Pālekt uz saturu


Foto

Stūres pastiprinātāja sūknis

stūres pastiprinātāja sūknis reika stūres sūknis ZF

  • Please log in to reply
24 atbildes uz šo tēmu

#1 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 759 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 25 January 2018 - 14:34

Sveiki! Sekojoša problēma ar A6 C5 stūres sūkni - uz zemiem apgriezieniem (piem. braucot stāvlaukumā iekšā ) pazūd sūknis - stūre paliek stingra - uzgāzējot aiziet.

Kas varētu būt par problēmu? Sūkni oriģinal. Zināms princips kā stŗadā "vane pump":

https://www.youtube....h?v=K5B7uZpOHNQ

 

Nomainīju visu stūres pastiprinātāja šķidrumi, iztīrīju bačoku un filtriņu tajā - bez rezultātiem.. vecais šķidrums bija melns..

Doma uzlikt remkomplektu blīves - bet vai tur vel nav kāds vienvirziena vārsts vai līdzīgi?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#2 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9464 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 27 January 2018 - 10:29

Problēma saucas "sūkņa nolietojums". Cik redzēts ko citi dara, tad parasti šādā situācijā maina sūkni. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#3 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 601 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 27 January 2018 - 19:38

Man pazistamajam, tiesa ar e39 bmw ari visi blava maini sukni, samainija, defekts nepazuda, izradas reika. bet nemot vera mainas apstaklus, es laikam saktu tomer ar sukni :) ja kas, ir 2.7 suknis, bet testam, ne tirgosanai.


bt avant quattro

typ85 quattro


#4 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 759 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 28 January 2018 - 14:28

nu leikas jau vairak suknis ka tiesi uz zemiem apgriezieniem nav kad lenek vinu griez - uz augstiem apgrizieniem strada chotka :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#5 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 759 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 05 February 2018 - 17:38

Iegadats blivju komplekts, cerams lidzes. Vers vala redzes vai ir kadi mehaniski bojajumi utml.

IMG_20180205_172334.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#6 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 601 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 03 April 2018 - 10:35

Ka rezultats?


bt avant quattro

typ85 quattro


#7 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 759 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 03 April 2018 - 14:51

Rezultāts tāds ka nav bijis laika, braucu vēl kā ir :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#8 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 685 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 05 April 2018 - 09:09

Man atkal ziema pagājusi - manējam atsāka strādāt perfekti. Man gan defekts ir labais - pastūzis vispār uzreiz piēc iedarbināšanas neiet, ja gaisa temperatūra ir zem 0 grādiem. Gāzēšana neko nelīdz, vai nu ar spēku jāielauž (un tad ar tādu hidraulisku kviecienu aiziet), vai arī jāļauj padarboties pāris minūtes.

 

Drošvien reikas vārsti, bet tā kā netek un atkal sākas siltais laiks, tad braukšu līdz rudenim.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#9 TDI-Q

TDI-Q
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Coupe quattro TDI

Pievienots 05 April 2018 - 20:07

Sveiki! Tieši ar tādu problēmu arī esmu saskāries, kā lietotājs JG27. Tikai auto S4 B6 un problēma identiska, tikai plus vēl kad uzgāzē normāli, pa bačuka korķa mazo caurumiņu izpūš eļļu. :(

Šodien nomainīju sūkni, izmazgāju bačoku, sistēmu cik jau varēja pārskaloju. Palaižu ar jauno sūkni viss ok, un sāk gaudot pēkšņi, eļļa putās, pa bačoku šļakst ārā, BET stūre pati ideāli strādā, grozās kā vajag. Noslāpē, putas pazūd, palaid, pāris sekundes un atkal eļļa putās, gaudo pamatīgi.

 

Vienīgais ko ievēroju vecajam sūknim 123bar, bet jaunajam 130bar. Kodi identiski. Bet vai tad tas varētu kko ietekmēt?



#10 neta

neta
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Sieviete

Pievienots 18 June 2018 - 07:16

Sveicināti, man kaut kas nav kārtībā ar stūres pastiprinātāju, kāds varbūt zina labu meistaru.



#11 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 759 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 22 June 2018 - 19:05

beigas nopirku sukni pa 115eur un miers, nav nekas jamekle


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#12 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9464 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 01 December 2018 - 14:22

Nu ko, jāpaceļ šī tēma - gan objekts ir citas markas, bet darbības princips tas pats, un ražotāji varbūt arī :crazy: 

 

Tātad, mainīju golfam motoru, liekot iekšā no diviem saliktu vienu, tajā skaitā apkari - pastiprinātāja sūknis noteikti bija ejošs brīdī, kad es to motoru apskrūvēju - pēc tam kad tas bija pie manis pastāvējis pāris mēnešus un izgrozīts ar rokām uz abām pusēm, pēc ielikšanas mašīnā, pirmo reizi piešķiļot, tas sūknis radās sasprūdis - pretējajā virzienā griežas smuki, pareizajā pāris apgriezieni un tad atduras kā pret atsperi, nevis cieti, bet elastīgi, un viss  :nez: Ieliku sūkni no vecā motora, ar kuru viss darbojās labi, vienīgi sūknis visu laiku nīdēja [cerēju ka pēc maiņas varbūt jaunais nenīdēs] - tas, protams, arī pāris nedēļas pastāvējis sauss un ar rokām pagrozīts abos virzienos - un tagad man ir tā problēma, kas bija topika autoram  [censored] , brīvgaitas apgriezienos stūre tik smaga kā pie noslāpēta motora. Redukcijas vārsts nosprūdis vaļējā stāvoklī?

 

Kaut kad būs jāpieķeras un abi divi sūkņi jāpaņem pie dziesmas, bet šobrīd ir lielākas problēmas risināmas - varbūt kādam ir kāda laba ideja iz pieredzes :pardon: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#13 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 01 December 2018 - 22:07

Interesanti ka neviens nav iedomājies tam ps šķidrumam bačokā pievienot kādus 50ml "uzlabotāja".

Vai nu speciāli ps domātu, vai nu vnk jebkuru zināmas izcelsmes metāla kondicionieri vai vēl labāk kādu stiklakeramikas draņķi. Protams, tas savus pacmit eur maksās, bet efekts mēdz būt interesants.Vismaz tajā stadijā, kad tas sūknis vnk izdveš liekas skaņas vai arī pēc tam, kad viņš remonta laikā sauss pastāvējis.Jaunu tas protams neaizstās, bet nu vismaz kamēr cita nav pa rokai.Vai arī, ja viņam tā vaina vēl nav tik būtiska, ka uzreiz jāmet miskastē.Tādam c5 tas točna var būt kā risinājums.



#14 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 01 December 2018 - 22:32

Neviena no tām zampām sadilušu metālu neatjaunos. Var tikai piegāzt kādam šrotam uz pārdošanu lai klusāk skan.


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#15 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 02 December 2018 - 01:51

Tā jau domāju, labāk nebūtu teicis.Man taču pa lielam vienalga- kaut lai tur tagad pats personīgi iep-irž vai iespļauj ,tipa uz nakti.

Pirms noņemšanas tas draņķis strādāja ok, bet, nedēļu pastāvējis, tagad lūk žēli kauc un dūc.

Tie iepriekšējie viņu 16 gadus jaajušie kapeikupipuātori to suudu ja būtu tur kaut pirms gada ielējuši- iespējams šodien nefiga viņš nečīkstētu un nebūtu iesprūdis.

Šitas ir mums tipiski- ka gribās visu par velti un ka žēl ar čiriku noriskēt.Vel lai paņem iztecina vispār to šķidrumu pa sauso no visas tās sistēmas (lai vel nedeļu pastāv) un lai aizbrauc uz Mjolleri pēc oem G0002 pa 100Ls litrā, un ieliešanas procesā lai pāris sekundes pa sauso padarbina.Vēl labāk, ka jau ta jau, lai iet ar visu reiku komplektā.Droši vien, ka rīgas lohi pa beidzamajiem 20 gadiem būs viņas vienreiz iemācījušies "izrestaurēt", sen nav dzirdēts :mrgreen:



#16 Kvatra

Kvatra
  • Lietotājs
  • 2263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 02 December 2018 - 09:22

Msh, tu tak pats topika sākumā atbildēji: "Problēma saucas "sūkņa nolietojums". Cik redzēts ko citi dara, tad parasti šādā situācijā maina sūkni" :D :D :D

Šo rakstu rediģēja Kvatra: 02 December 2018 - 09:23

Zhikko

#17 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3985 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2018 - 09:29

G004000M2 (oem) maksā 12-15€/l, un tas čiriks būs ieguldīts normālā mantā, nevis "noriskēts".



#18 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3025 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 02 December 2018 - 10:46

Lūk kā reiz ar stūres pastiprinātāja sūkni/reiku metālkeramikai ir bijis vis lielākais efekts ko esmu manījis. Es viņu iegāzu īsi pēc OEM eļļas nomaiņas... stūre uz vietas stāvot griežas krietni vien vieglāk. Ja bez keramikas, tukšgaitā, grozot stūri bija dzirdams, ka dzinēja tonis dēļ slodzes mainas. Tad pēc keramikas, ne tikai nekādu izmaiņu dzinēja skaņa nav, bet ir 2x vieglāk to stūri pagriezt :)

Šis ir pārbaudīts uz vairākiem auto... visu auto īpašnieki ir bijuši patīkami pārsteigti.

Bet ja sūknis ķīlē un gaudo kā vilks pret pilnmēnesi, tad tur protams vairs maz var kas būt līdzams.


VW Golf 4 PD TDI FWD / 225.5HP / 455Nm POW'ERED BY BlackSheep

// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#19 Source

Source
  • Moderators
  • 4333 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 02 December 2018 - 16:53

Ko Tu lēji?


Sent from my iPhone using Tapatalk

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#20 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3025 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 02 December 2018 - 18:49

xado tūbiņu :)

51gHhKZ-LBL.jpg


Šo rakstu rediģēja IMAGin: 02 December 2018 - 19:02

VW Golf 4 PD TDI FWD / 225.5HP / 455Nm POW'ERED BY BlackSheep

// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#21 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9464 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 December 2018 - 20:51

Msh, tu tak pats topika sākumā atbildēji: "Problēma saucas "sūkņa nolietojums". Cik redzēts ko citi dara, tad parasti šādā situācijā maina sūkni" :D :D :D

 

Nu jā, es pats savulaik arī vienu sūkni nomainīju tādas dabas parādības dēļ - bet te ejošs sūknis pēc pastāvēšanas un pagrozīšanas kļuva par "nolietotu sūkni"... :crazy:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#22 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 02 December 2018 - 22:29

Vajadzētu gan drusku tolerantāku nostāju piekopt.Tas, ka piem IMAGin-s nemelo, esmu simtpunkt pārliecināts.Turklāt, manuprāt,viņš to visu jau bija senāk kaut kur šeit vaļsirdīgi teicis (ko nez vai kāds "pateicīgais" lasītājs tagad vispār atceras).Pa to te ir pieredzes forums, nevis kāds suuda sludinājumu dēlis.Nedomāju, ka vnk aiz krāna stiepšanas vai ka viņš kaut ko tirgotu vai būtu kaut kā personiski ieinteresēts kaut ko te reklamēt.

Man ir gadījies, ka ar c5 braucu aplī un pēkšņi iečīkstas tā, ka ārā kāpt sagribās.Laika nav, ne ēdis ne irsis, lietas saplānots utt. Atradu šprici, izsūcu 50ml,ielēju to suudu un skaņa pazuda vismaz uz mēnesi.Tikko iedarbināju, vnk praktiski uzreiz bija klusums.Konkrēti tas bija tāds ER metāla kondicionieris- oriģināls Asv izcelsmes produkts, sens 60to gadu militāristu izgudrojums- no kā arī pasaulē uzradās tie visi vēlākie atvasinājumi un varianti- xado,smt2 un tamlīdzīgi.Tāpat arī rūcošā reduktorā tas var reāli palīdzēt.

Vainas,protams, mēdz būt dažādas,un bez experimenta un riska ar to čiriku/diviem nekur nekas nebūs.Un ne katrreiz ir cilvēciski tā iespēja un laiks un nauda uzreiz paņemt jaunu.Katrā gadījumā, ja Msh būtu nolicis plauktā iepriekš iekš xado izmērcētu un izdarbinātu sūkni, visdrīzāk ka pa mēnesi mierastāvokļa tas viņam nebūtu ieklemmējis.Jo ir starpība, ja nolietots ūdenim līdzīgs hidrošķidrums tur cirkulējis un tagad apžuvis, vai tomēr tur būtu bijis kaut kādas noderīgas vielas saturošs suuds.Jaunu/svaigu G002 tupa ieliet tamlīdzīgā nolietotā vai pabojātā sūknī točna diez vai palīdzēs,tāpat būs ddm.Tomēr būtu jāatšķir eksperimentātora risks no kādas prasti ierastas kapeikjājēja pieejas.Uz visiem tiem eksperimenta šķidrumiem ir teikts, ka viņa pielietošana būtu jāuzsāk "pirms" tas mehānisms ir neglābjami sačakarēts.Neviens jau te nepretendē uz 100%, vienkārši ja nepalīdz, tad ir papildus stimuls un pārliecība, ka ņemt jaunu ir pareizi un ka nav cita risinājuma.

Piem,C3 laikos bija tāds STP ps sūkņa sūces novērsējs pa nepilni 2Ls pudelē zilā krāsā- zinu servisu, kur tas konkrēti pēc mana "iedrošinājuma" savulaik tika veiksmīgi pielietots neskaitāmos citos gadījumos un veidos.Ar ko šis stāsts beidzās- ka tas štrunts vnk tika izņemts no apgrozības eiropā, acīmredzot pārāk efektīvs izrādījās.Zaļie debiliķi laikam visus pārliecināja, ka vidēji statistiskais kapeikjaajējs mazāk piegānīs asfaltu un dabu- ka ātrāk izveiks remontu, nekā aptuveni to pašu efektu pa lēto nopirks benzīntankā un vnk 100km pabrauks, kamēr tas iedarbojas.Nemaz nerunājot par tādu Zinātni, ka to vai līdzīgu suudu tur tajā hlamā apzināti ieliet jau pirms vēl pati tā tecēšana ir vispār iesākusies...



#23 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3985 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2018 - 22:46

Drīzāk to izņēma no apgrozības dēļ pārāk daudz nosprāgušiem sūkņiem, reikām, vai līkumā taisni aizbraukušām mašīnām pēc tā pielietošanas.

C3 sūkņi tek divos veidos - vai nu gumijas oringi laiž, vai ir plaisa sūkņa korpusā. Pilnīgi noteikti hidraulikas sistēmā nedrīkst liet jebkādu zaņķi, kas ir spējīgs tādus caurumus aizdambēt. Es, protams, neapgalvoju, ka tas nespēj to sūci novērst, un tie pārējie iespējams arī tos trokšņus spēj samazināt, tikai jautājums, kas būs pēc 100 vai 1000km. Visi šitie ir domāti "na pradažu".

#24 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 02 December 2018 - 23:16

Nekas nebija un nebūs.Tas pats universāls hidrošķidrums, kurš vnk satur gumijas blīvējumiem noderīgas vielas.Nesaskaitāmas reizes pielietots un izpētīts.Turklāt arī šodien brīvi nopērkams kā līdzīgs citu izgatavotāju ražojums.Un ir arī Eiropā un Tuv absolūti oficiāli sertificēti palīglīdzekļi, kaut vai tas pats liquimoly vai pro-tec. Tāpat kā automātiskās ātrumkārbas škidruma uzlabotāji,piem tāds vispārzināms uzņēmums lubegard ,kura produktus jau kopš pagājušā gadsimta pielieto pat oficiāli servisi un ne tikai ka Asv teritorijā.Neskaitāmi ražotāji gadu desmitiem pastāv, neviens no tiem nav nedz bankrotējis, ne tiesā iesūdzēts.Nav ētiski pretendēt uz "visu pareizi", kad paņemt vecu lietotu mašīnu un vienkārši viņu tupi lietot, kamēr tie visi pa gadiem nolietotie un nekam vairs neatbilstošie šķidrumi pēc nedēļas iztecēs pa visiem galiem.Līdzīgi kā apzelētie degvielas sistēmas kondicionētāji un uzlabotāji un dpf-a tīrītāji un utt.Kā arī tas mūžsenais lohu jājamzirdziņš par prodieseļa ilgtermiņa lietošanu un itin nekādu "neatšķirību".Lai kāds aizbrauc uz to ulmaņgatves tanku un lai ielej "normāli modernu" ddegvielu pa gandrīz 2eur litrā un tad lai te uzraksta iespaidus. 



#25 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9464 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 December 2018 - 12:41

Piebilde par manu problēmu - uz mašīnas ejošais sūknis ir atsācis darboties par visiem 100%; tam, kas sprūda, to izjaucot netika atklāts nekas ievērības cienīgs, gan jau tur arī bija sasprūdis redukcijas vārsts; jānopērk tam remontkomplekts [pieņemot ka var tādu nopirkt] un jāliek virsū. Redzot to konstrukciju, sapratu arī kāpēc pavecs sūknis var nīdēt - sūkņa darbību nodrošina čupiņa ar plāksnītēm, kuras uz ass uzspraustā cilindrītī staigā lai noblīvētu ovālās kameras sienas; padilušam sūknim noteikti tās plāksnītes ir lauzienā. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:






Also tagged with one or more of these keywords: stūres pastiprinātāja sūknis, reika, stūres, sūknis, ZF

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)