Pālekt uz saturu


Foto

2.5tdi v6 sprauslu restaurācija


  • Please log in to reply
26 atbildes uz šo tēmu

#1 thekristapss

thekristapss
  • Lietotājs
  • 197 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 November 2019 - 16:34

Hey, ir doma kaut ko darīt ar sprauslām iekš 2.5tdi V6(BDH),kāds var ieteikt vietu kur var uzrestaurēt?

#2 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 120 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 November 2019 - 11:25

Distehnika ganību dambī

#3 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3070 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 10 November 2019 - 19:46

Ko tur restaurēt? Tak izdonorēti c5 katrā otrajā sētā. Ņem 150zs versijas sprauslas, kas bieži vien ir perfektā stāvoklī (pārbaudi, protams, tad spraud un spēlē). Smidzinātāji tām ir pat par kūšmata tiesu lielāki kā 180zs versijai. Tobiš ir vēl kur čipperim izpausties. Dzinējs strādās stabili un patīkami. "Restaurētas" V6 sprauslas esmu vairākkārt redzējis darbībā - tukšgaitā pissaki un kaut kādi balti dūmi. Paātrinoties arī skaņas kā kuļmašīnai. Karoče restaVrācija - ir domāta lohiem, kas cer appist sistēmu tipa saules mūžu maukt, turot stūri vienā rokā, kā mačo - ar V6 sprauslām īsti tas nedarbojas. Mahūberi tie "restaurētāji'' aļa appisēji ir konkrētākie :hihi:


Šo rakstu rediģēja MXR: 10 November 2019 - 19:49

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#4 thekristapss

thekristapss
  • Lietotājs
  • 197 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 November 2019 - 17:56

Ko tur restaurēt? Tak izdonorēti c5 katrā otrajā sētā. Ņem 150zs versijas sprauslas, kas bieži vien ir perfektā stāvoklī (pārbaudi, protams, tad spraud un spēlē). Smidzinātāji tām ir pat par kūšmata tiesu lielāki kā 180zs versijai. Tobiš ir vēl kur čipperim izpausties. Dzinējs strādās stabili un patīkami. "Restaurētas" V6 sprauslas esmu vairākkārt redzējis darbībā - tukšgaitā pissaki un kaut kādi balti dūmi. Paātrinoties arī skaņas kā kuļmašīnai. Karoče restaVrācija - ir domāta lohiem, kas cer appist sistēmu tipa saules mūžu maukt, turot stūri vienā rokā, kā mačo - ar V6 sprauslām īsti tas nedarbojas. Mahūberi tie "restaurētāji'' aļa appisēji ir konkrētākie :hihi:


Bet ja maina smidzinātājus uz lielākiem?
https://www.audi-spo...ful-info.95006/

#5 sandistt

sandistt
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti

Pievienots 27 November 2019 - 07:48

Ko tur restaurēt? Tak izdonorēti c5 katrā otrajā sētā. Ņem 150zs versijas sprauslas, kas bieži vien ir perfektā stāvoklī (pārbaudi, protams, tad spraud un spēlē). Smidzinātāji tām ir pat par kūšmata tiesu lielāki kā 180zs versijai. Tobiš ir vēl kur čipperim izpausties. Dzinējs strādās stabili un patīkami. "Restaurētas" V6 sprauslas esmu vairākkārt redzējis darbībā - tukšgaitā pissaki un kaut kādi balti dūmi. Paātrinoties arī skaņas kā kuļmašīnai. Karoče restaVrācija - ir domāta lohiem, kas cer appist sistēmu tipa saules mūžu maukt, turot stūri vienā rokā, kā mačo - ar V6 sprauslām īsti tas nedarbojas. Mahūberi tie "restaurētāji'' aļa appisēji ir konkrētākie :hihi:

Nemurgo...... Varētu padomāt kad 150 zirgu sprauslas ir mūžīgas un visu laiku brauksi pa šortiem cerot atrast no nojatiem hlamiem labas sprauslas?? Esmu restaurejis sprauslas saviem dīzeļiem un nekādas sūdzības nav bijušas... Turklāt firma kas restaurē dod garantiju. No šrota ņemot sprauslas garantijas nav vispār.. Uz doto brīdi strādāja un pēc 3 stukam km nosprāga. Turklāt silti iesaku turēties par lielu gabalu no jebkādiem 2,5V6 tdi pofig kāds motora kods pat BAU ir mēsls.... Neekonomisks ar vāju dinamiku un visiem problēmas ar sadales vārpsta un augstspiediena sūkņiem... Par sprauslam un citiem niķiem nerunājot.... To pašu jaudu var dabūt no 4 stobriem un 1,9tdi un pat vairāk neieguldot lielu naudu... Turklāt ekonomiski pārvietojoties. Turklāt kam maksāt par 4 sadaleņu maiņu ja var nomainīt tikai vienu un kam tas divas galvas ar 6 stobriem ja var ar vienu un 4 stobriem? 280.....300 lopus var dabūt arī no PD130...... PD150.... Ar Bv43 turbo plus čipu var dabūt 200hp no merša 2,2cdi turbo uzmetot un lielākas sprauslas var dabūt virs 300hp bet tad protams jDoma par nopietnāku sajūgu un vienas masas spara ratu

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja sandistt: 27 November 2019 - 07:56


#6 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 813 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 27 November 2019 - 08:38

Izskatās, ka esi dzirdējis tikai nostāstus par v6 tdi, nevis pats braucis. Tā kā vairums tantes runā par lietām, ko ir dzirdējušas no citiem, nevis paši pārbaudījuši uz sevis. Pats ar 2.5 v6 nobraucu 7-8 gadus. No motora tehniskā viedokļa vispŗ nevienu sliktuvārdu nevar pateikt. Jā, vieni sadalenai kulaciņš bij pārlūzis un viss. ja noirksi nojātu un sadilušu motoru, tad ar būs problēmas, ja nē tad tik veic laicīgas apkopes un brauc bedu nezinot. Parjaudu un ekonomiju toč nepiekritīšu. Pēc čipa tas motors iet pat ļoti ekonomiski(man vidēji 5-6 ar smagu kāju), un ieskrienās 7-8sec.  Un sadalenes nediltu, ja laicīgi mainītu eļļas un lietu īstās.

Nesaku, ka motors ir izcils, bet tik slikt, kā runā tautās ir pilnīgas muļķibas. Viss ir no personīgas pieredzes un citu, ar kureim biju saskāries.

 

P.S. motors kalpos tik labi, cik rūpīgs saimnieks būs pret apkopēm.

 

Par sprauslu restaurāciju. Kas Tavā izpratnē ir sparauslu restaurācija? Kas tika darīts?

Ja tā skaitās ultraskaņās tīrīšana/ mazgāšana, tad kaķiem viss tas pasākums. Ja nomaini sprauslai smidzinātāju pret jaunu, tad protams, ka viss tur strādās un iess.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 27 November 2019 - 08:39

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#7 sandistt

sandistt
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti

Pievienots 27 November 2019 - 08:49

Izskatās, ka esi dzirdējis tikai nostāstus par v6 tdi, nevis pats braucis. Tā kā vairums tantes runā par lietām, ko ir dzirdējušas no citiem, nevis paši pārbaudījuši uz sevis. Pats ar 2.5 v6 nobraucu 7-8 gadus. No motora tehniskā viedokļa vispŗ nevienu sliktuvārdu nevar pateikt. Jā, vieni sadalenai kulaciņš bij pārlūzis un viss. ja noirksi nojātu un sadilušu motoru, tad ar būs problēmas, ja nē tad tik veic laicīgas apkopes un brauc bedu nezinot. Parjaudu un ekonomiju toč nepiekritīšu. Pēc čipa tas motors iet pat ļoti ekonomiski(man vidēji 5-6 ar smagu kāju), un ieskrienās 7-8sec. Un sadalenes nediltu, ja laicīgi mainītu eļļas un lietu īstās.
Nesaku, ka motors ir izcils, bet tik slikt, kā runā tautās ir pilnīgas muļķibas. Viss ir no personīgas pieredzes un citu, ar kureim biju saskāries.

P.S. motors kalpos tik labi, cik rūpīgs saimnieks būs pret apkopēm.

Par sprauslu restaurāciju. Kas Tavā izpratnē ir sparauslu restaurācija? Kas tika darīts?
Ja tā skaitās ultraskaņās tīrīšana/ mazgāšana, tad kaķiem viss tas pasākums. Ja nomaini sprauslai smidzinātāju pret jaunu, tad protams, ka viss tur strādās un iess.

Sprauslu tīrīšana ir sprauslu tīrīšana bet restaurācija ir restaurācija.... Ja sprausla beigta tad tīrīšana tur toč kaķim zem astes...... 5...6...litri vidējais ar smagu kāju vecīt gan ir pīlītes.... Ja tev ir automātiskā kārba ne manuālā tad točna put tu pīlītes, bet ja manuāls tad arī pat neticas..... Ja vidējo 7L dabūji tad vēl ticami..... Tiesa gan kad ar sadalenes dilsanam bieži ir tā kad lētas un nepareizas eļļas lej plus eļļas mainījās neregulāras taisa... Tad arī 1,9tdi noēd sadalenes un sūdzas kad dilst baigi... Noper jau ar 500 stukam nobraukumu un paši eļļu maiņa pēc 20 stukam un brīnās kad galvā dzenis iemetas un kompresijas nav un nelec vairs pat - 20C

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

#8 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 813 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 27 November 2019 - 11:39

Manuālis. Ar 55L nobraucu 900km. Rēķini pats. Varbūt tapē, ka braucu pārsvarā pa šoseju un ar kruīzu.


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#9 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3070 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 27 November 2019 - 14:28

*
POPULĀRS RAKSTS!

Nemurgo...... Varētu padomāt kad 150 zirgu sprauslas ir mūžīgas un visu laiku brauksi pa šortiem cerot atrast no nojatiem hlamiem labas sprauslas?? Esmu restaurejis sprauslas saviem dīzeļiem un nekādas sūdzības nav bijušas... Turklāt firma kas restaurē dod garantiju. No šrota ņemot sprauslas garantijas nav vispār.. Uz doto brīdi strādāja un pēc 3 stukam km nosprāga. Turklāt silti iesaku turēties par lielu gabalu no jebkādiem 2,5V6 tdi pofig kāds motora kods pat BAU ir mēsls.... Neekonomisks ar vāju dinamiku un visiem problēmas ar sadales vārpsta un augstspiediena sūkņiem... Par sprauslam un citiem niķiem nerunājot.... To pašu jaudu var dabūt no 4 stobriem un 1,9tdi un pat vairāk neieguldot lielu naudu... Turklāt ekonomiski pārvietojoties. Turklāt kam maksāt par 4 sadaleņu maiņu ja var nomainīt tikai vienu un kam tas divas galvas ar 6 stobriem ja var ar vienu un 4 stobriem? 280.....300 lopus var dabūt arī no PD130...... PD150.... Ar Bv43 turbo plus čipu var dabūt 200hp no merša 2,2cdi turbo uzmetot un lielākas sprauslas var dabūt virs 300hp bet tad protams jDoma par nopietnāku sajūgu un vienas masas spara ratu

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

 

Baigais besis izcīnīt interneta kauju....

 

BET, protams, ka es to darīšu!

 

Tāks, šito marazmu nāksies pa punktiem paņemt:

 

Pirmkārt na h u  y ir jābrauc pa šrotiem daudzskaitlī? Brauc uz šrotu, kur var uz vietas cilvēkam parādīt kādas ir tās sprauslas stendiņā. Ja tāda nav - tas nav šrots bet kaut kāda dalbajobu iestāde, kur zēni jauc pļavā uz bluķīšiem. Es personīgi NEVIENU sprauslu dzīvē neesmu pārdevis to nepārbaudot - un ne jau, lai tikai cilvēkam ir labi, bet arī lai zinātu, ka sprauslās nebūs vaina - jo parasti jau remontē s metodom tika. Varu piedāvāt 150nieces sprauslas perfektas, uz vietas parādīšu darbību. Pēc 50k ņemam ārā, baudam, ja kaut viena mīž - money back! Bet nu jābūt godīgam ar degvielu. Deals? Vai atkal oi nee neee. Es par bazaru atbildu!

 

Nezinu tiešām pa kādiem šrotiem Tu brauc, ja garantijas NAV vispār. Es uz tādiem nekad nebrauktu un nevienam arī to neiesaku.

 

Oii.... interesantākā daļa, kas saucās V6=sūds. Ok, bliežam cik eļļas maiņas esi nobraucis ar šādu dzinēju? Ok, nav jēgas uzdot šādu jautājumu, ja raksti "'Pat BAU ir mēsls" kas norāda to, ka maz esi darbojies ap šiem dzinējiem, ja domā, ka tie ir labāki par A sēriju. 2019. gadā - tas ir pilnīgi pretēji. Vienkārši stulbs perekupu mīts ar ko iesākt kārtējo sludinājumu. Jaunaajsss labaaajss motors BAU!!!!! idejālais!!!

 

Visiem problēmas ar sadales vārpstām? Nu mogo lauķiem, kas eurolu un filtronu tirgū pērk - viennozīmīgi. Pa 10 gadiem bijuši vismaz 5 dažādi - kas ir sadaleņu problēmas? Sūkņu problēmas - tikai tiem, kas brauc visu dzīvi ar pieciem litriem bākā.

 

4 podu sadalene - kas tur ir jādara, lai tā sadiltu? Izskatās, ka esi spečuks!

 

O, nākošais levels jau aiziet bazars par 300 lopiem ielas mašīnai. OK! Skaisti. Drīkst pajautāt cik Tev gadu? Nu iedomājies daily cilvēks nopērk auto, viņš, piemēram, galdnieks. Jā čista aiziet motora tūnings, sprauslas, turbīnas. čipi, vienmasnieki. NŌT! Nebūs. To vari pats darīt garažiņā un baidīties ārpus pilsētas izbraukt, ka nav jāmet striķī. Ir arī tāds jēdziens kā auto, ar kuru nav bail pārvietoties. Parausi līdz Berlīnei-atpakaļ ar savu 300 lopu dīzeli? Kādēļ ir uzskats, ka pilnīgi visi auto ir jāpārtūnē, kamēr kaut kas izlien caur karteri? Daudzi pat bēg no jebkāda tūninga daily auto. Ka tik būtu lielāka uzticamība. Un, ja to tūninga naudu ielikt V6 kārtīgā sakopšanā, tad sorry, visi perforatori var droši palikt tur, kur viņi ir. Iet un murrā arī tas 2,5 un nav jāzāģē līdz redlainam ar kvēpu mākoni. Pavelc 2T piekabi savam 300 lopu projektam pakaļā, sapratīsi par ko bazars.


Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#10 sandistt

sandistt
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti

Pievienots 27 November 2019 - 15:22

Baigais besis izcīnīt interneta kauju....

BET, protams, ka es to darīšu!

Tāks, šito marazmu nāksies pa punktiem paņemt:

Pirmkārt na h u y ir jābrauc pa šrotiem daudzskaitlī? Brauc uz šrotu, kur var uz vietas cilvēkam parādīt kādas ir tās sprauslas stendiņā. Ja tāda nav - tas nav šrots bet kaut kāda dalbajobu iestāde, kur zēni jauc pļavā uz bluķīšiem. Es personīgi NEVIENU sprauslu dzīvē neesmu pārdevis to nepārbaudot - un ne jau, lai tikai cilvēkam ir labi, bet arī lai zinātu, ka sprauslās nebūs vaina - jo parasti jau remontē s metodom tika. Varu piedāvāt 150nieces sprauslas perfektas, uz vietas parādīšu darbību. Pēc 50k ņemam ārā, baudam, ja kaut viena mīž - money back! Bet nu jābūt godīgam ar degvielu. Deals? Vai atkal oi nee neee. Es par bazaru atbildu!

Nezinu tiešām pa kādiem šrotiem Tu brauc, ja garantijas NAV vispār. Es uz tādiem nekad nebrauktu un nevienam arī to neiesaku.

Oii.... interesantākā daļa, kas saucās V6=sūds. Ok, bliežam cik eļļas maiņas esi nobraucis ar šādu dzinēju? Ok, nav jēgas uzdot šādu jautājumu, ja raksti "'Pat BAU ir mēsls" kas norāda to, ka maz esi darbojies ap šiem dzinējiem, ja domā, ka tie ir labāki par A sēriju. 2019. gadā - tas ir pilnīgi pretēji. Vienkārši stulbs perekupu mīts ar ko iesākt kārtējo sludinājumu. Jaunaajsss labaaajss motors BAU!!!!! idejālais!!!

Visiem problēmas ar sadales vārpstām? Nu mogo lauķiem, kas eurolu un filtronu tirgū pērk - viennozīmīgi. Pa 10 gadiem bijuši vismaz 5 dažādi - kas ir sadaleņu problēmas? Sūkņu problēmas - tikai tiem, kas brauc visu dzīvi ar pieciem litriem bākā.

4 podu sadalene - kas tur ir jādara, lai tā sadiltu? Izskatās, ka esi spečuks!

O, nākošais levels jau aiziet bazars par 300 lopiem ielas mašīnai. OK! Skaisti. Drīkst pajautāt cik Tev gadu? Nu iedomājies daily cilvēks nopērk auto, viņš, piemēram, galdnieks. Jā čista aiziet motora tūnings, sprauslas, turbīnas. čipi, vienmasnieki. NŌT! Nebūs. To vari pats darīt garažiņā un baidīties ārpus pilsētas izbraukt, ka nav jāmet striķī. Ir arī tāds jēdziens kā auto, ar kuru nav bail pārvietoties. Parausi līdz Berlīnei-atpakaļ ar savu 300 lopu dīzeli? Kādēļ ir uzskats, ka pilnīgi visi auto ir jāpārtūnē, kamēr kaut kas izlien caur karteri? Daudzi pat bēg no jebkāda tūninga daily auto. Ka tik būtu lielāka uzticamība. Un, ja to tūninga naudu ielikt V6 kārtīgā sakopšanā, tad sorry, visi perforatori var droši palikt tur, kur viņi ir. Iet un murrā arī tas 2,5 un nav jāzāģē līdz redlainam ar kvēpu mākoni. Pavelc 2T piekabi savam 300 lopu projektam pakaļā, sapratīsi par ko bazars.

Nepuksti idiņ....... Neviens nesaka kad ar 300 lopiem jābrauc uz veikalu pēc maizes, tu pilnīgs lohs esi? Teicu cik no tāda dzinēja var dabūt ārā nevis kad tev šrotu galdnieka un sprauslu ģēnijam ir kaut kas tāds jādara...... Kas var notikt ar 4 stobru PD130 sadaleni ģēnij? Pat ar tām paradzeto eļļas kodu Pabrauksi regulāri virs 10 tonnām nemainot eļļu un viņa sadils un dzenītis iemetisies, ka arī sadalenes šāles būs maisā...... Bet nu cīnies sprauslu galdniek un izcīņai savu vietu šajā interneta cīņā.... Un brauc ar savām V6 kapsētām..... Brauc ar 2,5 l un 150 zirgiem uz savu Berlīni un esi mierīgs! Esi dzirdējis par kaltajiem klaņiem? Un kaut ko par tādiem vurzuļiem? To parasti normāli cilvēki nomaiņa kad grib lielu jaudas kāpumu taisīt..... Tad var arī aizbraukt tālāk ka līdz veikalam vai srotam pēc 150 sprausla.... Un ne irst pat šāles par karteri ārā.... Es pat necentīšos atbildēt uz tavu plutisanu un neizniekošu savu laiku

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja sandistt: 27 November 2019 - 15:31


#11 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 27 November 2019 - 15:56

Lūdzu aizvāciet to Bobiju vareno šāvēju ar visiem četriem stobriem. 



#12 sandistt

sandistt
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti

Pievienots 27 November 2019 - 16:10

Lūdzu aizvāciet to Bobiju vareno šāvēju ar visiem četriem stobriem.

Labprāt.... Lai nav man šitais v6 marasms jālasa

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

#13 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3070 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 27 November 2019 - 16:38

Paga, paga, Tu vēl esi šeit? Tu teici, ka vairs neizniekosi laiku! Tikai refrešo un labo postiņu ik pēc 5 min. Izrādās, ka esi arī d i r s ē js, paralēli tam, ka pilnīgs lohs (klasiķi sandistt citējot).

 

Nu labi, izbļaustījies, savu IQ atrādīji, paldies, par aizdomu apstiprināšanu šajā jautājumā! Patīk, ja piepildās ekspektācijas.

 

Ok, 300 lopus var dabūt un ko tik vēl ne, bet vai nosaukumu topikam izlasīji? Neviens īsti neprasīja kalto klaņu specam, ko viņš domā par V6, un cik zirgi nāk no 1.9 ārā, ja nemaldos. Biš kaut kāda sāpīte iekšā par V6, ka pirmajā topikā ko pašāvi vaļā uzreiz sāc savu aplamo viedokli par V6 kuru neviens neprasīja. Cilvēks prasa par sprauslu restaurāciju, Tu uzreiz saki, ka jāturas no 2,5 pa gabalu. Ok, sensej, visi kam ir, V6 jau šovakar met ssā pa kapeikām, vai sāk jau 1,9 swapu. Paldies, par visu! Tiešām. Kā mēs esam līdz šodienai nobraukuši?!

 

Nedakalteni, kādēļ man ir jābrauc virs 10k nemainot eļļu? Es tā labi, ja 3x dzīvē esmu izdarījis, bet skatos, ka jāsāk mācīties no labākajiem.


Šo rakstu rediģēja MXR: 27 November 2019 - 16:41

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#14 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3578 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 27 November 2019 - 23:57

Es ari gribu iesaistities diskusija par ko parunājam?
Par pieredzi labakais rezultāts ar 2,5 ir 5,7litri ziemā rīga pāri daugavai uz darbu un atpakal.
Auto b5 manualis q.
Sliktakais pat isti nez bet toch zem 10l, vienmer braucu pilnu baku un sausu un meru paterinu ar odometru, ta var ieverot defektus auto.
Par jaudu runajot nu uz sausa vareja ratus uztit,
Gāja tas motors kā viņam jāiet, pedejā laikā kadu 1/20 esmu lidzigu redzejis, kadreiz bija biezak labi eksemplari sastopami.
Iemetu beigas 1,9 ieksa, jo 2 reizes klanis izlida apnika blokus mainit, vienu pat pie slavenā MXR iegādājos, tiešām labs bloks bija. Klanis līda laukā jo 2,5nav paredzēts mocīt, vnk nav virzulu dzeses ellas mizeji no apaksas, sakarsa klani jo patika braukt ilgi no vietas nenonemot kaju no gazes pedala max pozicijas, gan uz ezera vai kadas atrgaitas shosejas
Tagad par viens deviņi, norm motors ne tik komfortabls ka v6 bet ir ok. Esmu redzejis sadilusas sadalenes tiem pd, bet pasam kautka nedilst.
Ai ko es te spamosu, bet kaltos klanus prieks 300hp nevajag, ja sak birt klani jus kautko darat nepareizi.
MXR varu uz berlini ar 300+ hp 1,9 aizvest nu ta bez stresa, varu ari trali atvilkt ja vajag
Ai kamer rakstiju aizmirsu par ko
2,5v6 neiesaku smidzeklus mainit, nevar pectam saregulet normali, labak kamer vel var dabut meklet lietotas, ja liek tuningu tad cits bazars, bet cik te isti virs 260hp laikam nevareja dabut no vina, vismaz ieks lv


Ps. Iztiksim bez apsaukāšanās!!!!!!!!!

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#15 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3118 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 28 November 2019 - 18:12



#16 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 November 2019 - 19:41

runāot par klaņiem- gandrīz visiem motoriem klaņi tiek izgatavoti pielietojot kalšanas vai arī ka to vel var nosaukt štancēšanas tehnologijas ar velāku termisko apstrādi- tāpēc nekāds brīnums nav kaltie klaņi



#17 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3070 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 28 November 2019 - 20:00

Ai kamer rakstiju aizmirsu par ko
2,5v6 neiesaku smidzeklus mainit, nevar pectam saregulet normali, labak kamer vel var dabut meklet lietotas, ja liek tuningu tad cits bazars, bet cik te isti virs 260hp laikam nevareja dabut no vina, vismaz ieks lv
Ps. Iztiksim bez apsaukāšanās!!!!!!!!!


Te jau arī ir viena dzīves patiesība, pavisam necilā, nu jau spama topikā un starp rindām. Maz būs tādi kas paņems šo padomu. Lai to saprastu, gana ir jāpaskrūvē un infa patiesībā ir diezgan dārga. Abidnākais jau ir tas, ka publiski ko tādu rakstot, un gribot kādam aiztaupīt pāris sotakus, dabūsi sūdus uz galvas, jo noteikti atradīsies IQ65 pārgudreļi ar 300hp un kalto kišku, kas bļaus:

"hahahahhahaa idejots es Līwanos saskrueeju sporta dizeli iet lupatas lielajs čips smidzinataji sporta wisi parejie ideoti"

Beeeet, patiesība ir tāda, ka v6 sprausla galīgi nepanes smidzinātāja maiņu. Tā ka čista nepanes un atstāj diezgan paliekošas sekas uz dzinēja darbību, jo gluži vienkārši pēc šīs operācijas palielinās doza un sūknis sāk lagot. Da reizes 15 ir bijis tā, ka cilvēks jau uzsāk tekstu ar to ka raustās, neiet V6, sprauslas tās 100% nav, jo nesen restaurētas. Es vienmēr atbildu - ā nu tad vaina 100% ir tieši tur! Kad ieliek labu OEM komplektu tad acis lielas.

Velreiz atgādinu, ka šeit runāju pa V6 sprauslām un nevienām citām, lai plānās pierītes nepārprot un nesāk demagoģiju liet par 1.9 300hp v6 sūds!

Restauratori ibio. Smiekli nāk. Tas pats kas turbīnu, kārbu un reiku - pilnīgs DDMs. Pēdējā laika hīts CR sprauslu restaurēšana.... pēc tam tik un tā jāpērk jaunas. Vienmēr. Bet davai pamēģinam, jo lētāk. Tas viss ir lohiem. Feiks bizīts.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#18 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 120 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 November 2019 - 22:00

Kā ir ar C6 3.0tdi sprauslu restaurāciju? Tām arī labāk neveikt restaurāciju?

Un vispār, kādi aptuveni cipari restaurācijai?


Šo rakstu rediģēja Didzha: 28 November 2019 - 22:00


#19 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2478 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 28 November 2019 - 22:08

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:


Ļbe, izlasam tak iepriekšējā komentārā pēdējās divas rindas....


Šo rakstu rediģēja Madars: 28 November 2019 - 22:09

Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#20 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3070 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 28 November 2019 - 22:58

Kā ir ar C6 3.0tdi sprauslu restaurāciju? Tām arī labāk neveikt restaurāciju?
Un vispār, kādi aptuveni cipari restaurācijai?

Ar garantiju pirksi pēc tam jaunu komplektu, ja nebūsi jau nokāvis pdfu un izkausējis virzuļus. Tādēļ iesaku dabut kādu labu čomu kam ir ne-lohu cena kādā normālā veikalā un to restaurācijas papisto naudu jau ieguldīt ģēlā aļa jaunās sprauslās un vairāk tur nekad dzīvē šim auto nelīst!
Bet man nav spēka vairs to visu rakstīt, tulīt atkal kāds bļaus, ka murgi. Stāstu savu viedokli no ikdienas sadzīviskām situācijām.

Uzdošu elementāru jautājumu - cik pakas iet jebkas, kas restaurēts iekš LV šipotrebkantoriem? Reikas, turbīnas, sūkņi, sprauslas, divmasnieki, kārbas, ....
Karoče klapējiet ciet šito topiku! Pilnīgi bezjēdzīgs finālā izvērtās! Atlajst sajmu!

Šo rakstu rediģēja MXR: 28 November 2019 - 23:02

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#21 thekristapss

thekristapss
  • Lietotājs
  • 197 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2019 - 10:27

Laikam prasot pavisam vienkāršu padomu aizskāru kādu kam 2.5tdi V6 ir liela sāpe. Braucu jau 3gadu bēdu nezinādams, takā auto nav daily patēriņš arī baigi nesatrauc,nu tērē viņš savus 7l nu ir tas 1.9tdi PD asāks ekanomiskāks un? Kuru satrauc 2.5 un 1.9 vecas lamatas takā gudroties kaut ko šķiet pilnīgi lieki un bērnišķīgi.
Paldies tiem ,kas rakstīja kaut ko par tēmu.
Par sprauslām runājot izlēmu par labu lietotām pārbaudītām,tad jau manīs kā būs.

#22 sapnis

sapnis
  • Lietotājs
  • 412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 29 November 2019 - 11:58

Traks esi lietotas likt ! Labāk restaurē. Ja kāds atceras man pirms cik tur n gadiem noslīka cē piecītis . Motors mētājās pa ščūni .Šomēnes no tā motora izskrūvēja sprauslas - top zustand.
A6 С6 300+hp

#23 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9697 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 29 November 2019 - 13:17

Restaurētas vai kā? kāpēc lai sprauslas 4 gadu laikā nomirtu, ja vien ūdenī nestāv?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#24 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2478 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 29 November 2019 - 20:06

 Braucu jau 3gadu bēdu nezinādams, 

Tas nu galīgi nav nekāds rādītājs, īpaši, ja gadā nobrauc 10k.


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#25 unders

unders
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Audi, RenewableEnergy, 3D printēšana.

Pievienots 29 November 2019 - 23:51

Jaunas 2.5 v6 sprauslas ir iespējams nopirkt? Vienkārši interesē.



#26 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9697 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 November 2019 - 07:55

It kā piedāvā


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#27 thekristapss

thekristapss
  • Lietotājs
  • 197 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 November 2019 - 12:26

Trodo.lv 250e gabalā bija laikam.




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)