Pālekt uz saturu


Creative

Pievienojās: 31 Jul 2014
Ārpus foruma Forumā bija: Pirms 19 minūtēm
*****

Tēmas, kuras esmu uzsācis

ACQ20V

25 May 2017 - 22:39

Laiks iepazīstināt Jūs ar savu ikdienas sporta projektauto. Garš stāsts kapēc šķīros no ex 90ā (Audi 90 b3 20vq), bet long story short - pirms 7 gadiem iesēdos vienā kupejā, kuras dēļ esmu nonācis šajā forumā, un pat līdz šodienai nevaru beigt par šiem fantastiskajiem auto domāt. Tad nu septembrī pēc smagām pārdomām, vienas izlaistas skolas dienas, un 9 stundu braukāšanas no Lietuvas tika atdzīta šī kupeja. Lietuvā braukājusi daudz gadus, laika zobs un Lietuvas ceļu sāļi darijuši savu, bet nekas traks. Vismaz būs ko darīt, kad nebūs ko darīt.

IMG_20160926_173949.jpgIMG_20160926_174025.jpg

Tad nu par upuri:

89. gada kupeja, quattro, 2.3 20v 7A motors, kurš pārsteidzošā kārtā griežas ļoti, ļoti labi, iepriekšējais īpašnieks teica, ka pārlasīts viss un nogājis tikai ~150k. Ir elektriskā lūka, elektriskie logi, pusādas salons. Viss pārējais kā parastai kupejai. Vienīgi pēc kāda laika atklāju, ka aizmugurē viņai uzbāzts bamperis no pēdējā ražojuma gada kabrioleta.

Defekti: kvantumi ar vizuālajiem defektiem, sinhri beigti trešajam ātrumam (citu kārbu deva līdz, un vasarā būs jāmaina nost), pēc slapjām dienām atklājās, ka pludo kā jau kupejām pienākas, sliekšņu stāvoklis arī kupejām atbilstošs, rūsa šur un tur, bet nekas traģisks un vēl, un vēl visādi sīki defekti. Jāieguldā ir, bet šis auto nauda netiks žēlota.

Pienāca decembris un izdomāju, ka jāpiereģistrē beidzot. Iestājās mazais šoks, kad nespēju atrast visus reģistrācijai nepieciešamos dokumentus, kas pēc izārdītas mājas un vairāku dienu gruzīšanās izrādijās aizkrituši aiz galda atvilknes.... Pirms skates neko nedariju, domāju kā būs, tā būs. Skatē neizlaida - divnieks par bojātu drošības jostu, eļļas noplūdi un bremžu trubiņām. Tad nu meklēju jostu, mācijos valcēt bremžu trubiņas, samazgāju motortelpu un pēc slimības lapas beigām dzinu atkal uz skati, un par brīnumu pat izgāja.

IMG_20170315_115748.jpgIMG_20170315_115735.jpg

Pēc skates iziešanas sāku jau ņemties ar visādiem sīkumiem.

Šo to piekrāsoju, lai nerūsē tālāk, nomainiju sakrāsotās lampas, pret lampām, kas bija paredzētas ex 90ajam, šo to satīrīju, samazgāju un gan jau vēl visādus sīkumus sadariju.

IMG_20170408_133435.jpgIMG_20170507_132534.jpg

Pēdējais, kas ir darīts - sataisīts izpūtējs, kurš bija pa šuvi sākumposmā atplīsis un šo otrdien novēlās pa visam nost. Nācās pašam mācīties metināt un šodien viss jau salikts atpakaļ. Bet pa lielam no auto ir pazuduši ''M'' burti :svilpo: un auto tiek izmantots ikdienā. 

IMG_20170522_163800.jpgsad.jpg

asddsa.jpgIMG_20170522_154905_1.jpg

Varētu rakstīt gari kas un kā, un kapēc, bet cerams šajā īsajā rakstā Jūs guvāt priekštatu par manu pārvietošanās līdzekli.

p.s Vasaras plānos ietilpst šī auto vizuālā izskata savešana kārtībā, tai skaitā visas mašīnas pārkrāsošana.

Kreatīva audi 90 - pirmais auto

07 December 2015 - 23:35

Sveiki, beidzot esmu sakrājis pietiekami postus, lai izveidotu tēmu, tā kā baigais slinkums pildīt mājasdarbus, labāk atrādīšu jums savu audi. Nav man vēl 18 un ikdienā ar viņu nepārvietojos tapēc "ikdienas auto" sadaļa nav īsti piemērota. Pagaidām baigais projekts jau ar nav, tapēc neriskēšu un zem tās sadaļas nelikšu (bail no spameriem), bet nu es tā pat neredzu lielu atšķirību starp projektu un ikdienas auto sadaļu, jo saturs abās mēdz būt vienāds. Tātad sanāca ar šo audī viss prestatā - gribēju b3, dabuju b4, gribēju kupeju, dabuju sedanu, gribēju 10v dabuju 20v, gribēju bez gāzes, dabuju ar un vēl daudz, daudz lietas, kas īsti neatbilda manas pirmās mašīnas ideālam. Neilgi pirms 16ās dzimšanas dienas atbrīvojos no saviem iepriekšējajiem konstruktoriem - 200cc lifana un ķīnas rollera - un, atdodot pāris parādus vecākiem, mana maciņa biezums jau bija pietiekams, lai domātu par audi iegādi. Pirms dzimšanas dienas tika apskatītas divas lamatas, kuras bija šķības un greizas un pat uz vienas rokas pirkstiem bija grūti saskaitīt cik tur ir lietas, kas ir veselas vai, kas strādā. Tad nu pāris dienas pēc dzimšanas dienas ssā uzradās 90ais ar b4 priekšu, kurš atradās valmierā. Bildē izskatijās ok un sludinājuma teksts arī daudzsološs, tapēc saucu tēti un pēc nepilnām 3ām stundām bijām jau skatīt šo eksemplāru. Daudz sīki defektiņi, daudz kas negāja, bet salīdzinot ar abiem iepriekšejajiem tīri sakarīgs aparāts, tapēc mazliet apdomājot nolēmu ņemt. Tad nu pēc divām dienām, nākot no skolas ieraudziju uz ielas stāvam tikko no csdd atripojušu 90, kas nu jau skaitijās mans.

IMG_1688_1.jpg

Mašīnai 88 gads un 470000 nobraukums.. (šausmas ne?)

Uhh, laikam jāsāk uzskaitīt defektus -
Salons -
Griestu audums aizmugurē karājas
Viduskonsole mazliet šķība
Salauzts bardačoks
Krēsliem izsēdēts paralons un šofera krēsls saplēsts
u.c sīkumi
Vizuāli-
Sabuktēts labais pr. spārns
Durvju gumijas bēdīgas
Rūsas pleķīši, nolekusi laka u.c krāsas defekti.
Atšķirīgi pagriezieni aizmugurē
u.c sīkumi
Tehniski-
Quattro raksturīgais sitiens no aizmugures.
Rokasbremze nekāda
Sajūgs pie beigām
Atpakaļgaita nedeg
Eļļa tek
Uz gāzes raustas un neiet
Uz benzīna apgriezieni peld
vēl citi sīkumi..

Ekstras:
Stūres past
Lūka (mehāniskā)
Centrālā atslēga, kura šofera durvis negrib slēgt ciet.
Sakabes āķis
Signalizācija, kura nestrādā.
4 el. logi no kuriem 1 nestrādā.
El. spoguļi
Gāze ar interesantu salikumu (gāzes iekārta jauna, bet balons vecs)
Kardāns un 20v dzineklis, kuram 170 poniju vietā dzīvi ir tik kādi 120..

 

Bildes no pirmās mazgāšanas un salona: (atvainojos jau iepriekš par bilžu kvalitāti, jo esmu apdāvināts tikai ar vecu 4o aifonu)

IMG_1805.jpgIMG_1799.jpg

P5052474.jpgP5052475.jpg

P5052469_1.jpgP5052472.jpg

 

Pirmais, ko dariju - uztaisiju mazu apkopīti motoram (eļļa ar filtru), protams, būtu labi, ja vien tā skrūve nebūtu nočakarēta. Motoram eļļa tās skrūves dēļ laikam nebija ilgi mainīta..
Vēlāk samainiju dažādus sīkumus, kā, piemēram, logu slotiņas, gabarīt lampiņu, gaisa filtru un izpūtēja gumijas.
Tad jau sekoja darbs, kuram biju gatavojies visilgāk - sitiena likvidēšana..

Mašīna uz bluķīšiem                                                                                                                                                                                           Vainīgais ārā ar visu savu kultūrslāni

IMG_1972.jpgIMG_1994.jpg

Satīrīts, nomainīta eļļa, sasmērēts un ar jaunu buksi galā:                                                                                Jau ielikts atpakaļ un pirmais test draivs..

IMG_1996.jpgIMG_2005.jpg

Sitiens stipri samazinājās, bet tā pat vel jūtāms.

Vasarai arī tika iegādāti oriģinālie b4 diski,ar +/- sakarīgām vasarenēm, jo iepriekšējās bija jau metamas. Diski ir pulverkrāsotī granīta krāsā, uz mašīnas, manuprāt izskatās labi. Vecie nopārdoti te pat stailā.

IMG_1942.jpgIMG_2539.jpg

Vēl aiz gara laika izdomāju pakustināt nitrosa balonu un izņemt rezerves riteni, kas bija iesprostots bagažniekā. Ahh baigais čakars viņu bija izņemt, nemazvai pagāja stunda lamājoties vien.. Stulbi, ka gāzes balons tā pavirši ielikts - tieši pa vidu bagažniekam.. Izņēmu rāmi, pārurbu caurumus, sakrāsoju. Pieviena iztīriju bagažnieku un zem tepiķa atklāju virspusēju rūsu, ko arī pēc tam apstrādāju. Kopā balonu parvirziju par ~10cm un lielā rezerves riteņa vietā tagad būs cīsiņš, ko vismaz var izņemt/ielikt nejaucot neko ārā.

P8202596.jpgIMG_1970.jpg

Lēnām gatavojoties skatei, kura ir 06.01.16 bija kaut kas jāsāk darīt lietas labā, lai nav pa aukstumu jāņemas, jo garāžas diemžēl nav..
Grūtākais laikam bija nomainīt atpakaļgaitas dačiku, dēļ kura atpakaļgaita nedega, bet to nesteidzīgi nomainiju un pie viena kārbai eļļu ar' nomainiju.
Pajaucu ārā aizmugurējos suportus, notīriju cilindrīti, iekustināju roķeni, iesmērēju visu ko vajag un rezultātā parādijās rokas bremze un bremžu pedālis palika mīkstāks.
Vecais kvatras bundulis aizmugurē sapuvis ar caurumiņiem un simts metinājuma šuvēm.. Tas tika sašpaktelēts un cerams šo skati izdzīvos.. Vēlāk likšu sporta bunduli, kurš jau kādu laiku aizņem vietu istabā.

Te pat stailā iepirkti pelmeņi ar radžotām riepām 8-9mm ziemas prieku baudīšanai, kā arī plastmasa ap rokasbremzi bez kasešu turētāja.

Plastmasai nebija man vajadzīgie caurumi, tapēc 5min un beigās bija kā 1:1

IMG_1998.jpgIMG_2003.jpg

Diskus arī apstrādāju:

Pirms                                                                                                                                                         Procesā

IMG_2008.jpgIMG_2009.jpg

Pabeigti (nepievērst uzmanību krāsai uz riepām, nav tik traki kā izskatās :D )                                                          Te jau uz mašīnas
IMG_2026.jpgIMG_2872.jpg
Mašīnai arī tika uzdavināti patīkami sīkumi, kā, piemēram, perfekts ātrumkloķa uzgalis un nesalauzts slēdžu bloks ap stūri.
Mašīna nu jau sagatavota ziemai.. Beidzās man karš ar vietām, kur vecā mastika bija nonākusi vai grasijās nākt nost, kopā +5 grādos un slapjumā man tas tikai mēnesi prasija :D  Mašīnai pilnīgi nekas ar grīdas mastiku nebija darīts šo 27 gadu laikā.. tā ir kad ņem auto no laukiem :D
IMG_2665.jpgIMG_2644.jpg

 

Tagad palielam tik jāgaida skate. Pēdējais, ko izdariju - iztīriju dzesēšanas sistēmu un ielēju jaunu antifrīzu, kā arī nomainiju durvju rokturi, kam nestrādāja atvlikšanas mehānisms.. Istabā ir pāris lietas, kas gaida siltāku laiku - skaists tosola bačoks, pāris dačiki, ģeneratora/pastiprinātāja siksnas, vārstuvāku blīve un sporta bundulis aizmugurē.

 

Plāni uz mašīnu: savest perfektā tehniskā un vizuālā stāvoklī un pēc pāris gadiņiem, kad būs sakrāta nauda, cerams varēšu veikt dzinēja swapu vai pārkrāsot auto..