Pālekt uz saturu


Foto

1,6 TDI CAYC

Ekspluatācija remonts

  • Please log in to reply
5 atbildes uz šo tēmu

#1 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 637 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 09 September 2019 - 13:47

Labdien. Interesē šī dzinēja ekspluatācijas īpatnības, apkope, resurss, remonts.

Paldies.



#2 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3012 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 09 September 2019 - 14:04

Nuuu, jātrāpa uz tādu kā saka nenodzītu līdz kliņķim (lai nav vienlaicīgi ar visu jācīnās). Centrālā problēma, protams, ka CR sprausliņas - pilni karteri ar soļarku un cerams, ka tā nav ilgi braukts, jo pēc tam tur arī virkne citu problēmu. Pie iegādes cenas, noteikti, ir jāpierēķina jauns sprauslu komplekts. Vismaz es, personīgi, uzreiz visas jaunas liktu. Nav paredzams vienkārši kad izbeigsies un notiek tas tā - gandrīz momentāli. DPF, EGR arī ļoti biežas problēmas, abas lietas amputējamas - gaumes jautājums. Visādi citādi jau, lietojams, un braucams. 


Šo rakstu rediģēja MXR: 09 September 2019 - 14:12

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#3 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 637 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 09 September 2019 - 17:15

Paldies.Ir jautājumi.

Pēc cik km ir jāsāk uztraukties par CR sprauslām? Pašreiz ir 210000km,itkā apliecināti ar apkopes un TA papīriem.

Eļļas līmenis bija puslīmenis, pēc soļķa neoda.DFD un EGR savās vietās.

Manuprāt pēdējais laiks zobsiksnas un pārējo loriņu maiņai.

 Braukšana interesanta, pilsētā 50 km/h labāk braukt 3. robā.

4. sanāk motora mocīšana. Bet tā diezgan ņiprs Golfs.

Pēdējais jautājums šoreiz. Kā izpaužas sprauslu beigu sākums? Tā kā teici . Viss labi, un kirdik pēc 2tkm pilns karteris ar soļķi?


Šo rakstu rediģēja Jonis: 10 September 2019 - 02:51


#4 CED

CED
  • Lietotājs
  • 405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 09 September 2019 - 22:38

Visizplatītākā problēma šiem ir EGR vārsti, aizaug un ķeras vai ari pini izvibrē no plates. Par sprauslām nepiekritīšu, drīzāk biežāk krīt augstpiediena sūkņi- izpaužas ar metālisku klaboņu. 210k km škiet ir skaitlis ,kad rūpnīca iesaka mainīt pirmo zobeni. Savādāk motors normāls tikai jaudas pamaz ,bet tur drošvien Jonix var palīdzēt. :D


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#5 CED

CED
  • Lietotājs
  • 405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 09 September 2019 - 22:38

Visizplatītākā problēma šiem ir EGR vārsti, aizaug un ķeras vai ari pini izvibrē no plates. Par sprauslām nepiekritīšu, drīzāk biežāk krīt augstpiediena sūkņi- izpaužas ar metālisku klaboņu. 210k km škiet ir skaitlis ,kad rūpnīca iesaka mainīt pirmo zobeni. Savādāk motors normāls tikai jaudas pamaz ,bet tur drošvien Jonix var palīdzēt. :D


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#6 Odissey

Odissey
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Jēkabpils

Pievienots 11 September 2019 - 20:25

No personīgās pieredzes- EGR vājā vieta. Iepriekšējais īpašnieks EGR mainījis bija pie 130k nobraukuma un tā pati problēma pēc tam pie 260k. Tad vēl DMS, kas sāka grabēt un tika nomainīts pie 230k. Tas arī viss, kas bijis darīts dzinējam, ja neskaita regulāro apkopi - eļļa, filtri ik gadu un zobsiksna ar ūd.sūkni pie 210k. Šobrīd nobraukums 320k. Dzinējs uzticams. Tiek lietots ikdienā, kā arī tālos izbraucienos ārpus Latvijas.





Also tagged with one or more of these keywords: Ekspluatācija, remonts

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)