Pālekt uz saturu


Jonix

Pievienojās: 01 Oct 2005
Ārpus foruma Forumā bija: Privāts
*****

#1268018246 DPF - Kvēpu filtrs

Pievienoja Jonix 01 June 2017 - 08:34

Bij pacēlusies tēma par samaksām, bet apklusa :D

 

1) Tādēļ, ka izmaksas ir atkarīgas no automašīnā izmantotā vadības bloka, programmatūras sarežģītības un pārējo darbu apjoma. Ja runa ir par Audi, piemēram, C6 gadījumā cena mainās arī dēļ ražošanas gada, jo mainās dzinēja vadības sarežģītība.

2) Cenām laika gaitā ir tendence mainīties. Automašīnas, kuras šobrīd skaitās programmatoriski sarežģītas pēc 5 gadiem būs jūtami vienkāršākas pateicoties iekārtu attīstībai, tātad cena par darbu arī būs cita un veca informācija forumā tikai lieki jauks gaisu.




#1268011935 T4 2.5 TDI raustās

Pievienoja Jonix 11 April 2017 - 08:15

Jau pirmajā teikumā ir divas būtiskas pretrunas :D

 

Ir vajadzība pēc laba diagnostiķa...

... ar iespēju piebraukt uz vietas pie manis... 



#1268009233 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienoja Jonix 22 March 2017 - 23:58

Ja tā ir Audi/VW 2.5TDI turbīna, tad labāk viņu nelikt. Tās turbīnas normāli nestrādā jau uz 2.5tdi, kur nu vēl uz dzinēja, kur tā nav paredzēta.




#1268008918 EGR vārsta nozīme.

Pievienoja Jonix 20 March 2017 - 22:27

C6 2.7tdi EGR noslēdzot no vakuma, izprogrammēts, ir jēga bāst vēl tās plāksnes starp ieplūdi un egr?
Un vai tajā pašā laikā egr dzesētāja klapi slēgt nost? vai atstāt lai virinās?

Dubultai drošībai nenāk par skādi ievietot arī 1 plāksni, klape var palikt.

 

Kaut kad pa ausu galam dzirdēju tantes runājam,ka EGR atveroties tikkai dzinējam strādājot vienmērīgos apgriezienos,īsāk sakot -piekvēpis kolektors utt. ir sēņotāju un kruīza fanu problēma. Vai ar dzirdi man viss kārtībā,visu esmu pareizi saklausījis?

Jā, tā ir, ļoti maz automašīnām EGR strādā pie pilnas slodzes.

Pārsvarā EGR darbība ir aktīva mazā un vidējā slodzē, nedaudz atkarīga arī no dzinēja temperatūras.
Braukšanas stils un maršruts aizkvēpšanu ietekmē ļoti.




#1268008251 TDI Hidrokompensatori PD vs Sūkņa motors

Pievienoja Jonix 15 March 2017 - 23:51

Problēma ir sliktā eļļā un vārstu atsperēs.

Aukstā laikā dīzelim 10W40 ir ļoti neforši, kur nu vēl automašīnai ar palielinātu jaudu.

Ieliesi LABU 5w30/5w40 un uzreiz jutīsi kā problēma samazinās. Pēc tam varēsi domāt par PD komensatoriem, dubultām vārstu atsperēm vai eļļas spiediena redukcijas vārstiem.




#1268007918 Dragijs jaunais auto Q7

Pievienoja Jonix 13 March 2017 - 22:34

Jā, tā šobrīd ir gandrīz ikdiena, jo nedēļā 1-2 bloki jāuztaisa tādi, kuri vairs nenosvils ar šo problēmu :mrgreen: 

 

Pret mitrumu gan ļoti labi palīdz 10cm gara makgaiverene, risinājums nošpikots no dīlera :D




#1268007835 2.5 tdi v6

Pievienoja Jonix 13 March 2017 - 12:41

 

Es jau uzsūtīju no veikala pa 95 eur, moš kādam ir lētāk, reālo cenu nezinu...

 No ~2002. gada modeļa nav jāmaina. Problēmas ir reti, ja ir, pietiek izmazgāt ar benzīnu.

Vecākiem dzinējiem, kuriem nāk stiklašķiedras siets, nomaina uz jaunā tipa un viss.

 

Pārbaudīt jau ir vienkārši - 2.5TDI gadījumā tukšgaitā jāatver eļļas korķis, ja korķi nepiesūc, bet gāzes nāk laukā kaut ar nelielu spiedienu, filtrs būs defektīvs.




#1268007377 Drulis A6 C6 ikdienas Auto

Pievienoja Jonix 10 March 2017 - 00:41

Jā, tāda diez gan bieži ir sastopama. Čipojas tieši tik pat labi kā 180ZS BPP.  B)   :ok:




#1268006277 audi a6 4f 3.0tdi raustas tukshgaitā!

Pievienoja Jonix 03 March 2017 - 10:15

Diagnostikā attēlotā degvielas doza darbības ciklā ir šī vadības bloka aprēķinātā minimālā stabilā doza, lai nodrošinātu stabilu tukšgaitu.

 

To iegūst pēc 3 parametriem:

* dzinēja apgriezieni

* pieprasītais + reālais degvielas spiediens

* kopējais sprauslas atvēršanās laiks

 

Šajā gadījumā doza (skaitlis) ir pārāk mazs, kas norāda uz problēmsituāciju - pie ražotāja paredzētās dozas (skaitļa) degvielas būtu pārāk daudz un dzinējs nedarbotos tukšgaitas apgriezienos. Atšķirība rada diskomfortu un kopumā nepareizu degmaisījumu.




#1268005301 Jautājumu Kaste 3

Pievienoja Jonix 24 February 2017 - 09:29

Droši vien jauna ABS bloka smadzene, vai ļaunākajā gadījumā viss bloks ! Remontēt nav jēgas viņi tur salodē, un pastāv liels risks ka pēc pusgada atkal atnāks vaļā lodējumi 

 

Ir jālodē pareizi, ne pēc interneta manuāļiem, bet padomājot par reālo situāciju + šīm platēm un alumīnija detaļām parastā alva neder pēc būtības. Ir speciālas ķīmijas, kuras turēs un vaļā nenāks.




#1268004626 Coupe quattro 1.9 TDI By JevgeN1js

Pievienoja Jonix 20 February 2017 - 16:40

Jāliek GTB20   :smartass:




#1267991626 Diagnostikas kļūdu skaidrojums

Pievienoja Jonix 17 November 2016 - 18:00

Ladām bieži problēma ir imobilaizera blokā un pašā atslēgā. Imobilaizeru vienkārši izprogrammējam un aizmirstam.

 

Lai precizētu iespējamās darbības norādi automašīnas marku, modeli, ražošanas gadu, dzinēja tilpumu un jaudu.




#1267991403 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 15 November 2016 - 18:23

Nedaudz pabraukts quattro AEL spararats ar 6. ātrumu sāk vibrēt jau pie ~30Nm pieauguma. Reālā dzīvē tas ir mazs pieaugums.




#1267990109 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 03 November 2016 - 23:11

028 906 021 CE
Ir jēga turpināt iesākto vai atmesties un meklēt 012 ecu un citu pravodku?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

021CE nederēs, precīzāk, strādās ar gļukiem.




#1267989619 Dīzeļa čipošana!

Pievienoja Jonix 31 October 2016 - 23:20

Ņem vērā, ka ne visi 021 normāli strādās uz AAT, precizē pilnu detaļas numuru.

 

021 ir jālodē un jāmaina čipi. Caur OBD notiek tikai diagnostika.

012 ir ātrāka darbība, launch control iespējas.