Pālekt uz saturu


Instigater

Pievienojās: 13 Dec 2011
Ārpus foruma Forumā bija: Aug 16 2018 08:31
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

Amortizatoru teorija

19 August 2017 - 12:58

Tas gan attiecas par autokrosu uz asfalta un betona, bet vispārīgi tur teoriju der palasīt - ļoti noderīgi. Tur apkārt vispār tēmas par to, kā padarīt ātrāku auto trasē un varbūt kādam arī tas noderēs.

 

http://farnorthracin...s_secrets6.html

Metāldarbi (virpa)

04 July 2017 - 09:10

Labrit!

Gribu iedot kādam onkam haltūru, ko palēnām čibināt. No alumīnija vajag izvirpot 10 un 13 mm biezus eksentriskus adapterus. Varu nesteidzīgi gaidīt, bet meistaram jābūt ar savām iekārtām un rezultātam jābūt ar precizitāti līdz 0.05mm, jo adapteri stiprinās tīri uz iepresēšanu. Darbības vietai nav pārāk liela nozīme. Darbu apjoms no aptuveni 4 detaļām līdz ... mēnesī - atkarīgs no pieprasījuma.

A6 C5 isofix uzstādīšana

03 June 2017 - 12:24

Neliela atskaite par Isofix kronšteinu uzstādīšanu A6 C5 Allroad.

 

Laiks: 1.5h ar internetā instrukcijas meklēšanu, lietotu skrūvju atrašanu un vītņu tīrīšanu ar vītņgriezi, nepieciešamo atslēgu meklēšanu, deguna paurbināšanu un bilžu taisīšanu. Ja viss pa rokai, tad tiešām tās ir 20 minūtes, bet pirkstus nedaudz nāksies palauzt, jo skrūves ir salīdzinoši dziļi un muguriņas polsteris diezgan spēcīgi spiež un ierobežo redzamību. Muciņa uz 13 ar pagarinātāju ir must have. Pēc tam to muciņu ir pat pagrūti izraut no vietas, jo polsteris neļauj. Tievi pirksti ļoti vēlami, lai skrūvēm vītni uzķertu Garuma ziņā skrūvēm pilnībā pietiek ar 20mm, bet man bija kādi 40mm. Vītne laikam standarta 6mm - atliek padomjlaika skrūvju bundžā parakņāties. Viena lieta, nedaudz aizkavējos ar sēdekļa noņemšanu, jo neticējās, ka tik stipri jārauj. Īstenībā ir jāpielieto pareizā tehnika - jārauj ir stāvot mašīnas ārpusē un aiz beņķa stūra, jo tur katrā pusē ir 2 kronšteini un, raujot tuvāk centram vai mēģinot paraut otru pusi stāvot iekš auto, tie vēl vairāk nobloķējas.

 

Ak jā, detaļa universālā, der abām pusēm: 8D0813545. Teorētiski vēl vajag plastmasiņas, kas uzspraužas virsū, lai kronšteini spraugā viegli būtu redzami, bet es esmu priecīgs, ka tādus nepasūtīju - šitā ir daudz jaukāk un tikai pilnīga blondīne netrāpīs beņķīša stiprinājumus - tur tik spraugā durt vajag un tieši pa vidu arī kronšteins ir.

 

Par kronšteina likšanu ielas pusē lieki nerunāt - man tā ir daudz ērtāk pie mājas un uz ielas pilsētā ļoti reti kad nākas apstāties, parasti parkingplači un ģimenes vietas pie veikaliem. Pirmā beņķīša instalācija uzreiz lika saprast, cik daudz ērtāk tas ir nekā ar siksnām.

 

https://drive.google...ZzBSYktOajdxVWM

Audi disku svars

11 April 2017 - 21:34

Tīri intereses pēc nosvēru diskus.

4z7601025B = 4z7601011R = 10.2 kg
4z7601025C = 12.0 kg

4z7601025E = 12.9 kg

 

8A0601025N = 8.9 kg

8L0601025D = 5.8 kg

No inferneta
4z7601025D = 13.6 kg

wssnxc.jpg

 

DSC-2037.sized.jpg?1492065630

Glazēts sajūgs

15 March 2017 - 11:39

Allroad beidzot ticis līdz kārbas uzlikšanai, bet kārtējā nediena - sajūga disks ir tā, ka gandrīz jau pēc gada maināms, bet šādas virsmas ir gan sparratam, gan sajūga kurvim. Meistars saka, ka virsma nelīdzena, esot ko līdzīgu dažreiz uz bremzēm redzējis, kad smiltis piecepas. Ko darīt? Atkal jaunu sparratu un sajūga kurvi negribās, jo pēc nodiluma milimetriem tie praktiski nav diluši.

 

Update: Samērīts, sparratam viss forši, sajūga kurvis metams - pa centru izdilums 1mm lielāks nekā ārmalā. Tagad tikai jāsaprot, kā no sparrata glazējumu nost dabūt.

 

thumbnail.jpg

thumbnail.jpg