Pālekt uz saturu


Foto

Audi A2 1.4 mpi ch atgāzes


  • Please log in to reply
20 atbildes uz šo tēmu

#1 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 08 September 2021 - 19:30

Sveiki! Kādam ir padoms ko darīt, ja TA nevar iziet CH normas. CH vairāk par 300.
Nomainīts pirmais katalizators, otrajā iemetinātas šūnas no normāla mini cooper, nomainītas sveces, svečvadi, indukcijas elements, gaisa filtrs. Pēc tā visa CO nokritās uz 0, bet CH paliek ap 300. Ar VCDS pēc elsa instrukcijām nekas it kā nav ārpus normas. Eļļu it kā baigi nerij, kautkur 1.5 litri uz 10000km. Motors principā iet labi, nekas neraustās. ieplūdes kolektorā plaisu nav, t.i. nesūc nekur papildus gaisu.. Nezinu ko vēl var darīt..

Audi A2 1.4 MPI


#2 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9860 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 September 2021 - 20:46

kkur par šiem mazmotoriem lasīju komentāru ka vajag mainīt pastieptās ķēdes lai sadales fāzes atgriežas paredzētajās vietās un nelej degvielu izpūtējā, pašam praktiskas pieredzes ar šo nav bijis


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 09 September 2021 - 18:33

kkur par šiem mazmotoriem lasīju komentāru ka vajag mainīt pastieptās ķēdes lai sadales fāzes atgriežas paredzētajās vietās un nelej degvielu izpūtējā, pašam praktiskas pieredzes ar šo nav bijis

Ķēdes vai zob-siksnas, drīzāk?


Audi A2 1.4 MPI


#4 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1856 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 September 2021 - 19:34

Ķēdes ir fsi motoriem,ja tev laikam tāds nav,vari neiespringt.

Es jau nu neteiktu,ka eļļu baigi nerij, pēc maniem mēriem priekš tāda dzinēja tas ir pzdc daudz. Eļļa taisot to ch. Ja tā,tad katalizatorus lieki nomainīji,pārējais pa sliktu nenāk .Labākajā gadījumā atliek galvas remonts - vārstu gumijas,vadīklas un viss pārējais. Bloks kāds - čuguns, vai alumīnijs? Otrajā gadījumā gan jau sadilis ,ka maz neliekas - čaulot.

Ko ieteikt ? Eļļai piegāžam ,ko tādu https://autobalta.co...product_id=1978 , šoreiz toč uz lētajiem neskaties. Ļoti ilgi tā piedeva nestrādā un palīdz vienreiz, bet pāris dienas,nedēļu vajag,lai iestrādātos. Pa sliktu nenāktu arī kartera ventilāciju izlaist kaut kur nemanāmi  motortelpā (uz ta brīdi ) un mēģini iet TA, varbūt šobrīd ar to pietiek. Nākotnē tāpat būs remonts.

Ziņo par rezultātiem un ,lai veicas.



#5 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 09 September 2021 - 20:18

Nomērīja kompresiju: 15-16 bar.. Tas tak labi..laikam sākšu ar to vārstu gumijām..


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 09 September 2021 - 20:18

Audi A2 1.4 MPI


#6 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1856 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 September 2021 - 21:08

Nu par eļļas trūkumu cilindros nevar sūdzēties...attiecīgi kompresija nevar būt slikta.

Samainīsi gumijas ,tāpat parauj nost kartera ventilāciju, apskaties,kas tur pa gāzēm nāk. Nav ne racing auto,braucējs gan jau ar, tas dzinējs savu mūžu nav pilnā diapazonā strādājis utt. Pie attiecīgas lietošanas pastāv varbūtība par gredzenu iedegšanu,iekoksēšanos.



#7 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 10 September 2021 - 16:16

Pa kartera ventilāciju nekas pārmērīgs ārā nenākot..Tā man teica meistars.. Bet ja rij eļļu, dūmiem taču vajadzētu būt?

Audi A2 1.4 MPI


#8 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1856 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 September 2021 - 19:56

Kad vārstu gumijām beigas,tad parasti pirmajā rīta šķīlienā  izsit zilo dūmu - sadeg tur satecējusī eļļa. Vai tas ir redzams ,kad glušaks pilns ar katalizatoriem,nepateikšu.

Eļļas patēriņš jau nav tik liels,lai būtu jau uz aci redzams. Kaut kādi 15ml uz 100km, tas uz cik litriem degvielas?



#9 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 10 September 2021 - 21:06

Kad vārstu gumijām beigas,tad parasti pirmajā rīta šķīlienā  izsit zilo dūmu - sadeg tur satecējusī eļļa. Vai tas ir redzams ,kad glušaks pilns ar katalizatoriem,nepateikšu.

Eļļas patēriņš jau nav tik liels,lai būtu jau uz aci redzams. Kaut kādi 15ml uz 100km, tas uz cik litriem degvielas?

Uz kādiem 7 litriem..


Audi A2 1.4 MPI


#10 Pjotrs

Pjotrs
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garciems
  • Intereses:C5

Pievienots 11 September 2021 - 08:13

300 HC no tāda eļļas patēriņa tak nevar būt, ja minētie cipari par eļļas patēriņu ir īsti tad viss pilnībā iekļaujās ražotāja noteiktajās normās. Diez vai plēst vaļā dzinēju būs produktīvi?

Gaisa masas mērītāja un zondes live data izskatās normāli, ticami? Kāds inžektors netek?



#11 ursis

ursis
  • Lietotājs
  • 2545 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga(Vecmīlgrāvis),Baldone(observatorija),Priekuļi
  • Intereses:auto

Pievienots 11 September 2021 - 09:23

No pieredzes(bija beigti vārta blīvslēgi) 1 /1000km,nekādu dūmu ,to apliecinās daudzi. Arī VAZ mobīlim(psrs laiki) dūmu nebija.

 

VAZ nomainīju blīvslēgus un atkal knapi izlaida cauri apskatei,CH principā NEIZMAINĪJĀS. Vaina bija izplūdes vārstā (kompresija cilindrā bija pieņemama,ap 9,kad pārējos ap 13).

 

Jeb motors strādāja vienmērīgi un utt. Apmainot vārstu,pislīpējot sēžu . No 440 ,CH kļuva ap 98. Aizdedze maniem VAZ mobīļiem bija elektroniskā.

 

Te ir problēma ar nesedegušu benzīnu . Es lieku uz vārstu problēmām,jeb pirmajiem(nezinu vai tagad) FSI dzinējem ieplūdes kāts apaug ar ...sūdiem... .

 

Naķamās FSI dzinējiem(nezinu vai visiem),jau ir divas sprauslas. Otra padod nelielu daudzumu degvielas ieplūdes kolektorā,un vārsta kāta apaugšana ir pazudusi,no dienas saraksta.

 

P.S. kompresiju tak esi mērījis ?


Šo rakstu rediģēja ursis: 11 September 2021 - 09:25

Šņiku šņaku šuju lellei jaku

#12 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 11 September 2021 - 10:47

300 HC no tāda eļļas patēriņa tak nevar būt, ja minētie cipari par eļļas patēriņu ir īsti tad viss pilnībā iekļaujās ražotāja noteiktajās ; normās. Diez vai plēst vaļā dzinēju būs produktīvi?

Gaisa masas mērītāja un zondes live data izskatās normāli, ticami? Kāds inžektors netek?

It kā visi VCDS rādījumi ir normas robežās. Inžektorus izvilktu, tie slēdzas pilnībā.. Vispār līdz 2000.g CO un CH normas ir pieļaujamas ~10x lielākas. Piem. CO drīkst būt 1.5, man tikai 0.3; CH drīkstēja būt 1200 ppm, man tikai 100 ppm, tā kā dūmiem obligāti nav jābūt.. tā es to saprotu.. 


No pieredzes(bija beigti vārta blīvslēgi) 1 /1000km,nekādu dūmu ,to apliecinās daudzi. Arī VAZ mobīlim(psrs laiki) dūmu nebija.

 

VAZ nomainīju blīvslēgus un atkal knapi izlaida cauri apskatei,CH principā NEIZMAINĪJĀS. Vaina bija izplūdes vārstā (kompresija cilindrā bija pieņemama,ap 9,kad pārējos ap 13).

 

Jeb motors strādāja vienmērīgi un utt. Apmainot vārstu,pislīpējot sēžu . No 440 ,CH kļuva ap 98. Aizdedze maniem VAZ mobīļiem bija elektroniskā.

 

Te ir problēma ar nesedegušu benzīnu . Es lieku uz vārstu problēmām,jeb pirmajiem(nezinu vai tagad) FSI dzinējem ieplūdes kāts apaug ar ...sūdiem... .

 

Naķamās FSI dzinējiem(nezinu vai visiem),jau ir divas sprauslas. Otra padod nelielu daudzumu degvielas ieplūdes kolektorā,un vārsta kāta apaugšana ir pazudusi,no dienas saraksta.

 

P.S. kompresiju tak esi mērījis ?

Man nav FSI dzinēja, man ir MPI. Bet angļu forumā arī viens rakstīja, ka viņam bija problēmas ar kautkāda vārsta iesprūšanu..kaut arī kompresija bijusi it kā OK.

Kompresija 15, 15, 16, 16; ja var ticēt..


Audi A2 1.4 MPI


#13 ursis

ursis
  • Lietotājs
  • 2545 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga(Vecmīlgrāvis),Baldone(observatorija),Priekuļi
  • Intereses:auto

Pievienots 11 September 2021 - 18:07

Vecais(labais) MPI,nu tur nevajadzētu būt -raķešu- zinānei.

 

Siksnas -metkas- pa metkām(aizdedze)? sveces ,kad mainītas? Degviela kāda,kur lieta?


Šo rakstu rediģēja ursis: 11 September 2021 - 18:07

Šņiku šņaku šuju lellei jaku

#14 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 12 September 2021 - 10:56

Vecais(labais) MPI,nu tur nevajadzētu būt -raķešu- zinānei.

 

Siksnas -metkas- pa metkām(aizdedze)? sveces ,kad mainītas? Degviela kāda,kur lieta?

Pašā topika augšā ir tas, kas ir darīts..


Audi A2 1.4 MPI


#15 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 151 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 12 September 2021 - 12:23

No savas pieredzes skoda 1.6 mpi,apgriezieni staigāja un atgāzes nebija normā 1servī nomainīja catalizātoru nepalīdzēja tad teica ka motors nobraukts, nobraukums 133000 bija! Tad aizdzinu pie cita izrādījās plastmasas kolektora blīves gumijas izkaltušas sūc gaisu!
Es izlasīju ko esi izdarījis!

#16 Pjotrs

Pjotrs
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garciems
  • Intereses:C5

Pievienots 12 September 2021 - 14:49

To vai papildu gaisu sūc var redzēt VCDS pie engine atverot measuring blocks 31 un 32 apskatot īstermiņa un ilgtermiņa degmaisījuma korekciju

https://www.ross-tec...ks/030-049.html



#17 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 12 September 2021 - 15:03

To vai papildu gaisu sūc var redzēt VCDS pie engine atverot measuring blocks 31 un 32 apskatot īstermiņa un ilgtermiņa degmaisījuma korekciju

https://www.ross-tec...ks/030-049.html

Šo es skatījos, it kā iekļāvās specifikācijā... 


Audi A2 1.4 MPI


#18 Cigārs

Cigārs
  • Lietotājs
  • 564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Mototehnika

Pievienots 12 September 2021 - 18:46

It kā iekļāvās? Tur ir robeža -10/+10 un pats gala gals ir cik atceros -25/+25 korekcija, cik ir tev?

#19 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 12 September 2021 - 20:05

It kā iekļāvās? Tur ir robeža -10/+10 un pats gala gals ir cik atceros -25/+25 korekcija, cik ir tev?

Aditīvā ~5%, bet to nav jēgas skatīties.. 

Galvenais, ka ilgtermiņa(multiplikatīvā) bija tuvu 0.. Īsti neatceros cik..katrā ziņā nepārsniedza to +10/-10

 

Teicu, lai rauj nost motoram galvu un skatās, ko tur var ieraudzīt.. gan jau kautkas būs...nākošnedēļ tad iepostēšu kā bija..


Šo rakstu rediģēja dzikuss: 12 September 2021 - 20:07

Audi A2 1.4 MPI


#20 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 23 September 2021 - 12:28

Sveiki!

Mazliet tālāk pavirzījāmies:

Noņemta galva, izskatās šādi:

 

Galva4.sized.jpeg

 

Galva3.sized.jpeg

 

Galva2.sized.jpeg

 

Galva1.sized.jpeg

 

 

Cik es sapratu, tad esot "kārtīgs eļļas rijējs"...

Tagad jāgaida, kad galvas masteri paņems..


Audi A2 1.4 MPI


#21 ursis

ursis
  • Lietotājs
  • 2545 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga(Vecmīlgrāvis),Baldone(observatorija),Priekuļi
  • Intereses:auto

Pievienots 23 September 2021 - 16:21

Tur jau jāskata viss,kas darās ar virzuļu grupu. Eļļa ne tikai nav laicīgi mainīta,ne bijis normāls saimnieks. Pat ja gredzeni nav nodiluši,eļļas gredzeni būs -aiz...irsti-.


Šņiku šņaku šuju lellei jaku




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)