Pālekt uz saturu


Sandra

Pievienojās: 31 Mar 2015
Ārpus foruma Forumā bija: Jun 05 2018 16:23
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:Sandras A6 C6

13 March 2018 - 12:52

Sveiciens visiem Jaunajā gadā!

 

Tad nu bija pienācis laiks mainīt eļļu manai mīļajai mašīnītei. Parasti tad ieplānoju klāt citus apkopes darbiņus, bet šoreiz tie jau tika paveikti rudenī, kad, iestājoties tumšajam laikam, sapratu, ka auto acu skatiens kļūst arvien blāvāks un blāvāks, turklāt labās puses aci jau ilgu laiku nomoka kataraktai līdzīgi simptomi.

 

Manā personā tika nolemts, ka nepieciešams lukturus nopulēt, bet mans Audi meistars ieteica lukturiem savest kārtībā ne tikai āriņu, bet arī iekšiņu. Tad nu tika veikta lukturu izjaukšana, lēcu tīrīšana, visu spuldžu nomaiņa (žēl, ka nepajautāju kādas salika), lukturu pulēšana un lakošana. No cita meistara, kas veica šo darbiņu, tika saņemtas piezīmes, ka viņa pieredzē tik iekšēji netīri lukturi vēl nebija redzēti un vairākām spuldzēm derīguma termiņš bija beidzies 2007. un 2012.gadā. Žēl, ka iepriekšējie īpašnieki galīgi nebija uzpasējuši auto redzokļus, taču prieks, ka manā gādībā tie beidzot savesti kārtībā, un gan vizuālais, gan gaismas spožuma rezultāts mani ļoti apmierina.

 

Tika veikta arī pirms gada iegādāto jauno Zimmerman bremžu disku virpošana. Kādus 5 tūkstošus km pabraucām un kā vienmēr sākās ļoti nepatīkama vibrēšana pie bremzēšanas. Bet šo tēmu te jau esam daudzkārt iztirzājuši un man te nav vairs ko piebilst. Zinu, ka visu šajā lietā daru nepareizi – diski tika nopirkti nepareizie pēc izmēra, arī virpošana nav nekāda labā prakse, bet nu tā es daru un iztieku, cenšoties par to vairs daudz galvu nelauzīt.

 

Ielieku te arī ikgadējo savu atskaiti par aizvadīto gadu un šī gada iesākumu. Tiem, kam interesē viss, kas noticis ar šo auto, kopš tas nonācis manās rokās, šajā topikā atradīs arī 2015. un 2016.gada atskaites. Kāda ir mana subjektīvā kopējā viedokļa esence par uzturēšanu šajos gados? Tagad tā noformulējusies jau ļoti konkrēti – ja kaut kas saplīst, gatavo 100 eiro!

 

Bez 100 eiro šai mašīnai vispār klāt pieiet nevar! Eļļas maiņa – 100 eiro. Starteris salūza – 100 eiro. Aizmugurējais lukturis nedeg – 100 eiro. Sprauslu maiņas darbs – 100. Kvēlsveces – 100. Par to lai varētu normāli nomazgāt priekšējo logu ar šķidrumu – 100. Gribu normāli nobremzēt – 100 katrai pusei. Salabot durvis, lai var atvērt ar pirmo reizi – 100. Savest kārtībā lukturus (bez spuldzēm) – 100. Un tā vēl varu turpināt...

 

Bet es pilnībā saprotu arī to, ka šīs cenas vēl pievienojamas kategorijai “pa lēto”, jo daudzas detaļas tiek izmantotas lietotas un daudz kas pirkts ar pazīšanās atlaidīti. Taču vislielākais prieks, ka esmu atradusi savu uzticamu meistaru, kas vienmēr ar visu tiek ātri galā, turklāt vienmēr visu detalizēti paskaidro manai auto lietās neko nesaprotošajai, taču ļoti zinātkārajai blondajai galviņai. Uzskatu, ka ar auto ir tāpat kā ar cilvēkiem – katram jāatrod savs ārsts, kurš vislabāk izjūt savu pacientu. Tad nu man arī šajā ziņā ir paveicies – šis meistars ļoti labi izjūt mūsu 13 gadus vecā Audi dvēselīti un organismu, vienmēr ātri iztulkojot manas miglaini izklāstītās sūdzības par to, kas šoreiz grab un izdarās ne tā kā agrāk, un uzreiz precīzi nosakot vainu!

 

Tad nu jaunā gada siltā laika braukšanas sezonā visiem novēlu, lai jūsu dzelzs zirdziņi vienmēr ir pareizo meistaru rokās un vispār – lai pie viņiem ir jāciemojas reti!

 

20170621-164840.sized.jpg

 

 

2017.gads

Eļļas maiņa uz Motul 5w40 (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 12465 km)

Eļļas filtra maiņa

Salona filtra maiņa

Gaisa filtra maiņa

Bremžu eļļas maiņa

Antifrīza trauka mazgāšana un antifrīza maiņa

Klimatkontroles vārstu iztīrīšana

Logu šķidruma trauka maiņa

Loga tīrīšanas slotiņu maiņa

Loga sprauslu tīrīšana

Ģeneratora siksna pārbaudīta – ir ok

Sūkņa piedziņsiksna pārbaudīta – ir ok

Ritošā daļa pārbaudīta – ir ok

Auto apskate un konsultācija Audi centrā par iespējamajiem salona slapjuma iemesliem – žēl, ka bez vērā ņemamiem rezultātiem

Došanās pie jauna puiša, ko ieteica kā Audi salona lietu speciālistu. Divas dienas cītīgi meklēja salona “applūšanas” iemeslu, līdz atrada, ka pa priekšējā labā lonžerona tehnoloģisko caurumu lonžeronā iet iekšā ūdens – tad nu šis caurums aiztaisīts ar gumijas aizbāzni un aizlīmēts ar silikonu. Slapjums salonā vairs nav redzēts

Labās puses miglas luktura noregulēšana

Bremžu disku noņemšana un virpošana

Abu priekšējo lukturu izjaukšana un lēcu tīrīšana

Abos lukturos nomainītas visas spuldzes

Lukturu pulēšana un lakošana

Lukturu regulēšana

Motora pārsega turētājs jauns – no iepriekšējā iztecēja kaut kāds šķidrums un savas funkcijas tas vairs neveica

 

2018.gads

Eļļas maiņa Valvoline 5w30 (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 11650 km)

Eļļas filtra maiņa

Vadītāja durvju slēdzenes, vadības bloka maiņa – lietots

Saulessarga salabošana – to kārtīgi raustīja nepacietīgā ome, līdz izrāva tiktāl, ka tas vairs nespēja pats ierullēties atpakaļ

Tēmā:Audi A6 C6 klimatkontroles problēmas

17 December 2017 - 21:41

Ar to tīrīšanu esot laimes spēle. Pus uz pusi, ka pēc tam būs ok. Manējam iztīrīja, bet nepaveicās - problēma ar karstā gaisa pūšanu nelaikā ik pa laikam tomēr atkal parādās.

Tēmā:Didzha C6 Avant

14 October 2017 - 13:10

Apsveicu ar pirkumu! Lai labi kalpo un ik pa laikam neiztukšo visu maku :D

 

Šī krāsa - X1 / Z7Q austeru lillā - ir super. Izskatās mūsdienīga arī pēc 10 gadiem. Vismaz varu apskatīties, kā tā izskatās uz auto, jo manējam arī tādā krāsā būtu jābūt, bet pa virsu diemžēl jau uzkrāsota cita pelēkā.

Tēmā:Sandras A6 C6

22 June 2017 - 09:58

Nu kaut kas ļoti uz to pusi!! Bet tā skaņa mazliet īsāka. Kas tas varētu būt?

Tēmā:Sandras A6 C6

22 June 2017 - 09:00

Sveiciens! ^_^

 

Tā kā šajā rosīgajā pirmssvētku laikā daudz tiek braukāts, arvien vairāk mani nodarbina kāda agrāk nebijusi skaņa, ko dzirdu savam C6.

 

Uzsākot braukšanu no vietas līdz 100 km un tā ņiprāk gāzējot, kad automātiskajai kārbai ātrumi pārslēdzas no 4. uz 5.to, dzirdams īss skaņas paukšķis, svilpiens. Tas novērojams arī pie iesiluša motora. Un tikai tieši pie šo ātrumu pārslēgšanās. Skaņa nav tāda metāliska, it kā kaut kas nokrakšķētu, drīzāk tāds kā spalgs skaņas šāviens. Bet nu tieši sākot braukšanu, jo, ja braukā laideni pa pilsētu, tad 4. uz 5.to pārslēdzas bez nekādas skaņas.

 

Vai tas varētu būt saistīts ar dzinēju vai kārbu? Varbūt kādam bijis kas līdzīgs un var ieteikt pie kā pieķerties, ar ko sākt pārbaudīt?

 

Lai visiem dzīvībai droši svētki un lustīgi nolīgot! :lv2: