Pālekt uz saturu


Foto

A6 / A7 C7 lietas / probleemas / risinaajumi / upgreidi


  • Please log in to reply
30 atbildes uz šo tēmu

#1 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 05 August 2018 - 23:54

Saaksim ar to, ka A7 buutu jaabuut pie A6 nevis A8 sadaljas, jo salons un "pamati" ir no A6.

 

Shis tas no manas pieredzes ar manu A7 3.0 tdi quattro 245zs.

 

Viss labi un skaisti, auto brauc kaa sapnis liidz vienaa ljoti lietainaa dienaa kaarba saak raustiities, nesleedzas, lec aaraa no robiem, utt.

Pirmaa doma, ka kaut kur kontaktos ticis mitrums, jo uz celja tieshaam bija ljoti daudz uudens. Un daudziem A6 C7 tieshi probleemas rodas peec lietainaam dienaam braucot, jo kaarbas kontakts pilns ar uudeni.

 

Taa kaa tas ir S-tronics kursh ir tas pats DSG quattro izpildijumaa, tad sho kaarbu darbina Mechatronics mehaanisms. Shajaa mehaanismaa eljaa peld pati elektriskaa plate (kkas liidziigs kaa plates TV vai kompii), kura ir ljoti juutiiga uz dazhaadiem skaidu noseedumiem utt. Elljas mainja var paliidzeet, ja rodas probleemas (ko arii Audi oficiaali saka, ka nekas cits nav jaamaina) + Audi ir kaut kaads programmas upgreid, lai plate nejuuk praataa. Bet izlaizhot veco ellju, nonjemot mechatronic un iztiirot ar bremzhu tiiriitaaju un visu smuki atpakalj ar jaunu ellju un filtru - domaaju atgrieziis kaarbu pie jauniibas dienaam un straadaas bez kljuudaam. Kljuudas paarsvaraa ir: P17E100, P176C00, P17D400.

 

Veel, deriigi bagaazhniekaa paarbaudiitkaarbas drozhinaataaju, kursh ir tikai 5 / 7,5 amp un nodroshina sajuuga / kaarbas darbiibu.

 

Bet, manaa gadiijumaa viss bija veel interesantaak.. Kaarbai bija izteceejusi ellja... Un visa ellja smuki noskalota no "pannas" ar lielo uudens daudzumu uz celja. Kaarba sausa, ne pazimes. Visa probleema kaarbas elljas filtra plastmasas korpusaa, kursh laikam peec uzsilshanas dabuuja auksta uudens shalti, saplaisaaja un izspeda ellju aaraa. Mechatronics satiiriits, jauns elljas filtrs, korpuss, DSG ellja - rezultaataa kaarba straadaa kaa jauna. 

 

Ceru, ka shis info kaadam naakotnee paliidzees un nebuus jaaizsviezh simti auto servisos, kuri dara to, ko pashi nezina - ar tekstiem, vajag jaunu kaarbu, jauno motoru, jaunu mashiinu, utt.

 

Meedz buut, ka tomeer celinji uz plates sadeg, tad gan taa buus jaamaina.

Shiis kaarbas ir uz A4, A5, A6, A7, A8, Q5 (nezinu par Q7). 7 robi. Principaa viss tas pats darbojas uz 6 robu DSG kaarbaam priekshpiedzinjaam Audi, VW, Skoda, Seat.


Šo rakstu rediģēja Sancho: 08 August 2018 - 22:14

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#2 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6313 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 August 2018 - 14:04

Shiis kaarbas ir uz A4, A5, A6, A7, A8, Q5 (nezinu par Q7). 7 robi. Principaa viss tas pats darbojas uz 6 robu DSG kaarbaam priekshpiedzinjaam Audi, VW, Skoda, Seat.

Q7 nāk 6 un 8 ātrumu tiptronic...


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#3 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 06 August 2018 - 16:39

Visnotaļ interesants apraksts- domājams, ka tādi cilvēki ir uz pirkstiem saskaitāmi, kas varētu tur kko paši uzņemties izdarīt.

Visdrīzāk, ka llielākā daļa varētu to vienīgi labticīgi uzticēt kādam (iespējams, ka līkroku...) servisam un tad gaidīt tālāko loteriju.

 

Par to, ka tas mehatroniks mēdz pārkarst, Maskavas kolēģi ir runājuši garus palagus- jo tieši viņiem ir tie milzu sastrēgumi, kuros tas suuds tiek pastiprināti karsēts.

Interesanti ko dzirdēju, ka start/stop motora izslēgšanās uz vietas stāvot ir tas, kas it kā aizsargā to mehānismu no pārkaršanas.

No otras puses, "start" brīdī notiek kaut kāda šķidruma piespiedu aprite, lai no miera stāvokļa uzpildītu tur to visu- tā ka fig zin, kam īsti tā taisnība.

Tas, ka pratiski neviens pa pilsētu lietots nenoturēsies bez remonta tos otrajās rokās sagaidāmos 200 vai 300kkm, tas nu ir skaidrs.

Kā arī, ka reti kurš uz pārdošanu izliktais c7 būs "tikko" no kārbas apkopes.

Visdrīzāk, pārdošanā tas būs nonācis tieši dēļ kādām jau esošām pirmo problēmu pazīmēm, vai vnk dēl iepriekšējā īpašnieka finansiālas taupības tikt vaļā un nebraukt lidz apkopei.

Ja jaunais lietotājs uzreiz nekavējoties veiktu to apskati/apkopi, tas varbūt varētu līdzēt, bet taču reti kurš tīšām ies līst iekšā tobrīd strādājošā mehānismā.

Iespējams, ja tam tikko iegūtajam c7 kāds tur visur ielīstu ātrāk, tad varētu priekšlaicīgi kaut ko ieraudzīt.Negaidot, kamēr tas iztek, vai samirkst, vai vel sazin kas notiek.



#4 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 08 August 2018 - 22:11

Jaa, piekriitu 100%.

Nu jau zinot sho visu, es uzreiz pie naakoshaa Audi nenozheeloshu 300Gbp, lai uzreiz uztaisa pilnu apkopi kaarbai.

Pie visa shii, servisa graamatinjaa bija atziime, ka pagaajushogad Audi diileris bija taisiijis kaarbas servisa apkopi, taapeec iipashi neiespringu.

Kaa man peec tam viens kaarbu zinaataajs pastaastiija, DSG ellja karstaa staavoklii ir teiksim taa - "biistama". Un galu galaa, taa pat iisti nav ellja, bet hidrauliskais shkjidrums.

Taapeec tajaa kaarbaa visam jaabuut tip-top.

Peec tam apskatot manu elljas vaacinju, redzama mikro plaisa ap pievilkshanas seshkanti, laikam pie ieprieksheejaas pakopes Audi servisaa kaads bija pavisam nedaudz paarcenties pievelkot. Un kameer kaarba auksta, tikmeer ne elljas piles.

Taapeec, lietojiet paredzeeto ellju un uzreiz nomainiet filtru ar visu to "plastmasas" korpusu. Sheit UK uzsuutot to korpusu pa 50Gbp komplektaa naak filtrs, visas bliives un trubinjas. Un nomainiit ir 5 min darbs. 


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#5 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2586 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 19 August 2018 - 00:02

Lielos sastrēgumos šīm kārbām rekomendē pārslēgt rokas režīmā,tas ir  lai kārba nedabū kādā brīdī pārslēgties un tas ''mehatroniks'' nepārkarst.Pats reiz ar to saskāros,kad panelī iedegās brīdinājums un reiz pat izmeta neitrālo,panelī sarkans, nevis balts N,kad kādu brīdi nemaz nevarēja ieslēgt nevienā robā,nācās pārstartēt motoru reizes piecas.

Manā gadījumā tas nebija Audi,bet kārba tieši tāda pati.

Šie simptomi gan vairāk ir izplatīti robotkārbām(Powershift),gan vieglajiem,gan smagsvara tehnikai.Robotus vispār pārkarsēt ir elementāri,vairāk par 20 minūtēm korķī lēni stumjoties un panelī ''lūgums'' pārtraukt pārslēgšanos,sliktākajā gadījumā tas pats-sarkans un kārba uz brīdi atslēdzas.Arī to esmu izbaudījis,labi,ka tas bija tieši ''korķa'' pašā galā.

Vispār jau sastrēgumi nepatīk nevienai kārbai.


BBT

Setra Team


#6 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 584 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 19 August 2018 - 12:15

Lielos sastrēgumos šīm kārbām rekomendē pārslēgt rokas režīmā,tas ir lai kārba nedabū kādā brīdī pārslēgties un tas ''mehatroniks'' nepārkarst.Pats reiz ar to saskāros,kad panelī iedegās brīdinājums un reiz pat izmeta neitrālo,panelī sarkans, nevis balts N,kad kādu brīdi nemaz nevarēja ieslēgt nevienā robā,nācās pārstartēt motoru reizes piecas.
Manā gadījumā tas nebija Audi,bet kārba tieši tāda pati.
Šie simptomi gan vairāk ir izplatīti robotkārbām(Powershift),gan vieglajiem,gan smagsvara tehnikai.Robotus vispār pārkarsēt ir elementāri,vairāk par 20 minūtēm korķī lēni stumjoties un panelī ''lūgums'' pārtraukt pārslēgšanos,sliktākajā gadījumā tas pats-sarkans un kārba uz brīdi atslēdzas.Arī to esmu izbaudījis,labi,ka tas bija tieši ''korķa'' pašā galā.
Vispār jau sastrēgumi nepatīk nevienai kārbai.


Nekad nav bijis tāds paziņojums


Sent from my iPhone using Tapatalk

#7 RenarsT

RenarsT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 05 January 2019 - 15:51

Sveiki!

 

Tikai šodien piereģistrējos forumā, līdz ar to liekas ka šī ir vienīgā vieta kur varu uzdot jautājumu:

 

Mans Auto: A6 C7 S-Line

Gads: 2012

Dzinējs: 2.0L TDI 177 BHP

Nobraukums: 102k

 

Auto ir standarta un nekādi tūningi, šķūningi vai čipošanas nav veiktas! ECU blokā nekas nav mainīts.

 

Vakar vakaraa iedevu draudzenei mašīnu (jā, zinu- vairāk šo kļūdu nepieļaušu) un pēc kādām 2 stundām saņēmu zvanu ka mašīnai pazudusi jauda, deg Engine Management lampiņa un mašīna knapi kustās uz priekšu! Šāda situācija notika man pašam apmēram mēnesi atpakaļ, bet toreiz pie vainas bija EGR vārsts. Vārstu nomainīju un problēma pazuda!

 

Šorīt aizbraucu līdz mašīnai, iedarbināju un nekādu problēmu! Neskatoties uz to nolēmu aizbraukt uz diagnostiku domādams ka jaunais EGR vārsts ir trāpījies brāķis ražošanā un ja tā, tad varētu nomainīt kamēr šim vēl ir garantija, bet ne nu viss ir tik viegli!

Pieslēdzām pie kompja un parādījās kļūda: U111300- Function limitation due to incorrect value received- no communication!

 

Esmu izložņājis forumus krustām šķērsām, bet neko konkrētu atrast nesanāk! Idejas svārstās no "Kļūda ar tādu kodu neeksistē" līdz "Varētu būt kāds sensors vai relejs"! Arī diagnostikā teica ka nekad ar šādu kļūdu nav sastapušies!

 

Kādam ir sanācis sastapties ar šo kļūdu? Ja jā, kas bija par vainu un kāds bija risinājums?

 

Paldies par palīdzību!

Renārs.



#8 Val

Val
  • Administrators
  • 11849 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 05 January 2019 - 16:03

Visu Autoscan vari ielikt?
Ka tik šeit "U111300" nav vajadzīga atstarpe "U1113 00" utt.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#9 Samich

Samich
  • Lietotājs
  • 714 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Cabrio
    Provokatīva tukšpļūtīšana

Pievienots 05 January 2019 - 16:08

Visdrīzāk vērsies pie dīlera, lai pieslēdzas ar atbilstošu programmu un sniedz visas atbildes
Grāmatas nelasu, bet ir viedoklis

#10 RenarsT

RenarsT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 05 January 2019 - 16:21

Sveiks, Val!

 

Paldies par atbildi!

Es tagad esmu mājās, līdz ar to pilnais Autoscan nav pieejams. Es arī dažos forumos izlasīju ka varētu būt atstarpe, bet viņas tur nebija. Pie tam šī kļūda Auroscanā parādījās divas reizes (viena zem otras).

Ja mēs pieņemam ka tur jābūt atstarpei, kas tā varētu būt par kļūdu? Esmu gatavs izskatīt jebkuras iespējas... Kaut kā nepatīk doma ka mašīnai kaut kas nav kārtībā, bet nav ne jausmas kas tas varētu būt...


@Samich

 

Hahaha, vērsties pie dīlera variants pastāv pie jebkuras situācijas un visticamāk tiks izmantots, ja neko nesanāks pašam noskaidrot! Es atnācu uz forumu jo pirmkārt, pašam patīk paķimerēties ap mašīnu, un otrkārt kaut kā nepatīk maksāt milzīgos dīleru izcenojumus! 



#11 Samich

Samich
  • Lietotājs
  • 714 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Cabrio
    Provokatīva tukšpļūtīšana

Pievienots 05 January 2019 - 16:32

Redz. Ir reizes, kad čoms ar savu universālo kļūdu lasītāju nespēj palīdzēt un tad beigās tiek samaksāts dubultā un zaudēts laiks.
Parādi man kādu, kurš negrib ietaupīt.
Ir reizes, kad no dīleriem nav jābaidās un kad kaut kas finālā pie dīlera ir lētāk un ilgtermiņā izdevīgāk.
Liekas, ka šī būs tā reize, bet priecāšos ja kļūdos.
Grāmatas nelasu, bet ir viedoklis

#12 Val

Val
  • Administrators
  • 11849 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 05 January 2019 - 16:37

Ja mēs pieņemam ka tur jābūt atstarpei, kas tā varētu būt par kļūdu? Esmu gatavs izskatīt jebkuras iespējas... Kaut kā nepatīk doma ka mašīnai kaut kas nav kārtībā, bet nav ne jausmas kas tas varētu būt...

Piemēram, šāds scenārijs. Vadības bloks X, kurā šī kļūda tikai nolasīta, nevar sakontaktēt ar vadības bloku Y, tāpēc arī X blokā ir šī kļūda.
X bloku mēs nezinām, jo tas netika uzrakstīts.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#13 RenarsT

RenarsT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 05 January 2019 - 16:59

Nu dažkārt tā ir! Un nav jau tā ka man ir bail no dīleriem!

Kļūda arī netika lasīta ar čoma kļūdu lasītāju no e-bay pa EUR 20 - es nekad kaut kam tādam neuzticētos! Pie tam es biju labā servisā, nevis kaut kādā vietējā šķūnī :)

 

Kopumā, ņemot vērā cik maz man par šo kļūdu līdz šim ir sanācis uzzināt, var gadīties ka būs jādara kā Tu saki! Bet nu cerība mirst pēdējā!


@Val

Man ir palicis tikai viens koments (līdz rītdienai), līdz ar to mēģināšu aprakstīt savu patreizējo domu gājienu! Elektronika nav mana stiprā puse, līdz ar to izlabojiet, ja liekas ka es kaut ko nepareizi saprotu...

 

Es pilnībā piekrītu Tavam izteiktajam variantam! Bet gribētos precīzāk saprast kurš vadības bloks vai relejs tas varētu būt! Tā kā es vakar nebiju mašīnā kad šī kļūda parādījās, vados tikai no tās informācijas ko uzzināju no draudzenes...

 

Ņemot vērā ka iedegās Engine Management lampiņa, cik es noprotu, tas nozīmē ka problēma ir saistīta ar atgāzēm. Ja problēma ir saistīta ar atgāzēm, cik un kuri vadības bloki varētu būt iesaistīti? Ja es zinātu atbildi uz šo jautājumu un zinātu kur viņi atrodas mašīnā, es varētu sākt meklēt kādā veidā noteikt vai katrs no tiem vadības blokiem darbojas tā kā viņiem jādarbojas... 

 

Ja es zinātu ka šī kļūda ir saistīta ar relejiem, varētu mēģināt atjaukt paneli lai tiktu pie relejiem un ja kļūda atkal parādās, pataustīt vai kāds relejs nekarst... Ja kāds no relejiem karst- vienkārši nomainīt un skatīties kas notiek!



#14 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 06 January 2019 - 02:07

Saaksim ar to, ka pilniigi vinalga, kas ar to auto brauc.. Tu, Tava draudzene, sencis vai Donalds Tramps. Taa kljuuda paraadiisies kkad kkur kkam kkad. Negaidiiti.

Otrkaart - taa ir U kljuuda un visdriizaak U1113, las nav P kljuuda. Taatad saistiita ar sensoriem, vadiem vai pashu ecu. Kljuuda, kura prasa logjisko domaashanu, izsleegshanas kombinaacijas vai Audi diileri - kursh kaa jau Tu saki, pleesiis naudas, ja buus iespeeja. Bizness taads.

Ja 99% no braukshanas laika brauc ok, taatad nekas taads, kas buutu "nobrucis" un naaveejoshs. Kas ar 3 vai ceturto aatrumu virs 3000apgr/min pilnaa gaazee?

Diez vai vados probleema un veel mazaak relejos. 

Taa kljuuda vairaak izskataas saistiita ar signaala "noraushanu". Tipa, kkaadaa briidii pazuud signaals, kursh kompim liek ieiet avaarijas rezhiimaa. Izsleedzam aizdedzi / iesleedzam - un atkal viss ok liidz naakoshajam gljukam.

Es lieku uz gaisa masas sensoru, degvielas spiediena sensoru vai DPF sensoru. Vismazaak uz EGR.

Esi 100% paarliecinaats, ka pirms Tevis nav izgriests DPF vai remap?


Piemēram, šāds scenārijs. Vadības bloks X, kurā šī kļūda tikai nolasīta, nevar sakontaktēt ar vadības bloku Y, tāpēc arī X blokā ir šī kļūda.
X bloku mēs nezinām, jo tas netika uzrakstīts.

 

Nu, it kaa jaa. Bet man shis gadiijums vairaak izskataas peec kljuudas, kur vai nu sensors paartrauc padot + signaalu uz sekundi vai vada probleema. Vai arii pats ECU noraujas deelj softa - kas maz ticams.


Renaar, pastaasti vairaak par to EGR mainju. Kas notika, kas mainiija, kaa mainiija.


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#15 RenarsT

RenarsT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 06 January 2019 - 03:18

Sveiks Sancho!

 

Paldies ka padalies ar savām domām par šo problēmu!

Pirmkārt- par draudzeni tas bija jāuztver kā joks! Tikai tā sagadījās ka viņa gribēja izbraukt ar manu mašīnu (ar kuru braucu tikai es jo viņai ir pašai sava mašīna) un es kā joku pateicu, ka nedodu nevienam braukt jo parasti kad kāds cits brauc, kaut kas notiek... vajadzēja man tā pajokot hahaha

 

Jebkurā gadījumā lūk atbildes uz Taviem jautājumiem:

1. Pirms manis mašīna bija reģistrēta uz kompāniju. Visi remonti ir tikuši veikti pie oficiālajiem dīleriem (līdz viņa nonāca manā īpašumā). Es saprotu ka visus ierakstus un zīmogus var noviltot, bet diez vai kompānijas tā dara- tas vairāk ir privāto īpašnieku darba lauciņš! Pie tam, ja būtu veikts remaps, oficiālais dīleris viņai garantijas servisu uzreiz būtu anulējis. Pie tam es arī vienu apkopi veicu pie oficiālā dīlera un viņi neko par ECU remapu neminēja! Es pats biju domājis remapu uztaisīt, bet kaut kā pārdomāju- nav vajadzības... 

2. Saistībā ar EGR vārstu- stāsts ir īss- viņš nobruka (mašīna pārslēdzās drošajā režīmā), tā kā biju pāri par 200km no mājām un bija nakts, izsaucu evakuatoru, nogādāju mašīnu mājās, nākamajā rītā aizdzinu uz servi kuru vienmēr izmantoju, kad pats netieku galā, no dīlera dabūjām EGR vārstu (jaunu originālo, nevis lietotu) un viņu tur pat uzlika virsū!

3. Saistībā ar patreizējo kļūdu- tagad mašīna iet! Visu rītu nokruķīju apkārt pa pilsētu! It kā nekas nebūtu bijis! Vakar kad tas notika un draudzene zvanīja, es ar pateicu lai noslāpē, pagaida pāris minūtes un mēģina darbināt! Viņa pamēģināja vairākas reizes, bet rezultāts nekāds! Tā kā es nekur braukt nevarēju jo biju dzimenes pasākumā, pateicu lai noparko veikala stāvvietā un izsaucu viņai un sīkajiem taxi mājās!

4. Tā kā es tur nebiju, nevaru 100% atbildēt kas notika pie 3000 apgr/min, bet pēc viņas vārdiem 3000 apgr/min pat brīvgaitā nevarēja dabūt! A savādāk viņa kādu brīdi pabrauca gan ar 3šo gan ar 4to ātrumu! Pa telefonu pēc simptomiem izklausījās tieši tā pat kā kad EGR vārsts nobruka! Arī max apgriezieni ar gāzi grīdā līdz 3000 negāja...


Aizmirsu piebilst- gan gadījumā ar EGR vārstu gan tagad mašīna tika pieslēgta kompim. Es tajā pasākumā biju klāt un toreiz kad mainīja EGR vārstu, neatceros kļūdu kodus, bet viņi visi (to bija vairāki) bija saistīti cik atceros ar degmaisījumu un/vai izplūdes gāzēm. Šī patreizējā koda nebija! 100% zinu!


Šo rakstu rediģēja RenarsT: 06 January 2019 - 03:19


#16 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 06 January 2019 - 16:41

Nu es jau arii tikai pajokoju :D

 

Ok.. izskataas, ka atkal buus tas pats EGR. Ljoti diivaini, ka atkal, bet taa izskataas. Parasti EGR shitaadus jokus speelee. Tad straadaa, tad nestraadaa. Man viena drauga Lexus bija tieshi tas pats, tad auto iet it kaa nekas nebuutu bijis, tad saak raustiities, utt. Un arii liidziiga kljuuda metaas aaraa, nevis konkreeta kaut kaada.

DPF spiediena sensors ja nobruktu, tad nobruktu pavisam un tad tomeer buutu jaabuut DPF lampai.

MAFs - vot nezinu. Arii ir aizdoma, ka ja nobruktu, tad nobruktu pavisam.

 

Jociigi, ka jauns EGR to pashi dara, bet man taa bija ar lambda zondi uz V8, nopirku pilniigi jaunu un peec 2 nedeeljaam nobeidzaas. Atradu maajaas lietotu labu un iet liidz shai dienai.


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#17 RenarsT

RenarsT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 06 January 2019 - 17:41

Paldies, Sancho!

EGR vārstam ir 1 gads garantija, tā kā ja tas ir pie vainas, stresam nav pamata!

 

Es domāju ka rīt aizbraukšu uz diagnostiku un dabūšu pilno izdruku visiem blokiem ko iemest šeit- cerams tas palīdzēs kaut ko konkrētāk saprast!

Savādāk turpināšu braukt un skatīšos kas un kā!



#18 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 06 January 2019 - 20:24

Neticeesi, shodien piesleedzu kompi saveejam nochekot sprauslas un izmeta kljuudas no pagaatnes U1113 :D
Man kaut kad atpakalj nogljukoja akjiisha droshinaataajs un auto uz start/stop nepielca. Laikam no tiem laikiem taa kljuuda.
Taa, ka pilniigi iespeejams Tev taa kljuuda vispaar nav saistiita ar to gljuku. Kljuudas laiku nepiefikseeji?
 
Es domaaju, ka brauc tik pie diilera un paarliecinoshaa balsii saki, ka bija EGR gljuks un lai tik maina.
Ja godiigi, es domaaju, ka taa arii bija.
Viena no taam kljuudaam, kuru testee tajaa momentaa kad taa paraadaas, ja ne, neko neizziileesi tolkom.

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#19 RenarsT

RenarsT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 07 January 2019 - 01:36

Ok, sadabūšu autoskana pilno izdruku un ielikšu C7 topikā!


Tas ko es gribētu saprast it- kādi apstakļi izraisa šo kļūdu! Jo parasti ar sensoriem saistītajām kļūdām ir savi kodi! Šis, cik es saprotu ir tukšais kods, tā ka ir jābūt kaut kādam loģiskam scenārijam kurš noved līdz šai kļūdai!

Es laiku nepiefiksēju, bet pamēģināšu atcerēties un piefiksēt rīt!

 

Man tajā C7 topikā kaut kādu problēmas aprakstu arī ielikt? vai vienkārši turpināt?



#20 Val

Val
  • Administrators
  • 11849 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 07 January 2019 - 09:12

Man tajā C7 topikā kaut kādu problēmas aprakstu arī ielikt? vai vienkārši turpināt?

Pārvietoju visu uz šo topiku.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#21 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 07 January 2019 - 23:56

Danke Val.

 

Shii kljuuda vairaak izskataas peec taadas, kur kaadam blokam kkaadaa briidii nav bijusi straava pie iesleegtas aizdedzes. Kaa man akja droshinaataajs, vai vnk droshinaataajs vai mainiits akjis un ecu kkas nepatika. Te ilgi laikam var ziileet. Pameegjinaashu kaut ko uzrakt par shaadu kljuudu.


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#22 kaavan

kaavan
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 09 January 2019 - 10:17

Labdien, ir interese iegādāties audi a6 c7, esmu lasījis forumus, vācis info, un tagad esmu nonācis līdz pēdējam solim pirms pirkšanas. Vēlos uzklausīt Jūsu pieredzi ar šo auto 2,0 dīzela dzinēju. Kādam varbūt ir plašāka pieredze un auto jau ir kalpojis kādu laiku, un var padalīties pieredzē?



#23 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5319 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 09 January 2019 - 11:02

Par 2,0 tdi atrubī egr un brauc uz nebēdu, dzinējs labs ja seko līdzi- veic apkopes nevis kā rakstīts 30 000 bet 2x biežāk. Tik nezinu, es jau uz C7 skatītos 3,0

 

 

RenārsT- pačukstēšu ka dažreiz servisi pat ar Lielu vārdu arī mēdz krāpties, kā arī  novērots, dažreiz tie mega stendi diagnostikai nevar izdarīt pat pusi ko  ebay vads pa 20 EUR ( pats iesaku obdeleven)  ... palielam ieteiktu  pierakstīties pie remap.lv  


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#24 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 27 July 2019 - 23:22

Nu tad, vairaaki km nobraukti un shis tas sadariits. Un atkal esmu ljoti apmierinaats ar auto un pagaidaam uz jaunaa A7 pusi neskatos.

Logjiski, nobraukums prasa savu un detaljas ir jaamaina.

Pa sho laiku nomainiiju abus prieksheejos gultnjus, jo shim auto tikko nedaudz saak "gaudot" taa 2 - 3 nedeelju laikaa troksnis paliek ljoti ieveerojams un nepatiikams. 

Nomainiit vieglaak, kaa citiem auto, jo gultnis naak uz noskruuveejamas stupicas un presi nevajag, lai nomainiitu. Ar fleksi smuki saflekseeju veco gultni un praatiigi uz-aamuroju :D jauno. 

Tikai nez kaapeec, abaam puseem, vienu (augsheejo) no taam chetraam stupicas skruuveem nekaadi neizdevaas atskruuveet. Kad mainiiju otro, pat meegjinaaju stundu sameerceet WD40, bet nepaliidzeeja. Tad vienkaarshi ar plaano fleksha ripu ieflekseejot stupicaa vienkaarshi paarflekseeju to skruuvi.

 

20190623-183940.jpg

20190623-183940.jpg20190623-183935.sized.jpg

 

Uzreiz iesaku nosliipeet 12kansha galu gludu ar asu kanti, jo origjinaalajaam skruuveem ljoti sekla seezha un viegli to seezhu apraut.

 

20190623-184033.sized.jpg

 

20190623-183940.sized.jpg


Taalaak interesantaakais. Kaarba.

Taa kaa shis principaa ir DSG un iekshaa "seezh" tipa parasts sajuugs (ar n-tajiem sajuuga diskiem un metaala diskiem starpaa) kuru darbina mechatroniks tad tas sajuugs pie lielaaka nobraukuma sadilst un ir jaamaina. Tikai bishkji daargaak un sarezhgjiitaak, kaa mehaaniskajai kaarbai :D

Tad var vai nu pikt citu kaarbu un cereet, ka kaadu laiku buus ok, vai salikt esoshajaa jaunu sajuugu un maukt taalaak. Pirmaa opcija leetaak, otraa - daargaak. 

Paziimes visam shim, saak izsliideet 5 un 7 aatrums, veelaak arii 3. Jo tajaa kaarbaa principaa ir 2 sajuugi, viens paara aatrumiem un atpakaljgaitai (mazie sajuuga diski) un otrs nepaara aatrumiem (lielaakie sajuuga diski). Vienkaarshi, bet sarezhgjiiti.

Es izveeleejos otro variantu, jo tad zinu, ka mana kaarba buus kaa jauna. Un aatrumi sleedzaas ideaali, taadad mans mechatronic straadaa kaa naakas.

Diski ar metaala starpdiskiem no eBay apmeeram £200, spararats LUK £450 (stulbi buutu nemainiit, jo arii tie beidzas nost, kaa parastajaam kaarbaam), spec automaata ellja apm £150, kaarbas filtrs £10 un noteikti, NOTEIKTI iesaku uzreiz nomainiit gultni tajaa sajuugaa (jaa,tur taads ir) un reduktora gultni (izraadaas ljoti biezhi probleemas ar shiem gan A4, gan A5, gan Q5, gan A6 un A7). Gultnji specifiski un ar piegaadi izmaksaaja £150. Nez, gan jau LV var dabuut daudz leetaak. Darbs £600, bet ja nebuutu paziistams servisa iipashnieks, buutu ap £800, jo darbs aiznjem apmeeram 2 - 3 dienas. Aaa un veel bliive sajuuga vaakam u kaarbas asij.

Uzreiz saku, ja servisam nav kompis, lai veiktu kaarbas adaptaaciju, tad vispaar neko nesaakt. Jo saliekot visu kpaa atpakalj, auto nekur nebrauc. Mirgo kljuudas lampa panelii un nevienaa aatrumaa nesleedzas. Jaaveic kaarbas reset un peec tam 2 cilveekiem stundu jaabraukaa un jaaveic adoptaacijas. Saakumaa sleedzas traki slikti, bet tad pamazaam visss saadopteejas un viss chiki. 

Peec nedeeljas palietoshanas auto laikam veel joprojaam veic savas adoptaacijas un brauc vienkaarshi fantastiski. Kopumaa, bija taa veerts.

Iesaku nevilkt to visu garumaa tikko saak sliidzeet sajuugs un remonteet uzreiz, jo sajuugs peld tajaa pashaa automaata elljaa un tie sajuuga diski saak drupt izsliidot (laikam paarkarst). Taatad, taas daljinas peld rinkjii ap mechatroniku kaadu laiku kameer tiek filtraa.

 

Viss izskataas apmeeram shaadi:

 

Jaunie sajuuga diski

20190618-194432.sized.jpg

 

 

Kaarba aatraa un sadaliita:

20190716-113540.sized.jpg

 

Reduktors, sajuugs, mehatroniks uc detaljas uz operaaciju galda :D

20190716-113515.sized.jpg

 

Un te reduktora gultnis... bez vaardiem.

20190716-113507.sized.jpg

 

Iisaak sakot, vajadziigs labs serviss, ar pacietiigiem un labiem mehiem. Jo paarsvaraa neviens negrib sho darbu uznjemties, jo nezina kas un kaa. Un kaa shie servisa viiri teica, pati kaarbas nonjemshana un uzlikshana nav no vieglajaam, jo kaarba ir paliela un ljoti smaga.

Bet, kaa mineeju - esmu ljoti apmierinaats ar rezultaatu. Kaarbas mehaaniskajai elljai veel iedevu lai pielej Xado piedevu, sliktaak nebuus.


Šo rakstu rediģēja Sancho: 27 July 2019 - 23:35

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#25 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1398 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 28 July 2019 - 20:23

Tātad šis jāieplāno iegādājoties arī pirmās paaudzes Q5 ?
Plašs jēdziens, bet pie kādiem noskrējieniem var sākt parādīties slīdēšana?

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#26 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 29 July 2019 - 00:01

Tātad šis jāieplāno iegādājoties arī pirmās paaudzes Q5 ?
Plašs jēdziens, bet pie kādiem noskrējieniem var sākt parādīties slīdēšana?

 

Ja diizelis, tad laikam jaa. Maneejam paraadiijaas pie apm 170k juudzeem (~270k km). Bet droshi vien atkariigs no ieprieksheejo saimnieko lietoshanas stila un braukshana vairaak pa pilseetu vai shoseju. Man 90% braukshana ir shoseja un iipashi nekaada paarsleegshanaas nenotiek.

Reduktora gultnis laikam saak sevi paraadiit aatraak.


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#27 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 908 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 29 July 2019 - 23:37

Reduktora gultnis vienkarshi sez savaa sežā vai ir kautkaa pievelkams un kontrejams?

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk

audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#28 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 946 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 30 July 2019 - 00:06

Nee, vienkaarshi uz reduktora ass..


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#29 Hooliganos

Hooliganos
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 03 August 2019 - 16:54

Sveiki, ir radusies problēma manam Audi a6 c6, pagriežot aizdedzi, no spidometra puses, sāk pīkstēt(4 reizes pa 2 pīkstieniem) un tad pārstāj.Taa notiek tik pie aizdedzes pagriesanas. Kas varētu tam būt par iemeslu?

#30 svits

svits
  • Lietotājs
  • 21 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 August 2019 - 20:09

nav kkads skybrake? chipam bateriju nomaini






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)