Pālekt uz saturu


Foto

2.7 BiT cooling fan modulis Help


  • Please log in to reply
5 atbildes uz šo tēmu

#1 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 30 October 2018 - 11:37

Sveiki biedri! Vai ir kāds riktīgi izurbies cauri dzesēšanas sistēmas shēmai un relejiem 2.7T? Man ir šāda problēma, ka nestrādā 2. un 3. ātrums!! after coolings strādā, 1.ātrums strādā tikai tad kad kad kondišu ierubiju!! pirms gada bija nobeidzies viens no ventilatoriem. mēģināju pie radiatora tos termoslēdža kontaktus savienot, tādā variantā nosimulēt termoslēdža darbību, nebija nekādas atbildes.(iespējams īsti nesanāca savienot tos, jo grūti tur tikt klāt) bet cik zinu, ka 1.ātrumu izsauc vai nu termoslēdzis vai kondiša ieslēgšana.

man ir jautājums vai katram ātrumam ir savs relejs? un ja ir tad kā savienojot var nosimulēt ventilatoru ātrumus.

2.ātrums ir kondiša augstspiediena devējs/sensors. F129. īsti nezinu vai man ir slēdzis vai sensors. kaut kad tie mainījās, dažādās literatūrās raksta ka ka ir slēdzis citās sensors. man ir 3 vadi. +; -; un signāls. man ir 2.7BiT allroads 2001.g.

2.ātrumu neesmu nosimulējis, vai savienojot + ar - tas līdzēs, sākumā vnk nezināju ja izskrūvējot ārā to slēdzi vai freons iznāks vai neiznāks ārā!? 

šovasar stāvot uz vietas un darbojoties temperatūra auga bet ātrumi pēc dzirdes neslēdzās, nu 3.vismaz toč nē, jo ja ieslēdzas 3. tad to nevar nedzirdēt, it sevišķi ja man ir 2 elektro veņtiki!!! :)

man interesē kuri ir tie releji kuri man jāpārbauda?

jo ar vag output test varēja tikai vienu nosimulēt, kurš darbojās!!! 

ir idejas?



#2 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 903 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 30 October 2018 - 12:13

Zem lanģerona ir ventilatoru vadības bloks.Gan jau ka tajā ir problema.
Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#3 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 572 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 30 October 2018 - 12:29

Man sovasar nav manits elektro-ventilators darbiba, tikai ka aftercooling, ar parejo tika gala termomufte.


bt avant quattro

typ85 quattro


#4 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9416 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 October 2018 - 13:57

Caur klimata output tests var pamocīt ventilatorus


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#5 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 30 October 2018 - 18:02

Caur klimu var tikai vienu režīmu cik sapratu. Vai tomēr visus trīs režīmus?

#6 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 04 November 2018 - 17:28

viss pa lielam atrisinājās! tiku pie tā termoslēdža kurš atrodas pie radiatora labajā pusē un savienoju kontaktus, nosimulējot termoslēdža darbību ar iedarbinātu motoru, un viss aizgāja. 1 un 3 ātrums strādā!! nomainīju termoslēdzi, tas bij beigts. tagad tikai palika jautājums kā pārbaudīt 2.ātrumu, kuru ieslēdz kondiša augstspiediena devējs, kurš atrodas priekšējā radiatorā!!! 


Šo rakstu rediģēja kedinieks: 04 November 2018 - 17:29





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)