Vēl var piesieties pie tās plakanās vietas. Kolektorā var būt gandrīz -1bar un, ja turbo, tad +2bar. Ja parēķina tai plakanai vietai laukumu un spēku, sanāks vieni pāris simti kg turpu-šurpu. Tas draud ar plaisāšanu.
- arts atbalsta
Pievienoja GintsK
04 December 2013 - 13:09
Kur tev tur kas ir sekvenciāli? No video apskatījos tik pāris epizodes bet ja tur nekādu papildus kloķenes pozīcijas devēju nepievienoja, tad tur nekas sekvenciāli nav iespējams.
Sekvenciāli var (darba kārtībā). Nevar fāzēti - t.i. darbināt sprauslu konkrētā 720grādu cikla vietā.
....
nu vo biznesa plaans rokaalai tikkaads saak piedaavaat taadus kompleltus lv
Kur tur ir bizness? Nav viņa! Ar tādiem auto parasti nebraukā cilvēki, ar dažiem liekiem latu simtiem kabatā, kurus ieguldīt 20 gadus vecā automobīlī.
Šitāds projekts Latvijā var balstīties tikai uz entuziasmu.
Pievienoja GintsK
14 November 2013 - 11:26
Nu kāds tur specs. Vienkāršaka sistēma bija tikai KG.
Noņemot no N75 štekeri ir jābūt mazajam spiedienam ~0.5bar.
Ja tomēr ir liels, N75 var aizvietot ar trubiņu, savienojot WG ar trurbnas izeju pa taisno. Jābūt 0.5bar.
Ja tad pārpūš - WG membrāna.
Ja neparpūš - N75
Gadījumā, ja noņemot štekeri ir 0.5, bet uzliekot pārpūš, paliek pats N75, kas varbūt "aizlīp" vai MAP sensors, kuram visticamāk nomaukusies vai pārplīsusi šļauciņa (var būt bloka iekšpusē).
N75 darbojas kā ON/OFF. Bet bloks to dara apmēram ar 20Hz.
Vēl var būt pāris elementāras lietas, bet, ja izprot shēmu, kā tas darbojas, diagnostika ir elemetāra.
Pievienoja GintsK
20 October 2013 - 09:08
Sveces, kuras nevar izskrūvēt aukstam motoram, tīri labi nāk laukā kārtīgi nokarsētam. Citreiz pat saprāta robežās pārkarsētam. Protams visāda ņemšanās ar WD40 nekait.
Vienīgi ar lekšanu tam nav sakara. Palasi topikus par nelekšanu.
Pievienoja GintsK
04 October 2013 - 14:05
Skaties atbildi PM.
Tikmēr varbūt daži jaunumi par VEMS.
Ir papildus jauns algoritms boostam, kas ļauj precīzāk noturēt mērķa boostu - arī pie daļējām slodzēm. Tam ir jauna 3D karte N75 tieksmes signālam. Un izmainīts PID algoritms. Varētu būt ļoti pateicīgi ar abām vadītām W-gate kamerām. Tad var uztaisīt, ka auto ir lietojams pa pliku ledu un driftējams pa sausu asfaltu ar vienu regulējumu.
V-veidīgajiem motoriem jau kādu laiku var palaist otru platjoslas zondi, par kuru nez kādēļ tika iepriekš teikts, ka tas ir nerealizējami. Uz plates viss tā kā bija, bet kaut kas pietrūka mikrokontroliera resursos. Otra bija lietojama tikai monitorēšanai. Vasarā parādījās iespēja cilindrus piegrupēt konkrētai zondei, un darbināt divas cilindru grupas atsevišķos slēgtajos ciklos. Zondes gan tad ir 2x lēnākas. Bet tā kā iepriekš ātrums tika palielināts 4..5x un uzlabots korekcijas algoritms, tad tā nav liela bēda.
Beidzot ilgi gaidītā detonācijas kontroles metode ir parādījusies arī oficiālajā programmatūras atzarā. Sen solīts. Un ar lielu novēlošanos tagad tiek izpildīts. Labums ir, ka visu cilindru troksnis vai detonācija ir redzams. Trokšņu līmeņi līdzīgi kā ar ekvalaizeri ir novienādojami. Un tālāk tiek salīdzināti nevis vairs ar troksni pēc detonācijas loga, bet vienkārši ar lietotāja sastādītu tabulu. Un ar troksni iepriekšējos 16 ciklos. Katram cilindram aizdedze var tikt vēlināta atsevišķi.
Tad negaidīti ir parādījusies elektrisko droseļu kontrole (DBW). Tā gan prasa papildus H-tiltiņa uzstādīšanu un dažu analogo ieeju pārveidi.
Popuāra ir kļuvusi Android aplikācija, kas ļauj planšeti lietot kā instrumentu paneli. Un arī kā dataloggeri. Pie tam ar GPS atrašanās piesaisti.
Pie nopietnām dzelža pārveidēm iespējams var uztaisīt vilkmes kontroli.
Diezgan seni uzlabojumi, bet daudzi nezin: no analogajiem signāliem, piemēram potenciometra uz paneļa, var regulēt daudzas funkcijas. Izplatītākais ir boosts un starta kontroles apgriezieni. Tā pat boosts ir regulējams no ātruma vai no pārnesuma.
Tas, kas varēja būt labāk, ir sadales fāžu kontrole. Japāņiem it kā ir gandrīz labi: EvoIX vērpjas kā nākas. Bet BMW - jāliek neoficiāla maksas programmatūra.
Fundamentāls darbs ir ieguldīts regulēšanas programmatūrā. No nelietojama ģļukaina softiņa tagad ir uztaisīts nopietns instruments, kāda nav daudziem, es pat teiktu vairumam, dārgākiem blokiem.
Kaut kā tā.
Pievienoja GintsK
02 October 2013 - 22:50
Nu ir neliela cerība, ka prese nav pilnīgi tas pats, kas reklāmisti.
Jebkurā gadījumā tā spice ir lieliska. Un tipiska problēma šajos testos ir, ka redzam tikai daļu piedāvājuma. Bet re ku pat KUMHO un TOYO paņemti...
Tu esi skatījies AutoBild vasaras riepu testus?! Viņi paņem kādus 60 modeļus, paskatās, kā tie bremzē. Un tad 10 labākos iztestē pa smalko. Reklāma? Nezinu. Naivi ticu, ka gluži nē. Tā vienas no līderiem uzliku uz darba auto - nu ir vienkārši lieliski. Jebkuros apstākļos.
Tāpat savulaik neviens tādu Gislaved nezināja. Palasīju šos testus un kļuvu par ziemas braukšanas lietpratēju, jo lielie brandi toreiz bija švakāki....
Pievienoja GintsK
18 July 2013 - 16:14
Galvenais, kas čakarē prētu pie lielām plūsmām ir mazā diamatra spiediena regulators. Kā AAN. Un tā pat bieži vien tas tiek atstāts 500zs projektos. 3B tipa regulators ir mazāk restriktīvs - spiediens atkarībā no plūsmas tik traki nepeld.
Filtrs vispār ir milzīgs!
Vēl 044 sūknis neprot sūkt. Nekad nelieciet viņam uzsūkt. Nesašauriniet pieplūdi. Degvielai tur jānonāk vai nu paštecē vai nu no padeves sūkņa zem neliela spiediena.
Pievienoja GintsK
18 July 2013 - 14:11
Kapēc šim forumam nav radikāli nomainīta versija?! Iepriekš biju sarkstījis veselu penteri pie iepriekšējā posta, kurš pazuda tā kā interneta pirmsākumos.
Ražīgs sūknis visnotaļ ātri uzvāra degvielu, ja tās bākā ir nedaudz. Pāris stundas mīcot pa pilsētu (bāka nedzesējas) 40L ir karsti, ka roku knapi var noturēt.
Visiem traki jaudīgajiem standarta auto tas kaut kā ir risināts. Ar sūkņa vadības bloku, ar siltummaini, , visvienkāršākais - laist sūkni caur rezistoru pie mazām slodzēm un pa taisno - pie lielām.
Par pašu sūkni.
Ar 3bar benzīnu atmo pietiek zirgiem 600. Zemspiediena turbo (līdz 1.5bar virsspiediens) un 3bar degvielai 500Zs. Ceļot vai nu turbo vai nu degvielas spiedienu nevajadzētu rēķināties ar 500zs.
Ja lejam e85 - 75% no pieminētā.
Vēl 044 bieži nepumpē cik vajadzētu dēļ pārāk tieviem oriģinālajiem vadiem un savienojumiem pa ceļam.
Pievienoja GintsK
16 July 2013 - 11:44
MS3 beidzot ir ielikts lieliskā korpusā. Tieši dzelži līdz šim bija visdrausmīgākie. Specifikācija ir tīri neko. Ir daudzas noderīgas funkcijas.
http://www.diyautotu...only-p-539.html
...bet daudzu, pat vajadzīgāku, funkciju - nav. Problēma IMHO slēpjas koda izstrādātājos (2-3cilvēki bez autosporta pieredzes), kuru darbs ir mazliet haotisks. Viens no viņiem ir totāls stūrgalvis, kurš neatzīst savas kļudas. Esmu pat novērojis, ka pieredzējušu inženieri, kurš varētu sniegt nenovērtējamu informāciju, vienkārši izbano no foruma, jo viņš, lūk, pārāk asi norāda uz nepilnībām. Es personīgi nevaru sagremot viņu stilu.
VEMS daudz ko dara tizli un lēnām. Bet ļoti ieklausās pieredzējušu profesionāļu balsī - skandināvi labi zin ko un kā.