Pālekt uz saturu


Foto

Eļļas noplūde A6 C7


  • Please log in to reply
76 atbildes uz šo tēmu

#31 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 06 August 2018 - 12:30

Foriums panīkst tapc, ka nonstopā atrodas garaamgājēji, kuri vnk no šejienes vēlas kaut ko "bezgalīgi smelt".

Te ,pletj, ir sarunu vieta un te nav ss deelis, kur reklameet savas iespējas- pirms sevi uzdot kā specu, tad visupirms vajadzētu kaut ko arī "ar lohiem" te paspriedelēt un kaut ko no savas pieredzes te izklāstīt- kā to savulaik te darīja tādi kaut kādi agrāko laiku "speciālisti". Es kaut kaa neesmu maniijis, ka tur tajā 2+ gadus vecajā sen aizmirstajā c7 topikā kāds dižens "servisa turētājs" būtu beidamajā pat gada laikā ievietojis citiem c7 lietotājiem vismaz kaut cik noderīgu info- ja netici, paskaties kas tur ir/bija rakstīts.Problēma ir tur, ka "tagad" dažu c7 eksemplāru cena būs jau kļuvusi "lohiem pieejama", tāpat kā savulaik tas bija ar c5 un c6, tapc arī "speciālisti" pamazām augs.Tikai/galvenokārt/diem/žēl tieši uz to lohu rēķina, kuri pa pirmo/pieejamo cenu tos c7 tagad paņems un ar viņiem nonstopā jaaaies, meklēdami padomus uz visām iespējamajām pusēm.

 

Repertuārs vecais- sāksim ar sprauslām (kuras šim te nebūt ne jau katrs p/dars pratīs izskrūvet/ieskrūvēt), tad būs sūknis un tad būs tur visādi xuexperimenti (uz klienta rēķina, proootams...) ar servismeņu pašapmācību tā suuda izjaukšanā līdz ķēdes mehānismam vai tie paši xperimenti ar eļļas noplūdes problēmu (kura tur buus tieši tāpat, kā tas bija ar c5 un c6- fig zin kāpēc un fig zin no kurienes).

Vēl tur būs arī neizbēgamā jee[censored] ar 300k noskrējušām s-tronic ātrumkārbām un viņu "remontu"- kamēr visi xuexperimentātori (uz klienta rēķina) izmācīsies viņas izjaukt un no pareizā gala salikt atpakaļ un iemiiizt tur pareizi smaržojošo šķidrumu vajadzīgajā laikā un apjomā.Kā ari- (!)- vēl tur būs neizbēgamas problēmas ar 300kkm nojaajušiem elektroniskajiem komponentiem, kas maksā iepriekš nedzirdētu summu, un kurus (paldies Dievam) var un varēs uzstādīt/piekodēt vienīgi Mjollera servisā (un arī tad vel ne kurā katrā no tiem). Taa ka "iemesli izaugsmei" te ir bezgalīgi.  



#32 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5208 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 06 August 2018 - 14:10

:pohas:  tas tā apt (neatceros kurš stāstīja) ka pirmajiem C6 lai nomainītu  centrālo stopņiku viens serviss izgrieza aizmugures stiklu.

Bet piekrītu- šeit ir forumus- cilvēks prasa idejas nevis kontaktus uz servisu, ja servisu iesaku pie Aldoņa


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#33 Val

Val
  • Administrators
  • 11452 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 06 August 2018 - 14:22

Bija jau ieteikums atkal mazgāt/tīrīt un skatīties uzmanīgāk. Gaidām...
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#34 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 06 August 2018 - 21:20

Drošvien sprauslai ir nocirtusies/nav ielikta standarta gumija, kas nāk jau no 2.5 v6  laikiem un tā iemesla pēc eļļa tek ārā gar kolektoru, jo tur galvā ir elpošanas urbums. 



#35 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 06 August 2018 - 21:36

Kam šis būtu jāzin- vai labticīgajam lietotājam, kurš ir samaksājis naudu kādam tur "servisam"?



#36 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 August 2018 - 21:37

Drošvien sprauslai ir nocirtusies/nav ielikta standarta gumija, kas nāk jau no 2.5 v6  laikiem un tā iemesla pēc eļļa tek ārā gar kolektoru, jo tur galvā ir elpošanas urbums. 

 

cik man ir zinams šim dzinejam nav caurums blakus kolektoram.  Un jabut diezgan lielam apjomam caur šo gumiju jaiet eļļai. Turklat izskatas ka no abas puses kolektoriem eļļa. Rit braukšu mazgat dzineju. Jo man izskatas ka eļļa ir visur, kartera blīves pa perimetru, izpludes kolektori

 

Godigi sakot negribas mazgar ar karcher. 

 

Šodien biju tur kur remonteju, solija paņemt nedeļas beigas. Viņu prat ta nav viņu vaina. Es meginaju viniem pateikt domu ko man ieteica krievijas foruma par to ka kaut kas nav kartība ar šaibam. Deļ ta ka viņa tur slikti ir augsts spiediens un spied ara eļļu visur. Viņi teica ka viņi ieleik visas šaibas jaunas. (nav apdegtas)

 

Jautajums vel tads rodas vai ir starpiba kad liek parastas vai apdegtas šaibas?


Šo rakstu rediģēja KBAPK: 06 August 2018 - 21:44


#37 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 07 August 2018 - 00:38

Drošibas pēc vēlreiz palasīju šo interesanto sarunu.

Te rakstīts, ka antifrīzs esot kļuvis tumšā krāsā "pēc remonta".

Tāpat teikts, ka "esot bijušas problēmas ar degvielas sistēmu".

Abi tie simptomi ir ar vistiešāko sakaru ar sprauslu šaibām.

Nekas cits nevar tur būt i ne tuvumā.Točna nē.

Jo- (protams ka.....) pie sprauslu maiņas gan jau ka "tika konstatēts" un "klientam izskaidrots", kāpēc un konkrēti kāds bija iemesls un varbūtējās sekas "problēmām ar degvielas sistēmu".

Tāpat jau arī (droši vien) tika pārbaudīts, vai un kā "problēmas ar degvielas sistēmu" varēja/nevarēja ietekmēt visu motora veselību.

Motors ir no metāla, viņam Galva nekad nesāp,degvielas sist. problēmu dēļ viņam nemēdz būt ne silts ne auksts.

Lai tur kaut vai metāla skaidas pa to degvielas vai pa to eļļas sistēmu lai cirkulē, viņam tas ir vnk po-uj.

  

Bet, pareizi, klients prasīja nomainīt sprauslas- kāda tur kādam daļa, prasītais darbs taču tika paveikts.

Eļļa tagad visdrīzāk tek vnk tāpat aiz gara laika, ne jau nu tur "kaut kāds" spiediens viņu rosina tā spraigāk patecēt pa visiem caurumiem.

Antifrīzs kļuva tumšs vnk aiz tā, ka aiz loga ārā paskat cik šonedēļ ir grādu, viņš vnk sauļojas, kamēr vel var, utttt. Ir ok.



#38 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 August 2018 - 18:29

Rīt braukšu mazgāt dzinēju. Bet rodas vēl viens jautājums.
Tas ir eļļas radiators? https://photos.app.g...D4q6onwq1nXQaN6

Vēl tur kur eļļas radiators man ir eļļa tāda konsistence jau ka bitums. Tur varētu būt eļļa ja piemēram ir mainīts augstspiediena sūknis?

#39 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 07 August 2018 - 20:39

Vēlreiz no sākuma.Lai telepātiski kaut ko reālu pateiktu,vispirms reālam domātājam būtu jautājums- KĀPĒC tu tās sprauslas mainīji? Kas un ko un kur tev diagnosticēja?

Šai mašinai nav vairs gluži tā tik vienkārši ,kā kaut kādam vecam c3 vai pat c5, kam vnk blīvējumi iztek aiz vecuma un nolietojuma.Tam tu uzliec jaunu blīvi, uzsmērē hermētiķi, nomaini pāris blīvslēgus un brauc- bet te tā nebūs.Tur drīzāk nevis konkrēts blīvējums tek, bet gan ir kāda globālāka problēma- ka viņš vnk spiež eļļu ārā.Ja tu nomazgāsi motoru un nomainīsi to blīvējumu vienā vietā, pilnīgi iespējams, ka tev nākamajā dienā, tikko tas motors uzkarsīs, to eļļu izspiedīs jau pa citu vietu.

Nav labi vienkārši nomainīt sprauslas un nesaprast cēloni, kāpēc tev viņas bija sabojājušās.

Tagad tu jautā, vai Tavam auto ir kāds mainījis sūkni.Nu tak skaidrs, ja kāds to darījis un mašīnu tulinj pārdevis- ka nav novērsts pats cēlonis.Varbūt tur tev tā degvielas sistēma, bāku ieskaitot, ir pilna ar metāla skaidām.Tu tos komponentus tad vari mainīt bezgalīgi, kamēr ja tā stružka tur cirkulēs, viņi viens pēc otra "atkal" noklāsies. 

Ja tev ir kādu laiku braukts ar stipri lejošām sprauslām- nu tak simt punkt, ka ir nopietni jāpārbauda motora stāvoklis.Hvz, kas tur tajos virzuļos un cilindros un galvā tagd notiek.

Tāpat fig zin, kas ir noticis ar kvēpufiltru, kamēr tās sliktās sprauslas tika brauktas.Ja tas ir bijis ciet- fig zin, kāds tur lieks un cik liels spiediens pa to motoru ir cirkulējis un ko tas ir sabojājis. 

Točna tāpat , kā bija ar c5 un c6, kur daži gudrinieki turbīnas mainīja nonstopā.Kolektoros hvz kas notiek, metāla gabali savā nodabā lido pa motoru,bet tie tik maina un esot ok...



#40 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 August 2018 - 20:50

Vēlreiz no sākuma.Lai telepātiski kaut ko reālu pateiktu,vispirms reālam domātājam būtu jautājums- KĀPĒC tu tās sprauslas mainīji? Kas un ko un kur tev diagnosticēja?

Šai mašinai nav vairs gluži tā tik vienkārši ,kā kaut kādam vecam c3 vai pat c5, kam vnk blīvējumi iztek aiz vecuma un nolietojuma.Tam tu uzliec jaunu blīvi, uzsmērē hermētiķi, nomaini pāris blīvslēgus un brauc- bet te tā nebūs.Tur drīzāk nevis konkrēts blīvējums tek, bet gan ir kāda globālāka problēma- ka viņš vnk spiež eļļu ārā.Ja tu nomazgāsi motoru un nomainīsi to blīvējumu vienā vietā, pilnīgi iespējams, ka tev nākamajā dienā, tikko tas motors uzkarsīs, to eļļu izspiedīs jau pa citu vietu.

Nav labi vienkārši nomainīt sprauslas un nesaprast cēloni, kāpēc tev viņas bija sabojājušās.

Tagad tu jautā, vai Tavam auto ir kāds mainījis sūkni.Nu tak skaidrs, ja kāds to darījis un mašīnu tulinj pārdevis- ka nav novērsts pats cēlonis.Varbūt tur tev tā degvielas sistēma, bāku ieskaitot, ir pilna ar metāla skaidām.Tu tos komponentus tad vari mainīt bezgalīgi, kamēr ja tā stružka tur cirkulēs, viņi viens pēc otra "atkal" noklāsies. 

Ja tev ir kādu laiku braukts ar stipri lejošām sprauslām- nu tak simt punkt, ka ir nopietni jāpārbauda motora stāvoklis.Hvz, kas tur tajos virzuļos un cilindros un galvā tagd notiek.

Tāpat fig zin, kas ir noticis ar kvēpufiltru, kamēr tās sliktās sprauslas tika brauktas.Ja tas ir bijis ciet- fig zin, kāds tur lieks un cik liels spiediens pa to motoru ir cirkulējis un ko tas ir sabojājis. 

Točna tāpat , kā bija ar c5 un c6, kur daži gudrinieki turbīnas mainīja nonstopā.Kolektoros hvz kas notiek, metāla gabali savā nodabā lido pa motoru,bet tie tik maina un esot ok...

 

Tatad no paša sakuma. Man bija beigts augstspiedienas sūknis. Bija skaidas. Rezultata tika nomainit augstspiediena suknis, sūknis bakā, sprauslas remontetas, visa sitema pilnīgi skalota, ka ari baka. 

 

ta ka var redzet kadeļ tika tas viss mainits. Un domaju ja skaidas butu atkal sistema sūknis jau atkal butu beigts. Vai tu doma ka ta diez vai varetu but?

 

Pirms ta brīža ka bija beigts suknis es braukaju un viss bija kartiba. Bet par to eļļu tecešanu notika tieši pec degvielas sistemas remonta. Ta ka domaju diez vai bija kaut kada problema iepriekš. 



#41 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 07 August 2018 - 21:34

Tu vari pārliecināties tikai vienā veidā, vai tur "ir ok"- tas ir, kad tu noņem motoram augšu un personigi katrā cilindrā iebāz savu Pirkstu..

Pec degvielas sistēmas remonta jaunas sprauslas pūš savādāk, nekā vecās.

Ja pa to laiku, kamēr tika pabraukts ar bojātām sprauslām, ir radusies kaut kāda apslēpta šaize motora iekšienē, tu to bez motora jaukšanas īsti nevarēsi konstaēt aka izdomāt tagd.  

Pie šāda skaidu scenārija tas nav iespējams, ka nebūtu atstāts vismaz kaut/kāds iespaids uz pārējām motora sastāvdaļām.

Turklāt, tu neko neesi te sacijis par Dpf-a esamību vai stāvokli vai vēsturi- ja pat ari tas tur būtu jau izgriezts, arī tad bez speciālista diagnostikas tev neiztikt.

Moška tev tas Dpfs ir ciet un tur tev tagd tās jaunās sprauslas smuki pūš degvielu iekšā eļļā, varbūt tev tas eļļas līmenis ir par daudz un varbūt tev tā eļļa sen jau uz pusēm ar degvielu ir atšķaidīta un tai šķidrajai zampai nav kur palikt un viņa spiežas ārā pa visām iespējamajām vietām.

Un, ja tas iepriekšējais lietotājs būtu piegājis savam auto skurpulozi un vismaz ik pa laikam lējis bākā un motora eļļa papildus aizsarglīdzekļus, tad šāda te skaidu šaize tur nekad nebūtu notikusi, kaut vai vinjs pat ar lokomotīves vai ar kombaina soļarku būtu to kurinājis. 


Vēl es "domāju" ka mūsu cienījamie neskaitāmie kvalificētie servisi tak dajebkurš visu to varbūtējo tīrīšanu/pulēšanu izdarīs "pēc augstākajiem standartiem".

Pa piemeeeram, skat to pirmo rindkopu:

Если обнаружено скопление стружки, то необходимо заменить всю топливную систему высокого давления: - ТНВД, редукционный клапан, рампу, инжекторы с магистралями высокого давления, датчики давления топлива, магистраль слива масла с редукционным клапаном - На стороне зоны низкого давления топливной системы необходимо заменить модуль подачи топлива, топливный фильтр и электрический топливный насос. 
* Топливный бак, топливная подающая и обратная магистрали (низкого давления) между ТНВД или рампой и топливным баком очищаются или промываются. Замена не требуется! - Перед заменой модуля подачи топлива откачать содержимое топливного бака и промыть топливные магистрали. - После демонтажа модуля подачи топлива протереть дно топливного бака, где возможно и насколько возможно, не оставляющими волокон салфетками.

Б/У насос и форсы не советуюded.gif если не на продажу.

 

http://www.audi-club...-filtre.327061/

http://www.audi-club...a.323527/page-7



#42 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 August 2018 - 21:59

Man bija nomainits augstspiediena sūknis, sistema degvielas baka, sprauslas remontetas. Viss parejais iztirits izskalots

 

Cik man ir zinams ja rodas skaidas sistema tad uzreiz ir beigts augspiediena suknis tak ka ipašu pabraukt nav iepsējams 

 

Man DPF it bet par viņu vesturi gan neko nezinu

 

Atkal man piemeram gruti saprast ka sprausla var pust devielu iekšā eļļa. Un vai tatad tiešam skaidas var veikt tik lielu bedu dzinejam?

 

Un kadus lidzekļus jalej motora?

 

Un kur var tiešam saprast ka ir ar sprauslu šaibam un ka deļ ta varetu but augsts spiediens dzineja. 

Es tomer ceru ka man ir problema tikai deļ ta ka augstpiediena sūknim blīve nav labi pielikta.  Bet atkal rodas jautājums kapec sanos ir un priekša kur kartera blīve ir eļļa

 

Un vel jautājums kad dzinejs darbojas ja es atskruvešu eļļas vaku, ja augsts spiediens dzineja to bus iespejams just?


Šo rakstu rediģēja KBAPK: 07 August 2018 - 22:04


#43 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 07 August 2018 - 22:38

Nezinu, vai būtu liela jēga tur to vāku skrūvēt vaļā, beidzamoreiz pirms gadiem 20 to darīju un hvz..

Tās skaidas tak rodas ne jau pa vienu dienu.

Bija sacīts- līkroku serviss (autorizēts!) maskavā nomaina garantijas mašīnai degvielas fltru pa roku galam, ieslēdz motoru pofigā, lai tas sūknis tur sākumā pašī pa pussauso, lieta darīta...

 

Sprausla eļļā nepūš, viņa pūš (lej..)cilindrā.Ja regulāri lej par daudz- tam virzulim būs hana, drošvien arī cilindra sienas ieskaitot.Spiedienu rada atgāzes- kuras tādā gadijumā tad satur pārāk daudz nesadegušu degvielu, no kā fiksi aizklājas Dpf-s. Aizkvēpis Dpf filtrs izpūtējā darbojas kā korķis, nesadegušu degvielu saturošajām gāzēm nav kur palikt, un tās ar pretspiedienu nāk atpakaļ motorā un iekļūst eļļā.Tā paliek šķidra un strauji zaudē savas eļļošanas īpašības.Ja tev pa vienu vietutā  eļļa tek zemē un pa otru galu degviela tek eļļā- tas līmenis var arī neaugt, tur figu ko sapratīsi.Ja būtu par augstu- tev izlektu brīdinājums.Tāpēc jau tur ir jālej tā vw standarta 507-tā eļļa.Kura pēc sava sastāva pie normāli strādājoša motora saudzē Dpfu un šaizes gadījumā spēj panest kādus 15% degvielas klātbūtni eļļā.Kā arī, "noteikti" ka shitāds šķidrs un agresīvs meesls ir "labs" dažādiem blīvējumiem uttt.

 

Dajebkādu normāla nosaukuma šķidrumu var tajā motorā liet- tikai tas te ir galēji nepateicīga lieta par to vispār runāt,simtreiz esmu par to runājis.

Bet, liet viņu vajag "Pirms" kaut kas slikts ir sācies.Un ,der tomēr saprast, ko dara- ne jau visi tie suudi sader ar Dpf-a klātbūtni tajā auto.Tajā skaitā bākā lejamie.Labākais, ko īpaši neiedziļinoties kāds lietotājs var reāli darīit, tas ir nejaat kapeikas un braukt ar pro-dieseli.Pat Audi dīleris jau kādu laiku "pēta" šo informāciju no saviem klientiem,kuri šādi rīkojas.



#44 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 August 2018 - 22:46

Nezinu, vai būtu liela jēga tur to vāku skrūvēt vaļā, beidzamoreiz pirms gadiem 20 to darīju un hvz..

Tās skaidas tak rodas ne jau pa vienu dienu.

Bija sacīts- līkroku serviss (autorizēts!) maskavā nomaina garantijas mašīnai degvielas fltru pa roku galam, ieslēdz motoru pofigā, lai tas sūknis tur sākumā pašī pa pussauso, lieta darīta...

 

Sprausla eļļā nepūš, viņa pūš (lej..)cilindrā.Ja regulāri lej par daudz- tam virzulim būs hana, drošvien arī cilindra sienas ieskaitot.Spiedienu rada atgāzes- kuras tādā gadijumā tad satur pārāk daudz nesadegušu degvielu, no kā fiksi aizklājas Dpf-s. Aizkvēpis Dpf filtrs izpūtējā darbojas kā korķis, nesadegušu degvielu saturošajām gāzēm nav kur palikt, un tās ar pretspiedienu nāk atpakaļ motorā un iekļūst eļļā.Tā paliek šķidra un strauji zaudē savas eļļošanas īpašības.Ja tev pa vienu vietutā  eļļa tek zemē un pa otru galu degviela tek eļļā- tas līmenis var arī neaugt, tur figu ko sapratīsi.Ja būtu par augstu- tev izlektu brīdinājums.Tāpēc jau tur ir jālej tā vw standarta 507-tā eļļa.Kura pēc sava sastāva pie normāli strādājoša motora saudzē Dpfu un šaizes gadījumā spēj panest kādus 15% degvielas klātbūtni eļļā.Kā arī, "noteikti" ka shitāds šķidrs un agresīvs meesls ir "labs" dažādiem blīvējumiem uttt.

 

Dajebkādu normāla nosaukuma šķidrumu var tajā motorā liet- tikai tas te ir galēji nepateicīga lieta par to vispār runāt,simtreiz esmu par to runājis.

Bet, liet viņu vajag "Pirms" kaut kas slikts ir sācies.Un ,der tomēr saprast, ko dara- ne jau visi tie suudi sader ar Dpf-a klātbūtni tajā auto.Tajā skaitā bākā lejamie.Labākais, ko īpaši neiedziļinoties kāds lietotājs var reāli darīit, tas ir nejaat kapeikas un braukt ar pro-dieseli.Pat Audi dīleris jau kādu laiku "pēta" šo informāciju no saviem klientiem,kuri šādi rīkojas.

 

 Bet cik esmu lasijis ja ir skaidas sitema viņas ļoti atri beigs augstspiediena sūkni. Tik lidz skaidas nonaks līdz sūknim. Droši vien tomer janomazga dzineju un pec tam tad jaskatas no kurienes tek eļļa. Un cik saprotu dzineju nav labi mazgat kad viņš ir karsts? Un protams man vispar nepatik doma mazgat dzineju

 

Un vel jautājums kad dzinejs darbojas ja es atskruvešu eļļas vaku, ja augsts spiediens dzineja to bus iespejams just?


Šo rakstu rediģēja KBAPK: 07 August 2018 - 22:47


#45 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 07 August 2018 - 23:03

Tur reku krievu kolēģis stāstīja, kas esot pareizi jāmaina kompleksā.Šaubos, vai vispār teorētiski pie mums kāds tā dara.Un,padomā, cik tie maināmie komponenti visi kopā izmaksā.

Protams, ka nevajag karstu mazgāt un ka ar ūdeni un ar spiedienu nav vēlams un utt.Ir iespēja sabojāt kādu temperatūras devēju,piemēram kondicioniera, kurš priekšā pie radiatora torčī.

Itin īpaši, ja piem kāds piebrauc pašapkalpošanās mazgātuvē vnk virsbūvi noskalot, un viņam tieši tobrīd Dpfa reģenerācija ieslēgusies,ventilators strādā un no visurienes karstums nāk.



#46 Source

Source
  • Moderators
  • 4322 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 08 August 2018 - 07:59

Labāk braukt ar benzīnu. Lasot šo, atcerējos, ka man svētdien teica to, ko saka espoffs tagad - beigts dpfs var ietekmēt eļļas līmeni, un loģiski, ka augsts eļļas līmenis var ietekmēt citas lietas.

Ko liet dzinēja aizsardzībai? Es jau 3x divos auto esmu lējis šādu.

Bet var jau eksperimentēt katrs pats ar visu pārējo, kas degvielas sistēmai, dpfam un visam citam.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#47 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5208 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 08 August 2018 - 08:01

ŠĪS SPRAUSLAS NEREMONTĒJAS!!!


Kaut ko tas serviss Tev lej ausīs, varbūt skalotas ar kādu mega šķīdumu, bet to laikam izņemot pašu servisu neviens nezinās


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#48 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 August 2018 - 08:45

Labāk braukt ar benzīnu. Lasot šo, atcerējos, ka man svētdien teica to, ko saka espoffs tagad - beigts dpfs var ietekmēt eļļas līmeni, un loģiski, ka augsts eļļas līmenis var ietekmēt citas lietas.

Ko liet dzinēja aizsardzībai? Es jau 3x divos auto esmu lējis šādu.

Bet var jau eksperimentēt katrs pats ar visu pārējo, kas degvielas sistēmai, dpfam un visam citam.

Labāk braukt ar sabiedrisko- bendžam ar jau labu laiku ir pārāk daudz problēmu lai būtu kas baigi savādāks


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#49 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 August 2018 - 11:44

Ar benzīna motoru tos c7 var uz pirkstiem saskaitīt.Pareizāk, viņu praktiski nav.Un 3.0Tfsi var gadīties 3x lielākas un 3x dārgākas problēmas, nekā ar 3l tdi.Turklāt, viņš ēd vidējo degvielu par 3l /100km vairāk.

Tas serviss tur skaidrs, ka kko viņam drirš.Acīmredzot, tīrīšanu sauc par remontu.Divkosības kalngals- kad tiiek runāts nepsist kapeiku un lietot prodieseli un visos cohumos saliet proteku- tad nāl kritika pa visu seju, priekš kam, un ražotājs nerekomendēja, un na-uj un tml..Abet, tikko kad kkāds tur Koļa savā atejas boksā uzstāda "profesionĀlo tīrīšanas iekārtu"- lūk tad tas uzreiz jau saucas zinātniskos vārdos.Es vispār neiesaku nedz LV lietotu c6 nedz arī c7 par "tuvāko pieejamo" cenu ņemt un tādam ņēmējam nemaz i necerēt, ka viņam "pietiks uzņēmības un pieredzes" to uzturēt un/vai salabot no nojaata stāvokļa.



#50 audihp

audihp
  • Lietotājs
  • 156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Ape
  • Intereses:SIA "DL motors" autoserviss

    Auto diagnostika un remonts

    A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

    Strenču iela 5, Rīga. 25619574

Pievienots 08 August 2018 - 15:05

Auto šodien bija pie mums-

 

Servisā, kur taisīja degvielas sistēmu(tajā skaitā sprauslas) uz sprauslām nav uzlikuši gumijas gredzenus.  


SIA "DL motors" autoserviss

A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

Strenču iela 5, Rīga. 25619574

#51 Source

Source
  • Moderators
  • 4322 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 08 August 2018 - 18:51

Bet tad jau nevis eļļas, bet degvielas noplūde, ne?


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#52 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 August 2018 - 21:55

Nene,tur eļļa tek, bet ne pa to ir tas bazārs..Skaidrs, ka klients Lohs un ka nekāds serviss te ņepričom.Jo viņš taču tam servisam konkrēti neprasīja tur uzlikt tos gumijas gredzenus.Būtu paprasījis,ta tagd vismaz varētu no viņiem kko uzprasīt.Man domāt, ka šaubu nav arī par to tur "pārējo" izveikto darbu kvalitāti un apjomu šajā Konkrētajā servisā.Āleluja..



#53 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 August 2018 - 22:06

Nu teikšu tā es domāju ka jūs diez vai piemēram kad atdodat auto serviss prasiet vieniem lai viņi piemēram skrūvējot riteņi prasīt lai pieskrūvē visus. Tā arī šeit kā es varēju zināt ka viņi neuzliks. Un kā vajag to darīt. Tagad zinu un jau viņiem pieteci.

#54 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 August 2018 - 22:08

Nu teikšu tā es domāju ka jūs diez vai piemēram kad atdodat auto serviss prasiet vieniem lai viņi piemēram skrūvējot riteņi prasīt lai pieskrūvē visus. Tā arī šeit kā es varēju zināt ka viņi neuzliks. Un kā vajag to darīt. Tagad zinu un jau viņiem pieteci.
Un ko nozīmē neprasīja. Tas ir darbs ko viņiem vajadzēja izdarīt

#55 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 August 2018 - 22:40

Tamlīdzīgiem p/dariem vajag paprasīt arī to, lai viņi nenolej no tavas bākas degvielu un lai vakarā neaizbrauc ar tavu auto uz karjeru dzert&p/sties 



#56 Val

Val
  • Administrators
  • 11452 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 08 August 2018 - 23:34

Ja nu bija pieteikts, lai sprauslām apakšējos gredzenus jaunus neliek un arī visas blīves mēģina izmantot atkārtoti. Servisa viedoklis nav izklāstīts. Nevienu neaizstāvu.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#57 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 574 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 09 August 2018 - 05:17

Nu teikšu tā es domāju ka jūs diez vai piemēram kad atdodat auto serviss prasiet vieniem lai viņi piemēram skrūvējot riteņi prasīt lai pieskrūvē visus. Tā arī šeit kā es varēju zināt ka viņi neuzliks. Un kā vajag to darīt. Tagad zinu un jau viņiem pieteci.
Un ko nozīmē neprasīja. Tas ir darbs ko viņiem vajadzēja izdarīt


Specializēts Audi serviss nezin tādas lietas?
Ko lai saka labā servisā esi trāpījis..
To kad Tu viņiem pateici viņiem tas tāpat neko nedos, dzinēju problēmas tāpat Tev nesalabos kas nāks ārā tuvākajā laikā.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#58 KBAPK

KBAPK
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 August 2018 - 17:13

Specializēts Audi serviss nezin tādas lietas?
Ko lai saka labā servisā esi trāpījis..
To kad Tu viņiem pateici viņiem tas tāpat neko nedos, dzinēju problēmas tāpat Tev nesalabos kas nāks ārā tuvākajā laikā.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Kas par dzineju problemas varetu but?



#59 audihp

audihp
  • Lietotājs
  • 156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Ape
  • Intereses:SIA "DL motors" autoserviss

    Auto diagnostika un remonts

    A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

    Strenču iela 5, Rīga. 25619574

Pievienots 09 August 2018 - 19:17

Bet tad jau nevis eļļas, bet degvielas noplūde, ne?


Nē, gredzeni nebija uzlikti uz Sprauslas korpusa, kā rezultātā radās eļļas noplūde pa kanālu, kurš paredzēts gadījumā, ja “izpūš” Sprauslas siltumizolācijas paplāksni. Vienīgais blīvējums, kas neļauj eļļai nokļūt pie Spraulsas un iztecēt ārā pa kanālu. Cik saprotu īpašnieks griezīsies servisà, kur meistari šo ir palaiduši garām.
SIA "DL motors" autoserviss

A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

Strenču iela 5, Rīga. 25619574

#60 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2332 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 09 August 2018 - 19:41

Zaibis! Kruts serviss! Eh, atgādina manu piedzīvojumu... Interesē iznākums.


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)