Pālekt uz saturu


Foto

Afn injection quantity regulēšana


  • Please log in to reply
4 atbildes uz šo tēmu

#1 Dumidors

Dumidors
  • Lietotājs
  • 85 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija!
  • Intereses:AUDĪ

Pievienots 03 November 2019 - 20:16

Labvakar,

Afn sūknim samainīja visas blīves.

Saliekot iedarbinot diezgan djorgājās un lieli agriezieni 1250. Pieslēdzot kompi injeqtion quantity rāda 0.00 citreiz uzlec uz 1.00, citreiz 0.80.

Problēma tāda ka apgriezieni ir virs štukas. Ar sūkņa galvu var dabūt kaut cik normālus apgriezienus, bet kā tuvāk zemākajai robežai tā sāk djorgāt. Bīdot galvu nemainās injeqtion quantity.

Jautājums, vai vispār jāmainās apgriezieniem bīdot sūkņa galvu?

Skatijos video kur čalis regulēja no 6.0 uz 4.0 apgriezieni nevienā brīdī nepamainijās.

Manā gadijumā atvelkot pa pus apgriezienam un galvu pieregulējot uz labiem apgriezieniem, kad pat nedjorgājas velkot klāt skrūves sāk mainīties apgriezieni. Beigu beigās lēnām velkot un sitot var dabūt uz labiem apgriezieniem, beigās noslāpējot un iedarbinot ir atkal citi apgriezieni, virs tūkstoša. Ruc un ik pa laikam iedjorgā.

Iepriekš biju regulējis to galvu kaut kā viss sanāca labi, tikai neatceros vai tiešām mainijās apgriezieni.

Iedomājos varbūt tā ass, kas groza to plunžera gredzenu, neaiziet līdz galam gala stāvoklī?

Braukt var kad, dod apgriezienus virsū viss kārtībā, brauc normāli, tikko kā pie mazākiem apgriezieniem tuvu štukai tā djorgā arī robā atlaižot pedāli.

varbūt kādam ir ideja vai nojausma?

Kļudu nav, arī pēc 20km nobraukšanas, nekāda kļuda netika izmesta.

Paldies.

Šo rakstu rediģēja Dumidors: 03 November 2019 - 20:21


#2 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3029 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 03 November 2019 - 20:47

No 6 uz 4 jau sit plunžera virzienā. Tev jāsit prom no viņa. Kad sāk djorgāt, sit vel projām līdz stabilizējas. Pudele no Tevis, dzīvoju Jelgavā.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#3 Dumidors

Dumidors
  • Lietotājs
  • 85 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija!
  • Intereses:AUDĪ

Pievienots 03 November 2019 - 20:50

Tu gribi teikt, ka sitot viņš sāk djorgāt un gandrīz vai slāpt nost man tik jāsit vēl tālāk?

Sitot prom, ta kā tālāk no skriemeļa sāk smagi celties apgriezieni un sitot uz otru pusi viņi krītas tik ļoti ka reāli liekas ka tulīt noslāps.

Es arī dzīvoju Jelgavā. :D

Šo rakstu rediģēja Dumidors: 03 November 2019 - 20:53


#4 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 04 November 2019 - 11:14

maz jābīda, 2 mm jau ir ļoti jūtams daudzums. Pirms kaut ko precīzu saregulēt, iestati kaut kādā drošā pozīcijā (tuvāk skriemelim), uzsildi līdz darba temperatūrai un tad ko skaties un regulē. Ar aizdedzi kaut cik esat trāpījuši?


Šo rakstu rediģēja andzha: 04 November 2019 - 11:15

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#5 Dumidors

Dumidors
  • Lietotājs
  • 85 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija!
  • Intereses:AUDĪ

Pievienots 04 November 2019 - 11:24

Ja tā padomā iespējams, ka tur ar ir tā problēma, ka tā galva jau ir maksimāli tālu prom no skriemeļa, tapēc ar tādas sekas. 

 

Aizdedze plus mīnus uz ausi un aci, jo baigi jau tur nevar neko noregulēt, kā tikko skaties aizdedzi tā dzinējs sāk djorgāties un apgriezieni arī visu laiku augšā. 

 

Šovakar aizbīdīšu līdz galam uz skriemeļa pusi un skatīšos, kāds būs rezultāts. 

 

Vakar padomāju, ja to galvu aizbīda tālu prom, no skriemeļa, tad sanāk ka tas plunžera gredzens jau tiek stumts, tā kā tas notiktu pie nospiesta pedāļa, tapēc ar ir tā problēma ar apgriezieniem, vismaz man, tā liekās, ka tā varētu sanākt, neesmu drošs un neesmu arī ar to baigi eksperimentējis. 

 

Vakarā iepostošu, kas man tur sanāca. Paskatijos dažādus video, pa lielam laikam visi ir likuši maksimāli tuvu skriemelim un tad tikai sit prom no viņa.

 

 

****

 

Ja nu kāds saskaras ar tādu pašu problēmu, tad sūkņa galva var arī pagriezties pa labi un pa kreisi un tas rada to dīvaino efektu ar apgriezieniem un djorgāšanos. Ar knippexu atspiedu galvu uz pareizo pusi, pievilku tik tālu lai var atregulēt dozu un viss strādā čotka. 


Šo rakstu rediģēja Dumidors: 12 November 2019 - 08:50





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)