Pālekt uz saturu


Foto

Kondicionieris nepus aukstu gaisu


  • Please log in to reply
28 atbildes uz šo tēmu

#1 juris12

juris12
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 June 2020 - 18:52

Ir problema audi a6 c5 kondicionieris nepus aukstu gaisu. Freons ir uzpildits, trubas ari aukstas. Biju servisa, jo domaju ka freona nav sistema , teica ka kaut kads ventilators nealedzas. Isti nesaprotu darbibas principu, varbut kads var palidzet, negribas vnk dzit uz servisu gribas pasam sataisit.

#2 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 150 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 20 June 2020 - 21:22

Iespējams domāts ka neieslēdzas elektriskais dzesēšanas ventilātors motortelpā pie a/c ieslēgšanas!

#3 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 295 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 21 June 2020 - 08:14

No sākuma paskaties kādā stāvoklī salona filtrs! Tievajai trubai jābūt karstai, resnajai aukstai parasti nosvidusi slapja. Ieslēdzot ac jāieslēdzas radiatora ventilatoram. Ac kompresors var neieslēgties ja ir kāda nozīmīga kļūda motora vadības blokam.

Iemesli dažādi var būt..

Sent from my Nokia 2 using Tapatalk

Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#4 juris12

juris12
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 June 2020 - 10:53

Nu man abas trubas pie salona gaisa filtra ir siltas. Ventilators pie kondicioniera radiatora negriezas. Bet trubas pie radiatora kondicioniera karstas

#5 kaut_kaads

kaut_kaads
  • Lietotājs
  • 268 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 22 June 2020 - 10:58

Nu nav interneta diagnostika diez ko efektīva. 

Slēdz klāt vadu un skaties kas par vainu. 

Taustot caurules diezvai spēsi noteikt spiediena sensoru stāvokli vai vēl visādus sīkumus kas nodrošina korektu AC darbību!


92 323F 1,9 16V DOHC
92 A80 B4 2,6 ABC Quattro
Panda 1,3Tdi '05

Panda 1,3Tdi `07 (IE)

Yeti 2010, 2.0D, 4x4 


#6 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 150 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 22 June 2020 - 12:26

Trubas ir karstas tas labi, bet a/c neslēgsies iekšā kāmer ventilotors nesāks dzesēt!

#7 juris12

juris12
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 June 2020 - 18:02

Biju iznemis to ventilatoru , pirms tam parbaudiju drosinatajus, tie bij veseli. Sasledzu ventilatoru pa tiesu , negaja. Jamaina nost uz jaunu , un jaskatas kas bus.



#8 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 150 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 23 June 2020 - 18:34

Viņiem ir problēma laikam ejot nodilst oglītes elektro motoram!
Domāju kad uzliksi ejošu, a/c sāks strādāt!

#9 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3147 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 23 June 2020 - 20:19

A/C arī strādā bez viņa, tikai ar viegliem papardes zieda pisssieniem. Tobiš saldē saldē, uzkarst sistēma (līdz ar to spiediens pilns pulkstenis) un īslaicīgs atmetiens, kamēr spiediena devējs atkal atļauj ierubīt kondišpumpi. Tā ka teorētiski var būt arī vēl kāda vaina, bet loģiski un viennozīmīgi jāsāk ar elektriskā ventilatora tūningu. Testa pēc iezvani viņam pa korpusu ar kuvaldu un kādu stieni vai mēģini iegriezt ar roku. Bieži aiziet īstenībā. Ja viss čotka, tad tikai tā vaina. Lai veicas!

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#10 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2620 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 23 June 2020 - 22:43

Man taurenim (vw touran) arī tas ventilators pateica- sip nax, lox, negriezīšos vairāk. Bet saldētava iet bez visa ventilatora, braucot. Apstājoties gan izrubās.


Šo rakstu rediģēja Madars: 23 June 2020 - 22:44

Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#11 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1685 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 28 June 2020 - 12:34

Man bija tas pats, uz vietas saldēja sūdīgi, braucot viss ok, piefiksēju, ka ventilators neieslēdzas - pāris sitieni ar stieni pa ventilatora motoru un viņš atdzīvojās. :mrgreen:


Sent from my iPhone using Tapatalk

 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#12 juris12

juris12
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 June 2020 - 15:34

Nomainiju ventilatoru , nekas neizmainijas. Veltilators tagad strada vienigais.

#13 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 1001 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 28 June 2020 - 17:31

Paņem iegrūd 12 voltus pie kompresora. Ja sāk strādāt kompresors un sāk saldēt tad būs vadu problēma. No sākuma vari uztaisīt self diagnostic klimatam. To kā pameklē googlē. Tik tos 12 voltus ilgi neturi, savādāk uzzies kada truba gaisā

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#14 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1685 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 28 June 2020 - 17:35

Uz kompresoru jau pietiek ar paskatīšanos - vai magnēts ir saslēdzies vai nav


Sent from my iPhone using Tapatalk

 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#15 juris12

juris12
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 June 2020 - 18:01

Oss varbut varetu detalizetak paskaidrot. No motortelpas augsas tik to vien redzu , ka kompresora rullitis griezas . Varetu pieslegt pie datora, bet kaut kas ar vag com kabeli notika,nevar nolasit kludas no auto .

Zhagars pa to self diagnose , atradu tikai to ka ieiet klimata sleptaja menju un viss.

Šo rakstu rediģēja juris12: 28 June 2020 - 18:13


#16 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3147 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 28 June 2020 - 18:50

Tas, ka rullītis griežas ir normāli. Siksna taču arī griežas. Jautājums - vai saslēgusies mufta pumpim (iet slodzē vai pa tukšo pendelējās)? Tobiš skriemeļa centrs mauc līdzi siksnai vai stāv uz vietas?

Šo rakstu rediģēja MXR: 28 June 2020 - 18:51

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#17 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 1001 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 28 June 2020 - 21:16

To jau es tev arī skaidroju. Ja freons ir un ir pietiekami tad tu kompreaoru saslēgsi piespiedu kārtā apejot visus sensorus. Ja saldē, tad jaskatās vai nu vadi ir nopuvuši vai sensors nosprādzis.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#18 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 1001 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 29 June 2020 - 23:41

Tikko ar vienu vw golf 4 tiku galā kuram nestrādāja ac. Bija beigts elektromagnēts. Nebija nekādas vecajam pretestības. Uzlika jaunu, vienalga nestrādāja ac. Meģināju saslēgt manuāli pa tiešo, nekā. Kompresora sajūgs bija jau palocīts un norūsējis. Iztaisnojām garāžas variantā to sajūgu un notīrījām rūsu. Nu jau pa tiešo sledzot kompresors stradā un ražo aukstumu. Rokam tālāk. Klimata blokā iesledzot ac elektrība nepienāk pie kompresora. Beigās izrādās ka pie vainas bija veltilatoru releju bloks kuru izjaucot bija viena mikrene nocepusies. Nomainijām to bloku un viss strādā kā nākas.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#19 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9904 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 17 July 2020 - 17:13

Atļaušos bik paizmantot šo topiku. Tātad, objekts - agrīna B6 pastēte, problēma - nedarbojas kondišs, vai, precīzāk, kaimiņš saka ka no rīta puses kondišs darbojas, kad paliek karsts, nedarbojas. Situācijā kad nedarbojās, piemetu kompi, aina - kompresors ieslēgts, spiediens 8 bāri, iztvaicētāja temperatūras devēja rādījums rāda ka nekas nenotiek. Kompresors mudernais, bez sajūga, attiecīgi ar klimata regulētu darba tilpumu. Kādi varianti? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#20 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 17 July 2020 - 21:18

Āra temperatūras sensors funkcionē? Ventilators strādā? Kondensators nav pilns ar sūdiem?

B4 TDR powered by Jonix and Bogi garāža team, srsauto.lv... tdr.lv


#21 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9904 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 17 July 2020 - 22:53

Atkārtoju vēlreiz - klimats to kondišu IESLĒDZ bet nekas [tb dzesēšana] nenotiek; attiecīgās mērījumu lodziņā "iemesls kondiša izslēgšanai" ir cipars 0.0 kas nozīmē "kondišs ieslēgts" - elektriski iemesli lai ieslēgšana nenotiktu nav. Kas tur dzelziski darās, hvz, tā mašīna tik pirms kāda mēneša iegādāta. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#22 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 1001 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 17 July 2020 - 23:28

Vari iespraust testeri vados un pamēri kas tur ir pa strāvu iesledzot ac. Ja tas ir soleonīds tad tur kautkadiem 6 voltiem līdz 10 vajadzētu skraidīt. Bet vienkāšakais būtu vnk parpildīt sistēmu lai zini ka gāze vismaz ir tik cik vajag.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#23 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 17 July 2020 - 23:45

Ja par daudz freons, tad sistēma var pārkarst un nebūs vēsums, ja par maz, tieši tas pats..

B4 TDR powered by Jonix and Bogi garāža team, srsauto.lv... tdr.lv


#24 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 1001 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 17 July 2020 - 23:57

Ja freons bùs vairāk kā puse no pieprasītā svara sistēma strādās bet neefktīvi. Vārgi putīs aukstumu un braucot biki saldēs. Tapēc prātīgākais pārpildi sistēmu ar krāsvielu un skaties tālāk.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#25 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4162 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 July 2020 - 00:25

1) 8bar ir normāls spiediens nestrādājošā sistēmā, atbilst 30-35 grādiem (atkarībā no tā vai tie 8 ir absolūtais spiediens vai pozitīvais spiediens), kas pašreizējos laikapstākļos pie silta motora ir pilnīgi normāla temperatūra. Tas liecina, ka vispār aukstumaģents sistēmā ir, diemžēl nepasaka ne to vai tas ir par maz vai par daudz.

2) Kompresora darba tilpumu regulē solenoīds, minēšu, ka vadības bloks to darbina ar pwm. Tātad tur būtu jāvar samērīt kaut kādu vidējo spriegumu, kurš būtu proporcionāls pwm "duty cycle". Vēl solenoīdam noteikti ir pretestība, kuru var pamērīt. un kas noteikti nav ne 0, ne bezgalīgi liela. Un, kas nedaudz sarežģītāk - vidējā strāva darbības laikā. Pēc specifikācijas, strāva ir 0.3-0.8A. Grāmatā rakstīts, ka strāvu rāda kaut kādā grupā (iespējams 87. grupa, tur - grāmatā kaut kas īsti nav saprotams). Attiecīgi varētu šo strāvu salīdzināt ar faktisko. Ja strāva ir zem 0.3 un vadības bloks arī saka, ka tā jābūt, tad tas kompresoru  ir izslēdzis kaut kāda iemesla pēc. Vajadzētu būt kādai kļūdai par šo. Vai arī kāds no sensoriem melo tā, ka vadības bloks domā, ka nokļuvis ziemā.

3) Spiediena sensors laikam ir tikai augstā spiediena pusē, vajadzētu paskatīties, kas notiek zemā spiediena pusē. Te grafiks no grāmatas:
eracc_pres.PNG
A - zemās puses spiediens, B - regulatora strāva

Pēc šī tad arī var spriest, vai aukstumaģents ir par daudz vai par maz. Mērījumi jāskatās pie 2000rpm.


Šo rakstu rediģēja Aig: 18 July 2020 - 00:46


#26 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9904 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 18 July 2020 - 02:25

Strāva bija kaut kādā tur mērījumu grupā, vai tik nesakrita pieprasītā ar esošo, neatceros.

 

Šovakar prikols - kaimiņš pabrauca pa granti, kondišs atsāka darboties... :D Nu negribas tak ticēt ka būtu problēma vados uz kompresoru; atvienotu kompresoru tak klimats gan jau redzētu un mestu kļūdu... 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#27 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 1001 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 18 July 2020 - 10:38

Ne vienmēr. Ar elektromagnētu kļūda golfa nebija par vadu pārāvumu. Ar soleonīdu vari paskatīties atvienojot viņu.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#28 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 18 July 2020 - 20:48

Ja freons bùs vairāk kā puse no pieprasītā svara sistēma strādās bet neefktīvi. Vārgi putīs aukstumu un braucot biki saldēs. Tapēc prātīgākais pārpildi sistēmu ar krāsvielu un skaties tālāk.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

Sievas auto freons iet 550 grami, iepildot pieprasīto, nepūš, kā vajag, nosūcot 100grami nost, pūš ledainu gaisu.. var būt sistēma nesaprot vecās eļļas daudzumu un saplusojot ir par daudz.. hvz.. bet ar šādu faktu arī saskāros.. ā, un arī gudrais kompresors, bez sajūga..

B4 TDR powered by Jonix and Bogi garāža team, srsauto.lv... tdr.lv


#29 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9904 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 19 July 2020 - 08:22

Ne vienmēr. Ar elektromagnētu kļūda golfa nebija par vadu pārāvumu. Ar soleonīdu vari paskatīties atvienojot viņu.

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

 

Tas ir bik savādāk - mk4 kondišu faktiski darbina ventilatora kontroles blociņš un klimats tikai redz spiedienu, un dod blociņam komandu palaist kondišu. Tikmēr tam B6 kompresors ir pieslēgts pa tiešo klimatam...


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)