Pālekt uz saturu


Foto

1.9TDi AXR temperatūra.

1.9tdi AXR temperatūra

  • Please log in to reply
16 atbildes uz šo tēmu

#1 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 70 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 July 2021 - 03:57

Karoč pirms pāris dienām ir parādījusies problēma ar dzinēja temperatūru, agrāk tā turējās vienmēr uz 90°C, bet tagad tā uzkāpj līdz 100°C un turās tur.
Trubas pārbaudīju augšējā ir karsta un apakšējā auksta, salonā siltu pūšs tā tad termostats nevarētu būt.
Cirkulācija arī notiek, jo bačokā redz kā dzēš.škird cirkulē, tā tad sūknis nav pie vainas.
DFP arī nevar būt aizaudzis, jo patēriņš nav palielinājies tāds pats ~4l/100km.
Izņemto temp.dačiku kas vēl vārētu būt pie vainas, uzliekot roku uz augšējās trubas nu nav viņa tik karsta ka roku nevarētu noturēt.
Šodien vēlāk pieslēgšu pie VCD paskaties ko tur rāda, kāda temp un vai nav parādījušās kļūdas.
IMG-20210719-041228.jpg
89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k  [Noņemta no uzskaites]
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k
95` Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kW ~332k

#2 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 19 July 2021 - 07:29

sk


Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#3 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 151 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 19 July 2021 - 09:14

Ventilators strādā visos režīmos?

#4 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 70 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 July 2021 - 10:32

Ventilators strādā visos režīmos?

Jā par ventilatoru aizmirus pieminēt, karoč nekad neesmu dzirdējis to ieslēdzamies, arī pie 100°C neslēdzas, bet pie kādas temperatūras tad ventilatoriem vajadzētu ieslēgties 1.9tdi motoram?
Jo dīzeļi tā nekarst taču, benzīns ir tas parastai kurš vasarā ik pa laiakm sākt dūkt jo ventilators ieslēdzas.
Tā kā temperatūra līdz šim vienmēr ir turējusies uz 90°C tad arī ventilatoram nav bijusi vajadzība līdz šim ieslēgties es tā pieļauju.

Šo rakstu rediģēja Rdžeis: 19 July 2021 - 10:33

89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k  [Noņemta no uzskaites]
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k
95` Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kW ~332k

#5 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9860 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 19 July 2021 - 11:56

Arī kondišu nekad neslēdz?

apakšas trubai nebūtu jābūt vēsai brīdī, kad temperatūra iet pāri 90


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#6 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 70 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 July 2021 - 12:22

Arī kondišu nekad neslēdz?
apakšas trubai nebūtu jābūt vēsai brīdī, kad temperatūra iet pāri 90

Kompresoram ir noķilejis tas roļiks, viņš griežas līdz ar siksnu, bet negriež pašu kompresoru, tāpēc tā arī nav nomainīts un braukāju bez kondiškas jau gadu.
Augustā ir plāns nomainīt kopā ar zobsiknu, bet ko tad nozīmē ja apakšējā truba ir auksta ja arī rāda pāri 90°C, gaiss sistēma?
89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k  [Noņemta no uzskaites]
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k
95` Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kW ~332k

#7 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9860 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 19 July 2021 - 12:29

nē, tas nozīmē ka termostats neveras vaļā.


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#8 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 70 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 July 2021 - 12:34

nē, tas nozīmē ka termostats neveras vaļā.

Vai tad temperatūra nekāptu līdz max 120°C, ja termostats nevērtos vaļā?


89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k  [Noņemta no uzskaites]
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k
95` Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kW ~332k

#9 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9860 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 19 July 2021 - 12:46

sāc ar pamatiem

 


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#10 Dankans

Dankans
  • Lietotājs
  • 31 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tepat

Pievienots 19 July 2021 - 15:03

Karoč pirms pāris dienām ir parādījusies problēma ar dzinēja temperatūru, agrāk tā turējās vienmēr uz 90°C, bet tagad tā uzkāpj līdz 100°C un turās tur.
Trubas pārbaudīju augšējā ir karsta un apakšējā auksta, salonā siltu pūšs tā tad termostats nevarētu būt.
Cirkulācija arī notiek, jo bačokā redz kā dzēš.škird cirkulē, tā tad sūknis nav pie vainas.
DFP arī nevar būt aizaudzis, jo patēriņš nav palielinājies tāds pats ~4l/100km.
Izņemto temp.dačiku kas vēl vārētu būt pie vainas, uzliekot roku uz augšējās trubas nu nav viņa tik karsta ka roku nevarētu noturēt.
Šodien vēlāk pieslēgšu pie VCD paskaties ko tur rāda, kāda temp un vai nav parādījušās kļūdas.
https://i.ibb.co/FJzBd2r/IMG-20210719-04...

Nezinu, kā tavā gadījumā, bet man b5 spīdo dzīvo savu dzīvi, aukstam rāda bik virs 80 un uzsilis 110C. Caur vadu rāda viss kā vajag 87-90C

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

#11 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 70 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 July 2021 - 17:35

Te tomēr laikam būs vaina pašā panelī, pieslēgt pie kopmja taisījos un ieraudzīju ka temperatūras panelis jau uz 12h nedarbināt auto rada virs 60°C.
Kā to varētu izlabot?
IMG-20210719-182451.jpg

Šo rakstu rediģēja Rdžeis: 19 July 2021 - 17:37

89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k  [Noņemta no uzskaites]
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k
95` Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kW ~332k

#12 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1048 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 July 2021 - 09:52

Kā to varētu izlabot?

Nomainot temperatūras sensoru. Šiem motoriem laikam 2 sensori vienā korpusā (4 pini). Viens uz kompi, otrs uz paneli.


Šo rakstu rediģēja Fridrihs: 20 July 2021 - 09:53

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#13 Val

Val
  • Administrators
  • 11971 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 21 July 2021 - 07:49

Palaid paneļa output testu, paskaties vai mazās bultas nostājas vertikāli, ja netiec skaidrībā ar jaunu temp.devēju.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#14 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9860 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 21 July 2021 - 08:12

Nomainot temperatūras sensoru. Šiem motoriem laikam 2 sensori vienā korpusā (4 pini). Viens uz kompi, otrs uz paneli.

biežāk jau nu paneļi nomirst. Uz 8L ļoti izplatīta problēma


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#15 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 70 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 July 2021 - 23:11

Šodien pieslēdzu pie kompja un ir tā kā vcds rāda colant temperature 90°C, kamēr panelī 100°C.
collant.png

Šo rakstu rediģēja Rdžeis: 21 July 2021 - 23:19

89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k  [Noņemta no uzskaites]
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k
95` Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kW ~332k

#16 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9860 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 22 July 2021 - 07:28

Neskati pie dzinēja, bet gan pie Instruments


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#17 km_

km_
  • Lietotājs
  • 724 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:VAG instr.paneļi, EDC15/MSA15 vadības bloki

Pievienots 22 July 2021 - 22:46

Nevar saprast, tas pilnais VDO vai pilnais MM. Vairāk izskatās pēc VDO

Bultu output testi reizēm var iziet OK, bet tāpat paneļa procesors signālu var interpretēt nepareizi. Bet jebkurā gadījumā jāuztaisa.

 

Nevar arī saprast, vai autoram pāri 60 rāda arī pie izslēgta dzinēja. Tad problēma ar bultu, bultas motoru.

Bet arī ja tā nav, tur var būt motors vainīgs, tad to vajadzētu redzēt testos.

 

Galējā variantā beigts procesors vai kaut kādas komponentes ceļā pa attiecīgo slēgumu uz paneļa plates.

 

Par tiem 3-4pin utt... dzeses temp. sensoriem īsti nezinu, bet tas sensors dod vairākus signālus. Attiecīgi ecu coolant temp. sensora vads nebūs tas pats vads, kas aiziet uz paneli. Pareizi?

Bet, ja tas ir MM, tad es vēl neesmu saņēmies sākt viņus remontēt. :mrgreen:


Šo rakstu rediģēja km_: 22 July 2021 - 22:47

B5 AFN EDC15VM+, GT1749VA, PD130 intake, 0.240 TDR ST1 nozzles, 11mm IP, SMF, CAT

:greyrs4:






Also tagged with one or more of these keywords: 1.9tdi AXR, temperatūra

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)