Pālekt uz saturu


Jonix

Pievienojās: 01 Oct 2005
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
*****

#1267991626 Diagnostikas kļūdu skaidrojums

Pievienoja Jonix 17 November 2016 - 18:00

Ladām bieži problēma ir imobilaizera blokā un pašā atslēgā. Imobilaizeru vienkārši izprogrammējam un aizmirstam.

 

Lai precizētu iespējamās darbības norādi automašīnas marku, modeli, ražošanas gadu, dzinēja tilpumu un jaudu.




#1267991403 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 15 November 2016 - 18:23

Nedaudz pabraukts quattro AEL spararats ar 6. ātrumu sāk vibrēt jau pie ~30Nm pieauguma. Reālā dzīvē tas ir mazs pieaugums.




#1267990109 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 03 November 2016 - 23:11

028 906 021 CE
Ir jēga turpināt iesākto vai atmesties un meklēt 012 ecu un citu pravodku?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

021CE nederēs, precīzāk, strādās ar gļukiem.




#1267989619 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 31 October 2016 - 23:20

Ņem vērā, ka ne visi 021 normāli strādās uz AAT, precizē pilnu detaļas numuru.

 

021 ir jālodē un jāmaina čipi. Caur OBD notiek tikai diagnostika.

012 ir ātrāka darbība, launch control iespējas.




#1267984918 Meklēju meistaru URQ projekta pabeigšanai

Pievienoja Jonix 24 September 2016 - 22:37

Ivars varbūt būs ieinteresēts. Darbus veic nereti pat labāk kā klients sagaida, lēti, protams, nav. - https://www.facebook.com/ivars.velme




#1267983558 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 15 September 2016 - 08:03

Tiešām kāds tic tam kad redz jūsu stock 1.9 afn liek savadāku chipu nekā Alfona vai Igora stock 1.9 afn dzinejam? (1.9 afn un Alfons ar Igoru ir kā piemērs)  tev būs individuāls chips ja tu būsi pirmais un vienīgais ar tādu dzinēju. 

Pie manis Katra automašīna tiek individuāli regulēta.

Arī standarta komplektācijas pat neskatoties uz to, ka tādi dzinēji ir čipoti 100 un 1 reizi.




#1267981503 Drošības jostas

Pievienoja Jonix 29 August 2016 - 13:18

Ja gribi, lai strādā avārijas bloķēšanās, piemēram, lai apmetot kūleni u.c. nelabās situācijās jostas paliek sabloķētas, nevis atbrīvojas, pasākums ir jāsaved kārtībā - korekti jāmaina visa josta vai vismaz mehānisms darba kārtībā.




#1267981331 Jurčika A6 C4 2,5 Tdi quattro(s6 replica)

Pievienoja Jonix 27 August 2016 - 23:53

Salona filtrs filtronam tik pat labs kā degvielas filtrs. Man arī ir paveicies vairākus ar pinceti no sūkņiem vilkt laukā.

Ar salona filtru bija stāsts - uzlikām meža mašīnai filtronu, jo viss pārējais bija jāgaida, bet filtrons noliktavā uz vietas. Filtrons beidzās ~3mēnešu laikā - caurlaidība un mitruma problēma. Pirms un pēc tam Mahle/kneckt iet stabili gadu.
Tieši tāds pats stāsts ir ar Dzinēja gaisa filtru un pēkšņi, negaidīti palielinātiem degvielas patēriņiem.


#1267980280 PROJEKTS:Audi B4 Avant

Pievienoja Jonix 17 August 2016 - 20:15

powerflex tak reklamē savu mūža garantiju.


#1267980004 2.5 tdi v6

Pievienoja Jonix 15 August 2016 - 15:12

Līdz ~2002. gadam papildus sūknis pumpē tikai bākas ietvaros. Pēc tam VAG inženieri pratās un palaida padevi arī uz augstspiediena sūkni.

 

Pamata opcija ir atvieglot VP44 zemspiediena sūkņa darbu tā palielinot iekšējo spiedienu, samazinot degvielas T un maksimāli izslēgt gaisa nonākšanu sūkņa korpusā.




#1267977390 a4 (b7) 2005-2007

Pievienoja Jonix 23 July 2016 - 18:48

Nereti mēdz būt sprauslu, augstspiediena sūkņa, sadaleņu problēmas u.c.


#1267976011 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Jonix 11 July 2016 - 20:59

http://images.lmgtfy... egr schematics


#1267975857 Dzejnieka B4 TDR vagens

Pievienoja Jonix 10 July 2016 - 08:48

Labāk pielej šampūnu ;) :crazy:
 
https://youtu.be/Ne7ayhPVVYY?t=280


#1267972880 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Jonix 13 June 2016 - 22:18

Būs pašā laikā.




#1267972158 3.0 TDI kvēlsveču veidi

Pievienoja Jonix 08 June 2016 - 10:41

Auto ražotājs nav paredzējis eļļas maiņu kārbā, jo kārbai mūžs ir ieplānots uz ~180-220t km

Kārbas ražotājs, šajā gadījumā ZF eļļas maiņu paredz un iesaka uz 100-120t km

 

Viena apkope pie moller nedod pat nosacītu garantiju uz neko, ja pārējās apkopes nav veiktas pie dīlera.