Pālekt uz saturu


Jonix

Pievienojās: 01 Oct 2005
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
*****

#1268057836 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 31 October 2018 - 16:24

Limp jāskatās pēc kļūdas koda.

Ja tas parādās, kad ir sasniegts, piemēram, map sensora voltāžu limits vai programmētais limits, tad nomainot to uz lielāku, šo kļūdu dabūt būs daudz grūtāk.




#1268054593 Spams 2018

Pievienoja Jonix 06 September 2018 - 15:59

TRW produkcijai, diemžēl, esmu novērojis ļoti izteiktu kvalitātes kritumu.




#1268051281 audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

Pievienoja Jonix 03 July 2018 - 13:56

Abdaptācija aizpeldējusi vai mufta beigta, vai...




#1268049311 Automātiskā ātrumkārba

Pievienoja Jonix 21 May 2018 - 08:30

To var izdarīt arī ar VCDS un spēs jebkurš vidēji advancēts diagnostiķis, kuram ir Laiks un vēlme to darīt.




#1268047197 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Jonix 11 April 2018 - 16:08

labi to dačiku vēl izdomāšu kur ielikt, nu dažām eļļam ta viskozitāte pie 150gradiem vispār pazūd.

Dzinēja vadības, lielākoties, pie 140 grādiem sāk būtiski samazināt dzinēja pieļaujamo jaudu un izmaina vēl daudzus ar dzinēja temperatūru saistītus parametrus.




#1268044793 Janceks B5

Pievienoja Jonix 06 March 2018 - 10:16

Absolūti noķīlējusi.

Šādā gadījumā ir ne tikai jātīra turbo, bet jāliek arī jauns N75. Ar jaunu es domāju Jaunu, nevis "jaunu" no šrota.




#1268044356 Audi 80B4 TDI Vecās vadības pārlodēšana uz jauno vadību (shēma)

Pievienoja Jonix 01 March 2018 - 09:19

Labvakar. Defektu paslaik auto nau. Cik jabut tuksgaitas apgriezienu manam 1z? Pec vag kom rada 861 rpm. Tas diagnostikis man teica ka par daudz it ka jabut 700-750 rpm. Meginaja sarugulet mazakos rpm liekot mazaku degvielas padevi, sitoot ar amuru pa suknja galvu bet rpm ta un palika 861.  Talak teica ka lieta var but gazes pedeli,lai es atrodu pedali no B4 tdi 94 gada un to uzlieku, vajadzetu tad pazeminaties rpm bet tas nelidzeja. Cik jabut galu gala tuksgaita rpm? Un vai var vinjus regulet? Paldies.

 

Izskatās, ka cilvēkam izpratne par šāda tipa dīzeļdzinēja darbību ir tuvu 00.




#1268043948 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Jonix 26 February 2018 - 13:52

www.Remap.lv Visu saprot un visu var atrast ;)




#1268043368 1.9Tdi motora problemas.

Pievienoja Jonix 20 February 2018 - 13:43

 

Lūdzu izlasi vēlreiz, ko cilvēks ir uzrakstījis. Nekas nekūst, vienkārši pārplīst uz pusēm, kas notiek arī stock motoriem ar pilnībā strādājošām sprauslām, tās ir tikai sekas ilgstošai motora mocīšanai un augstai eļļas temperatūrai. PD apakšu vai arī tā komponentes liek dēļ tā, ka ir tieši šī virzuļu plīšanas problēma un tas, ka PD virzuļiem ir degkameras dzesēšana, arī pēdējam VP motoram ar kodu ASV jau ir ieviesta degkameras dzesēšana virzulim, kas nevienam citam VP motoram nav bijis, tāpēc ASV motors ir izturīgākais no visas VP saimes.

 

Jāskatās vai ilgtermiņā nesāk zust degvielas spiediens sūknī, kas notiek ar iesmidzināšanas momentu. Ja plīst ir 2 iespējas, no kurām ticamākā ir termālā slodze, kura rodas pie vēlāka momenta, kā arī otrā - augsts spiediens cilindrā, kurš tur noteikti arī ir.




#1268042787 DPF - Kvēpu filtrs

Pievienoja Jonix 14 February 2018 - 10:09

Sveiki, vīri!

 

Jautājums ne par audi, bet VW, bet gan jau nebūs iebildumu.

Nedēļu pēc DPF filtra izgriešanas un attiecīgas programmēšanas, auto braucot pa ielu 70 km/h momentāni noslāpa bez kaut kādas raustīšanās un dīvainām skaņām un vairs nelec. Starters griež, kvēlsveces uzsilst un tāda sajūta, ka nu jau tūdaļ pieleks, bet nekā. Panelī nekādas kļūdas nerāda un pieslēdzot pie kompja arī nekādu kļūdu vēsturi nerāda.

Meistars saka, ka varētu būt problēmas ar vadības bloku pēc DPF filtra noņemšanas un pārprogrammēšanas. DPF filtru negrieza viņš, bet cits spečuks, kurš pie reizes pateica, ka turbīna nedarbojas kā nākas, jo lāpstiņas ir ieķīlējušas un ka kompensatori grab un ka pie šādiem apstākļiem laika jautājums, kad auto apstāsies.

Auto 2009.g. VW 2.0 TDI PD motors. 

 

Vai ir kādam kas līdzīgs gadījies pēc DPF filtra izgriešanas? Vai kompensatori un turbīna varētu būt pie vainas, ka auto nav iedarbināms? Man meistars saka, ka kompensatori un turbīna nevarētu būt pie vainas. Kuram taisnība un pie kura turpināt meklēt vainu vai pie tā, kas grieza DPF vai sava meistara pagaidām nav ne jausmas.

 

Procesa gaidā atklāšu arī DPF filtra griezēju un problēmu, kā arī tās atrisinājumu.

 

Auto ir taisīts pie mums www.Remap.lv

Pēc sarunas ar mehāniķi un klientu secinājums ir vienkāršs - Ja mehāniķis nemāk vai negrib atrast vainu, pie visa vainīgs ir programmētājs ;)

Protams, piedāvāju klientam atrast vainu viņa meistara vietā!


pārbaudi degvielas sūkni bākā un zem sliekšņa - šiem 2,0 tdi  diezgan izplatīta problēma, man sievas A4 līdzīgi bija- kustībā noslāpa, kļūdas nemeta. Ar vadu var pačekot startēšanas brīdī degvielas spiedienu.. 

Ar DPF nav sakara- tad jau pēc programmēšanas neietu... turbīna iespējams bojāta dēļ aizauguša DPF

PD dzinējam degvielas spiedienu var nomērīt tikai mehāniski...




#1268041399 Dragijs jaunais auto Q7

Pievienoja Jonix 02 February 2018 - 15:55

Pirms FL C6 un B7 vajag plastmasa pārejas, jo caurumi ir lielāki.




#1268041385 Dragijs jaunais auto Q7

Pievienoja Jonix 02 February 2018 - 15:02

Šos logu smidzinātājus es gan A5, gan A4 B7 saliku. Ļoti labs efekts un mazāks logu šķidruma patēriņš.




#1268041022 audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

Pievienoja Jonix 30 January 2018 - 09:35

Divtaktu eļļu nebūtu prātīgi liet dzinējiem, kuri aprīkoti ar DPF, citādāk nav problēmu.




#1268040312 audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

Pievienoja Jonix 22 January 2018 - 22:36

Ja nekļūdos, adaptāciju kanāli 71-76




#1268036468 2.5 tdi v6

Pievienoja Jonix 16 December 2017 - 17:02

Man prakse ir pierādījusi, ka 30 gadu (un vairāk) stāžs nav šķērslis ne tikai nemācēt korektu diagnostiku, bet arī nesaprast elementārus profesijas pamatprincipus.