Pālekt uz saturu


Foto

ThatGreen80

80 b4

  • Please log in to reply
8 atbildes uz šo tēmu

#1 Creative

Creative
  • Lietotājs
  • 141 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:2.2 20v tq

Pievienots 08 November 2019 - 16:30

*
POPULĀRS RAKSTS!

Garlaicīgie ziemas vakari pienākuši, atrādīšu Jums savu ikdienas gāžamo.

Pirms šī auto ikdienā braukāju ar 20v kupeju, varat iedomāties cik ''ekonomiski'' un ar izravētu salonu, pusprojekta stāvokli ļoti komfortabli  :rofl:  Nekas cits neatlika, kā meklēt ekonomisku un maksimāli lētu braucamo, budžets niecīgs, bet cerības lielas. Gribēju tieši b4, obligāti benzīns/gāze. Uzradās visādi varianti, bet dauzīti, dziļi laukos vai ar kādu defektu. Facebukā ik pa laikam uzpeldēja zaļš 80ais, bildē bez pr. numura, šofera paklājiņa vietā lupatas sabāztas, bet tekstā ''ļoti labā stāvoklī'', kas mazliet aizdomīgi izklausijās. Cena sākumā diezgan daudz, (priekš manis), pēc nedēļas jau pa sotaku zemāka, bet tā pat sotaku virs budžeta  :D  Ar domu, ka nokaulēšu braucu skatīties. Pārdevēju nogaidīju ilgāk par stundu, tikmēr jau apložņāju visu mašīnu. Likās diezgan tīra, ja neskaita sapuvušu šoferpuses spārnu. Sagaidiju īpašinieku, ar vadiem piepīpējam un dabujām auto pie dzīvības  un ar draudzeni pasažiera krēslā izmetu aplīti pa rajonu. Draudzene starā, salonā beidzot klusums, (dziesmām vārdus var saklausīt :D ), man arī mazais šoks, jo stūre griezās super viegli, bremzes asas, ātrumi pārslēdzās mīksti, braukšanas ziņā nebija par ko piekasīties. Nokaulēju uz sev apmierinošu summu un nekas cits neatlika, kā pirkt.

Tāds nu man viņš izskatijās:

pirma-bilde.jpgotra-bilde.jpg

 

Īsumā par mašīnu - 2.0 benzīns/gāze, āķis aizmugurē, lūka (nestrādājoša) ūūūn tas arī viss :rofl:

 

Pirmais, ko izdarīju - aizvācu milzīgo pulksteni sev no acu priekšas un ieliku tahometru. Palika mazliet siltāks laiks, nokrāsoju apsūbējušo rāmīti haubes restei uz melnu, uzliku r16 diskus no kupejas, kā arī man ļoti paveicās un feisbukā uzpeldēja b4 buferis no v6, identiskā krāsā kā man un ar lampu apskalotājiem. Virtuāli nokaulēju cenu un devos tam pakaļ. Mašīna sāka izskatīties daudz simpātiskāka.

tre-bilde.jpg

 

Ikdienā izmantoju šo auto braucot uz skolu. Un eksāmena dienā aizbraucu uz skolu ar tukšu priekšējo riepu, starp eksāmena 1. un 2. daļu uzliku zapasku un pēc kādas nedēļas šos diskus pārdevu, par ko tagad ļoti nožēloju, bija superīgi diski. Pēc kāda laiciņa uzradās jocīgi sitieni dodot gāzi, domāju, ka motora paduškas, tās nomainīju, jo vecās var teikt, ka nebija, bet tas neatrisināja problēmu. Beigās izrādijās izpūtējs bija nolecis no gumijām un sitās pret kaut ko.

Tā kā bija pienācis jau siltais laiks, pamēģināju novaskot 80o, izskatijās ļoti labi, ja neskaita sapuvušo spārnu priekšā un ar tukšumiem pilno buferi :D

piekt.jpgsesta.jpg

Bija pienākusi jau vasara, tas nozīmē daudz brīva laika un darbs (tātad nauda).

Kupeja visu ziemu mētājās pagalmā zem plēvēm, tapēc izdomāju aplasīt pāris daļas no viņas. Iemetu trīsspieķu ''s2'' stūri 80ajā, kā arī savilku vadus uz subuferi un no kupejas nozagu arī to.

Kaut kur uzgāju foto ar mdz upgreidoto paneli, kuram ir baltās bultas. Pēc pusstundas ākstīšanās:

sept-t.jpg

 

Vēlāk uztaisiju pagaidu variantu no caurā spārna, aizkniedēju, aizšpaktelēju un pa virsu stickerbomb. Atradu divas trūkstošās restītes priekšējā buferī. Dabuju līku priekšējo resti bez rinķiem, kā arī beidzot 80ais atkal tika uzsēdināts uz smukiem apaviem - baltiem r16 diskiem, kurus ieguvu samainot sev īpašumā esošos r15 ļitakus. Diski tika izvalcēti taisni, te pat audistailā nopirku visas 4as riepas, nopirku centrējošos gredzenus un varēja braukt.

astot.jpg

 

Ar šo mašīnu esmu nobraucis super daudz, esmu bijis visos Latvijas galos, arī Lietuvā, esmu strādājis par kurjieru, respektīvi esmu diezgan daudz nomocijis. Protams sāka parādīties defekti, nācās mainīt plauktiem bukses, putekļusargus, amortizatorus, bremžu klučus, aizm. gultņus un vēl un vēl. No daudzās braukāšanas aizmugurējais bundulis bija atdalījies no ieejošās trubas, nācās domāt ko darīt. Sencis atdeva tukšu sporta glušaku, nekas cits neatlika, kā kausēt virsū :D

devita.jpg

 

Izplūdes tonis ļoti patīkams, kluss, dobjš un smuki burbuļo atlaižot gāzes pedāli.

Pēc neveiksmīgas darba misijas gulbenē, sanāca atpakaļ ceļā sevi mazliet iepriecināt, jo a/s lietotājs madonā atdeva jaunā tipa abšivkas durvīm. Nedomājot aizskrēju viņām pakaļ un nākamajā dienā ieinstalēju. Plug&play nebija, bet visu uztaisiju, kā vajag.

Pirms:

desmita.jpg

Un pēc:

vienpadesmit.jpg

 

Nākamais upgrade bija, tas ko visvairāk gaidiju. Šķirstot fb redzēju, ka pārdod audi 90 pilnās lampas, paskatos bildi, uzreiz sapratu, ka attēlā ir b4 pilnās, pietam pa saldu ciparu. Pāris sarakstes vēlāk un esmu jau Līgatnē ar pilnajām b4 savā īpašumā. Lampām pat visas ausis vietā. :roll:

Sāk jau izskatīties pēc kaut kā.

 

divpacmit.jpg

 

To be continued...

 

 

 


Audi 90 b3 20vq - sold, will be missed :(

Audi Coupe 20vq

Audi 80 b4 2.0 LPG

Audi Cabrio 2.3 10v

Audi a3 1.8t 132kw Quattro - winterbeater


#2 Creative

Creative
  • Lietotājs
  • 141 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:2.2 20v tq

Pievienots 09 November 2019 - 17:34

Turpinam?

Kas seko pēc lukturiem? Tieši tā - vēlvieni lukturi. :D  Tad nu pēc kāda mēneša, vēlā vakara stundā, uzpeldēja sludinājums ar lampām, kuras ļoti gribēju savā īpašumā un atkal par super saldu ciparu. Sanāca būt pirmajam, kas aizrunā un tajā pašā vakarā skrēju uz Valmieru pakaļ.

cetrpadesmit.jpg

Mazliet pafočēts vēl:

pecdesmit.jpgsepdesmit.jpg

Aizmirsu kādā kontekstā, bet sanāca saplēst radiatoru. Laikam gribēju atplūdes trubiņu nomainīt, bet vecā trubiņa nonāca nost ar pusradiatoru. Tās pašas dienas vakarā auto jau bija braucams.

IMG-20181107-WA0004.jpgradioators.jpg

Pēc šī mazā remonta auto bija gatavs ziemai. Priekšā kārtīgas šipenes, aizmugurē plikas ziemenes, katrai asij savs riepu/disku platums un izmērs, respektīvi auto gatavs kontrolētām sānslīdēm :rofl:

Nepagāja ilgs laiks, līdz auto padevās. Bija otrā sniegotā diena. Tās dienas naktī biju aizbraucis uz spilvi paslidināties un pēc stundas auto mocīšanas, sāka parādīties interesantas skaņas spiežot sajūgu. Krakšķis pēc krakšķa, robi sāk slēgties grūtāk, vēl vairāk krakšķi līdz gatavs, sajūga vairs nav. Tālāk mainot ātrumus bez sajūga un ar smalkiem aprēķiniem tiku mājās. Mājupceļā tika aprēķināts katrs krustojuma luksafors, lai nevajadzētu apstāties. :smartass: :D

Jautrība varēja sākties, ārā auksts, laika nav, garažas nav, palīgu nav.... situācija diezgan bezcerīga.

Vismaz iemāciju autiņam pacelt ratā :D

pacelrata.jpgparaujrata.jpg

Teikšu godīgi, motivācija pazuda galīgi. Biju domājis, ka pārcelšu mašīnu projekta statusā, nopirku 1.8t ar APU kodu, domāju, ka ravēšu motoru ārā un taisīšu visu pa nopietno.

Nāca klāt jau pavasaris, sāku uz visu skatīties pozitīvāk un labi, ka biju tik slinks un neiesāku neko ravēt ārā. Saņēmos, izgāju vienu dienu ārā paskrūvēt, tad otru, līdz kārba jau bija ārpus auto.

Visu noskrūvējot iepazinos ar vainīgajiem - izšķīdis izspiedēj gultnis un sajūga disks.

sajugadisks.jpg

Iegādājos jaunu sajūga disku, gultni, tika upgreidota ''?izspiedējdakša?'', sapirku kārbai jaunas bukses un pie reizes eļļu.

Un tad sākās salikšanas process, kuru atcerēšos mūžīgi. Kārba nelabprātīgi noņēmās un uzlikšanas process bija daudz trakāks. Pirmās divas dienas mēģināju visas dienas garumā ar entajiem klucīšiem un domkratiem dabūt to kārbu vietā, abas dienas izmircis, ar beigtām rokām, morāli un visādi fiziski sagrauts paļāvos sakāvei. Trešajā dienā izliku pēdējos spēkus, tirināju to kārbu, līdz beidzot sanāca ietirināt vietā. Super laimīgs, super priecīgs, pa atlikušo nedēļu saskrūvēju visu kopā, visam būtu jāstrādā unnnnn.... kā tad. Pēc ziemas stāvēšanas kontaktgrupa atteicās, to virtuāli palīdzēja pats Val nodiognosticēt. Nomainiju kontaktgrupu, nākamā problēma - starteris vai nu negriež, vai knapi griež. Domāju vaina starterī, nomainīju uz citu - nekā. Beigās, pievilku stingrāk startera skrūves un viss aizgāja, laikam masa bija pa švaku. :D

Tad nu pēc lielās cīņas auto atgriezās atpakaļ ielās.

sitoarivajag.jpgsitotomert.jpg

 

 

 

To be continued...

 

 

 

 


Audi 90 b3 20vq - sold, will be missed :(

Audi Coupe 20vq

Audi 80 b4 2.0 LPG

Audi Cabrio 2.3 10v

Audi a3 1.8t 132kw Quattro - winterbeater


#3 km_

km_
  • Lietotājs
  • 589 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 09 November 2019 - 18:38

Ziema ir īstais laiks lai sāktu kaut ko darīt. Veiksmi darbos!


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#4 Creative

Creative
  • Lietotājs
  • 141 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:2.2 20v tq

Pievienots 09 November 2019 - 18:55

Ziema ir īstais laiks lai sāktu kaut ko darīt. Veiksmi darbos!

.........ja ir apsildāma garāža :D Paldies.


Audi 90 b3 20vq - sold, will be missed :(

Audi Coupe 20vq

Audi 80 b4 2.0 LPG

Audi Cabrio 2.3 10v

Audi a3 1.8t 132kw Quattro - winterbeater


#5 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9605 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 10 November 2019 - 10:33

Jaunā tipa apšuvumus visprātīgāk ir likt kopā ar logu rāmjiem no attiecīgas mašīnas. Tev apšuvumi tagad nav zemāk nekā ārējā loga gumija? :D 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#6 Creative

Creative
  • Lietotājs
  • 141 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:2.2 20v tq

Pievienots 10 November 2019 - 12:19

Man jau sķiet, ka rāmji ir vienādi. Pat ja ir mazliet zemāk, tas mani īsti neuztrauc.

Audi 90 b3 20vq - sold, will be missed :(

Audi Coupe 20vq

Audi 80 b4 2.0 LPG

Audi Cabrio 2.3 10v

Audi a3 1.8t 132kw Quattro - winterbeater


#7 RDs

RDs
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene

Pievienots 11 November 2019 - 13:18

Ir gadijies redzēt dzīve un jāsaka ļoti smuks. Ziema ir vislabākais laiks jo ārā auksts un velme kautko skrūvēt vislielākā  :hihi:



#8 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9605 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 11 November 2019 - 19:04

 

Man jau sķiet, ka rāmji ir vienādi. Pat ja ir mazliet zemāk, tas mani īsti neuztrauc.

 

Citējam tevi: "Plug&play nebija, bet visu uztaisiju, kā vajag"

 

Tā tu rakstīji šito atšķirību dēļ:

 

https://content25-fo...ca/IMG-3912.jpg

 

https://content25-fo...ca/IMG-3915.jpg

 

:crazy:

 

Bet par augstumu es prasu, jo man ar visiem pareizajiem rāmjiem jaunā tipa apšuvumi sanāca zemāk nekā vecā tipa, ar vecā tipa apšuvumiem ārējā gumija sanāk līdz ar apšuvuma malu, ar jaunā tipa apšuvumiem tā gumija sanāk augstāk nekā apšuvums - ja braucot neliek roku uz atvērta loga malas, tad po, bet ja liek, tad kaitina :crazy: Neesmu vēl sapratis šito dabas parādību, vai tas ir speciāli vai kā; esmu redzējis vismaz vienam B4, kam jaunie apšuvumi noteikti bija no rūpnīcas, to pašu lietu :nez:


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 11 November 2019 - 19:06

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#9 Creative

Creative
  • Lietotājs
  • 141 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:2.2 20v tq

Pievienots 11 November 2019 - 19:16

Es nemaz nepamaniju, ka kaut kas zemāk būtu, laikam dēļ tā, ka kupejām tā gumija ir augstāk un vienkārši esmu pieradis :pardon:


Audi 90 b3 20vq - sold, will be missed :(

Audi Coupe 20vq

Audi 80 b4 2.0 LPG

Audi Cabrio 2.3 10v

Audi a3 1.8t 132kw Quattro - winterbeater





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)