Pālekt uz saturu


Foto

Mašīna "raustās"

ātrumkārba automātiskā audi

  • Please log in to reply
9 atbildes uz šo tēmu

#1 EdzhhaLV

EdzhhaLV
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Salaspils/Lielvārde

Pievienots 08 July 2018 - 13:17

Sveiciens!

Runāšu par Audi A3/8L 1.8T ARZ, benzīns/gāze, 4-pakāpju automātu.

 

Problēmas izklāsts. Iedarbinot auto uzreiz var pamanīt, ka "peld" apgriezieni - t.i visu laiku svārstās apgriezieni pat tad, kad auto ir parkingā. Ar to problēmas nebeidzās - kamēr uzņem ātrumu, tikmēr nekādu raustīšanos nejūt, taču ja ,piemēram, brauc ar kruīzu, loti pamanāmi šie apgriezieni svārstās un mašīna raustās. Arī tas nav viss... kamēr ar draivu stāv krustojumā, svārstības stipri palielinās pat līdz tam, ka auto noslāpst.

 

Kas ir izdarīts. Pēdējās lietas, kas darītas ar auto ir sveču un svečvadu maiņa, vārstu vāka blīves, motoreļļas, eļļas un benzīna filtra maiņa. Tiešām neatceros, vai problēmas sākās pirms, vai pēc šīm darbībām.

 

Mans minējums. Es pieļauju, ka pie vainas varētu būt kārbas eļļas līmenis, jo pārnesumi sāka slēgties slikti, draivā stāvot krustojumā mašīna slāpst nost, kā arī kruīzā apgriezieni "peld".

 

Jūsu domas/idejas/ieteikumi?

 

Ja reiz ieminējos par šo pārnesumkārbu, pie reizes vēlos noskaidrot, vai tas ir normāli, ka pārslēdzoties starp 3 un 4 ātrumu auto neizmainās apgriezieni? T.i kad ātrumkārba pārslēdzas no 3 uz 4, ir 2.4k apgriezieni, kuri neizmainās, praktiski izskatās tā, it kā auto "pievīlētu" sajūgu starp ātrumiem. Ceru, ka ideju sapratāt, jo īsti nemācēšu šo noraksturot.

 

Paldies jau iepriekš!


AUDI A3 2000 1.8T 150HP


#2 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 July 2018 - 20:58

Drosele ?


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#3 Val

Val
  • Administrators
  • 11513 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 08 July 2018 - 23:22

Varētu vismaz noskaidrot, vai raustās dēļ kārbas vai iemesls tam ir pats motors.
No tomātiem maz ko saprotu, bet vai raustoties ir atšķirība starp N un P?

Ja motors pats, tad motora kļūdas, 032 un 033 measuring blocks vērtības, maf rādījumus, pameklē caurumus ieplūdē, beigtos vakuuma vārstus. Šļaukas uz SAI. Pēc etkas tur tas viss ir pietiekošā daudzumā.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#4 EdzhhaLV

EdzhhaLV
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Salaspils/Lielvārde

Pievienots 09 July 2018 - 12:18

Drosele ?

Droseles vārstu iztīrīju mājas apstākļos tik, cik varēju ar zobu birsti un tīrīšanas līdzekli tikt klāt. Citu metodi nezinu.

 

Varētu vismaz noskaidrot, vai raustās dēļ kārbas vai iemesls tam ir pats motors.
No tomātiem maz ko saprotu, bet vai raustoties ir atšķirība starp N un P?

Ja motors pats, tad motora kļūdas, 032 un 033 measuring blocks vērtības, maf rādījumus, pameklē caurumus ieplūdē, beigtos vakuuma vārstus. Šļaukas uz SAI. Pēc etkas tur tas viss ir pietiekošā daudzumā.

Atšķirības starp P un N nav - abos raustās. Tiesa gan pie VCDS vēl neesmu pieslēdzis. To vēl tikai izdarīšu.


AUDI A3 2000 1.8T 150HP


#5 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 492 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 09 July 2018 - 19:36

Izteikta problēma ar ieplūdes sistēmas hermetizāciju.

Kartera ventilācijas

Eļļas korķa blīvējums

Blowoff vārsts

Eļļas tausta blīvējums!

 

Visā visumā ļoti precīzi var diagnosticēt cēloņus ar VCDS palīdzību!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#6 EdzhhaLV

EdzhhaLV
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Salaspils/Lielvārde

Pievienots 11 July 2018 - 17:28

Izteikta problēma ar ieplūdes sistēmas hermetizāciju.

Kartera ventilācijas

Eļļas korķa blīvējums

Blowoff vārsts

Eļļas tausta blīvējums!

 

Visā visumā ļoti precīzi var diagnosticēt cēloņus ar VCDS palīdzību!

VCDS atrada šo, taču izdevās nodzēst. Adaptēju arī droseli.

Spoiler
 
Spoiler

Šo rakstu rediģēja EdzhhaLV: 21 July 2018 - 11:29

AUDI A3 2000 1.8T 150HP


#7 EdzhhaLV

EdzhhaLV
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Salaspils/Lielvārde

Pievienots 21 July 2018 - 11:34

Video. https://failiem.lv/down.php?i=89cyhctr

Domājams, ka drosele arī būs vainīga. Video dzirdamā skaņa ...


AUDI A3 2000 1.8T 150HP


#8 robisl

robisl
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 12 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 31 July 2018 - 06:02

Par cik mana problēma atbilst posta nosaukumam, tad atļaušos te ierakstīt:
Kad laiž vaļā sajūgu 1. un 2. ātrumā mašīna sāk kratīties takā suns diršot ķiršu kauliņus.

Bet tas trecekļis sāk paradīties tikai kad ir stundu vai divas nobraukts. Pirms tam iet ideāli. Ko tas ir?



#9 Val

Val
  • Administrators
  • 11513 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 31 July 2018 - 10:06

Ko esi jau noskaidrojis? Vai tikai izdomāts par ķiršiem... Aizdzen uz servisu, tur noteikti palīdzēs.


:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#10 neta

neta
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Sieviete

Pievienots 07 August 2018 - 13:24

Par cik mana problēma atbilst posta nosaukumam, tad atļaušos te ierakstīt:
Kad laiž vaļā sajūgu 1. un 2. ātrumā mašīna sāk kratīties takā suns diršot ķiršu kauliņus.

Bet tas trecekļis sāk paradīties tikai kad ir stundu vai divas nobraukts. Pirms tam iet ideāli. Ko tas ir?

domāju ka vaina ir bojāts sajūga disks 






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)