Pālekt uz saturu


Foto

A6 C5 instrumentu panelī nepareizi rāda motora temperatūru


  • Please log in to reply
18 atbildes uz šo tēmu

#1 LaukuAviize

LaukuAviize
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Garkalne

Pievienots 04 November 2018 - 12:44

Sveiki!

Aukstam motoram no rīta panelis rāda 80 grādus,kad motors uzsilis normāli būtu jābūt 90 grādiem,manā gadījumā rāda 110 grādus,dažreiz pat aiziet līdz 120 grādiem un kompis domā kad pārkarsis motors,bet tā nav! Šī problēma ir jau labu laiku.

Kas tur nogājis greizi?

 

20181104-121247.sized.jpg



#2 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 04 November 2018 - 15:36

Droši vien ka tas franču spidometrs iet uz galu.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#3 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 492 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 04 November 2018 - 19:34

Vajag pārbaudīt vai spidometrs rāda pareizi! ja nea tad jāpārliek bultiņa!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#4 LaukuAviize

LaukuAviize
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Garkalne

Pievienots 05 November 2018 - 17:43

jauks vaļā un skatīsies,kas tur par brīnumiem  :ok:



#5 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 05 November 2018 - 21:22

Vispirms ir jāpieslēdz vcds un jāsaprot, ko panelis patiesībā redz, nevis uzreiz kaut ko jaukt. 



#6 LaukuAviize

LaukuAviize
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Garkalne

Pievienots 05 November 2018 - 22:58

Pie kā to var izdarīt?



#7 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 06 November 2018 - 10:47

Pie kāda ar VCDS. Ideāli noķert to brīdi, kad spidometrs sagājis ķīselī, un paskatīties rādījumus dzinēja vadības blokā.

Ja jau brīžiem rādījums panelī liekas normāls, brīžiem ne, tad velk uz mirstošu paneli. Ja tā, tad nākošo spido labāk likt VDO.

Labā ziņa ir tā, ka parasti viņi vēl līdz galam nenobirst un mašīnu var piedarbināt un viņa rūc.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#8 LaukuAviize

LaukuAviize
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Garkalne

Pievienots 06 November 2018 - 15:52

Nepareizi visu laiku rāda motora temperatūru,aķīša rādījumu. Ik pa laikam ātruma bultiņa lēkā uz augšu un leju.

#9 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 06 November 2018 - 23:22

Paneļa un dzinēja vadības blokam ir katram savs rādījums(viens devējs - 2 izvadi). Vajadzētu paskatīties cik panelī rāda grādus digitāli :D ja nemaldos, tad to varēja izdarīt. 



#10 LaukuAviize

LaukuAviize
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Garkalne

Pievienots 07 November 2018 - 09:47

Kāds vrb zin kā to var izdarīt?

#11 Val

Val
  • Administrators
  • 11513 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 07 November 2018 - 10:32

Tika jau uzrakstīts. Pat vairākas reizes.

Jāpaskatās, cik temperatūru rāda vcdsā, salīdzinot ar bultu. Interesējošā vieta, kad vcds rāda 90C vai panelis rāda 90C. Tad jau rēķini starpību (reāli tāda arī būs arī normāliem paneļiem, protams ne jau par 30C).

Tad jau var palaist instrumentu paneļa output testu un paskatīties, kādā pozīcijā nostājas temperatūras bulta.

Pēc saņemtajiem "datiem", ko redzēsi ar acīm, vari spriest, kas pie vainas.


:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#12 LaukuAviize

LaukuAviize
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Garkalne

Pievienots 07 November 2018 - 10:35

Paldies par info

#13 Richuss

Richuss
  • Lietotājs
  • 1069 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 07 November 2018 - 13:49

Ir iespēja remontēt šos paneļus. Viņiem ir plates defekti, tāpēc arī temperatūra lēkā.


www.12Volt.Lv Audi spidometru remonts, visu veidu automagnetolu atkodēšana un remonts, elektronikas remonts
www.Focal.Lv Svarīgākais, kas ir jādzird klausoties mūziku ir garastāvoklis!
www.12volt-shop.lv - visa veida audio akustiskās sistēmas, aksesuāri un citas noderigas lietas (arī priekš AUDI) ;)

#14 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 07 November 2018 - 17:30

Ir iespēja remontēt šos paneļus. Viņiem ir plates defekti, tāpēc arī temperatūra lēkā.

Kāds cipars ir par tāda remontu?


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#15 garais229

garais229
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus
  • Intereses:AUDI

Pievienots 07 November 2018 - 18:01

Ceru ka autors neiebildīs.Arī šaize ar A6 C5 spido.Stāvot uz vietas spido nenokrīt uz 0 bet paliek uz 20 arī noslāpētam.Pēc navigācijas braucot,ātrums sāk sakrist tikai pie 100km/h.Līdz 100 nesakrīt,rāda mazāk

Panelis kirdik???IMG-20181106-163139-1-.sized.jpg


   AUDI A6 C5 2.8L Quattro  :greyrs4:

  AUDI 80 B4 2.0 1992g ABK  :redrs4:


#16 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 07 November 2018 - 18:10

Vienkārši ķerās motorītis, vai bultiņa, bet immo2 arī var būt Magneti Marelli ražojums. Par tiem nemāku teikt.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#17 Archa91

Archa91
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 13 November 2018 - 23:54

Šitās visas neražas arī man ir. Un ir tas debīlais franču Magneti Marelli panelis.

Man voltus un benzīna daudzumu rādījis vienmēr nepareizi, bet kad apgriezieni un km arī sāka taisīt sūdus tad jaucu paneli laukā, pārliku bultas.

Klimas konrolē iesit kodu (tavā gadījumā):

51 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C. Tad redzēsi temperatūru ko redz ECU.

Es tādā veidā pieregulēju savu paneli...

 

Te būs pārējie klimas kodi un pamācība kā:

https://www.audiforums.com/forum/audi-a4-8/climate-control-codes-21703/


Audi 80 B3 1.8s '87   -->   Audi 80 B4 2.0e '92  --> Audi A4 B5 AVANT 1.8TQM '00 +LPG


#18 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 14 November 2018 - 00:52

Diemžēl bieži sastopami Magneti Marelli paneļi, bieži ir redzēts, ka 2000.g. mašīnā panelis jau ap 2007-2008.g. ir ticis nomainīts pret jaunu vai atjaunotu MM un atkal taisa jokus.

Lai gan detaļas kods var būt vienāds, teiksim 4B0920900D, tad tādu paneli ar tādu kodu ražoja gan VDO, gan Magneti Marelli.

Labākais variants aizvietot pret VDO. C5 gadījumā nav problēma atrast spidometru, meklē tikai kur vari sarunāt izdevīgāku cenu. Tajos VDO nekas cits izņemot ekrānus un varbūt diodes nost nemirst.

Immo3 gadījumā ja gribās mazliet apgreidot, var likt uzreiz pilno spido, nevienu vadu vilkt tālāk par stūres slēdžiem nevajadzēs.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#19 LaukuAviize

LaukuAviize
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Garkalne

Pievienots 14 November 2018 - 20:01

Paldies,par info,brīvdienās mēģinās skatīties kā viss sanāks,tad padalīšos ar notiekošo ;)






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)