Pālekt uz saturu


zhagars

Pievienojās: 29 Jan 2009
Ārpus foruma Forumā bija: Vakardien, 22:11
*****

Tēmas, kuras esmu uzsācis

Kvadraciklu izvēle

19 May 2018 - 17:24

Kaadu kvadru pirkt? Esmu skatijies ssaa piedavaajumu daudz. Cena butu 3500 eiro + -. Jauda 500 kubi un + .Skatijos ka cf moto ir pieejami un jau ar sniega laapstu utt. Kvadra netiks lietota aktivam sportam. Tas ir domaats ka netaisos sliicinaat un taa taalaaak. Kautkad aizshaut uz mezu pasenot un kadu reizi pavizinaaties for fun. Var dabuut arii kawasaki bruce fource un citus brendus, bet intreseeja arii detalu cenas. Vai tik nav taa ka panemsi brendu bet rezerves detalas ir kosmosaa salidzinoshi ar cf moto. Rakstam droshi.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

parastas atslegas maina uz keyless

04 March 2013 - 21:23

taatad draugam ir vw passat b5, kuram ir parastaa  atslega, bez pogas. 

 

lieki piebilst ka atlegaa nav immo kapsula, izspriedu ka immo visticamaak ir atslegts. Taatad sis gribetu centralo ar talvadiibu.

Vardu sakot shis grib tadu ,kaadas naca a6 c5 utt, atmetamas.

 

GRibeejaas noskaidrot kas ir vajadzigs, un vai ir iespejams shadu te atslegu  uzstadiit, sapaarot, kurai nav tada bijusi.

AFN 1.9 tdi turbo tīrīšana

05 January 2013 - 00:14

Civ visiem, padaliishos ar shodienas paveikto.

Taatad probleema - 00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
NU skaidrs, turbiina ir aizdirsusies. Nu ko, shodien saduushojos un keros klaat pie darba.Nojaukshana paliek katra pasha zinaa, nekas traks tur nav. Noskruuveejam filtra kasti, nonemam EGR varstu, un trubu. Lai vieglaak buutu klaat tikt pie augshejaas turbinas skruuves, var raut nost iepludes kolektoru. Tur nu arii nevajadzeetu buut probleemaam. Probleemas sakas kad jatskruuvee 6 turbinas skruves uz 12 atsledzinas kuras vienmeer ir smuki apdegushas.3 skruves ir uz izputeeja, 3 uz kolektora.No izpuuteeja man skruves nonaaca bez aizkershanaas. Nu aughseejo kaa jau mineju var atvilt valaa ar treseni, bet apaksheejaas 2 var dabuut valaa ar atsleedzinu. So darbu dariju jau otreiz, tapeec zinaaju uz ko gatavoties. Pirmajaa reizeee cilveeks jau bija smidzinaajis virsuu uz skruuveem visadus WD - 40 un taa taalaak, nedelu jau ieprieks, tadeeel problemas atkrita, bet soreiz, jau vakar meginot vinas iekustinaat, jutu ka nedabuusu valaa. nu keeros klat pie izpludes kolektora skruveshanas nost. Viss bumbaas, visas skruves par brinumu smuki naaca valaa, iznemot vienu, pie kuras laagaa netieku klaat.Priekshaa blekis, kas aiztur karstumu. Neizmirstam atskruuveet turbinas kronsshteinu no apakshas, kaa arii pienakosho ellas trubu, un aizejosho ellas trubu uz 10 atsledzinas.Tad nu skruveeju nost vakuumseni no turbinas, kur protams vietas ir maz, kaa arii dabuju pirkstus palociit. Kad seene ir nost, atskruuveeju atlikusho skruuvi kas tureeja izpludes kolektoru.Nu prieciigs aizeju uzpiipeet, atnaaku atpakal nemt araa turbinu ar kolektoru, fak, viss tas pasakums atduras pret lanzeronu. Aizeju velreiz uzpiipeet, lai no dusmaam kautko nesacakareetu, atnaaku atpakal, biku uzspiedu ar lomiku,un beidzot viss bija nost, kaa arii dabuju to visu murgu araaa. Nu atkal no priekiem aizeju uzpiipeet. Taalaak keros pie atlikushaam 2 skruuveem. Par laimi man bija kautkaadas mucinaas tipa ar 7/16 un taa taalaak. Tad nu piemeeram kura vareetu ar sishanu uzlist un dauzam virsuu, jo 12 atsleedzina jau tur briivi lurkaajaas. vienu veiksmiigi dabuju, otru nolauzu lidz ar uzgriezni.Nu tad nu pakeeru kolektoru aizslaaju uz vieteejaam darbniicaam, uzkarsejam nolausto spilku, kurai vel bija gals araa, strauji atdzeseejam un spiezam iekshaa skruuvspiilees un skruveejam valaa. Nu tur nu viss ir kartiibaa, varam kerties klaat tiiriishanai
Ievietotais attēls
te nu pati turbo.
Ievietotais attēls
taada nu iskataas motortelpa
Turbinai ir 5 skruves uz 10 atsledzinas.Skruuveejam tad visas araa un spiezam iekshaa turbiinu skruvspiilees.To visu daram ar praatu.Tad nu es nemu koka pagaliiti un situ uzmanigi karsto dalu nost no aukstas dalas. Lenam, bet ar panaakumiem. Kad nu ir turbina
reizinatajos, tad paveraaas shaads skats
Ievietotais attēls
Viss smuki nokveepis,aizkakaats.Nemam draashu birsti un uzmaniigi kasam nost tos kveepus. Sameeraa viegli viss naak nost. Es vel visam pa virsu uzsmidzinu motora tiiriitaaju. Tas diezgan labi ateed visas taaas kakas nost.
Ievietotais attēls
Sii detala notiiriita, varam nolikt kaut kur lai nemaisas pa kaajaam.Keramies pie kartaa gala komponenteem
Ievietotais attēls
Nemam nost gredzenu, ar visiem ruliishiem.To arii tiiram kopaa ar rulliishiem.
Ievietotais attēls
taalaak ir jatskruuvee 3 seshkantiisi, diezgan mazi. Neieteiktu meginaat atskruuveet ar zvaignes tipa torgu, vissticamaak nesanaaks.
Ievietotais attēls
Kad sruuves valaa, nemam araa pashu mehaanismu.
Ievietotais attēls
Zem pasha gredzena ir 3 buksiites, kuras arii nemam araa un tiram.Sho tieshi gredzenu tiiram vissrupiigaak.Kaa arii istiiram visus sodreejus kur tiekam klaat.
Ievietotais attēls
Pa lielam, visu var diezgan aatri istiiiriit, problleemam nevajadzeetu buuut.
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Nu kad visu esam izmeezushi, varam kerties klaat pie atpakalikshanas.So gredzenu liekot ir japieveeersh uzmaniba caurumam kuraa iet iekshaa aukstaa gala stienits.tas atrodas tieshi pie skruuves kura ir visstuvaaak tam galam kursh skruuveejas pie kolektora.
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
kad viss iskataas shaadi, visam vajadzeetu brivi kusteeties,kustinot ar toku to lielo gredzenu, kas kustina pashu mehanismu.Pa lielam nemot liekas kad nepareizi nemaz nevar to lielo gredzenu uzlikt, varbuut arii var, tapeec uzmaniigi sekojam visam lidzi, kaa viss tur atrodas.Uz gredzena varam redzeet kad atrodas viena briva grope, kuraa arii iegulas tas pulkis, kuru kustina wakumseene.Liekam atpakal auksto galu, tik uzmaniigi papeetam vai tas pulkis ieiet iekshaa tajaa gropee kur tam jaabuut.Uzmaniigi uzsitam virsuu auksto galu, un paklausamies vai pulkis ir vietaaa. Manaa gadijumaa pirmaas 2 reizes nesanaaca traapiit, tapeec laagaa nevareeja pakustinaat to lipu, kaa ariii nesitu visu liidz galam. Kad dzirdam ka kustaas viss mehanisms lidzi un briivi kustaaas, varam skruuveet visu kopaaa. Neizmirstam arii par pasu vakuumvaarstu, kaa arii par sprostinu.
Ievietotais attēls
Nu atpakal saskruuveeshanai nevajadzeetu buut lielaam galvassaapeem, bet man shodien visas trauslaas skruuves luza nost.Paspeeju jau nolaust pat jauno shpilku, kura noluuza taaa ka bija jaaboree araa.zinu ka peeec buutiibas jaliek jauns vakuumvaarsts, bet soreiz izstikshu taa kaa ir. Ceru ka kaadam noderees. Ja kaadam ir ko palabot vai papildinaat, drosi.Manaa gadijumaa viss straadaa kaaa naakas. :yellowrs4:

Aizmugures logu tīrītāja motora reanimešana .

06 December 2012 - 17:45

Čiv visiem, šodien padalīšos sodienas paveiktajā. Tātad manā gadijumā knapi strādāja aizmugures logu tīrītājs. Izdomāju izjaukt un papētīt kas un kā.
Ievietotais attēls
Kad dabujam rokā pašu vaininieku, jaucam vaļā, skrūvējam korpusu ar T10 torgu. Manā gadijumā laikam kāds bija tur jau līdis un kautko pie adatas gala bij jau saplēsis, bet nekas nopietns. Vēlams no paša gala izraut smidzinātāju arā, Pēc idejas var visu izdarīt arī ja motoriņš nav noņemts, bet lai noņemtu motoriņu vajag atvilk 3 brīvi pieejamas skruves uz 10. Nu ko ņemam vāku nost un.....

Ievietotais attēls

Kas mums te paverās? Graujošš paskats. Viss zobrats reāli vienā rūsā

Ievietotais attēls

Problēma man ir tāda ka, tās trubiņas gals ir laikam agrāk nolausts, un viss šķidrums ko tu smidzini itkā uz logu, satek pie zobratiem.
Ņemam nost zobratu kas kustina pašu ščotku.Ceļam vienkārši uz augšu.
Ievietotais attēls

Ņemam kautkādu tīrītāju, un tīrām nost visas tās kakas kas tur ir uzaugušas

Ievietotais attēls

Kad detaļas ir atīrītās no visām kakām, varam tālāk ķerties pie eļļošanas.
Ievietotais attēls

Ņemam kautkādu solidol tipa smēri un rūpīgi sasmērējam visas kustošās detaļas.Neizmirstam sasmērēt pašu to trubu kas kustina ščotku. Protams no ārpuses.
Ievietotais attēls

Kad tas ir izdarīts, varam uzmest aci ko dara pati sprausla kas smidzina šķidrumu.Man viņa bija ciet, tākā dabuju vien tīrīt to mikro caurumu.Tas melnais pipļuks kas redzams bildē ir tā sprausla.Es viņu tīrīju ar smalkas trosītes vienu vijumu.Tas ir pietiekami smalks lai varētu paurbināties.Varam uzsmērēt solidolu arī uz motoriņa zobrata. Man diemžēl nebija pie rokas kompresora, lai tā smuki varētu iztīrīt visas trubiņas, pa kurām tek šķidrums.Pa lielam tas arī viss, ko tur tīrīt, varam visu skrūvēt kopā.Manā gadijumā viss strādā kā nākas, pirms tam knapi slaucija, taa riktīgi ar mokām, kā arī nemaz nesmidzināja.Ceru ka kādam noderēs.

audi a4 b5 lukturu mazgataju relejs

05 May 2012 - 21:07

taatad problema, nestraadaaa lukturu smidzinataji.zinu ka ir jaiesledz gaismas obligaati. sodien nonemu bamperi un petiju kas pie vainas. iznemu araa arii mazgataja trauku un peetiju kas notiek ar sukniem! abi straadaa, tikai lukturu suknim nepienak strava. pieliku sukni pie vejstikla kontakta, tur viss straadaa! iedomajos ka varbut vinam ir atsevisks relejs. drosinataji veseli!ir kaadamm idejas kas pie vainas?

:cry: