Pālekt uz saturu


Jonix

Pievienojās: 01 Oct 2005
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
*****

#1268029427 Cieto daļiņu filtrs

Pievienoja Jonix 10 October 2017 - 14:17

Tā arī ir, ja automašīnai ar DPF dūmainība pārsniedz 0,3...0,4 tad, visticamāk, filtrs jau ir reāli lupatās!


#1268029391 Cieto daļiņu filtrs

Pievienoja Jonix 10 October 2017 - 08:18

Čipotājiem būs jauns lauciņš - iestāstīt auto smadzenei, ka dūmainība ir mazāka, nekā reāli. Nu tā kā Audi dīzeļgeita, tikai Latvijas mērogos.

Mēs jau vairāk kā 2 gadus a/m, kurām palīdzam atbrīvoties no DPF, programmēšanas laikā papildus samazinām arī dūmainību. Piemēram, pie laba 3.0TDI dzinēja tā nepārsniedz 0,2..0,4. Lai šaubu gadījumā pārliecinātos, mums ir arī sava mērierīce.


#1268029142 2.5 tdi v6

Pievienoja Jonix 07 October 2017 - 11:07

Momentu nedaudz, cik atļauj degvielas spiediens, regulē arī pie starta.
Ja galvenā sprausla nestrādā, dzinēja vadība pieņem, ka iesmidzināšanas moments vienmēr ir ideāls. Kad dzīvē ir novirze no normas, tas ietekmē arī startu, degvielas patēriņu un visu ar šiem parametriem saistīto.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


#1268028477 2.5 tdi v6

Pievienoja Jonix 02 October 2017 - 00:04

Lietotājs Mairiz Dzērbenē.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


#1268026568 A6 3,0 tdi ķēdes maiņa

Pievienoja Jonix 07 September 2017 - 08:41

Jaunajiem arī sadalenes, tikai nevis dilst, bet lūzt.

Es, piemēram, ar 2.5tdi V6 nekur tālāk par Baltiju nebrauktu tikai sūkņa dēļ vien...


#1268018246 DPF - Kvēpu filtrs

Pievienoja Jonix 01 June 2017 - 08:34

Bij pacēlusies tēma par samaksām, bet apklusa :D

 

1) Tādēļ, ka izmaksas ir atkarīgas no automašīnā izmantotā vadības bloka, programmatūras sarežģītības un pārējo darbu apjoma. Ja runa ir par Audi, piemēram, C6 gadījumā cena mainās arī dēļ ražošanas gada, jo mainās dzinēja vadības sarežģītība.

2) Cenām laika gaitā ir tendence mainīties. Automašīnas, kuras šobrīd skaitās programmatoriski sarežģītas pēc 5 gadiem būs jūtami vienkāršākas pateicoties iekārtu attīstībai, tātad cena par darbu arī būs cita un veca informācija forumā tikai lieki jauks gaisu.




#1268011935 T4 2.5 TDI raustās

Pievienoja Jonix 11 April 2017 - 08:15

Jau pirmajā teikumā ir divas būtiskas pretrunas :D

 

Ir vajadzība pēc laba diagnostiķa...

... ar iespēju piebraukt uz vietas pie manis... 



#1268009233 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienoja Jonix 22 March 2017 - 23:58

Ja tā ir Audi/VW 2.5TDI turbīna, tad labāk viņu nelikt. Tās turbīnas normāli nestrādā jau uz 2.5tdi, kur nu vēl uz dzinēja, kur tā nav paredzēta.




#1268008918 EGR vārsta nozīme.

Pievienoja Jonix 20 March 2017 - 22:27

C6 2.7tdi EGR noslēdzot no vakuma, izprogrammēts, ir jēga bāst vēl tās plāksnes starp ieplūdi un egr?
Un vai tajā pašā laikā egr dzesētāja klapi slēgt nost? vai atstāt lai virinās?

Dubultai drošībai nenāk par skādi ievietot arī 1 plāksni, klape var palikt.

 

Kaut kad pa ausu galam dzirdēju tantes runājam,ka EGR atveroties tikkai dzinējam strādājot vienmērīgos apgriezienos,īsāk sakot -piekvēpis kolektors utt. ir sēņotāju un kruīza fanu problēma. Vai ar dzirdi man viss kārtībā,visu esmu pareizi saklausījis?

Jā, tā ir, ļoti maz automašīnām EGR strādā pie pilnas slodzes.

Pārsvarā EGR darbība ir aktīva mazā un vidējā slodzē, nedaudz atkarīga arī no dzinēja temperatūras.
Braukšanas stils un maršruts aizkvēpšanu ietekmē ļoti.




#1268008251 TDI Hidrokompensatori PD vs Sūkņa motors

Pievienoja Jonix 15 March 2017 - 23:51

Problēma ir sliktā eļļā un vārstu atsperēs.

Aukstā laikā dīzelim 10W40 ir ļoti neforši, kur nu vēl automašīnai ar palielinātu jaudu.

Ieliesi LABU 5w30/5w40 un uzreiz jutīsi kā problēma samazinās. Pēc tam varēsi domāt par PD komensatoriem, dubultām vārstu atsperēm vai eļļas spiediena redukcijas vārstiem.




#1268007918 Dragijs jaunais auto Q7

Pievienoja Jonix 13 March 2017 - 22:34

Jā, tā šobrīd ir gandrīz ikdiena, jo nedēļā 1-2 bloki jāuztaisa tādi, kuri vairs nenosvils ar šo problēmu :mrgreen: 

 

Pret mitrumu gan ļoti labi palīdz 10cm gara makgaiverene, risinājums nošpikots no dīlera :D




#1268007835 2.5 tdi v6

Pievienoja Jonix 13 March 2017 - 12:41

 

Es jau uzsūtīju no veikala pa 95 eur, moš kādam ir lētāk, reālo cenu nezinu...

 No ~2002. gada modeļa nav jāmaina. Problēmas ir reti, ja ir, pietiek izmazgāt ar benzīnu.

Vecākiem dzinējiem, kuriem nāk stiklašķiedras siets, nomaina uz jaunā tipa un viss.

 

Pārbaudīt jau ir vienkārši - 2.5TDI gadījumā tukšgaitā jāatver eļļas korķis, ja korķi nepiesūc, bet gāzes nāk laukā kaut ar nelielu spiedienu, filtrs būs defektīvs.




#1268007377 Drulis A6 C6 ikdienas Auto

Pievienoja Jonix 10 March 2017 - 00:41

Jā, tāda diez gan bieži ir sastopama. Čipojas tieši tik pat labi kā 180ZS BPP.  B)   :ok:




#1268006277 audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

Pievienoja Jonix 03 March 2017 - 10:15

Diagnostikā attēlotā degvielas doza darbības ciklā ir šī vadības bloka aprēķinātā minimālā stabilā doza, lai nodrošinātu stabilu tukšgaitu.

 

To iegūst pēc 3 parametriem:

* dzinēja apgriezieni

* pieprasītais + reālais degvielas spiediens

* kopējais sprauslas atvēršanās laiks

 

Šajā gadījumā doza (skaitlis) ir pārāk mazs, kas norāda uz problēmsituāciju - pie ražotāja paredzētās dozas (skaitļa) degvielas būtu pārāk daudz un dzinējs nedarbotos tukšgaitas apgriezienos. Atšķirība rada diskomfortu un kopumā nepareizu degmaisījumu.




#1268005301 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Jonix 24 February 2017 - 09:29

Droši vien jauna ABS bloka smadzene, vai ļaunākajā gadījumā viss bloks ! Remontēt nav jēgas viņi tur salodē, un pastāv liels risks ka pēc pusgada atkal atnāks vaļā lodējumi 

 

Ir jālodē pareizi, ne pēc interneta manuāļiem, bet padomājot par reālo situāciju + šīm platēm un alumīnija detaļām parastā alva neder pēc būtības. Ir speciālas ķīmijas, kuras turēs un vaļā nenāks.