Pālekt uz saturu


Foto

A6C4 pēc priekšējo sviru maiņas peld


  • Please log in to reply
23 atbildes uz šo tēmu

#1 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 28 October 2018 - 23:46

A6C4 šodien samainīju priekšējās "sviras," tās kurām stab. stienis iet cauri. Samainīju abas puses, braucot mājās priekša kā laivai, sajūta ka amortizatori atdevuši galus, bet uz zemes priekšu pašūpojot liekas normāli. Straujāk paraujot stūri grib mest uz pretējo pusi.

 

Sviras mainīju ne lēto galu, stab. stieņa ārējas bukses )2gb) liku ļemforderu, pievilku kad svira noslogotā stāvoklī.

 

 

Kur varētu būt vaina? Stabilizatora stieņa iekšējām buksēm pipec? Tās es nemainīju, problēma ka 28mm stienis, uzbakstītas 26mm "pagaidu variantā" ar kuru braucu jau pus gadu. Tās varētu būs nobeigušās, no tā ka stienis tika šurpu turpu spaidīts? Ir kādi citi varianti?



#2 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 October 2018 - 01:13

Ja ceškai purns peld, tad ir iespējami piemēram šādi scenāriji:

A ) Stab.stieņa buksēm kapi
B ) Amortizatoru atbalstiem kapi
C ) Tas auto ir jāsēdina :mrgreen:

Pēc tava stāsta ar svirām un ārējām buksēm viss ok. Hmm. A kas tas par gateri ar iekšējām? Parasti jau tās samērā ilgi velk.

Ja ir uzlikts 28mm stienis no eskas, tad jaunas iekšējās var pasūtīt piemēram akmotorsport.net.

Šo rakstu rediģēja Edzyx: 29 October 2018 - 01:13

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#3 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 29 October 2018 - 02:17

Ja ceškai purns peld, tad ir iespējami piemēram šādi scenāriji:

A ) Stab.stieņa buksēm kapi
B ) Amortizatoru atbalstiem kapi
C ) Tas auto ir jāsēdina :mrgreen:

Pēc tava stāsta ar svirām un ārējām buksēm viss ok. Hmm. A kas tas par gateri ar iekšējām? Parasti jau tās samērā ilgi velk.

Ja ir uzlikts 28mm stienis no eskas, tad jaunas iekšējās var pasūtīt piemēram akmotorsport.net.

A.) Iekšējās bukses jau ir pasūtītas tieši no ak sarkanās polly, vnk šonedēļ neatnāca, skate aiznākamnedēļ pirmdien, un nezinu vai būs laiks/vieta nākamā nedēļas nogalē taisīt. Gateris tāpēc ka samelojos, sabāzu uz iepriekšējo skati, jo sročna vajadzēja un nevarēju dabūt, un nekā neteica. Pavasarī pat neatceros kāpēc tās sviras ravēju nost. Karoče atceros ka baigi jājos ar stieņa un bukšu iedabūšanu vietā, tagad jau zinu labāk.

 

B.) Ir variants, jo liekot tās sviras pirkstus iekšā riktīgi kratīju, varbūt ka galus arī atdeva. Kā pārbaudīt? Dzīvē esmu mainījis vienreiz, un toreiz gultņiem acīmredzami bija pipec.

 

C) Nu ķipo, kad auto iegādājos bišķi vairāk kā 3 gadus atpakaļ iepriekšējais saimnieks teica ka uzstādīti gāzes amortzatori, ir viņš bišķi augstāks kā tipiskais a6 ko uz ielas satiec (kaut gan ar bīdmēru neesmu gājis, varbūt arī pēdējā laikā tā nav, bet kad pirku - bija) Jebkurā gadījumā tas nemaina faktu ka 3 gadus nekā tāda nebija, un tās sviras arī kaut kad bija mainītas - tikai servisā. Sēdināt netaisos :D Quatrro man vajag kā Quatrro, lai tālāk pēc traktora jāiet. :)

 

Paldies ar Edzyx par atbildi, ļoti novērtēju. :)

 

Offtopic - ja kāds vēl var padalīties ar info par polly buksēm, būšu tikai pateicīgs. Bija kādreiz doma, kad laiks bija, pārmest visu uz polly bet tas tā arī palika domas līmenī.

Jautājumu būtu sekojoši -

 

Kādi būtu LV labāki uzņēmumi kur pasūtīt par saprātīgu cenu?

 

Kā tad ir ar to čīkstēšanu - vaja viņām kādu smēri vai nē? Cik redzu LV neviens nepiedāvā, ārzemēs nāk katrā komplektā.


Šo rakstu rediģēja kocii: 29 October 2018 - 02:20


#4 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1604 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 October 2018 - 06:39

Viens pazīstams kurš regulāri mēdz riktīgi atvilkt,lai viss būtu skaisti,salika sarkano poly komplektu uz s4. Skatē ar visu jaunu un skaistu aptuveni šādi- šito standarta buksi mēs izkustināt nevaram,tavam tur puņķis.Bukses ne tikkai nedeva cerēto rezultātu,bet auto vispār nebija braucams,normāli vadāms.
Ja uz 28mm stieņa ir uzliktas 26mm stienim paredzētās bukses,tad viņas ir savilktas pzdc ku zvērīgi ,nevis ļurkājas.

Šo rakstu rediģēja ainis: 29 October 2018 - 06:48


#5 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 October 2018 - 09:46

B.) kā pārbaudīt?

C ) uzstādīti gāzes amortzatori



B ) Noņem plastmasas vāciņu un palaid vaļā uzgriezni, pacel šaibu nost. Pagrozi stūri. Tajā brīdī vajadzētu varēt saprast vai ir stingri vai beigti tie atbalsti, plaisas arī redzēsi ja ir.

C ) Pilnīgi vienalga kādi amji salikti. Vari vispār izraut ami ārā (priekšā) un augstums būs tāds pats :crazy: Tas iz pieredzes. Augstumu nosaka atsperes. Amis nosaka gājienu.

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#6 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3902 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 October 2018 - 12:23

Taisnība - amortizators augstumu nenosaka (ja vien nav par īsu), taču no tā ir atkarīgs cik auto spēj šūpoties. Pārmērīga šūpošanās var arī likties kā peldēšana. Taču, mainot sviras, amortizatora parametriem nevajadzētu mainīties.



#7 quattro_janis

quattro_janis
  • Lietotājs
  • 186 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene
  • Intereses:Quattro

Pievienots 29 October 2018 - 12:40

Tilta bukses nav beigtas? Tas, kurā ķegas skrūve ieskruvejas. Pie būra ar 3skruvem pieskruvetas.

#8 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 29 October 2018 - 13:08

Tilta bukses nav beigtas? Tas, kurā ķegas skrūve ieskruvejas. Pie būra ar 3skruvem pieskruvetas.

Tu domā nr. 4 shēmā? 8f6efa6cde9dae0cdaf497b870d2bd4e.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

#9 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 29 October 2018 - 13:16

A jūs variantu par beigtām aizmugures buksēm neizskatāt? Tagad varbūt priekša norm, bet aizmugure veic "piestūrēšanu", ko iepriekš labi izkompensēja beigtās priekšā. Pie gadiena citas riepas arī neuzliki?


Šo rakstu rediģēja Instigater: 29 October 2018 - 13:17

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#10 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3902 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 October 2018 - 13:56

Tu domā nr. 4 shēmā? https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018102...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

Bildē nav tās bukses par ko iepriekš bija minēts. Tā ir bukse, kurā ieskrūvējas skrūve Nr. 5.



#11 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 29 October 2018 - 14:39

Bildē nav tās bukses par ko iepriekš bija minēts. Tā ir bukse, kurā ieskrūvējas skrūve Nr. 5.

Bišķi neiebraucu, man pēc shēmas izskatās ka ar nr.5 pievelk tjagas buksi nr. 11.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Man liekas ka es tikko shēmu pētot stkodu kas par vainu, liekot tjagu iekšā neieliku nr. 10 no shēmas, vienkārši pievilku ar skrūvi, pat nepamanīju ja tur vēl kaut kas iet iekšā.

Tas arī varētu būt pie vainas, ko kāds gudrāks par mabi domā? Značit bez tās iemavas skrūve vnk nenotur buksi nr. 11 un viņai rodas brīvkustība.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

#12 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3902 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 October 2018 - 14:44

Jā, nr5 pievelk buksi nr11, bet tā netiek ieskrūvēta virsbūvē, bet gan tajā buksē ar 3 skrūvēm, kas nav bildē redzama.

Nr10, protams, ir jābūt obligāti.



#13 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 29 October 2018 - 14:50

Tādā gadījumā problēma būs atrisināta, es pats lohanulsja un neieliku nr. 10, tikko biju līdz autiņam aizgājis - jā, vecajās svirās tādas apbružātas tās iemavas stāv. Labi ka vakar neizsviedu tās tjagas ārā.


Paldies visiem par info, idejām. :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

#14 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 October 2018 - 14:51

Domāta tika tā bukse kas skrūvējas pie bundžas ar 3 12stūru-zvaigznītes skrūvēm. Korpuss šīm parasti zaļā krāsā. Lai nomainītu, ir mazliet jāpalaiž pusrāmis uz leju. Sanāk starp pusrāmi un bundžu, kārbas galā.

Tai "trubiņai" nr.10 tur ar ir jābūt. Skrūves diametrs tak ir mazāks nekā buksei iekšējā čaula, izdari secinājumus pats. Var nopirkt arī jaunas

Šo rakstu rediģēja Edzyx: 29 October 2018 - 14:51

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#15 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 29 October 2018 - 15:06

Domāta tika tā bukse kas skrūvējas pie bundžas ar 3 12stūru-zvaigznītes skrūvēm. Korpuss šīm parasti zaļā krāsā. Lai nomainītu, ir mazliet jāpalaiž pusrāmis uz leju. Sanāk starp pusrāmi un bundžu, kārbas galā.

Tai "trubiņai" nr.10 tur ar ir jābūt. Skrūves diametrs tak ir mazāks nekā buksei iekšējā čaula, izdari secinājumus pats. Var nopirkt arī jaunas

Jā, tagad sapratu kuru Tu domā, šoreiz laikam nebūs vainīgā. No vienas puses velns viņu zin kad mainītas, no otras puses tikko skatē par viņām neko neteica. 2nieku dabūju tikai par tās sviras pirkstiem.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

#16 quattro_janis

quattro_janis
  • Lietotājs
  • 186 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene
  • Intereses:Quattro

Pievienots 29 October 2018 - 16:18

Ir gadijies braukat bez tam trubinam nr. 10 un nekadu atskiribu nejutu. Vina ir tik plana un skruve pievelkas loti stingri. Protams vinai tur jabut, bet neticu ka no tas masina nav vacama.

#17 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 29 October 2018 - 16:30

Ir gadijies braukat bez tam trubinam nr. 10 un nekadu atskiribu nejutu. Vina ir tik plana un skruve pievelkas loti stingri. Protams vinai tur jabut, bet neticu ka no tas masina nav vacama.

Nu pēc kādas pusstundas uzzināšu vai tieku boksā, tad jau redzēs vai tur tā vaina vai nē.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

#18 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 29 October 2018 - 17:36

Šijā pasākumā piekares ģeometrija izmainīties nevarēja? Man šī gada sākumā citas markas mašīnai pēc atsperu maiņas, kā rezultātā mašīna pacēlās par dažiem centimetriem, aizgāja savērsums un sagāzums tūtā, un parādījās līdzīgi simptomi - braucot pa šoseju bik paraujot stūri, mašīna vairākas reizes nošūpojās no vienas puses uz otru, stūrei attiecīgi grozoties.

 

Izskatījās tas šādi.


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 29 October 2018 - 20:32

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#19 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 29 October 2018 - 19:07

vispar gadijies uz c4 5 mm garumu atskiriba tam sviram. bet es tiesam nezinu, kas janotiek, lai c4 nav vacama

bt avant quattro

typ85 quattro


#20 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3902 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 October 2018 - 21:36

a riteņi ir pieskrūvēti kārtīgi ?



#21 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 493 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 29 October 2018 - 22:51

Nu te idejas aizgāju nedaudz tūtā! :D "cilvēks nomaina priekš sviras, un sāk peldēt mašīna, tagad jāmaina aizm. tiltam bukses, jo tur būšot problēmas! " Nu neko tik smieklīgu nebiju sen lasījis!

 

Es domāju ka mshathlonxp šeit ir pareizais domu gājiens!

 

Teorētiski jebkura jaunu detaļu uzrādīšana ritošajā sistēmā izmaina riteņu ģeometriju! Praktiski redzot C4 priekšējās ass viena šarnīra sistēmu, domāju ka nomainot šarnīru, kas šajā gadījuma mainās ar visu sviru, un svirai ir 2 atbalsta punkti ar buksēm kas sastāda 50% no riteņa atbalsta punktiem! Tad diezgan liela iespēja ka ir izmainījusies riteņu ģeometrija, kas spriežot pēc simptomiem, ir diezgan spēcīgs Toe out!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#22 kocii

kocii
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi

Pievienots 29 October 2018 - 22:52



Izskatījās tas šādi.

Tieši tā arī man bija.


Nu vienkārši piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, biju boksā. Pat puišus no kaimiņu boksa pasaucu, pārgājām gan priekšas gan aizmugures piekari viss ok. Saliku tās iemavas/trubiņas/tulkas. Nolaidu zemē - skatos aizmugurē ruepas pamīkstas. Vienā bija 1.2 bar, šofera pusē 1.5. Uzpumpēju - kvatra kā jauna.... vnk piii.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

#23 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 October 2018 - 23:27

Ņihuja sebe :mrgreen:

Gadās visādi :crazy:

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#24 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 30 October 2018 - 12:59

Nu te idejas aizgāju nedaudz tūtā! :D "cilvēks nomaina priekš sviras, un sāk peldēt mašīna, tagad jāmaina aizm. tiltam bukses, jo tur būšot problēmas! " Nu neko tik smieklīgu nebiju sen lasījis!

 

Es domāju ka mshathlonxp šeit ir pareizais domu gājiens!

 

Teorētiski jebkura jaunu detaļu uzrādīšana ritošajā sistēmā izmaina riteņu ģeometriju! Praktiski redzot C4 priekšējās ass viena šarnīra sistēmu, domāju ka nomainot šarnīru, kas šajā gadījuma mainās ar visu sviru, un svirai ir 2 atbalsta punkti ar buksēm kas sastāda 50% no riteņa atbalsta punktiem! Tad diezgan liela iespēja ka ir izmainījusies riteņu ģeometrija, kas spriežot pēc simptomiem, ir diezgan spēcīgs Toe out!

Nu bet galu gala, smejies vai audi, gandriz ta ari notika


bt avant quattro

typ85 quattro





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)