Pālekt uz saturu


Instigater

Pievienojās: 13 Dec 2011
PIESLĒDZIES Forumā bija: Pirms 8 minūtēm
-----

Raksti, kurus esmu rakstījis

Tēmā:Audi A6 C7

Pirms 6 minūtēm

Podu skaits un paaudze identiska. Patēriņiem jābūt stipri līdzīgiem, ja vislaik netopī grīdā.

Tēmā:A6 Atslēga-pults Ir Mirusi. Pie Kā Vērsties ?

Šodien, 13:52

Otra pults perfekti iet, tā kā te nebūs auto pusē vaina. Karoč, jādabon cita atslēga, jāņem rokās vcds un jāprogrammē tik klāt.

Tēmā:A6 Atslēga-pults Ir Mirusi. Pie Kā Vērsties ?

Šodien, 13:40

Vo, laba tēma. Pirms 2 nedēļām sāka slikti no attāluma ķert sidzenes pulti, nomainīju bateriju, nekas nemainījās. Pēc nedēļas jau vispār vairs neslēdza. Protams, mājās ir viss komplekts un paņēmu otro atslēgu un turpinu braukāt. Bet tomēr, kā labāk? Vai varu nomainīt tikai pašu atslēgas čipu un to pieprogrammēt beigtās vietā? Audi C5 Allroad, ja tas ko maina. Durvis fiziski slēgt nevaru - tā kā auto pirkts jauns Latvijā, tad visas mehānikas noņemtas tīri lai samazinātu iespēju uzlauzt. Būtu stulbi attapties, kad arī otra atslēga vairs neiet.

 

Stulbs jautājums, fiziskā atslēgas daļa taču neatkarīga no čipa daļas! It kā pats nebūtu to redzējis, kad bateriju mainīju.  :crazy:

Tēmā:Pērku detaļu

Šodien, 12:40

Meklēju štekerus priekš jaunā tipa aizdedzes spolēm, kods 1J0 971 658 L

Vajag 5 gab.

https://www.ecstunin...1j0971658l~oee/

 

 

Spoles ir šādas https://www.ecstunin...ach/07k905715g/

 

Ja kādam ir, tad PM vai 26186831

 

Meklējumos palīdzēs šis kods: VW 1J0 998 724 un 4b0973724

Tēmā:audi a6 c5 piekare

Šodien, 10:34

Bļins, laikam būšu samelojies par plug-and-play. Ja liktu C5, tad tiešām plug and play bet C6 taču nav atbalsta gropes uz amortizatora korpusa, kas ir jātaisa liekot iekšā virpā, jo C6 viņi stāv atsevišķi. Baloni paliek no C5, bet, ja piekares sviras ļautu amortizatoriem izstiepties līdz max garumam, tad balonu garums pietrūktu. C5 un C6 amortizatoru max garuma atšķirība ir 10 cm, vismaz salīdzinot Bilsteinus no C5 pret Koni no C6.

 

Nedariet tā, kā aprakstīts. C6 amortizatori pat uz Allroad ir par gariem. Korpuss ir identiskā garumā, bet štoks nāk ārā papildus 12cm (salīdzinot pret Arnot komplektā esošajiem Bilstein), kas pie riepas jau ir aptuveni 25cm papildus piekares gājiena! Eventuāli piekares gumijas un sviras ieļurkājas un ļauj izstiepties amortizatoriem līdz max garumam. Rezultāts ir tāds, ka pietrūkst bremžu trubiņu garuma, un ir liels risks tās noraut. Otrs punkts ir pats balons - to var netīšām izstiept bez locījuma, bet, kas vēl bēdīgāk, piekares ģeometrija paliek tāda, ka riepa sāk berzt pašu balonu. Protams, ikdienas braucienā līdz šiem stāvokļiem neaiziet, bet uz pacēlāja viss paliek skaidrs un bēdīgs un pats tu nevari zināt, kad būs nepieciešamība lekt ar auto, piemēram, lai izvairītos no kāda pretimbraucošā vai, vienkārši, nesalāgojot gruntenes uzkalniņa stāvumu ar auto braukšanas ātrumu.

 

Ja kādam interesē, tad rekur būs korpusa un korpuss+štoks garumi aizmugurējiem amortizātoriem Quattro piekarēs:

Koni C5
333    471

Continental C5 Allroad
396    555 + nezināms daudzums atsperē, kas pie slodzes to vēl nedaudz ļauj pastiept

Arnott (Bilstein) C5 Allroad
380    510

Koni C6
380    632

Audi C3
332    501

Audi B6
396    601

Audi B7
396    586

Audi B8
439    665

Audi A3 8P
369    585