8 pakāpju variators, nevis hidro
7 pakāpju stronic neieiet tikai mazjaudīgajiem
Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
Quattro nav variatora, tikai S-tronic un Tiptronic.
Mazajiem dzinējiem var būt arī FWD S-tronic.
- audihp atbalsta
Zvaniet Darba laikā +371 29861891
/sms u.c. rakstītās ziņas nesaņemu/
Kvalitatīvi un atbildīgi veicu pakalpojumus lielākajai daļai auto marku:
Vairāk informācijas:
www.remap.lv/lv/kontakti
www.facebook.com/RemapLv
Rīga, Ulbrokas iela 44 (Pļavnieki - Mežciems)
Navigēt ar Waze: https://waze.to/lr/hud1hp23u3
Pievienoja Jonix
24 January 2019 - 09:39
Sveiki!
Pašam nav sajēgas, it īpaši par dīzeļmotoriem, tapēc varbūt kāds zinātājs izpalīdzēs..
Pāris dienas atpakaļ pārbaudot eļļas līmeni (kas bija zemāks nekā vajadzētu) pamanīju, ka kaut kur tek garām eļļa. Iemetu arī video, kur izskatās ka tā eļļa tecētu tieši no tā “korķīša”
Varbūt kāds var uzmest aci tam video un pateikt, kas tā pa vietu no kurienes tek, cik nopietni un vai savām rokām novēršams?
Paldies jau iepriekš!
Blakus ir interkūlera caurule, var redzēt ka eļļa ir arī tālāk un uz izskatās, ka arī uz pašas caurules. Būs vaļīgs savienojums vai caurums pašā interkūlera caurulē.
Pievienoja Jonix
07 January 2019 - 12:38
Pievienoja Jonix
06 September 2018 - 15:59
TRW produkcijai, diemžēl, esmu novērojis ļoti izteiktu kvalitātes kritumu.
Pievienoja Jonix
11 April 2018 - 16:08
labi to dačiku vēl izdomāšu kur ielikt, nu dažām eļļam ta viskozitāte pie 150gradiem vispār pazūd.
Dzinēja vadības, lielākoties, pie 140 grādiem sāk būtiski samazināt dzinēja pieļaujamo jaudu un izmaina vēl daudzus ar dzinēja temperatūru saistītus parametrus.
Pievienoja Jonix
01 March 2018 - 09:19
Labvakar. Defektu paslaik auto nau. Cik jabut tuksgaitas apgriezienu manam 1z? Pec vag kom rada 861 rpm. Tas diagnostikis man teica ka par daudz it ka jabut 700-750 rpm. Meginaja sarugulet mazakos rpm liekot mazaku degvielas padevi, sitoot ar amuru pa suknja galvu bet rpm ta un palika 861. Talak teica ka lieta var but gazes pedeli,lai es atrodu pedali no B4 tdi 94 gada un to uzlieku, vajadzetu tad pazeminaties rpm bet tas nelidzeja. Cik jabut galu gala tuksgaita rpm? Un vai var vinjus regulet? Paldies.
Izskatās, ka cilvēkam izpratne par šāda tipa dīzeļdzinēja darbību ir tuvu 00.
Pievienoja Jonix
26 February 2018 - 13:52
Pievienoja Jonix
20 February 2018 - 13:43
Lūdzu izlasi vēlreiz, ko cilvēks ir uzrakstījis. Nekas nekūst, vienkārši pārplīst uz pusēm, kas notiek arī stock motoriem ar pilnībā strādājošām sprauslām, tās ir tikai sekas ilgstošai motora mocīšanai un augstai eļļas temperatūrai. PD apakšu vai arī tā komponentes liek dēļ tā, ka ir tieši šī virzuļu plīšanas problēma un tas, ka PD virzuļiem ir degkameras dzesēšana, arī pēdējam VP motoram ar kodu ASV jau ir ieviesta degkameras dzesēšana virzulim, kas nevienam citam VP motoram nav bijis, tāpēc ASV motors ir izturīgākais no visas VP saimes.
Jāskatās vai ilgtermiņā nesāk zust degvielas spiediens sūknī, kas notiek ar iesmidzināšanas momentu. Ja plīst ir 2 iespējas, no kurām ticamākā ir termālā slodze, kura rodas pie vēlāka momenta, kā arī otrā - augsts spiediens cilindrā, kurš tur noteikti arī ir.
Pievienoja Jonix
14 February 2018 - 10:09
Sveiki, vīri!
Jautājums ne par audi, bet VW, bet gan jau nebūs iebildumu.
Nedēļu pēc DPF filtra izgriešanas un attiecīgas programmēšanas, auto braucot pa ielu 70 km/h momentāni noslāpa bez kaut kādas raustīšanās un dīvainām skaņām un vairs nelec. Starters griež, kvēlsveces uzsilst un tāda sajūta, ka nu jau tūdaļ pieleks, bet nekā. Panelī nekādas kļūdas nerāda un pieslēdzot pie kompja arī nekādu kļūdu vēsturi nerāda.
Meistars saka, ka varētu būt problēmas ar vadības bloku pēc DPF filtra noņemšanas un pārprogrammēšanas. DPF filtru negrieza viņš, bet cits spečuks, kurš pie reizes pateica, ka turbīna nedarbojas kā nākas, jo lāpstiņas ir ieķīlējušas un ka kompensatori grab un ka pie šādiem apstākļiem laika jautājums, kad auto apstāsies.
Auto 2009.g. VW 2.0 TDI PD motors.
Vai ir kādam kas līdzīgs gadījies pēc DPF filtra izgriešanas? Vai kompensatori un turbīna varētu būt pie vainas, ka auto nav iedarbināms? Man meistars saka, ka kompensatori un turbīna nevarētu būt pie vainas. Kuram taisnība un pie kura turpināt meklēt vainu vai pie tā, kas grieza DPF vai sava meistara pagaidām nav ne jausmas.
Procesa gaidā atklāšu arī DPF filtra griezēju un problēmu, kā arī tās atrisinājumu.
Auto ir taisīts pie mums www.Remap.lv
Pēc sarunas ar mehāniķi un klientu secinājums ir vienkāršs - Ja mehāniķis nemāk vai negrib atrast vainu, pie visa vainīgs ir programmētājs
Protams, piedāvāju klientam atrast vainu viņa meistara vietā!
pārbaudi degvielas sūkni bākā un zem sliekšņa - šiem 2,0 tdi diezgan izplatīta problēma, man sievas A4 līdzīgi bija- kustībā noslāpa, kļūdas nemeta. Ar vadu var pačekot startēšanas brīdī degvielas spiedienu..
Ar DPF nav sakara- tad jau pēc programmēšanas neietu... turbīna iespējams bojāta dēļ aizauguša DPF
PD dzinējam degvielas spiedienu var nomērīt tikai mehāniski...