Pālekt uz saturu


zusmru

Pievienojās: 31 Aug 2010
Ārpus foruma Forumā bija: Oct 07 2015 12:54
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

trīc spararats DSG kārbai

23 April 2013 - 20:47

Sveiki, šobrīd ir interese iegādāties Škodu octavia(2005.) ar 1.9 tdi un dsg, cena ir laba, auto izskatās ļoti svaigs un šķiet, ka tam patiešām pirms plača bijis 1 saimnieks un 170`000 uz tāfeles, bet problēma ir tāda, ka dreb spararats(precīzāk, kkas grab, šķiet,ka tas ir spararats). nevarēju īsti atrast neko jēdzīgu uz ātru roku, varbūt ir kkādas pieredzes un zināšanas, cik slikti tas ir(cik +/- izmaksas). Arts jau savu viedokli izteica, bet nesanāca detaļās parunāt par to. Paldies in advance ;)

zus a4 b5 1.9 tdi quattro

16 September 2012 - 22:39

Sagribēju ievietot īsu aprakstu par savu auto.

pirms gadiem 3 sāku meklēt savu pirmo auto. prasības bija: dīzelis, pilnpiedziņa, cena līdz 5000 eur un lai izskatās +/- ok. vienīgais, kas atbilda prasībām bija A4 B5 1.9 tdi Q. pēc gada meklēšanas Vācijā atradu kaut ko pa savam prātam.

tikko ievests un piereģistrēts:

Ievietotais attēls
Ievietotais attēls

iegādāts bija noskrāpēts un mājās piekrāsots(pleķains). salons dzīvs, pēc oriģinālās servisa grāmatas līdz 2007. gadam bija 114000 km noskrējiens, pēc tā gan ir 3 gadu iztrūkums. iegādājos auto ar 164 vai 167 k noskrējienu. gan jau, ka nogriezti vismaz 50 tūkstoši, bet nu pats auto diezgan dzīvs.

auto tika pārkrāsots, iegādāti vasarai S6 C5 diski. tie tika nokrāsoti melni matēti(atstāt sudrabainus likās too mainstream un tēvam bija melnā matētā krāsa no moča pārkrāsošanas). ar krāsas izvēli un auto pārkrāsošanas kvalitāti esmu apmierināts.

auto pirms gada tika nočipots, atvienots egr, izgriezts katalizators. uzreiz pēc čipošanas pie lietotāja nigers tika nomainīts viss sajūga komplekts(disks, kurvis, cilindrs) no SACHS. jāsaka gan, ka pēc ~50 tūkstošiem auto būs apēdis visu sajūgu. ir iegādāts vienmasas spararats no 1Z, kad sāks slīdēt esošais sajūgs, pirkšu disku, kurvi un cilindru no S4 C4 un likšu virsu tādu komplektu.

jau pusotru gadu visu laiku domāju par bosio race, gtb17, taisnu trubu, lielu IC un zirnekli, bet nevaru saņemties ieguldīt vairāk kā 1000 latus, jo ļoti māc šaubas, ka auto ies labāk kā 3.0 tdi ar čipu. šobrīd auto iet gana labi ikdienas pakaļas pārvietošanai, un , ja tas auto nav tāds sleepy killer, tad nevaru sevi pārliecināt par tāda ieguldījuma nepieciešamību. drīzāk gribu S4 B5 ar GT28rs, bet tam šobrīd līdzekļi pietrūkst, tāpēc arī nepaņēmu esku no dainiiz(protams, vēlāk kodu pirkstos kādu mēnesi).

šobrīd auto izskatās šādi:
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls

jā, pagājušmēnes ar otro reizi izgāju skati - pamanīja priekšējo logu tonējumu, kuru diemžēl nācās noplēst. domāju tuvākajā laikā atlīmēt atpakaļ. bija 30% priekšā un 70% aizmugurē, ar CP aizķeršanās nebija ne reizi, taču pārāk daudz salonā redzēt nevarēja. riebjas, ka skatās iekšā.

P.S. ziemā kaut kur nokrita numurs, nācās nomainīt - auto ir viens un tas pats :shura:

šobrīd ļoti gribu kkur aizvest nolakot pakaļējās lampas sarkanas(ja iespējams - atstājot atpakaļgaitas sadaļu neskartu) un ielikt BOSE audio. tālāk pēc nepieciešamības.. pēc 5000 km lielā apkope - visas siksnas, eļļas, filtri u.c.

tā kā tas īsumā par manu pakaļas pārvietotāju :)

katalizatora izeju diametrs

27 September 2011 - 13:21

tā kā man īsti nav laika atrast un googlē nesanāca atrast, kāds varbūt zin, cik lielu diametru vajag trubai(lai iemetinātu vietā) pie katalizatora izgriešanas ar motora kodu AFN un AKE(šim ir 2 katalizatori) ?