Pālekt uz saturu


@Didzmeistars

Pievienojās: 16 Mar 2013
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 15:52
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

tek eļļa dēļ spiediena motorā ?

02 May 2014 - 14:45

Labdien ! 

 

runa par veco labo 1.9 tdi 1z audi motorīti . 

 

lieta tāda , ka nenormāli daudz pazūd eļļa, kādreiz bij bik mazāks tas zudums , bet nu tagad jau uz saviem 500 km litrs eļļas ķuķū ! 

 

karoč visu laiku jau ir bijis nedaudz - bet tiešām nedaudz jāpielej uz kādiem 1000 -2000 km kādus labi ja 200 g .  

 

bij šoziem lielajos mīnusos vienu rītu tāds moments , kad  konstatēju eļļas peļķīti garažā ... tur vaina bija vārstu vāka blīvē un vēl k.kur .. to sataisija un eļļa vairs zemē nepil , bet pazūd .. vārstu vākam gar vienu no skrūvēm laiž garām ar visu to , ka tur stāv diezgan svaiga blīve plus vēl tur servisā mehs vēl hermētiķi smērēja .. 

 

cik esmu sapētijis, tad šobrīd eļļa ceļo pa karteru ventilācijas cauruli uz turbīnu , kas vienmēr eļļaina ( biju arī atvienojus to trubu .. var darbināt cik grib, tas turbo pats no sevis nekādu eļļu nekur nespiež ārā)  un otrs punkts , ka atskrūvējot vārstu vākā korķi , kad dzinējs darbojas , to korķi pūš nost. 

 

 

Sanāk , ka eļļas gredzeni ir iedeguši , un kompresijas gredzeniem arī ir skumjais ?  

p.s 

mašīna ļoti labi lec gan auksta , gan silta.  Braucot arī zilu dūmu nav , pa cik tas motorītis nav stoks tad nedaudz dūmo , bet tie dūmi ir melni . 

 

 

audi 80 b4 1.9 tdi plunžeris

16 March 2014 - 21:59

sveiki ! 

 

jautājums par aukstspiediena sūkņa plunžeri .. karroč ir tā , ka pēc tām čipošanām sprauslu maiņām dzinējs raustās tad , kad gāzīti spiež ne līdz galam , bet aptuveni 50- 70%. 

 

cik pats no tā visa esmu izpētijis , tad vaininiekam buutu jābūt plunžerim , jo padeves regulējošjam mehānismam ir atpakaļejošā saite , kas nespējot noturēt vajadzīgo pozīciju sāk raustiities , liidz ar to arii dzinējs raustās ... tā varētu būt ? 

 

un ja tas tā ir tad kā ir ar plunžera maiņu uz lielāku ? ir jēga tam pašam sūknim viņu mainīt vai jāliek uzreiz sūknis no AFN versijas ? vai varbūt ir citādi ieteikumi ? :) 

 

paldies ! 

audi 80 b4 1.9 tdi turbo

03 March 2014 - 22:52

sveiki ! 

 

sākšu ar iemeslu , tātad , savam b4 1z motoriitim esmu salicis lielās sprauslas , protams arī ir veikta regulācija attiecīgi.. 

pēc čipa nobira orģinālā gt -15 turbīna , kuru apmainiju būtībā vajadzības spiests, nezinot ar ko kura turbīna atšķirās utt .

 

itkā jau likās būs labāk, jo tika uzlikta turbo no 2002 gada sista a4 .(turbo bij ļoti labs , kad lika virsū ) problēma tikai tajā , ka tā ir garrett t -15 ( ar mazāku karsto galu un paredzēta vēl mazākām jaudām , kā tā , kas tur jau bija orģināli )

 

nu reāli tā arī izjuka un tika atjaunota , bet nu jau atkal klājas nost .

 

tātad jautājums:

ko jūs teiktu par tādu ideju pārveidot vnt turbīnai to daļu , kas virina caurplūdi . Kā zināms vnt darbojas ar vakūma regulatoru , bet manam audi ir regulators , kas to lietu regulē ar spiedienu . 

 

tāda doma radās , jo tie turbo , kas uzliekami bez tādas kombinēšanas jūk ārā , un vnt ir daudz izturīgākas 

 

ja nu kāds ir ko tādu meistarojis buušu priecīgs par kādu padomu :)

1.9tdi 1z graboņa

12 August 2013 - 22:04

sveiki ! 

 

lieta ir tāda , ka dzinējam parādijusies skaņa (tāds kā burbulis) un tam visam boonusā met nost siksnu , kas piedzenās no kloķenes un griež stūres pastiprinātāju un ūdens sūkni .. 

 

karoč servisā stāstija , ka ir saliecies kloķenes gals uz kura ir tas piedzenošais skritulis dēļ kā met nost siksnu .. jautājums kā to var saremontēt ?

 

tā skaņa kas parādijusies ir no paša dzinēja , pieņemu , ka no tā paša skrituļa ... skaņa ierezonē mašīnas rāmī un ļoti var just gan uz stuures gan seedekļa to vibrāciju .. (ar motoora spilveniem , kārbas spilveniem viss ok , izpuuteejs nekur neskaraas , nekas nekur neskarās .. ) 

 

visas pigņas parādijās pēc stūres reikas maiņas .. 

94.gada audi avant b4 1.9 tdi dzinēja jaudas palielināšana

22 March 2013 - 11:05

sveiki biedri !

nu jau kādu laiku meklēju kur kāds būtu aprakstijis šim auto nepieciešamās modifikācijas lai kāpinātu dzinēja jaudu no orģinālajiem 90zs līdz 130 -140 zs

 

pa cik tā arī neko neesmu atradis tad pajautāšu pats . Tas kas mani interesē ... kādas tieši sprauslas likt? no 2.5 piecu katlu tdi? , vadības bloks jāliek no A4 - tikai nezinu kur tajā auto viņš īsti atrodās ,

vēl kāds ieteikums par to kādu turbīnu likt ?, vēlams buutu no kādas 81kw versijas jo tās ir izturīgākas vai varbūrt atstāt to pašu ? , un tad visu ka saliek protams jābrauc regulēt (čipot)

 

1. kādas tur vajadzīgas sprauslas ?

2. vadības bloks

3.turbīna ...               arī kāds varētu pastāstīt vai es kautcik pa ķeksi domāju vai pilnīgās auzās ir tā ideja .. :)