Pālekt uz saturu


Foto

A6 / A7 C7 lietas / probleemas / risinaajumi / upgreidi


  • Please log in to reply
5 atbildes uz šo tēmu

#1 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 05 August 2018 - 23:54

Saaksim ar to, ka A7 buutu jaabuut pie A6 nevis A8 sadaljas, jo salons un "pamati" ir no A6.

 

Shis tas no manas pieredzes ar manu A7 3.0 tdi quattro 245zs.

 

Viss labi un skaisti, auto brauc kaa sapnis liidz vienaa ljoti lietainaa dienaa kaarba saak raustiities, nesleedzas, lec aaraa no robiem, utt.

Pirmaa doma, ka kaut kur kontaktos ticis mitrums, jo uz celja tieshaam bija ljoti daudz uudens. Un daudziem A6 C7 tieshi probleemas rodas peec lietainaam dienaam braucot, jo kaarbas kontakts pilns ar uudeni.

 

Taa kaa tas ir S-tronics kursh ir tas pats DSG quattro izpildijumaa, tad sho kaarbu darbina Mechatronics mehaanisms. Shajaa mehaanismaa eljaa peld pati elektriskaa plate (kkas liidziigs kaa plates TV vai kompii), kura ir ljoti juutiiga uz dazhaadiem skaidu noseedumiem utt. Elljas mainja var paliidzeet, ja rodas probleemas (ko arii Audi oficiaali saka, ka nekas cits nav jaamaina) + Audi ir kaut kaads programmas upgreid, lai plate nejuuk praataa. Bet izlaizhot veco ellju, nonjemot mechatronic un iztiirot ar bremzhu tiiriitaaju un visu smuki atpakalj ar jaunu ellju un filtru - domaaju atgrieziis kaarbu pie jauniibas dienaam un straadaas bez kljuudaam. Kljuudas paarsvaraa ir: P17E100, P176C00, P17D400.

 

Veel, deriigi bagaazhniekaa paarbaudiitkaarbas drozhinaataaju, kursh ir tikai 5 / 7,5 amp un nodroshina sajuuga / kaarbas darbiibu.

 

Bet, manaa gadiijumaa viss bija veel interesantaak.. Kaarbai bija izteceejusi ellja... Un visa ellja smuki noskalota no "pannas" ar lielo uudens daudzumu uz celja. Kaarba sausa, ne pazimes. Visa probleema kaarbas elljas filtra plastmasas korpusaa, kursh laikam peec uzsilshanas dabuuja auksta uudens shalti, saplaisaaja un izspeda ellju aaraa. Mechatronics satiiriits, jauns elljas filtrs, korpuss, DSG ellja - rezultaataa kaarba straadaa kaa jauna. 

 

Ceru, ka shis info kaadam naakotnee paliidzees un nebuus jaaizsviezh simti auto servisos, kuri dara to, ko pashi nezina - ar tekstiem, vajag jaunu kaarbu, jauno motoru, jaunu mashiinu, utt.

 

Meedz buut, ka tomeer celinji uz plates sadeg, tad gan taa buus jaamaina.

Shiis kaarbas ir uz A4, A5, A6, A7, A8, Q5 (nezinu par Q7). 7 robi. Principaa viss tas pats darbojas uz 6 robu DSG kaarbaam priekshpiedzinjaam Audi, VW, Skoda, Seat.


Šo rakstu rediģēja Sancho: 08 August 2018 - 22:14

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#2 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 August 2018 - 14:04

Shiis kaarbas ir uz A4, A5, A6, A7, A8, Q5 (nezinu par Q7). 7 robi. Principaa viss tas pats darbojas uz 6 robu DSG kaarbaam priekshpiedzinjaam Audi, VW, Skoda, Seat.

Q7 nāk 6 un 8 ātrumu tiptronic...


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#3 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 06 August 2018 - 16:39

Visnotaļ interesants apraksts- domājams, ka tādi cilvēki ir uz pirkstiem saskaitāmi, kas varētu tur kko paši uzņemties izdarīt.

Visdrīzāk, ka llielākā daļa varētu to vienīgi labticīgi uzticēt kādam (iespējams, ka līkroku...) servisam un tad gaidīt tālāko loteriju.

 

Par to, ka tas mehatroniks mēdz pārkarst, Maskavas kolēģi ir runājuši garus palagus- jo tieši viņiem ir tie milzu sastrēgumi, kuros tas suuds tiek pastiprināti karsēts.

Interesanti ko dzirdēju, ka start/stop motora izslēgšanās uz vietas stāvot ir tas, kas it kā aizsargā to mehānismu no pārkaršanas.

No otras puses, "start" brīdī notiek kaut kāda šķidruma piespiedu aprite, lai no miera stāvokļa uzpildītu tur to visu- tā ka fig zin, kam īsti tā taisnība.

Tas, ka pratiski neviens pa pilsētu lietots nenoturēsies bez remonta tos otrajās rokās sagaidāmos 200 vai 300kkm, tas nu ir skaidrs.

Kā arī, ka reti kurš uz pārdošanu izliktais c7 būs "tikko" no kārbas apkopes.

Visdrīzāk, pārdošanā tas būs nonācis tieši dēļ kādām jau esošām pirmo problēmu pazīmēm, vai vnk dēl iepriekšējā īpašnieka finansiālas taupības tikt vaļā un nebraukt lidz apkopei.

Ja jaunais lietotājs uzreiz nekavējoties veiktu to apskati/apkopi, tas varbūt varētu līdzēt, bet taču reti kurš tīšām ies līst iekšā tobrīd strādājošā mehānismā.

Iespējams, ja tam tikko iegūtajam c7 kāds tur visur ielīstu ātrāk, tad varētu priekšlaicīgi kaut ko ieraudzīt.Negaidot, kamēr tas iztek, vai samirkst, vai vel sazin kas notiek.



#4 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 08 August 2018 - 22:11

Jaa, piekriitu 100%.

Nu jau zinot sho visu, es uzreiz pie naakoshaa Audi nenozheeloshu 300Gbp, lai uzreiz uztaisa pilnu apkopi kaarbai.

Pie visa shii, servisa graamatinjaa bija atziime, ka pagaajushogad Audi diileris bija taisiijis kaarbas servisa apkopi, taapeec iipashi neiespringu.

Kaa man peec tam viens kaarbu zinaataajs pastaastiija, DSG ellja karstaa staavoklii ir teiksim taa - "biistama". Un galu galaa, taa pat iisti nav ellja, bet hidrauliskais shkjidrums.

Taapeec tajaa kaarbaa visam jaabuut tip-top.

Peec tam apskatot manu elljas vaacinju, redzama mikro plaisa ap pievilkshanas seshkanti, laikam pie ieprieksheejaas pakopes Audi servisaa kaads bija pavisam nedaudz paarcenties pievelkot. Un kameer kaarba auksta, tikmeer ne elljas piles.

Taapeec, lietojiet paredzeeto ellju un uzreiz nomainiet filtru ar visu to "plastmasas" korpusu. Sheit UK uzsuutot to korpusu pa 50Gbp komplektaa naak filtrs, visas bliives un trubinjas. Un nomainiit ir 5 min darbs. 


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#5 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2583 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 19 August 2018 - 00:02

Lielos sastrēgumos šīm kārbām rekomendē pārslēgt rokas režīmā,tas ir  lai kārba nedabū kādā brīdī pārslēgties un tas ''mehatroniks'' nepārkarst.Pats reiz ar to saskāros,kad panelī iedegās brīdinājums un reiz pat izmeta neitrālo,panelī sarkans, nevis balts N,kad kādu brīdi nemaz nevarēja ieslēgt nevienā robā,nācās pārstartēt motoru reizes piecas.

Manā gadījumā tas nebija Audi,bet kārba tieši tāda pati.

Šie simptomi gan vairāk ir izplatīti robotkārbām(Powershift),gan vieglajiem,gan smagsvara tehnikai.Robotus vispār pārkarsēt ir elementāri,vairāk par 20 minūtēm korķī lēni stumjoties un panelī ''lūgums'' pārtraukt pārslēgšanos,sliktākajā gadījumā tas pats-sarkans un kārba uz brīdi atslēdzas.Arī to esmu izbaudījis,labi,ka tas bija tieši ''korķa'' pašā galā.

Vispār jau sastrēgumi nepatīk nevienai kārbai.


BBT


#6 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 19 August 2018 - 12:15

Lielos sastrēgumos šīm kārbām rekomendē pārslēgt rokas režīmā,tas ir lai kārba nedabū kādā brīdī pārslēgties un tas ''mehatroniks'' nepārkarst.Pats reiz ar to saskāros,kad panelī iedegās brīdinājums un reiz pat izmeta neitrālo,panelī sarkans, nevis balts N,kad kādu brīdi nemaz nevarēja ieslēgt nevienā robā,nācās pārstartēt motoru reizes piecas.
Manā gadījumā tas nebija Audi,bet kārba tieši tāda pati.
Šie simptomi gan vairāk ir izplatīti robotkārbām(Powershift),gan vieglajiem,gan smagsvara tehnikai.Robotus vispār pārkarsēt ir elementāri,vairāk par 20 minūtēm korķī lēni stumjoties un panelī ''lūgums'' pārtraukt pārslēgšanos,sliktākajā gadījumā tas pats-sarkans un kārba uz brīdi atslēdzas.Arī to esmu izbaudījis,labi,ka tas bija tieši ''korķa'' pašā galā.
Vispār jau sastrēgumi nepatīk nevienai kārbai.


Nekad nav bijis tāds paziņojums


Sent from my iPhone using Tapatalk




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)