Pālekt uz saturu


Foto

Audi A8 D3 info apkopojums

A8 D3

  • Please log in to reply
21 atbildes uz šo tēmu

#1 Chiepish*

Chiepish*
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 25 February 2018 - 22:01

Sveiki.

Ir doma pārkāpt uz citu Audi. 

Pēc visiem A4 kas ir bijis, sapratu ka vēlos tomēr ko plašāku.

 

Skatoties un pētot sludinājumus, domāju pa C6, bet tad pavēroju, ka tātādās pat cenās grozās D3....  

D3 uzrunā protams dēļ komforta un aprīkojuma. 

 

Cik noprotu motori un kārbas tās pašas, tik bundža un protams klase pa lielam mainās, vai kļūdos ? 

 

Interese pa D3 3.0 TDI  :)

 

Lietotāju komentāri, atsauksmes ?

 

 

Skatījos vienkārši ka šeit pa D3 nevienu rakstu nemanīju.


Audi 80 B4 1.9TDI (90hp) FWD
Audi 80 B4 1.9TD (75hp) FWD
Audi A4 B5 Avant 1.9TDI (110hp) FWD

Audi A4 B5 1.9TDI (116hp) FWD

Audi A4 B6 1.9TDI (101hp) FWD


#2 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 25 February 2018 - 23:07

Ir lietosanaa d3, paneemu Italijaa Vacijas masinu. Maximala komplektaacija, individauaals auto no ruupnicas. Brauksanas zinaa loti eerts, teeree kaa c6, dzinejs taads pats, kaarba gan ir sava ja nemaldos.

Apkopees, protams nav a4 :)) Ir daudz daargas lietas, pat nevar uzskaitiit. Ja panemsi labu eksemplaru, buusi apmierinaats. 

+ bagaznieks nereaali liels :))


Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#3 Chiepish*

Chiepish*
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 25 February 2018 - 23:30

Vēl tāda lieta - tākā neesmu saskāries ne ar automātiem ne ar pneimo, tad kur pirms iegādes ( ja tas protams būs iespējams) būtu tiešām vērts aizvest uz diagnostiku, kur notestēt visu ko var ? :)


Audi 80 B4 1.9TDI (90hp) FWD
Audi 80 B4 1.9TD (75hp) FWD
Audi A4 B5 Avant 1.9TDI (110hp) FWD

Audi A4 B5 1.9TDI (116hp) FWD

Audi A4 B6 1.9TDI (101hp) FWD


#4 Val

Val
  • Administrators
  • 11564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 25 February 2018 - 23:35

Jā, noteikti aizved. Ja nožmiegsies, tad sanāks stipri sāpīgāk.
Dīzeļus vislabāk šajos grādos, kad vismaz -20 un pārbaudīt, lai tas nebūtu pirms tam pa kluso sildīts.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#5 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 25 February 2018 - 23:41

Vēl tāda lieta - tākā neesmu saskāries ne ar automātiem ne ar pneimo, tad kur pirms iegādes ( ja tas protams būs iespējams) būtu tiešām vērts aizvest uz diagnostiku, kur notestēt visu ko var ? :)

ar penimo lielu problemu viniem nav jo paduškas kaa alrodiem c6, metaala čeholi utt. Paduškām ventiili iet pa pieskari, suukņi, papuvušaakiem sakorodee aluminija aizsargs paduškaam un sapleeš gumiju. Kaarbas labas, baigi neiet aaraa no ierindas.

Deveeji augstuma ik pa laikam, 

Bet- teiksim manam d3 ir 100 bloki, kuri var ieziet no ierindas, takaa taas lielaakaas lietas laikam buutu siikums pret visaam ekstraam. boseem, navi blokiem, bose blokiem, mmi, utt utt utt


Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#6 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 05 March 2018 - 12:39

Jā nu, D3 var iziet no ierintas pat tāda mums, vecu miskastu īpašniekiem, neaptverama lieta kā durvju rokturi (tiem, ka ir Kessy ar kapacitīvo slēdzi durvju rokturī). No otras puses, nav jau tā, ka mirtu viņi katru otro dienu, reāli esmu jaucis vienu un tas pats, izskatās, ka bijis kādreiz aiztikts un kāds nav atlicis vietā mitruma aizsargu, vot i rezultāts. Maksāja gan viņš diezgan un rēcīgākais, ka tā dēļ (kāpēc vispār tā mašīna no nāca līdz servisam) pa nakti tika izēsts aķis tukšs, jo puse mašīnas bloku aizslēdzot "neaizmieg" un paliek darbojoties pilnā ručkā.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#7 Chiepish*

Chiepish*
  • Lietotājs
  • 73 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 14 March 2018 - 00:42

Vēl radās jautājums 

 

3.0TDI ar kodu ASB - ķēde vai zobsiksna vai kā ? 

Jo cik netā info- baigi dalās tā informācija, un tā beigās netiku gudrs ....

 

 

Varbūt ir kāds ieteikums, uz komplektāciju, varbūt ir kas tāds ko nespēju iedomāties, un ka nav tā ka pēctam nākas nožēlot :) 
Protams viss jau no budžeta atkarīgs, bet varbūt ir kāds gudrs padoms :)


Un vēl, kā ar OCTA un Kasko cenām ? Nav baigie kosmosi?  Varbūt varat minēt piemērus ar BM klasēm, un aptuvenos ciparus ? 

Auto jau gribas bet tos žuļikus barot galīgi nē :D
 


Audi 80 B4 1.9TDI (90hp) FWD
Audi 80 B4 1.9TD (75hp) FWD
Audi A4 B5 Avant 1.9TDI (110hp) FWD

Audi A4 B5 1.9TDI (116hp) FWD

Audi A4 B6 1.9TDI (101hp) FWD


#8 Val

Val
  • Administrators
  • 11564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 14 March 2018 - 02:15

https://audi.7zap.co...1/1/109-109050/
https://audi.7zap.co...1/1/109-109065/
šīs abas bildes sajauci?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#9 Cybra

Cybra
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 November 2018 - 13:59

3 mēnešus atpakaļ iegādājos 2008.g. Audi A8 ar 171 kW 3.0 Tdi dzinēju no Vācijas (standarta storijs - full service history bla bla bla).

Aizvedu uz pilnu diagnostiku, kur man teica, ka auto ir 100% ideālā stāvoklī, kā arī kompis neuzrāda nekādas kļūdas vai iejaukšanās (čiptūnings u.tml. herņa).

 

Pēc 3 mēnešu braukāšanas pa Latviju, no mīkstas un klusas ritošās kļuva par ļoti grabošu ritošo un uz viļņaina ceļa mašīnai šūpojoties dzirdama tāda kā vecu durvju čīkstēšana priekšējā hadenē.

Bonusā visam, arī pneimo sāk gļučīt - pat ja neko nepārslēdz un stāv Comfort režīmā, iedegas dzeltena lampiņa pēc ilgākas braukšanas (mašīnīte ar bultiņām uz augšu un leju) un pneima vairs neregulējas līdz kamēr pa jaunam iedarbina dzinēju.

Lai auto paceltu uz augšu, bez maģijas neiztikt, taču ar vairākiem piegājieniem tomēr tas izdodas, bet tikko kā es pārsniedzu ~90-100 km/h, pneima automātiski met lejā uz Comfort režīmu.

 

Dzinējs un kārba darbojas lieliski, taču esmu piefiksējis tādu niansi, ka tiklīdz es piegāžu pilnu bāku ar Circle-K dīzeli, jūtama dzinēja vibrācija salonā un ir skaļāks, savukārt pilna bāka ar Neste dīzeli vibrācija pazūd un auto iet jūtami labāk.

Tagad gāžu bākā tikai Neste pro dīzeli - tie 7-10 euro starpība uz bāku nespēlē lielu lomu.

 

Vizuāli - manuprāt, auto ir ļoti smuks

Komforts un aprīkojums - ideāls.

Bagažnieks - divus līķus var mierīgi iebāzt.

 

Par uzturēšanas izmaksām vēl ir grūti spriest, jo līdz šim neko īpaši nav bijis vajadzība remontēt, izņemot apkopi un priekšējās bremzes.

Pilnā apkope bez ķēdes maiņas izmaksāja ap 230 euro, bet priekšējie bremžu diski ar kalotkām - ap 270 euro.

 

OCTA / BM 6 klase (dzīvoju ārzemēs, tāpēc BM klase kā "salātiem") = 277 euro / Swedbank

KASKO = 600-700 atkarībā no apmaksas noteikumiem / BTA


BTA Kasko Mini - 229 euro


"BACK to BACK" Racing TEAM

#10 Janchuks A6

Janchuks A6
  • Lietotājs
  • 80 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Bauska

Pievienots 24 November 2018 - 22:37

kas tev par razotaju tiem bremzu diskiem un kalotkam pa 270e?



#11 Cybra

Cybra
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 November 2018 - 08:47

Hvz, kas par ražotāju, ATE viens disks maksāja 80 eur un kalotkas ap 60 (ar atlaidēm), pārējais par darbu
"BACK to BACK" Racing TEAM

#12 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1606 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 November 2018 - 08:58

Kas ar pneimu? Viņai pie ātruma taču ir jālaižas lejā?

Degviela.  Laikam neesi redzējis vienu no pēdējiem "Aizliegto paņēmienu",tad jautājumi atkristu.Tas bija zināms jau sen,tagad tik viss solīdi salikts pa plauktiņiem.



#13 Cybra

Cybra
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 November 2018 - 09:49

Es jau labu laiku neesmu skatījies šo raidījumu.

Vakar manuālī kā reiz izlasīju, ka tā tam ir jābūt, ka pie ātruma 100 km/h pneima no Lift pozīcijas automātiski laižas lejā - tur es pats lašarix...nav bijusi iepriekšēja saskare ar pneimām, taču jebkurā gadījumā man viņa gļučī.

Vēlos aizvest uz diagnostiku pie kāda, kas šajā lietā labi orientējas, lai saprastu ko īsti vajag nomainīt. Uz Audi centru protams ka nebraukšu, jo tie nozombētie čaļi pie lietas pieiet ļoti "radoši" - jāmaina viss bez ceremonijas, jo tā rakstīts viņu instrukcijā.


"BACK to BACK" Racing TEAM

#14 DogyDog

DogyDog
  • Lietotājs
  • 94 raksti

Pievienots 25 November 2018 - 10:56

Ar pneimu tev ir problēmas. Comfort režīmā viņa nemaina augstumu vispār. Tikai automatic režīmā. Ja ir uz liftu tad pie 60+ man šķiet laidās lejā uz comfortu. 

Par problēmām nr.1 visticamāk kompresors savu nodzīvojis un nespēj sapumpēt un atslēdzas no pārkaršanas un izlec dzeltenais auto panelī piedevām viņa paliek cieta kā koka rati. 

Problēma nr. 2 kautkur ir gaisa noplūde, kas arī beidz nost kompresoru. 

Pneimu restaurē garkalnē

Pašam ir bijis d3 5 gadus. 



#15 Cybra

Cybra
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 November 2018 - 11:10

Izskatās, ka Tevis minētā problēma Nr.1 varētu būt ļoti līdzīga manai situācijai, jo dažreiz tik tiešām liekās, ka blombes no zobiem izkritīs.

Par gaisa noplūdi vienīgais ko esmu piefiksējis ir, kad noparkoju auto, dzirdama tāda kā asa (īsa) nopūšanās "psss".


"BACK to BACK" Racing TEAM

#16 Janchuks A6

Janchuks A6
  • Lietotājs
  • 80 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Bauska

Pievienots 25 November 2018 - 21:59

man ari ta ir!laikam ta jabut!kad aizsledzu auto tad ir tas ''psss'' un mazliet nosezas..es vienu pneimu sapis..,tapec kad neliku uz lift pirms ratu nemsanas nost!vina saburzujas un parberzas!ta es secinaju!



#17 Val

Val
  • Administrators
  • 11564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 25 November 2018 - 22:06

D3 ir pacēlāja režīms. Protams, ja pneimas sistēma sajāta, MMI pogas pietecējušas ar kafiju, tad to ieslēgt nevarēs.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#18 Janchuks A6

Janchuks A6
  • Lietotājs
  • 80 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Bauska

Pievienots 25 November 2018 - 22:49

man nav sajāta,vienkarsi nezinaju ka ta jadara!neviens man to neteica!dodu padomu CYBRA,lai sis neiekrit ka es.


Šo rakstu rediģēja Janchuks A6: 25 November 2018 - 22:51


#19 DogyDog

DogyDog
  • Lietotājs
  • 94 raksti

Pievienots 25 November 2018 - 23:37

Tās gaisa noplūdes ir tik niecīgas, ka ar ausi nedzirdēsi. Auto visu laiku pats līmeņojas tāpēc arī izkāpjot no auto dzirdams tas pšš. Auto pat aizslēgts miega režīmā ik pa laikam pamostas un pārbauda auto līmeni un ja nav vajadzīgajā līmenī izlīmeņo līdz ar ko tu nepamanīsi sākotnēji gaisa noplūdi, bet kompresoram ir papildus slodze un tas sadilst. Lai pārbaudītu vai kāda stoila krīt lejā izņem drošinātāju.

Kad ar aci redzēsi ka auto krīt tad jau būs daudz par vēlu.

P.S. Tici man tās ir tavas problēmas nr1 un nr2. ar no tā izrietošajām sekām.


Šo rakstu rediģēja DogyDog: 25 November 2018 - 23:42


#20 Cybra

Cybra
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 November 2018 - 22:47

man nav sajāta,vienkarsi nezinaju ka ta jadara!neviens man to neteica!dodu padomu CYBRA,lai sis neiekrit ka es.

Es ar šito lietu nezināju.

Kādas 3 reizes točna autiņš ir celts uz pacēlāja Comfort režīmā.


D3 ir pacēlāja režīms. Protams, ja pneimas sistēma sajāta, MMI pogas pietecējušas ar kafiju, tad to ieslēgt nevarēs.

Kas tas par pacēlāja režīmu? Gadījumā nav turpat kur Towing režīms?


"BACK to BACK" Racing TEAM

#21 Val

Val
  • Administrators
  • 11564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 26 November 2018 - 22:56

Jā, MMI abi blakus. Jack/jacking mode.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#22 Cybra

Cybra
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 November 2018 - 23:19

paldies par info, tiešām vērtīgs padoms, citādi tik tiešām būtu sačakarējis pneimu uz pacēlājiem vai kaut vai riepu mainot.


Šo rakstu rediģēja Cybra: 26 November 2018 - 23:20

"BACK to BACK" Racing TEAM




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)