Pālekt uz saturu


daavisz

Pievienojās: 31 Aug 2009
Ārpus foruma Forumā bija: Mar 13 2016 19:04
-----

Tēmas, kuras esmu uzsācis

Alternatīva Lambda zonde

28 January 2015 - 23:03

Sveicināti,

 

Pēc kļūdu nolasīšanas savam auto- Seat Cordoba, 2001. gada, 1.6 APF dzinējs, tika noskaidrots, ka abām zondēm nestrādā apsilde, kas parasti nozīmē zondes beigas.

 

Savulaik saskāros ar beigtu zondi Škodai, toreiz nopirku tā saucamo žiguļa zondi un viss bija super. Šoreiz tirgus ir nedaudz mainījies un ir iespēja dabūt Denso zondi.

 

Tātad pēc kataloga konkrētajam auto atbilst zonde Denso DOX-0150, kas ir līdzvērtīga universālajai Bosch 0 258 986 615 zondei, kurai pie apraksta minēts, ka viņa der gan pirms, gan pēc katalizatora. Tajā pašā laikā pēc parametriem arī atbilst Denso DOX-0119, kura ir krietni lētāka, bet konkrētās mašīnas katalogā neuzrādās.

 

Kad toreiz meklēju zondi, nonācu pie secinājuma, ka principā var likt jebkuru zondi no sakarīga ražotāja, ja vien atbilst vadu skaits.

Varbūt kāds var pakomentēt šo situāciju.

 

1. Vai pirms un pēc katalizatora zondes ir vienādās?

2. Vai DOX-0150 var aizstāt ar DOX-0119?

 

 

T4 2.5 TDI raustās

14 February 2013 - 22:27

Sveicināti. Problēma sekojoša.

 

Biju izbraucis ārpus valsts uz kādu laiku un buss kādas 2 nedēļas nebija darbināts.

 

Pielaidu bez problēmām un kādus pāris km pabraukāju lai uzsilst.

 

Tad pēc 3 dienām vajadzēja braukt, piedarbināju kā parasti, itkā viss ok. Degviela gan bija uz rezerves bet diezgan tālu no tukšas.

 

Pēc pāris km uz šosejas dzinējs sāka raustīties un beigās noslāpa vispār. Nodomāju, ka degviela beidzās un ielēju kādus 8 litrus.

 

Atkal piedarbināju, itkā viss ok pirmās sekundes un tad sāka raustīties, sāka mirgot kvēlsveču lampa un dotot apgriezienus arī rasutās, un beigās

 

noslāpst. Sajūta līdzīgi, ka nestrādātu kāds cilindrs. Pie raustīšanās sit melnus dūmus.

 

Visi filtri un zobsiksna mainīta pirms 30k. Ar mašīnu pirms tam braucu katru dienu nebiju novērojis nekādas problēmas.

 

Slēdzot pie kompja, nekādu kļūdu neizmet.

 

 

Varbūt kāds var palīdzēt. Dzinēja kods AYY/AJT.

1.9 Tdi Vs 1.9 Td

21 February 2010 - 15:16

Tātad, esmu nonācis pie secinājuma kad nepieciešams dīzelis. Par manu budžetu sakarīgi iznāk 2 varianti Audi 80 B4 vai Golf Mk3. Tas būtu skaidrs, bet es īsti nevaru nolemt par motoru. Gribas jau TDI, kas ir jaudīgāks, ekonomiskāks utt., bet protams arī sarežģītāks un dārgāks uzturēšanā. Parastais TD vienkārši liekas par švaku. Ko jūs sakiet? Kādi ir plusi un mīnusi katram no šiem motoriem?

Masīvs Burbuļa Elektrības Gļuks

18 December 2009 - 10:43

Labrīt, šorīt mēģināju piedarbināt savu Audi 80, sapratu, ka ir masīvas elektrības problēmas. Pirms tam jau ir bijušas, bet tie tādi sīkumi. Tātad pielec jau OK, bet kad ieslēdz gabarītus deg arī priekšējie pagriezieni un kad ieslēdz tuvās tie iedegas stiprāk, vismaz panelī tā rādās. Vēl uzspiežot bremžu pedāli mašīna slāpst nost un pēc tam sūknis neslēdzas iekšā. Vēl kaut kā dīvaini deg pakaļējā miglinieka lampiņa uz slēdža.
Šis viss laikam liecina par to, ka vajag visu elektroniku pārvilkt?

Nerdarbojas Ventilators

18 November 2009 - 23:37

Labvakar. Tātad stāsts-
Iedevu šodien vecākiem savu burbuli (viņu opelis noplīsa). Pats braukāju šodien, viss ok. Tad nu šie izdomāja uz salūtu aizbraukt, iedevu viņiem mašīnu. Sanāca pasēdēt sastrēgumā un uzvārījās motors. Izrādās vienā no trubām caurums izspiests. Tika konstatēts, ka nedarbojas ventilators, vispār pats viņu pēdējo reizi dzirdēju darbojamies augustā, bet septembrī tāpat pārbaudīju, vai viņš griežas un viss bija ok. Tātad gribēju uzzināt, kas par vainu. Relejs kaut kāds, kontakti, varbūt viņiem kaut kāda slimība ir? Paldies.Ps. Varbūt kāds zin kur var nopirkt trubas no dzesēšanas sistēmas, Motora kods- PM.