Pālekt uz saturu


kaspis25

Pievienojās: 03 Jul 2010
Ārpus foruma Forumā bija: Aug 11 2018 20:52
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

audio traucējumi

29 August 2017 - 22:25

Labvakar. Ceru ka kāds speciālists varēs ieteikt kā pareizi atrast un novērts cēloni. Palasīju forumā līdzīgu postu bet tas daļēji tikai atbilst manai problēmai. 

 

Tātad A6 C4 2.5 TDI, bija orģinālās tumbas izsistas, tika samainītas gan priekšējās gan aizmugurējās, ar priekšējām viss ok, bet aizmugurē parādās sīkoņa, sajūta ka ķipa traucējumi no ģeneratora jo palielinoties apgriezieniem palielinās šņākoņas intensivitāte aizmugurējos skaļruņos, bet ja tie būtu traucējumi no ģeneratora vai tad nebūru jāčarkst arī priekšējiem saļruņiem? iepriekš ar orģinālajām nebija problēmu bet jāpiebilst ka pirms tam bija orģinālie NOKIA pastiprinātāji pie katra aizmugurējā skaļruņa kas jauno saļruņu izmēra dēļ bija jāamputē. Auto audio sistēma ir bez pastiprinātāja un bez sabufera. maģis nebūs vainīgs jo kā čarkst uz JVC tā uz Pioner. kas varētu būt par vainu? nevarētu būt ka no tiem 5ciem vadiem būtu pavienojis pie skaļruņa nepareizos jo tikai divus savienojot viņi skanēja, zinu ka jautājums liekas tups bet ar audio esmu uz JUMS. Nav vēlēšanās būvēt tur kaut ko krutu lai tikai skan un nešņāc. Audio faili tiek atskaņoti no USB.

B3 1.8 JN nesmidzina sprauslas

04 May 2017 - 16:03

Mēģināju ko netā uzrakst vai nu nemāku vai nekā lāga nav. Tātad OBJEKTS:

Marka: Audi 80

gads:   1988

motora kods: JN

iesmidzināšanas veids: mehāniskā šprice.

 

Tad nu draugi izklāstīšu savu bēdu, bija caura degvielas šļauka kas iet no filtra uz šprici un sanāca ibraukt pilnīgi tukšu bāku gandrīz, pirms nobeidzās stāvlaukumā. Degvielas šļauka samainīta, kādu 4L benzīns ieliets, bet nelec, dzirkstele ir bet sprauslas nesmidzina. Pirmā doma ka vai nu sūknis nobeidzās šī pasākuma dēļ vai filtrs pilns ar sūdiem, šodien pamērīju spiedienu šļaukā kas ir aiz filtra, precīzi nepateikšu bet bija kur lasīts ka jābūt kaut kādiem 4,... Bar, spiediens manu 6Bar manometru līdz atdurei uzrāva uzreiz. Pēc būtības tajā galā visam jābūt ok. Atrāvu pievadu špricē kas dod uz sprauslu, ar gaisa daudzuma mērītāja paceltu lāpstu tur viņš tāds knapiņš pat strūklaku neuztaisija, nav vajadzīgā adaptera lai pieslēgtos un izmērītu, bet uz aci izskatījās pašvaki un apsāubāmi vai ar tādu spēj maz spraulu atvērt. Ir dzirdēts ka pašā šprices galvā atrodās tāds kā sietiņš varbūt tas ir ciet? varbūt kādam ir kāda ideja? man pašam aptrūkušās. Vēlams dot kādu padomu nvis tikai MAINI ŠPRICI. varbūt kāds ir ar šo saskāries, paldies. ;) 

 


atradu itkā video ja šis skaitās ok, tad varbūt vaina nebūs špricē, lai gan man biki mazāk nāca, lai gan šprice ar mazāka.

 

varbūt kādam biedram valmieras pusē būtu kādas sprauslas ko nebūtu žēl iedot patestēt, jo iekšējā balss liek vainu uz viņām, ka iespējams aizmetās ciet kaut kādus gruzīšu uzrāva.

A6 C4 2.5TDI turbīnas spiediens

01 June 2016 - 19:10

Sveiki, vakar  savu C4 2.5 TDI (AEL) pieslēdzu pie VCDS Release 12.12

Paskatījos šo to un pamanīju ko dīvainu pie turbo spiediena kur salīdzina pieprasīto un reālo vērtību man ir tā:

Tukšgaitā 1Bars pieprasītais / 0.9 Reālais

labi 0.1 Bar tas vēl tā, bet paaugstinātajos apgriezienos

pieprasītais 1.5Bar/1.1Bar

Nu tā atšķirība ir stipri par lielu manuprāt, kas varētu radīt šādu atšķirību?

Sēne nestaigā? paši tie ģeometrijas mainošās lāpstiņas nestaigā?

:(

Audi 80 atbalsta gūltnis

27 February 2013 - 14:00

Sveiki, forumā meklēju bet neko īsti neatradu, varbūt nemācēju sameklēt. Lieta sekojoša Audi 80 B3  bez stūres pastiprinātāja, abi stūres pirksti un atbalsta gūltņi ir kārtībā, pēc savirez vienalga auto tiecas vilkt uz vienu pusi, aizdomas ka varbūt tas varētu būt atbalsta gūltnis pie vainas, bet īsti nezinu. Vai beigts atbalsta gūltnis var likt automobīlim vilkt uz vienu pusi? un vai var pārbaudīt vai viņš ir vesels nenoņemot nost stoiku? paldies.

pazemināta kompresija

09 November 2012 - 15:53

Sveiki, auto Audi 80 1.8 JN vienā no cilindriem ir pastiprināti pazemināta kompersija, cik tieši liela ir nezinu jo mērijumi netika veikti ar kompresiometru bet gan ar Pikaskopu un uzrādija ka vienā cilindrā ir tikkai 60% kompresijas. jautājums tāds kā lai nejaucot pārbauda vai vainīgi ir kompersijas gredzeni, vai vārsti kas nenoslēdzas. doma ir tāda ka uzgriezt virzuli līdz AMP un ieliet cilindrā nedudz eļļu un li 1 dienu pastāv un tad no rīta skatīties vai ir pazudusi vai nav. bet vai eļļa nebūs pa biezu?