ka nepieciešams lukturus nopulēt, bet mans Audi meistars ieteica lukturiem savest kārtībā ne tikai āriņu, bet arī iekšiņu. Tad nu tika veikta lukturu izjaukšana, lēcu tīrīšana, visu spuldžu nomaiņa (žēl, ka nepajautāju kādas salika), lukturu pulēšana un lakošana. No cita meistara, kas veica šo darbiņu, tika saņemtas piezīmes, ka viņa pieredzē tik iekšēji netīri lukturi vēl nebija redzēti un vairākām spuldzēm derīguma termiņš bija beidzies 2007. un 2012.gadā. Žēl, ka iepriekšējie īpašnieki galīgi nebija uzpasējuši auto redzokļus, taču prieks, ka manā gādībā tie beidzot savesti kārtībā, un gan vizuālais, gan gaismas spožuma rezultāts mani ļoti apmierina.

 

Tika veikta arī pirms gada iegādāto jauno Zimmerman bremžu disku virpošana. Kādus 5 tūkstošus km pabraucām un kā vienmēr sākās ļoti nepatīkama vibrēšana pie bremzēšanas. Bet šo tēmu te jau esam daudzkārt iztirzājuši un man te nav vairs ko piebilst. Zinu, ka visu šajā lietā daru nepareizi – diski tika nopirkti nepareizie pēc izmēra, arī virpošana nav nekāda labā prakse, bet nu tā es daru un iztieku, cenšoties par to vairs daudz galvu nelauzīt.

 

Ielieku te arī ikgadējo savu atskaiti par aizvadīto gadu un šī gada iesākumu. Tiem, kam interesē viss, kas noticis ar šo auto, kopš tas nonācis manās rokās, šajā topikā atradīs arī 2015. un 2016.gada atskaites. Kāda ir mana subjektīvā kopējā viedokļa esence par uzturēšanu šajos gados? Tagad tā noformulējusies jau ļoti konkrēti – ja kaut kas saplīst, gatavo 100 eiro!

 

Bez 100 eiro šai mašīnai vispār klāt pieiet nevar! Eļļas maiņa – 100 eiro. Starteris salūza – 100 eiro. Aizmugurējais lukturis nedeg – 100 eiro. Sprauslu maiņas darbs – 100. Kvēlsveces – 100. Par to lai varētu normāli nomazgāt priekšējo logu ar šķidrumu – 100. Gribu normāli nobremzēt – 100 katrai pusei. Salabot durvis, lai var atvērt ar pirmo reizi – 100. Savest kārtībā lukturus (bez spuldzēm) – 100. Un tā vēl varu turpināt...

 

Bet es pilnībā saprotu arī to, ka šīs cenas vēl pievienojamas kategorijai “pa lēto”, jo daudzas detaļas tiek izmantotas lietotas un daudz kas pirkts ar pazīšanās atlaidīti. Taču vislielākais prieks, ka esmu atradusi savu uzticamu meistaru, kas vienmēr ar visu tiek ātri galā, turklāt vienmēr visu detalizēti paskaidro manai auto lietās neko nesaprotošajai, taču ļoti zinātkārajai blondajai galviņai. Uzskatu, ka ar auto ir tāpat kā ar cilvēkiem – katram jāatrod savs ārsts, kurš vislabāk izjūt savu pacientu. Tad nu man arī šajā ziņā ir paveicies – šis meistars ļoti labi izjūt mūsu 13 gadus vecā Audi dvēselīti un organismu, vienmēr ātri iztulkojot manas miglaini izklāstītās sūdzības par to, kas šoreiz grab un izdarās ne tā kā agrāk, un uzreiz precīzi nosakot vainu!

 

Tad nu jaunā gada siltā laika braukšanas sezonā visiem novēlu, lai jūsu dzelzs zirdziņi vienmēr ir pareizo meistaru rokās un vispār – lai pie viņiem ir jāciemojas reti!

 

20170621-164840.sized.jpg

 

 

2017.gads

Eļļas maiņa uz Motul 5w40 (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 12465 km)

Eļļas filtra maiņa

Salona filtra maiņa

Gaisa filtra maiņa

Bremžu eļļas maiņa

Antifrīza trauka mazgāšana un antifrīza maiņa

Klimatkontroles vārstu iztīrīšana

Logu šķidruma trauka maiņa

Loga tīrīšanas slotiņu maiņa

Loga sprauslu tīrīšana

Ģeneratora siksna pārbaudīta – ir ok

Sūkņa piedziņsiksna pārbaudīta – ir ok

Ritošā daļa pārbaudīta – ir ok

Auto apskate un konsultācija Audi centrā par iespējamajiem salona slapjuma iemesliem – žēl, ka bez vērā ņemamiem rezultātiem

Došanās pie jauna puiša, ko ieteica kā Audi salona lietu speciālistu. Divas dienas cītīgi meklēja salona “applūšanas” iemeslu, līdz atrada, ka pa priekšējā labā lonžerona tehnoloģisko caurumu lonžeronā iet iekšā ūdens – tad nu šis caurums aiztaisīts ar gumijas aizbāzni un aizlīmēts ar silikonu. Slapjums salonā vairs nav redzēts

Labās puses miglas luktura noregulēšana

Bremžu disku noņemšana un virpošana

Abu priekšējo lukturu izjaukšana un lēcu tīrīšana

Abos lukturos nomainītas visas spuldzes

Lukturu pulēšana un lakošana

Lukturu regulēšana

Motora pārsega turētājs jauns – no iepriekšējā iztecēja kaut kāds šķidrums un savas funkcijas tas vairs neveica

 

2018.gads

Eļļas maiņa Valvoline 5w30 (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 11650 km)

Eļļas filtra maiņa

Vadītāja durvju slēdzenes, vadības bloka maiņa – lietots

Saulessarga salabošana – to kārtīgi raustīja nepacietīgā ome, līdz izrāva tiktāl, ka tas vairs nespēja pats ierullēties atpakaļ




#1268011586 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 07 April 2017 - 13:28

Nu ir visi lielie auto apkopes darbi paveikti un saņemta arī jauna TA uzlīme logā bez neviena aizrādījuma :)

 

Tikai, izbraucot no CSDD, sākas brīnumi un iedegas Check engine lampiņa :o

 

Sos zvans un došanās pie mūsu Audi guru. Izrādās parādījusies kļūda un esot uzkāries kaut kāds motoriņš (aizmirsu kā sauc), kuram kājiņa nodilusi. Tā mēdzot pēc TA gadīties. Kļūda tiek nodzēsta un viss ok.

 

Tad nu tik jāuzliek vasaras diski un jāatkāj lielā braukšanas sezona :)  Lai siltais laiciņš lutina :oooo: fanus un aizvien vairāk Latvijas ceļu pa vasaras sezonu tiek saremontēti!

 

DSC-0729.sized.jpg




#1268010708 Dragijs jaunais auto Q7

Pievienoja Sandra 01 April 2017 - 19:25

Prieks, ka arī Tevi beidzot apciemojusi pavasara radošā mūza un tiek veidots Tava Q7 stāsts :)

 

P.s. vēl vairāk nekā par auto apsveicu ar gaidāmo ģimenes pieaugumu!  ^_^




#1268008566 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 18 March 2017 - 08:46

Cenšoties uzturēt labā kārtībā savu auto, esmu sastapusies arī ar dažām problēmām, kuru risināšana prasījusi vairākus piegājienus. Vispirms bija sprauslu sāga (ir beigtas vai nav), tad sveču sāga (izskrūvēs ārā vai nē) un tagad atkal aktuāla ir slapjuma sāga.

 

24042015363.sized.jpg

 

Tātad jau divus gadus salonā aizmugurē pasažieru kāju vietās ir tāds kā slapjums, kas variē no vienkārša mitruma sasaluma un karstuma periodos līdz izteikti slapjai peļķei martā un aprīlī. Protams, kāds noteikti teiks – muļķe, ko tu tur gaidīji, kāpēc jau sen nav sataisīts. Bet dzīvē ir tādas lietas, kas tev noēd tik daudz nervu (pastāvīga slapjuma monitorēšana, žāvēšana, cerēšana, ka pāries), ka beigās nespēj tam ķerties klāt un atliec un atliec… Tāpat kā tad, kad augstskolā negribējās rakstīt kādu referātu :D Bet vienmēr pienāca diena, kad bija jānodod. Šķiet arī manai pacietībai nu ir gals, un esmu apņēmības pilna ar to tikt galā.

 

Šeit forumā jautāju pēc padoma, kas varētu būt pie vainas. Tiku pie norādēm, ka jāiztīra drenāžas. Tā kā mans uzticamais Jelgavas meistars teicās, ka ar tādām lietām nenodarbojas, paklausīju Dragija ieteikumam un devos uz Aldoņa servisu, kur visas drenāžas,  arī papildu vaininieci – lūkas drenāžu, iztīrīja. Rezultātā peļķe zem mašīnas un ieteikums neturēt mašīnu zem kokiem, jo motortelpā bija daudz lapu, kas var kaut ko aizdambēt. Tad nu gaidīju, ka vecais slapjums izžūs un jauns vairs neradīsies. Kādu laiku šķita, ka ir nedaudz labāk. Bet nu klāt ir atkal marts un viss tur pludo.

 

Šoreiz izlēmu doties uz Audi centru. Tur jau puišiem jābūt super gudriem un jātiek galā ar šo problēmu reizi par visām reizēm. Pēc stundas atnāk meistars un skaidro: ar drenāžām viss ir labi, tur viss ir vaļā un funkcionē. Tātad vaina ir kaut kur citur. Lai meklētu tālāk, jānoņem salonā visu grīdas apšuvumu, kas aizņemot četras stundas, un jāizpēta, kas notiek ar lonžeronu kanāliem un citām vietām. Tad nu esmu joprojām tur kur esmu. Tagad jāmeklē, kas Jelgavas pusē varētu saprātīgi to izdarīt un veiksmīgi atrast īsto vainu + to beidzot arī novērst.




#1267997169 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Sandra 29 December 2016 - 12:06

Es arī piedalos! Cerams, ka mans C6 nonāks Remap drošajās rokās :)




#1267997166 A6C6 3.0 TDI

Pievienoja Sandra 29 December 2016 - 11:29

Manam 2004.gada C6 bija ļoti, ļoti līdzīgi. Tikai pie silta motora un nekādu dūmu nebija. Sākumā nomainīja startera bendiksu. Dažas dienas bija ok. Pēc tam atkal sākās. Nomainīja sprauslas. Un tad problēma pazuda pilnībā.


Cerams, ka iepazīstināsi mūs arī tuvāk ar savu dzelzs rumaku, aplaimojot ar kādu plašāku aprakstu un bildēm :)




#1267975063 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Sandra 04 July 2016 - 21:34

Sveiki!

 

Pievienojos visiem tiem, kam aktuāla kondicionieris nestrādā tēma.

 

Nē, nu manam C6 kondicionieris it kā strādā, tikai taisa visādas dīvainības. Sākot ar to, ka reizēm uz aukstā gaisa režīma pūš auksto gaisu, bet citreiz tajā pašā režīmā papūš auksto kādu laiku un tad vairs nē (domāju, ka varbūt sasniedzot kādu noteiktu temperatūru atslēdzas?), beidzot ar daudz nopietnāku un satiksmei bīstamāku vainu - karstā laikā, kad līst lietus vai nesen ir nolijis, braucot pēkšņi ļoti ātri visi logi aizsvīst ciet. Kondicionieris turpina kaut ko pūst, bet visi logi ir ciet pilnīgi ar tādu kā miglu vai tvaiku.

 

Vai kādam citam C6 stūrētājam arī tā ir bijis? Kas tur par vainu un ko tur var darīt - kādu režīmu var uzslēgt, lai no tās miglas tiktu ātri vaļā? Varbūt jāved auto uz diagnostiku, lai paskatās vai kondicionierim kāda kļūda nav?  Bet pagāšvasar man ar pilnīgi tāpat pāris reizes bija, bet kļūdas vēlāk nekādas neuzrādīja. Par to, ka tukšs freons, arī it kā nevarētu būt, jo pagāšvasar arī tā vairākas reizes bija, bet freons bija nesen uzpildīts. Vēl kādas idejas?




#1267966727 Vin Code

Pievienoja Sandra 26 April 2016 - 11:12

Tiešām no Audi dīlera atbilde atnāca 20 min laikā. Un atsūtīja pilnīgi visu apkopes vēsturi angļu valodā. Es rakstīju uz liene.treija@moller.lv




#1267965636 AUDI A6 Avant C6 iegāde

Pievienoja Sandra 19 April 2016 - 09:33

Wow, wow, wow!

 

Mans video Guru (esmu noskatījusies gandrīz visus viņa mašīnu pirkšanas video)   nopircis C6!

 

Agrāk teica, ka pēc sava Mersedesa pārsēdīsies tikai nākamajā Mersedesā..  Bet beigās nopircis C6 3.0TDI !!! :)

 

Domāju, ka viņš ļoti, ļoti daudz mašīnas pa visu Vāciju redzējis, kādā stāvoklī tās ir, cik uzticamas un kvalitatīvas pēc daudziem lietošanas gadiem, un tas jau kaut ko liecina, ka viņa izvēle nosliecās par labu AUDI C6 :oooo:

 




#1267959404 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 18 March 2016 - 13:30

AOzolins, tas ir labs jautājums :D

 

Gada laikā C6 ielikts tik, cik pa 10 gadiem nebij ielikts B3 uzturēšanā :D

 

Es teiktu, ka izmaksu salīdzinājums ir kā 1:5. B3 eļļas maiņa 20 eiro, C6 - 100 eiro. B3 salūza starteris - 20 eiro, C6 - 140 eiro. Mūsu B3 ceļa nodoklis bij 35 eiro (iekļāvās vēl zemajā kategorijā, jo nebija stūres pastiprinātāja), C6 - 165 eiro.


P.S. mūsu B trijnieciņš palika turpat Latgalē. Nopirka vecs onkulītis, kurš savējo B3 bija nesen sasitis un gribēja atkal tādu pašu (viņam ar varbūt liela patikšana uz Audi vai arī  - pieraduma spēks :D). Un cik paspiegoju - arī pie viņa mūsu B3 bija ar pirmo reizi izgājis TA tikai ar aizrādījumu par eļļas noplūdi (ko laikam liek visām vecām mašīnām, bet reāli eļļas zudumu viņai nebija) un saplaisājušiem lukturiem. Nu zelta mašīna! :)




#1267959179 Sandras A6 C6

Pievienoja Sandra 17 March 2016 - 12:19

Sandras C6 pirmais gads Latvijā

 

Šonedēļ veiksmīgi ar pirmo reizi izieta tehniskā apskate. Tad nu varu atskatīties uz aizvadīto gadu kopā ar mūsu lielu patiku un uzticību iemantojušo Audi zirdziņu.

 

09042015360.sized.jpg

 

 

Mašīnai mainīts/pirkts:

 

2015. gads

Dzinēja un ritošās daļas diagnostika Audi centrā

Eļļas maiņa Castrol 5w30

Eļļas filtrs

Degvielas filtrs

Gaisa filtrs

Salona filtrs

Priekšējie bremžu diski

Priekšējās bremžu uzlikas

Priekšējā pusrāmja aizmugurējās bukses

Priekšējā kreisā augšējo sviru bukse

Priekšējā kreisā lielā svira

Interkūlera radiators

Interkūlera radiatora bukse

Daudzi kronšteini

Stikla mazgāšanas sprauslas

Stikla mazgāšanas sprauslu vadi salodēti

Miglas labais lukturis

Aizmugurējais piepīpētājs (iepriekšējo bij pazaudējuši, bet man gribas, lai viss ir smuki)

Savirzes regulēšana

A/C sistēmas uzpildīšana

Sprauslu diagnostika pie INC

Divas kvēlsveces

Akumulators BOSCH S5015 12V 110Ah 920 A

Audi oriģinālie diski R17 no B8

IMG-0725.sized.jpg

 

 

2016.gads

Eļļas maiņa Castrol 5w40 EDGE (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 9890 km)

Eļļas filtrs

Startera bendikss

Bremžu disku virpošana

Vadītāja durvju gumija

Lukturis labais aizmugurējais

Sprauslu pārbaude uz stenda Distehnikā

Jaunas visas sprauslas BOSCH 0 445 115 078

 

Par visādiem darbiem mašīnas uzturēšanā var lasīt iepriekšējos postus, tāpēc turpināšu ar pašu jaunāko, nozīmīgāko un dārgāko no visiem – sprauslu maiņa. Iepriekš jau biju pa to tēmu rakusies un galu galā likusies mierā, domājot, ka gan jau viss ok, ja jau nekādu būtisku beigtu sprauslu pazīmju mūsu C6 nav (skat. iepriekšējos postos ir vesels domraksts par to, kā Sandra sprauslas testēja :D). Kā tad es atkal nonācu pie sprauslu jautājuma?

 

Tātad līdz ar pirmajiem nopietnajiem aukstumiem sākās problēmas ar pielekšanu. Izrādījās oriģinālais Audi akumulators ziņoja par savu izbeigšanos pēc 11 uzcītīga darba gadiem. Tas tika nomainīts uz jaunu. Pēc kāda laika atkal parādījās problēmas ar pielekšanu, šoreiz jau pavisam nopietnas – ar ausij un sirdij nepatīkamu krakšķēšanu pie iedarbināšanas. Sākumā bij aizdomas par startera ievilcēju, bet beigās izrādījās, ka pie vainas startera bendikss, un tad nu tas tika saremontēts. Kādu īsu brītiņu viss bija ok, bet tad vīrs atkal saklausa dīvainu pieskaņu pie startera iedarbināšanas, kad dzinējs silts un brītiņu pastāvējis. Tāda sajūta, ka starteris ieķeras. Atkal vedam pie mūsu foršā meistara, un viņš tik nopietni noteic: sprauslas, sprauslas….

 

Tā nu nolēmu, ka beidzot jādara gals tam sprauslu jautājumam, cik var galvu lauzīt, cik nervus dedzināt. Aizveda sprauslas pārbaudīt uz stenda Distehnikā. Rezultāts: 5 sprauslas beigtas (izdilušas), 1 – ok. Ko darīt? Jāteic, šis lēmums man nāca ātri un viegli. Pirms tam biju izlasījusi gandrīz visas tēmas forumā, kur kaut pusvārdiņš minēts par sprauslām un pie sevis biju secinājusi, ka iegādāties lietotas, restaurētas utt. sprauslas ir kā „pirkt kaķi maisā” un ka arī uz sprauslām ļoti labi attiecināms teiciens „skopais maksā divreiz”. Tā kā gribu ar šo auto braukt vēl ilgi un neesmu no tiem cilvēkiem, kas mašīnas maina kā zeķes, nolēmu, ka jāpērk jaunas. Tad nu tika iegādātas BOSCH sprauslas, ieliktas, piekodētas. Interesanti, ka vienai sprauslai kalibrējamais kods ir gandrīz kā cilvēka vārds – ALISHEI :) Līdz ar sprauslu maiņu ir pazudusi dīvainā pieskaņa piedarbinot mašīnu un manāmi uzlabojusies jauda. Un, protams, arī sirdī beidzot ir miers, jo tagad ir pilnīgi skaidrs, kas tam lācītim vēderā.

 

IMG-20160316-WA0004_1.sized.jpg

 

Kas vēl nākotnes iecerēs? Ļoti gribētos auto nodot kāda laba pulētāja rokās, lai nospodrina mašīnu un lukturus ar. Vēl derētu iztīrīt klimatkontroles/ lūkas drenāžas, ko vēl joprojām neesmu noorganizējusi, un cik esmu sapratusi – ne kurš katrs meistars to pieprot. Jānopērk vasaras riepas R17 diskiem. Domāju, ka jāņem mazlietotas, jo jaunas tīri reāli mēs nenobrauksim.

 

Tāds nu tas kopsavilkums. Mašīnā ir ieguldīts daudz. Daudzas tipiskās C6 vainas. Vienīgais ķēdes spriegotāji nav likuši par sevi manīt, jo 2011.gadā Vācijā jau labās puses nomainīts. Gada laikā atklātas arī visādas citas ne tik tipiskas vainas un zemūdens akmeņi – gan tie, kurus pie pirkšanas mēs kā auto „nespeciālisti” neredzējām un nesapratām, gan tie, kurus tirgoņi bija rūpīgi un ļoti prasmīgi noslēpuši – nobloķējuši pieeju auto elektronikai, ko mums atbloķēja Audi centrā, pārprogrammējuši sprauslu ciparus, lai tie izskatītos „rožaini skaisti” un protams atvienojuši daudzus vadus, lai brīdinājuma lampiņas nedeg.

 

11032015353.sized.jpg

 

Bet joprojām esmu apmierināta ar C6 izvēli. Mūsu tālajos braucienos uz laukiem mašīna pilnīgi laimīgi murrā, un arī pilsētā nepiekāpjas lielīgajiem bembistiem, tādiem reizēm arī parādot, ka pie zaļā aizbrauks pirmā :D Un, protams, izcilais komforts, visādas patīkamas ekstras un lielā bagāžnieka ietilpība. Man vairs nav jācepas par to, kur un kā visu salikt un ka kāda soma vienmēr bija jāliek arī uz aizmugurējā sēdekļa. Mīlestība pret Audi ir tikai pieņēmusies spēkā, un visiem Audi cienītājiem novēlu foršu un piedzīvojumiem bagātu pavasari un vasaru!