Pālekt uz saturu


Foto

Gaisa kompresors by valdiskristopans


  • Please log in to reply
28 atbildes uz šo tēmu

#1 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 16 January 2018 - 09:03

*
POPULĀRS RAKSTS!

Čau čau čau!

Neesmu nekur pazudis, viss kārtībā :P

Kā jau daži nojauš, man patīk nosist brīvo laiku ar visādām nejēdzīgām muļķībām. Nu tad laikam jāuzraksta par vienu, kas sastrādāta pa 2017 vasaru. 

Gribēju rakstīt 200tā topikā, bet nu šis dzelzis laikam jau būs pelnījis atsevišķu tēmu.

Ok. Tātad. Kā jau jebkurš sevi cienošs mājas smilšotājs saprot, ka tiklīdz uzbūvē to nolādēto strūklas aparātu, tā paliec par narkomānu.

Nu ne jau tādā klasiskā nozīmē.. bet nu līdzība ir :D

Vienvārdsakot, gaisa apjoms vienmēr ir par īsu un gribās vēl un vēl..

Nu labi. Ievadam filozofijas pietiks. Sāks beidzot to stāstu.

 

Jau ilgu laiku domas šaudijās, ka derētu kādu sakarīgāku gaisa pūtēju. Tā jau itkā ir man tie ledusskapju kompresori. Ražība apmierina, klusi, kompakti.. BET, smilšošanai ir baisi neekonomiski no elektrības viedokļa.

Izsvēru visādus variantus un sapratu, ka vajag kaut ko no vecajiem krieviniekiem skatīties. Vismaz lūžņos ir ko nodot uz svaru :D

Beigās izlēmu, ka gribu y-43102a galvu jeb tautā saukto "bagarnieku". Kapēc? Nu to vēlāk izstāstīšu ;)

 

Vienu dienu šķirstot visiem zināmu sludinājumu portālu, uzmanību piesaistīja neuzkrītošs sludinājums ar šādu bildi.

tools-and-technics-tool-machines-machine

 

Itkā riktīgs hlams, bet iekšējā balss teica - šis būs labais. Cena par visu šo bagātību tikai 120e.. Ludza un rajons.. hmm

Pazvanīju saimniekam, parunāju un sapratu, ka toč jābrauc pakaļ. Otrā rītā piekabe Pelēcim klāt un braucu pakaļ.

Saimnieks nemeloja, pumpēt itkā pumpēja. Tapēc ņēmu ciet.

 

Atvedu uz laukiem un sāku skatīties, ko tad esmu nopircis..

Svars visam tam bija pāri pa 300kg. Nu vismaz lūžņos varēs nodot, ja tā avantūra neies kā plānots.. 

Pirmais skats jau pabriesmīgs. Riktīgs mākslas darbs. Lafete vien ir ko vērts.. 10mm tērauda plāksne, riteņi antikvariāts.. :D

WP_20170714_20_21_59_Pro_zpsnk7brkaq.jpg

 

WP_20170714_20_24_31_Pro_zpsollmesb1.jpg

 

WP_20170714_20_24_39_Pro_zpsungvadc9.jpg

 

WP_20170714_20_24_49_Pro_zpsz3iyk1ua.jpg

 

WP_20170714_20_25_01_Pro_zpse7ij4fth.jpg

 

WP_20170714_20_25_08_Pro_zpsegugqcxx.jpg

 

WP_20170715_14_00_30_Pro_zpsaqdhtu4u.jpg

 

Motors spriegojās ar pagali, pievadsiksna pavisam pirmais svaigums, skriemelis motoram piemetināts (laikam jau aizmucis kādu reiz). Nu un vadi vienojās pa taisno svara ekonomijas dēļ. Kastīte sver daudz - nevajag (joks).. :D

WP_20170715_14_03_56_Pro_zpslpleahes.jpg

 

Labi. Mazliet pārskrēju pāri, pārtinu sadrupušo kabeli uz svaigāku, aizmetināju resiveram caurumu, aptīriju lielākos sū un mēģināju laist.. 

 

Nu, kā redzams, pa lielam jau viss kārtībā. Motors lēnais - kompresoram apgriezieni tur labi ja puse no nomināla. Saudzīgi lietots aparāts. Cik sapratu, visu laiku stāvējis kūtī stūrī un pa retam piepumpējis traktoram kādu riepu. Nu skats protams nav pievilcīgs. Bet visā visumā - čujs teica, ka viss būs labi.

 

Joka pēc izdomāju apskatīties, kas ar ienākošā gaisa filtru. Oriģinālais eļļas rupjā filtra rezervuārs manam pirkumam nenāca komplektā, tapēc jau nojautu, ka jābūt interesanti. Noņēmu dekoratīvo vāku, parakājos pa kūdras piedzītajām dzeses ribām un atradu pat lietošanas instrukciju. Vismaz kas no tās palicis pāri. Bet tas ir oriģināls! :D Tā arī nesapratu, kapēc kāds tā darījis. Mazliet apsvila no cīņas ar vāka fiksācijas skrūvi. Bija iekorodējusi aluminija korpusā pamatīgi. Aprāvu protams to skrūves galvas krustu, nācās bik ar metināmo pieķert uzgriezni. 

WP_20170715_10_35_58_Pro_zpsmqpuynho.jpg

 

WP_20170715_10_35_50_Pro_zpsn00q7ez5.jpg

 

WP_20170715_10_36_19_Pro_zps13l7k4bv.jpg

 

WP_20170715_10_36_33_Pro_zpsimridsy4.jpg

 

Attaisot "smalkā filtra" vāku skats protams bija labs. Brīnos, kā vispār tur kaut ko varēja iesūkt  :hihi:

Taisiet apkopes regulāri! :D

WP_20170715_10_40_19_Pro_zpsnhhk12bp.jpg

 

WP_20170715_10_40_52_Pro_zps8lngemuj.jpg

 

Labi. Lai vai kā, visumā ar pirkumu biju apmierināts. Apsedzu ar plēvi un laidu mājās uz Rīgu.

WP_20170715_11_50_20_Pro_zpssxakyo3k.jpg

 

Turpinājums sekos..  :D


Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 26 February 2018 - 13:29

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#2 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3539 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 16 January 2018 - 13:50

tikai oligarhiem pie šķūnīšiem karājas xx-1111 numuri)))


A200TQ

#3 JevgeN1js

JevgeN1js
  • Lietotājs
  • 1335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dagda(kautkur starp nikaragvu un carnikavu )
  • Intereses:Dīzeli, quattro un alus

Pievienots 16 January 2018 - 14:28

Tieši tādu pats lietoju, ļoti labs. Virsu stāv ZIL redakcijas vārsts, lai kompresors beztolkā nepumpetu.

From Nikaragva with love!

Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by Jonix
A6 C5 1.9TDI  quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross

Audi-Life.lv

 

 


#4 olijs

olijs
  • Lietotājs
  • 113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 16 January 2018 - 16:12

kapēc neņēmi kaut ko šādu https://www.ss.com/m...ors/bdgpcb.html

bet izvēlējies veco laiku?



#5 Dj_atoms

Dj_atoms
  • Lietotājs
  • 1206 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rix-Liepāja
  • Intereses:veci V.A.G
    un meitenes :D

Pievienots 16 January 2018 - 18:53

Nu tavus postus vienmēr ir interesanti palasīt! =) 

 

Lai lieki nespamotu- varu pārdot tāda tipa kompresora "galvu" bez skriemeļa. Ja ir interese PM par sīkākiem parametriem vai bildēm.

https://www.ss.com/m...ors/bdgpcb.html


Šo rakstu rediģēja Dj_atoms: 16 January 2018 - 18:54

Volvo V70 II 2003.gads 2.4D5+Jonixchip  :good:

Audi coupe quattro 1986.gads bez dzinēja ...In progress...
Audi coupe 1985. gads 1.8 +LPG
VW GOlf Mk1 GTI Berg-cup 1983.gads 1.8PG G60 156HP ...In progress...
BMW E30 1989.gads M20B25+chip ~170hp ,(for fun ģimenes drift projekts)


#6 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 17 January 2018 - 01:53

*
POPULĀRS RAKSTS!

Tā. Visu pēc kārtas.
1. xx-1111 no comment. Nav mans.
2. Jā, šitai galvai ir tas saucamais tukšgaitas vārsts. Vispār jau oriģināli. Kapēc ZIL? Bet nu ideja nav slikta tai konstrukcijai.
3. Hmm. Man tie vienreizējie aparāti ne visai. Plus vēl tai galvai sludinājumā ražība ir knapi virs šitā nomināla..
Un man ir tieksmes uz veciem hlamiem.. :D
4. Paldies Ātom. Nu jau vairs nevajag, bet pateicos par piedāvājumu.

Nu tā. Laikam uz visiem jautājumiem atbildēju? Turpinās stāstu ar to manu aparātu.
Noņēmu to kompresora galvu no lafetes, lai uztaisītu ģenerālo apkopi un ievērtētu kopējo stāvokli kā tādu.
Ilgi paskraidiju pa šķūņiem, kamēr atradu 46 muciņu, lai noņemtu spararatu.
WP_20170715_14_03_12_Pro_zpsnbxsjsrp.jpg

Beigās nospīdēja un atradu. Atskrūvējās tas uzgrieznis normāli. Atstāju uzgriezni kādus četrus vijumus vēl virsū uz ass gala.
Uzliku pēc tam uz diviem pluķīšiem tā, lai kompresora galva paliek kādu centimetru virs zemes.
Viegli uzsitot ar āmura kātu pa uzgriezni, spararats nonāca no kloķvārpstas konusa nost. Super. Biju salasijies šausmu stāstus un domāju, būs sliktāk.
WP_20170722_13_02_41_Pro_zpszzklcast.jpg

Izstāstīšu, kā darbojas šai galvai dzesēšanas sistēma. Domāju šo vajadzētu izstāstīt.
Tātad, kompresora galva ir itkā aluminija dubultkorpuss. Vēlāk bildēs būs redzami visi kanāli un ribas, pa kuriem plūst gaiss.
Kad skriemelis griežas, gaiss tiek mests laukā no lāpstiņām ar centrbēdzes spēku. Tā kā skriemelis ir ļoti precīzi piedzīts korpusa tam lielajam caurumam pie ass, tad veidojas nosacīti ciešs savienojums. Un gaiss tiek tad sūkts no kompresora galvas augšpuses, cauri visām ribām un izpūsts caur skriemeli laukā. Sapratāt? Skriemelis sūc laukā no kompresora korpusa dzeses gaisu kā centrbēdzes ūdens sūknis ūdeni.
Grūti tā ar vārdiem varbūt izstāstīt. Manā skatījumā dzeses sistēma ir ļoti efektīva. Un tā ir viena no šīs galvas fiškām, ja tā var teikt.
Šādai dzesei NAV klasiskā kompresora dzeses mīnuss, kad cilindri ir viens aiz otra, un tālākais cilindrs no ventilatora vairs kārtīgi nedzesējas. Tādejādi tas vairāk cieš no karstuma. Kas savukārt palielina dilšanu un citas bēdas. Turklāt arī vārstu plāksņu rajons klasiskās dzeses variantā karst vairāk.
Toties šai kompresora galvai vēsais gaiss tiek vilkts jau uzreiz virsū pašām karstošākajām daļām. t.i. Vārstu plāksne un cilindru augšējās daļas. Kas savukārt samazina pārkaršanas iespēju un mazina nolietojumu jau pašā saknē.
Tagad, kad man tā galva jau tiek griezta ar pilnu un pluss ātrumu, uzliekot plaukstu uz galvas augšas, plauksta tiek piesūkta klāt pie ribām. Lūk, tāda tur ir gaisa plūsma cauri visam tam korpusam.

Kapēc tik interesanta dzeses sistēma (un vēlāk parādīšu arī citas interesantas īpatnības)?
Vēsturiski lietuvieši šo kompresora galvu ir projektējuši tehnikai. Bagariem, ekskavatoriem, kūdras vilcienu lokomotīvēm utt. Tā kā tajās motortelpās parasti nav daudz vietas vēl kaut kādiem lieliem ventilatoriem kompresora galvas dzesēšanai, tad ticis veidots šāds risinājums. Ja paskatās uz vairumu kompresoru, tad šis ir ļoti unikāls, bet tiešām efektīvs dzeses veids. Pie kam viss ir ļoti kompakti un izskatās pat eleganti.
Vēlāk bija arī civilās šī kompresora galvas versijas. Vispirms tas tika komplektēts ar klasiskā lietuviešu CO-7B(A) 4kw motoru un mazajiem resiveriem. Vēlāk jau parādijās uz 60l resivera un 5.5kw motoru.
oro-kompresorius-y43102a_zpsp4s2x848.jpg

Bija arī rūpnīcu versija ar 11kw motoru un divām galvām. Šim te variantam interesanti uztaisīta ir siksnu spriegošanas sistēma.
Bet kas vēlēsies, pats paokšķerēs, kāda.
Sīkāk var atrast visu info šeit -> http://y43102a.ru/
Diemžēl, rūpnīcu, kurā ražoja šos un citus lieliskus kompresorus, pagājušā gada aprīlī slēdza. Diemžēl. Skumji.
Nekas nav mūžīgs :(
1816_zpsaaiv9i5c.jpg

Bet nu atgriežamies pie mana aparāta.
Bildēs var ievērtēt, kāds bija toreiz.
Starp citu. Blīves kā tādas, šai kompresora galvai praktiski nav. Ir tikai blīvslēgs asij un vārstu plāksnei augšā un apakšā pa blīvei, lai gaiss nebēg prom.
Korpuss oriģināli ir salīmēts ar krāsu/laku, kaut ko tādu. Jaukts pirms manis nav.
WP_20170722_13_02_56_Pro_zpsvzbt6dze.jpg

WP_20170722_13_03_28_Pro_zpsiiuhmmdm.jpg

WP_20170722_13_03_58_Pro_zps2bq5p5d9.jpg

WP_20170722_13_04_04_Pro_zpsxbr02nl6.jpg

WP_20170722_13_04_44_Pro_zpsutfxdq3y.jpg

Sāku jaukt.
Jaatskrūvē ir lielo špilku uzgriežņi un tad var noņemt vārstu plāknes vāku, vārstu plāksni, un cilindru daļu.
WP_20170723_13_51_35_Pro_zpsodbg5i9n.jpg

Var labi redzēt ribas, pa kurām skrien iesūktais dzeses gaiss.
Cilindru daļā var redzēt cilindru gilzas, kas ir iepresētas aluminija korpusā.
Gilzas un virzuļus vēl nesen varēja nopirkt jaunus (ja kas).
WP_20170723_13_52_51_Pro_zpsxw9u23ls.jpg

Vārstu plāksnes vāks
WP_20170723_13_52_13_Pro_zpsbvfjel0x.jpg

Vārstu plāksne.
Tā sastāv no divām biezām frēzētām metāla plāksnēm. Paši vārsti ir iesēdināti izfrēzētās ligzdās starp abām metāla plāksnēm.
Izpildījums ir daudz labāks par CO-7 galvas vārstu plāksni.
Co-7 vārsti plāksnē stiprinās ar fiksācijas skrūviņām. Tās mēdz izskrūvēties un iekrist iekšā cilindrā ar visām izrietošajām sekām. Parasti tiek izsists caurums virzulī un var gadīties ka saskrāpē cilindru spoguli. Parasti tas notiek tālākajā cilindrā no ventilatora, un tas dažreiz tiek pārkarsēts, kā rezultātā skrūviņas izskrūvējas.
Mana kompresora variantā dzese ir stipri labāka un nav nekādu skrūviņu. Pat salūztot vārsta plāksnītei, tas fiziski nevar iekrist cilindrā. Tas ir vēl viens konstrukcijas pluss.
Pašas biezās metāla plāksnes savā starpā saskrūvētas ir ar fiksācijas skrūvēm. Kad vārstu plāksne guļ savā vietā saliktā kompresorā, tās fiziski nevar izskrūvēties. Turklāt tās skrūviņas ir tikai fiksācijai. Abas plāksnes pa īstam turās kopā ar savilktām lielajām špilkām.
Lai abas puses būtu savienotas hermētiski, oriģināli tās ir salīmētas ar laku.

Ievērtējiet kūdras slāni! :D
WP_20170723_13_51_45_Pro_zpsq4llzm4w.jpg

Virzuļi ir ar diviem kompresijas un diviem eļļas gredzeniem. Eļļas gredzeni ir saliekamie, dalītie.
Gredzeni un virzuļu pirksti konstruējot ir ņemti no GAZ-51, 52.
Ja nemaldos ar diametru, tad virzulis laikam bija 82mm un pirksts 20mm. Bet nu to detaļu katalogā var apskatīt.
WP_20170723_13_52_26_Pro_zpssdrzblxq.jpg

WP_20170723_13_52_41_Pro_zpstqopcuqg.jpg

Tālāk lai izjauktu un dabūtu laukā kloķvārpstu no kartera, nākas noskrūvēt ass flanci ar blīvslēgu.
Un tad sākas daudz skrūviņu skrūvēšana no korpusa.
Izvietotas tās ir visapkārt perimetram pa iekšu. Tur kur tās kaku kaudzes vidū.
Turklāt oriģināli skrūviņas ir ar plakano skrūvgriezni skrūvējamās..
Ņemot vērā, ka korpuss ir no aluminija un nav skrūvētas 30 gadus... bet nu kaut kā veiksmīgi visas atskrūvēju.
(ja neskaita mazliet sabojātu pašu galveno pirkstu :D )
WP_20170723_14_45_23_Pro_zpso7dp44ko.jpg

Atdalot abas puses, var izņemt tad laukā kloķvārpstu ar visu virzuļgrupu.
WP_20170723_14_54_59_Pro_zpsjcuowye6.jpg

Šeit augšējā kartera daļā var saskatīt kartera ventilācijas sistēmas kanālu (kvadrātains veidojums ar caurumu vidū). Sākas tā sistēma jau kartera apakšējā daļā. Pats tas mazais kanāls ir konusveidīgs un iet līdz pašai augšai - caur kartera augšējo daļu, tad tālāk caur cilindru daļu, caur vārstu plāksni un beidzās jau kā mazs caurumiņš iesūcošajā kamerā. Tādejādi tiek mazliet eļļoti vārsti. Vispirms ieejas vārsti, tad caur cilindru tvaiki nonāk izejas vārstos. Ja viss ir normā, eļļa pumpējamajā gaisā praktiski nav. Pat ja kaut kas izskrien cauri, eļļas uztveršanai paredzēts tas bundulis pie kompresora galvas izejas. Pašam kartera ventilācijas kanālam jābūt ir tīram. Ja tā nav, karterī veidojas spiediens un var sākt dzīt cilindros eļļu. Un tad gan ir eļļa izpūstajā gaisā.
WP_20170723_14_55_14_Pro_zpsygooesqe.jpg

WP_20170723_14_55_34_Pro_zpsvrqtszwa.jpg

Eļļošanas sistēma ir ļoti vienkārša. Tie ir divi stienīši kas iestiprināti uz klaņiem. Kloķvārpstai rotējot, tie sit pa eļļu karterī un tā tiek svaidīta pa visu karteri.
Pati kloķvārpsta var rotēt vienalga uz kuru pusi. Šai eļļošanas sistēmai tas nav svarīgi. Kompresors pumpēs un eļļosies kā parasti.
Vienīgais, kapēc uz spararata ir norādīts griešanās virziens, tas ir dēļ dzeses lāpstiņu formas, kas ir izliektas uz vienu pusi. Ja spararats griezīsies uz nepareizo pusi, tad galva nedzesēsies un tas ir arī viss. Citus bojājumus nodarīt nevar.
Turklāt šim kompresoram ir nosacīti pilnīgi vienalga, kādu eļļu lej karterī. Galvenais lai tā būtu.
Šai galvai karterī no 2litriem vajadzīgā daudzuma bija palicis labi ja 200grami sīrupveida biezenis :D
Droši vien nebija neviens ne reizi lējis. Un nekas. Viss dzīvs.
WP_20170723_14_58_39_Pro_zpseyvwcmyt.jpg

Un tagad pati šīs galvas labākā īpašība!
Šai kompresora galvai NAV neviena slīdgultņa!
Klaņi uz kloķvārptas ir uz parastiem lodīšu gultņiem = nav jāuztraucās par eļļu kvalitāti, regulāru maiņu, gružiem, čužiem un visu, kas tur var iekrist.
Un tapēc arī teicu, ka šai galvai, ja neņem vērā dzeses sistēmu, savā ziņā vienalga, uz kuru pusi griezties. Eļļosies un pumpēs visos kloķvārpstas rotācijas virzienos.
Gultņi ir parasti. Jebkurā gultņu veikalā nopērkami. Un tas ir fantastiski ^_^
WP_20170723_14_58_00_Pro_zpsvaslzeny.jpg

Pēc virspusējas defektācijas, neatradu kur īpaši tā piesieties.
Virzuļiem pirksti veseli, bez jelkādām liekām brīvkustībām. Pašiem virzuļiem redzamu lielu defektu nav.
Cilindri ok. Vēl honējums mazliet manāms.
Gredzenu siltuma deformācijas atstarpes 0.5 un 0.45mm (jauniem ir 0.2-0.3mm). Arī itkā vēl pat ok.
Kloķvārpstas visi četri kloķvārpstas gultņi arī ok.
Viens klaņa gultnis ļoti minimāli tā kā šūpojās. Tad nu to arī izdomāju nomainīt.
Bet nu vismaz zinu, kas lācītim vēderā.

Lai noņemtu klani, vispirms ir jāsadala kloķvārpsta uz pusēm. Jā jā. Jāsadala uz pusēm ;)
Tas darās tā: vispirms atskrūvē divas nofiksētās skrūves. Vītne smalkā, pievilktas ar pamatīgu spēku.
Tad ar sitamo skrūvgriezni izskrūvē korķi un izpresē rūdīto tērauda centrējošo ķīli. Ķīlis ir domāts, lai var atkal salikt tos divus kloķvārpstas gabalus tieši tāpat, kā bija. Viss ir salīdzinoši precīzi un balansēšanu pēc tam nevajag.
Tad kad ir viss izskrūvēts un ķīlis izpresēts, kloķvārpsta sadalās divās daļās.
Pat trijās, jo tas savienojošais mezgls ir atsevišķa detaļa. Sanāk tādas kā divas kloķvārpstas pusītes un pa vidu tas savienojums, kas izcentrē un savelk visu atkal kopā. Liekot kopā sajaukt neko nevar, jo viss ir uztaisīts tā, lai to nevarētu izdarīt.
Tāds lūk interesants risinājums kloķvārpstas uzbūvei.
Un tad jau, kad kloķvārpsta ir izjaukta, no tās var noņemt klaņus ar to gultņiem.
Vēlāk, kad liku kopā, laikam bija bildes vairāk.
WP_20170723_14_58_06_Pro_zpstevrsjgv.jpg

WP_20170723_17_58_42_Pro_zpsnale8p78.jpg

WP_20170723_17_58_53_Pro_zpsngt4vpqp.jpg

WP_20170723_18_08_11_Pro_zpsdkofihm9.jpg

Tas arī viss. U-43102a galva ir izjaukta uzskatāmā veidā praktiski pa reizinātājiem.
Domājams, jau sākat nojaust, ka it visur šajā kompresora galvā kaut kas ir citādāk, nekā standarta pierastajos kompresoros.. ;)
Atcerās to, ko stāstīju, kam šīs galvas tika projektētas? Tehnikai. Un te nu tas arī izpaužas pat detaļās. Uzbūvēts kā traktors.
Tas ir tieši tas, kapēc man šī kompresora galva patīk.
Resurs līdz kapitālajam remontam ir 8000h, lielā apkope laikam bija 1000h. A līdz tām 1000h šai galvai ir paredzēts griezties katru dienu nonstopā. Jāvaktē tik eļļas līmenis un lai nav nekādu neparastu trokšņu.
Nav svarīgs, kādā kaktā iebāzīsi šo kompresora galvu, nav vajadzīga drebelīga eļļu utt. uzpasēšana. Griežās un griezīsies un vēl mazbērniem paliks! :D
WP_20170723_19_37_58_Pro_zpsxlrodp4o.jpg

Pēc visas šīs jaukšanas, apmēram sapratu arī šīs kompresora galvas dzīvesstāstu.
Tā kā šur tur uz kloķenes vienā pusē bija mazliet viegla rūsa, tas liek domāt, ka ilgu laiku šis aparāts ir ticis nekustināts.
Pēc spararata papildus skriemeļa un pārpalikumiem no agrākās ieplūdes sistēmas, 100% zinu, ka šis ir stāvējis bagara ekskavatorā.
Tad nu stāsts varētu būt tāds:
Reiz, tajā tur tālajā 1986.gadā tika uzražots ekskavators. Nostrādāja tas 4 gadi kaut kur tālajos purvos mežos (varbūt pat neregulāri) un tad iestājušies 90tie. Kādu laiku, varbūt pat pāris gadus, šis ekskavators stāvējis bezdarbībā (par ko liecina rūsa no kondensāta uz kloķvārpstas vienas puses) un tad to sākuši izstaipīt pa gabaliem. Tā arī šī kompresora galva ir samesta uz tās lafetes, nokrāsots zaļā treknā krāsā un savā turpmākajā mūžā pa retam piepumpējusi kādu traktora riepu..
Stāsts ir manis izdomāts. Bet visai ticams, zinot, kā parasti tā tehnika beidza savu dzīvi dziļos laukos.
Un par to, ka šī galva nav noskrējusi daudz, liecina tās salīdzinoši labais tehniskais stāvoklis.
Es tak saku, čujs jau bija, ka velss nav tik melns, kā izskatās.
Visvairāk man ir bail no tiem kompresoriem, kas nāk no krāsotavām un servisiem.. Tad jau labāk jaunu vienreizējo kīnieti nekā tos nomocītos..
Turklāt gribējās tomēr atrast tieši šo galvu labā stāvoklī. Tādēļ arī biju gatavs braukt pēc iespējas tālāk no Rīgas. Pat uz Ludzu un raj..

Ceru kaut kas tapa vairāk skaidrs, kapēc bija šāda galvas izvēle..


Tā kā jaunās detaļas vēl netika pirktas zināmu/nezināmu iemeslu dēļ, tad nu tas pagaidām šai reizei viss.
Atvainojos, ja šoreiz liku daudz lasīt.
Nākamajā sērijā varbūt būs interesantāk :ok:

Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 17 January 2018 - 04:27

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#7 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3115 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 17 January 2018 - 09:31

Nu... neko fenomenālu es tur neredzu... pilnīgi identiska uzbūve mūsdienu kompresoram... Vienīgais bonuss ir cenas un kvalitātes attiecība uz materiāla rēķina. Un tas vecais gultnis gan jau būtu vēl gājis pat ilgāk, nekā jaunais, ko ieliksi.

#8 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1727 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 January 2018 - 09:47

Johambī ieintriģēji . Man seņču garāžā kaut kas līdzīgs stāv,tikkai daudz nopietnāk uztaisīts (salīdzinot ar sākuma bildi). Tā aktīvāk lietots pagājušā gadsimta beigās -mopēdam riepas uzpumpēt ,žiguli pārkrāsot,pēdējos desmit gadus nav bijis pat ieslēgts. Kaut kā likās,ka viņam ar ražību pašvaki,bet skatos ,ka nav tik traki.Ja jau nav sanācis pa šo laiku uz lūžņiem aizvest,tad pavasarī jāvelk ārā,jāskatās.

20180117-115923.sized.jpg?1516184085

20180117-115937.sized.jpg?1516184207

Hvz ,kas par verķi,varbūt kāds zin?


Šo rakstu rediģēja ainis: 17 January 2018 - 12:21


#9 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 17 January 2018 - 12:55

Gaidām kad tu pirksi vēl 1-2 šitādus, jo ar šo vienu tev būs par maz :hihi:

 

Pazīstamam čalim mājās ir uzbūvēts kompresors par pamatu ņemot šitādu - viņa brālis ir vietējais lūžņu magnāts un kaut kas to kompresoru nodeva lūžņos - tad nu no gāzes balona tika uzmetināts resīveris, pielikts motors, uzlikts vienfāzes regulators kas ieslēdz PSRS ražojuma trīsfāzu palaidēju un aiziet. Ar mazo skriemeli varēja smilšot ar sifonu pie darba spiediena 2 bāri, bet nu arī pie tiem 2 bāriem smilšojās smuki, no smagi sarūsējušiem bremžu supportiem rūsu pūta nost vēsi, par tēraudu nerunājot - dažs labs gan neticēja ka pie 2 bāriem var smilšot :hihi: 

 

Es arī sev šitādu gribu...  :/


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#10 olijs

olijs
  • Lietotājs
  • 113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 17 January 2018 - 15:00

Arī gribēju Valdim prasīt, bet vai nebūs par īsu? Cik saprotu viņš pumpē 550l min, domā likt lielāku apgriezienu elektromotoru? Tie tavi saldētavas kompresori divi kopā pumpēja vairāk manuprāt cik atceros rakstīji savā topicā, man vajag kompresoru lai būtu pie 1000l min, ir viens itāļu kas pumpē ap 300, bet strūklai būs par īsu, tad nu domāju vai ņemt co7,bet liekas, ka pēc kāda laika būs pa īsu (domāju saslēgt divus kopā, savu ar 300l ražību un to kurš vēl nav nopirkts, domāju par jaunu vai lietotu, negribas laikam šoreiz čakarēties ar pārlasīšanu, bet strādāt, it kā var pārlasītu co7 pa 250 ieķert, bet tad kopā man sanāks aptuveni 800l min, noteikti efektīvā tikai kādi labi ja 700l/min. Valdim protams pluss par apņemšanos un bildēm, aprakstu (vienmēr viss līmenī) B)



#11 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 17 January 2018 - 16:05

Kāds tam pamatojums, ka vajag 1000litru?
Max uz 3mm dīzi, lai tā strādā ar 100% atdevi (spiediens tieši pirms sprauslas 7bar uz smiltīm) patēriņš ir ap 490l/min. Plus vēl jāpieskaita 50% rezerve un kopā man nesanāk vairāk par 750l/min. Tak paņemat un pameklējat informāciju. Ir tak aprēķina tabulas, cik uz konkrētu sprauslu diametriem vajag gaisu, abrazīvu un kompresora jaudu. Tak kaut vai Clemco mājas lapā ir tā tabula. Tik jāpārvērš metriskajās vienībās tur tie parametri.
Paciešās. Es tak neesmu pabeidzis stāstu. Tak pat puse nav uzrakstīta. Viss man jau sen strādā, ir pabeigts un pārbaudīts. Strūkla man iet ar stabiliem 6bar. Par to arī domāju būs atsevišķs stāsts. Tas vien ka nespēju visu vienā vakarā uzrakstīt, tur tā bēda. Paciešās. Visu parādīšu un izstāstīšu.
Ps. Mākslinieks savā ziņā esmu. Daudz ko improvizēju darbu gaitā. Bet nu tā bez kaut kādiem konkrētiem mērķiem nemīlu tērēt enerģiju.

Nu... neko fenomenālu es tur neredzu... pilnīgi identiska uzbūve mūsdienu kompresoram... Vienīgais bonuss ir cenas un kvalitātes attiecība uz materiāla rēķina. Un tas vecais gultnis gan jau būtu vēl gājis pat ilgāk, nekā jaunais, ko ieliksi.

Nesaku, ka tur kaut kas fenomenāls. Man tur nekādu brīnumu nav. Tik domāju, ka daudziem būs interesanti palasīt. Nu nav jau gluži tradicionālā veidā uzprojektēts kā tas ir nospiedošajam vairumam klasiskās shēmas virzuļkompresoriem.
Gultnis nebija gluži labs. Bija dabujis mitrumu un sekas bija jau redzamas.


Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 26 February 2018 - 13:31

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#12 alexis

alexis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:quattro!

Pievienots 17 January 2018 - 18:23

Johambī ieintriģēji . Man seņču garāžā kaut kas līdzīgs stāv,tikkai daudz nopietnāk uztaisīts (salīdzinot ar sākuma bildi). Tā aktīvāk lietots pagājušā gadsimta beigās -mopēdam riepas uzpumpēt ,žiguli pārkrāsot,pēdējos desmit gadus nav bijis pat ieslēgts. Kaut kā likās,ka viņam ar ražību pašvaki,bet skatos ,ka nav tik traki.Ja jau nav sanācis pa šo laiku uz lūžņiem aizvest,tad pavasarī jāvelk ārā,jāskatās.

 

 

Hvz ,kas par verķi,varbūt kāds zin?

Ziliņa un citu to laiku smago auto kompresors, kuram vajadzīga piespiedu eļļošana un šķidruma dzesēšana. Ideālos apstākļos pie 2000rpm jādod ap 210l/min.

 

 

Vakar gribēju jau prasīt, kāpēc šis nevis so-7b, kuram ražība +/- tā pati, bet pēc šodienas postiem sapratu iemeslu. :ok: 

Pats lietoju 2gab so-7b ar 2x lēnākiem dzinējiem, nekā tiem ir paredzēti, lai plāksnīšu vārsti kalpotu ilgāk. Ja šim vārstu plāksnītes arī ir līdz 1mm biezas, tad nav ieteicams viņu darbināt ātrāk kā paredzēts, citādi gadās sasist vārstus. Vārstus esmu taisījis pats no plānas ņeržas. Nezinu kāda paredzēta šim kompresoram, bet eļļu itkā nav ieteicams liet kuru katru. Priekš so-7b ir domāta ks-19 eļļa, kura paredzēta augstām gāzu temperatūrām, nodrošinot labāku gredzenu hermētiskumu un itkā neveidojot emulsiju, šim te noteikti kaut kas līdzīgs.



#13 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 17 January 2018 - 19:26

Vārstu plāksnes var nopirkt. Elementārākās rezerves daļas man ir jau iepirktas ilgākam laikam. Vārstus var gatavot arī no 1mm tērauda lineāla (ja nu visi striķi trūkst). Turklāt jau minēju, šai te galvai vārstu plāksnes uzbūve ir tāda, ka vārstam tad ir jāpārlūzt gareniski. Un tikai tad tas var iekrist cilindrā. Normāli tas nav iespējams.

Nominālie apgriezieni šim ir 1300-1400. Un tad tas var griezties tādā režīmā kaut cauru gadu.

Īslaicīgi paaugstināti apgriezieni nekādu iespaidu neatstāj. Personīgā pieredze ir. 

 

Eļļu saprotams, ka neviens nelies jelkādu, kas pagadās pa rokai. Bet tā kā šeit nav slīdgultņi, tad galvenais tiešām lai kaut kas vismaz ir tajā karterī.

Personīgi es leju parastu M-10G2K dīzeleni. 

Eļļa pēc lietošanas instrukcijas ir K-12, K-19, KC-19, MC-14, MC-20 vai arī dīzeļeļļa M-8B2 SAE20, M-10B2 SAE30.

Eksporta lietošanas instrukcijā Shell Corena H100, Agip Dicrea 100, Castrol Aircol PD100, Mobil Rarus 427.

Kartera tilpums 1.85L

 

Kam interesē tehniskā informācija sīkāk, var ielādēt pats 

Links


Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 17 January 2018 - 19:35

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#14 alexis

alexis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:quattro!

Pievienots 17 January 2018 - 20:12

Jā, vēl var nopirkt, bet detaļas ir samērā retas un nav kurā katrā veikalā, ātrāk plāksnītes ir uztaisīt, nekā atrast un nopirkt. :hihi: Runa jau nav par to, ka tas vārsts iekrīt cilindrā (par ko es pirmo reizi dzirdu), bet par to, ka saplīst. Man visi vārsti līdz šim arī ir saplīsuši gareniski pa vidu, jo plūsma tieši tā viņus loka. Ja nav noslēpums, kur pirki detaļas?



#15 RL.

RL.
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums/Rīga
  • Intereses:Autokrāsošana

Pievienots 17 January 2018 - 20:57

Interesanti palasīties.
Bet vairāk vai mazāk patīk co7b. Ar nedaudz savādākiem skriemeliem ir kā pūš stabili ap 600l+ min nu jau 2 gadus. Kā tik eļļas maiņas bijušas.

Bet nu kā jau valdis. Sīki un detalizēti. Super.

Interesanti kā micukam beidzās ar motora pārveidošanu kompresorā. Viņš kkadu bmw 6cil būvēja uz zema griezienu motora. Tur pēc aprēķiniem jebakj cik litru ražība. Bija.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Autokrāsotājs! 

 

daily Audi A6 C6 3.0 TDI Q & BMW e46 320d 

ex Audi A4 B5 2.8 30v Q


#16 Urbejs

Urbejs
  • Lietotājs
  • 81 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja-Nīca

Pievienots 17 January 2018 - 21:00

Plāksnītes no lineāla netur. Ir pārbaudīts. Var uztaisīt no tērauda lentes, ko gaternieki izmanto gatavās produkcijas iepakošanai.



#17 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 17 January 2018 - 21:17

*
POPULĀRS RAKSTS!

Seriāla turpinājums

Šoreiz nelikšu daudz lasīt. Centīšos neizplūst :D

 

Tātad. Iepirku kaut kādas detaļas. Jauni gultņi klaņiem, eļļas blīvslēgs, blīves vārstu plāknei, jauns gredzenu komplekts virzuļiem un dabuju arī jaunu to iesūcamā gaisa sistēmas primārās attīrīšanas ciklona eļļas bunkuru. Nu un vēl pāris sīkumi, kas vēlāk būs vajadzīgi.

Uz jautājumu, kur visu pirku: gandrīz visas detaļas pirku www.pneumo.lv (tā nav reklāma!)

Un starp citu, pārdevējs ir šausmīgs fans tieši U-43102a galvai. Mēs beigās veselu stundu norunājām tāpat par dzīvi un tā  :D

WP_20170728_20_23_13_Pro_zpsngyx3pnd.jpg

 

Pamēriju jaunos kompresijas gredzenus.. Atstarpes samazinājās uz 0.3 un 0.35mm. Stipri mazāk jau nepalika. Bet nu vismaz jauni.

WP_20170728_20_57_38_Pro_zpsqz1sqp1s.jpg

 

Nomainiju klaņa gultni

WP_20170728_21_49_39_Pro_zpskqcyd4ez.jpg

 

Jauni gredzeni

WP_20170728_23_36_18_Pro_zps2jsbnbqd.jpg

 

Kloķene pirms salikšanas

WP_20170728_23_40_49_Pro_zpsyscg3hig.jpg

 

Nu un kloķvārpsta jau salikta

WP_20170729_00_01_34_Pro_zpsfikyvrbl.jpg

 

Tālāk jau tika pilnībā notīrīts korpuss no visas tās kaudzes, kas tur bija virsū.

Un tika nokrāsots tīri estētikai sudrabs plus laka plānā kārtā. 

WP_20170730_11_48_58_Pro_zpsn82eqh5a.jpg

 

WP_20170730_11_49_07_Pro_zpshv4cprzc.jpg

 

WP_20170730_19_23_09_Pro_zpsxsokodcb.jpg

 

WP_20170730_19_23_23_Pro_zpsxjkmjzhp.jpg

 

WP_20170730_11_49_23_Pro_zpscynytjmv.jpg

 

Tā kā tajā dienā pūtu ar Ureatop visādas citas lietas, tad dekoratīvais vāks un dekoratīvi/funcionālais gredzens tika iztaisnots, notīrīts un nopūsts spīdīgi melns.

WP_20170730_19_22_56_Pro_zps8hvnw9fl.jpg

 

WP_20170730_19_23_03_Pro_zpsfdfkjnzv.jpg

 

Mazliet izstāstīšu par šī kompresora iesūcamā gaisa attīrīšanas sistēmu.

Tā sastāv no divām pakāpēm - rupjā un smalkā.

Vispirms gaiss tiek iesūkts pa to balto konusu augšu iekšā.

Tajos konusos uz metāla trubiņām ir spirāles. Gaiss virzās uz leju un tiek iegriezts (ciklons) un smagās cietās daļiņas iekrīt bunkurītī. 

Bunkurītī ir ielieta kādi 150 grami eļļa. Tā uztver tos gružus. Tālāk gaiss virzās jau pa centrālajām metāla trubiņām augšup uz smalko filtru un tālāk jau ieplūst ieplūdes kamerā. 

Pašu smalkā filtra kārtridžu es izjaucu un tos sarus, kas pirms tam bija tajā kārtridžā, aizvietoju ar auto koniskā filtra materiālu trijās kārtās.

Kārtridžs ir tajā korpusa augšējā daļā. Vākam iekšā ir atspertērauda izliekta plāksne, kas cieši piespiež kārtridžu klāt gumijas ieliknim. 

Tādejādi viss ieplūdes gaiss iziet cauri tikai tam kārtridža korpusam.

WP_20170730_21_47_21_Pro_zpspbeaa5ss.jpg

 

Nedēļu viss tas tad man žāvējās. Pēc nedēļas atbraucu un visu saliku vienā gabalā. 

WP_20170805_01_34_15_Pro_zpsgcvop5ah.jpg

 

WP_20170805_01_36_23_Pro_zpsznquunez.jpg

 

WP_20170805_01_38_47_Pro_zpseyctliak.jpg

 

WP_20170805_01_38_55_Pro_zpspsxeqmys.jpg

 

WP_20170805_03_30_24_Pro_zpswz7gql6t.jpg

 

WP_20170805_03_30_36_Pro_zpsfybhfm9m.jpg

 

WP_20170805_03_30_47_Pro_zps03nasqw1.jpg

 

Tālāk jau tīrīju spararatu. Sākumā slinkums bija laist strūklu, bet beigās tomēr nācās laist vaļā, jo sapratu, ka neizšmaukšu.

Sanāca tā, ka to lāpstiņu detaļu nedabūju nost no spararata. Tās četras stiprinājuma skrūviņas ne par ko negribēja griezties un bonusā visas ir rūpnīcā novalcētas lai neskrūvētos vaļā.

Nu neko, nācās laist vaļā strūklu un tīrīt tāpat. Sanāca protams ļoti labi. Bet tāds slinkums bija stellēt tās smiltis.. :D

Bildes ir pirms strūklas, kad mēģināju dabūt vaļā tās skrūves.

WP_20170730_11_50_01_Pro_zpslpfyhcmc.jpg

 

WP_20170730_11_49_50_Pro_zps4ctl3v4u.jpg

 

Un te jau visā savā godībā. Spararats nokrāsots ar kaut kādu akrilu, kas saucās Ferrari red.. nopietni  :rofl:

Spararatam to papildus modifikācijas skriemeli noņēmu (turās uz 4 skrūviņām), nokrāsoju, bet izlēmu nelikt. Nav vajadzības.  

WP_20170805_18_43_51_Pro_zpse6s93ixg.jpg

 

WP_20170805_18_43_59_Pro_zps0mj4qcou.jpg

 

WP_20170805_18_44_28_Pro_zpsbyumx2z0.jpg

 

WP_20170805_18_44_33_Pro_zpsoavjykel.jpg

 

WP_20170805_18_44_41_Pro_zpspdv18q7w.jpg

 

WP_20170805_18_44_47_Pro_zps5b0lk5md.jpg

 

WP_20170805_18_45_11_Pro_zps0ad02klg.jpg

 

WP_20170805_18_45_02_Pro_zpsravsdflq.jpg

 

WP_20170805_18_44_53_Pro_zpskos5npw1.jpg

 

Nu tad tā. Galva ir salikta. Vajag uztaisīt testdraivu un mazliet padzenāt, lai piedilst gredzeni.

Tapēc sastutēju atpakaļ uz lafetes un tā arī atstāju kādu stundu griežoties tukšā.

WP_20170805_20_36_25_Pro_zpswbxjiuf2.jpg

 

WP_20170805_20_36_45_Pro_zpshiyszx57.jpg

 

WP_20170805_20_37_27_Pro_zpspz3feo66.jpg

 

Testdraiva video

 

Tālāk seriāls turpināsies. 

Galva ir kompresora sirds.

Izlocīšu kājas un mēģināšu uzkricelēt vēl ;)


Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 17 January 2018 - 21:23

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#18 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 17 January 2018 - 23:03

*
POPULĀRS RAKSTS!

Dzinējs.

 

Jau kopš pirmajām dienām, kā to lafeti nopirku, nevarēju izlemt, ko lai dara ar to kompresora dzinēju.

Atradu parametrus tam alu dzinējam, kas stāvēja uz lafetes. 

Izrādās tas ir tikai 3kw 1440rpm. 

Paskatoties uz kompresora skriemeli un uz motora skriemeli, tur pat nerēķinot var uzreiz pateikt, ka tā galva negriežas pat uz nominālajiem apgriezieniem.

Turklāt tam aluminija dzinējam gultņi mazliet sākuši jau gaudot, skriemelis aizlauzts, piemetināts pie ass un piedevām met.

 

Laukos izrakāju visus krājumus. Fig, tikai 4kw. Un arī tikai ar 1440rpm. 

Vienīgais risinājums būtu abi skriemeļi 1:1. Un tad būtu nominālie apgriezieni.

Par brīnumu, pat atradu vienu skriemeli, kas ir vienādā izmērā ar spararata skriemeli un der uz tā 4kw motora ass.

WP_20170715_13_59_02_Pro_zpsmsrzdbrd.jpg

 

Bet tad visu apsvēru un tomēr izlēmu meklēt tos rūpnīcas ieteiktos 5.5kw un 3000rpm.

Tapēc ka ātrais dzinējs ir ar mazāku skriemeli un tam ir vieglāk ieskrieties nekā motoram, kam skriemelis būtu 1:1

Visticamāk, tāda kombinācija man neietu ilgi un laimīgi.

 

Nolemts darīts!. Atradu un nopirku ātro 5.5kw. Dzinēja nosaukums 4АМ100L2

Skriemeli arī pie reizes pie tā paša vīra paņēmu.

Tā kā vajadzīgā izmēra nebija, nācās paņemt mazliet lielāku. Tā tad arī pavisam netīšām sanāca, ka griežu to galvu mazliet ātrāk, nekā paredzēts. 

Matemātiski izrēķinot, tagad galva griežas ar 1560-1650rpm atkarībā no slodzes. Pa faktu neesmu vēl mērījis, bet nagi niez nopirkt tahometru un pamērīt.

Bet labi vien ir. Esmu ļoti apmierināts. Galva griežas jau pusgadu bez nekāda stresa un viss ir super. Pārkaršanas problēmas vai ko citu aizdomīgu neesmu manijis.

WP_20170809_14_17_45_Pro_zpsvgcs3x83.jpg

 

WP_20170809_14_17_58_Pro_zpsw7nbku9l.jpg

 

WP_20170809_14_19_09_Pro_zpssam3bvzl.jpg

 

Tālāk jau motors tika izjaukts, iztīrīts. Gultņi bija perfektā stāvoklī. Tie tika izmazgāti un pa jaunam sasmērēti. Kā arī tika uzlikts lielāks ventilators ar vairāk lāpstiņām (upgreids :D )

WP_20170812_14_09_39_Pro_zpsstnokxwi.jpg

 

Pēc tam motors korpuss tika nosmilšots un nokrāsots

WP_20170813_12_24_44_Pro_zps3hycloia.jpg

 

WP_20170813_12_24_51_Pro_zpsar3fhpqb.jpg

 

WP_20170813_12_24_56_Pro_zpsazuky6ma.jpg

 

WP_20170813_12_25_04_Pro_zpshbyp6mvk.jpg

 

Tālāk tika uztaisīts jauns rāmis motora pamatnei.
Šis ir versija 0.8 :D
(Vēlāk tika uzlabots.)
IMG-20170820-WA0001_zpsrfr42r6l.jpg
 
IMG-20170820-WA0002_zpsp8thcfb6.jpg
 
IMG-20170820-WA0004_zpsrgbxrsme.jpg
 
Pārlasiju un pārmazgāju to eļļas uztvēreja rezervuāru pie saspiestā gaisa izejas flanča. Iekšā tur nekā tāda nav - kārtridžs, kas pildīts ar vara trubiņu gabaliņiem. To arī nokrāsoju sudrabā, lai nelektu laukā no kopējā kompozīcijas veseluma  :D
 
Baigi gribējās notestēt jauno dzinēju un vispār, uz ko tas aparāts ir spējīgs..
Sameklēju citas siksnas. Baigi īsās.. nekā cita piemērotāka uz sitiena neatradās.
(Un finālā tagad, starp citu, izmantoju arī šo izmēru kompresora pabeigtajā versijā..)
Dzinēja asij centrā uztaisiju vītni un uztaisiju drošības skrūvi.
Nepatika man tas ass ķīlis. Kaut kāds aizdomīgs bija.
Motora skriemelis ir aluminija un bija bail,ka varu nepamanīt, ka tas sācis muļļāties uz ass. Tā jau viss tur turējās stingri i bez tās skrūves.
Tā drošības skrūve ar paplāksni ir tikai manam sirdsmieram. A varbūt arī sanāk pa tēmu.. kas zin. :)
Saliku šļaukas un pārmetu visādus krustus un palaidu. 
WP_20170820_14_37_49_Pro_zpslphbjy3k.jpg
 
WP_20170820_14_37_58_Pro_zps5avaqxkf.jpg
 
WP_20170820_14_38_05_Pro_zpsgwkly1ps.jpg
 
Vispār, atzīšos godīgi - bija bail. Viss uz puņķiem... Tiešām domāju, ka tik kaut kas neaiziet pa gaisu.
Un kad palaidu, viss nenostiprinātais sāka grabēt un vibrēt kā traks... domāju amen.. tuliņ aizbēgs.
Pēc tam jau sapratu, ka ar šito jokot nevar un visu novācu. Un tā motora pamatne ar tak tika pieķerta uz pāris punktiem.. Tā arī nedarat. Tie ir puņķi..
Vienvārdsakot, mana tā spontānā ideja pielaist to kompresora bloku bija visai traka lieta :rofl:
 
Tomēr pirmais tests uzrādija ļoti labu rezultātu. Biju ļoti priecīgs.
WP_20170820_14_48_59_Pro_zpshln1wkv7.jpg

Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 18 January 2018 - 02:13

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#19 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3539 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 18 January 2018 - 00:40

man domāt ka tavu azartu vajadzēja virzīt uz kko advancētāku. kādu v6 vai v8 kompresoru))))  Šitamais ir pārāk vienkārši.


A200TQ

#20 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 18 January 2018 - 01:28

*
POPULĀRS RAKSTS!

Oi nē nē.. : D
Man manām vajadzībām pietiek ar šo. Nevajag vairāk un arī nevaru atļauties dēļ elektropieslēguma amperāžas skapī.
Ātrajiem dzinējiem ir palielas palaišanas strāvas. Maksimums ko varētu normāli palaist, tas ir 7.5kw.
Lēnākiem tās strāvas ir mazākas. Tie vēl ietu arī lielākas jaudas. Bet nu nav man tādas vajadzības.

Ok. Turpinājums.
Tālāk jau bija jāķeras pie īstās kompresora būves.
Izdomājos visādus konceptus.
Tā kā visticamāk drīzumā taisīšu lielo revīziju visai gaisa sistēmai šķūnī, tad nu doma bija uztaisīt to visu stacionārā veidā.
Gribējās kaut ko kompaktu. Kaut ko līdzīgu šim variantam.
960_zps3glppfbr.jpg

Klasiskais komponējums ar resiveru apakšā, riteņiem un visu pārējo kaut kā nevilināja. Galva ar to trauku kopā sver gandrīz 70kg. Motors sver 40kg.. kopā tas viss .. smagi.
Un kur tad man vajadzētu vilkt visu laiku to kompresoru? Ja vajadzētu to gaisu, vieglāk ir tak aizvilkt garu šļauku..
Gaisa sistēmas resiveri ar ir uztaisīti stacionāri. Atliktu tik pievienot pie sistēmas un viss. "Taburetes" variants izskatijās samērā ātrs, lēts un kompakts risinājums.

Sāku to domu realizēt materiālā veidā. Vispirms uztaisiju taburetes varianta karkasu no koka 1:1. Tas lai vispār saprastu, kā tas dzīvajā izskatītos. Uzreiz sāka nepatikt tas, ka kompresora galvas augša jau būtu pāri pa metram augstumā no zemes. Ok, pieķert pie grīdas varētu - tur ir betons. Bet smaguma centrs tak būtu vienalga debesīs. Nostiprināt tak kaut kā augšpusē ar tad vajadzētu. A man ir tikai koka šķūnis.. Uzreiz atcerējos to testu uz lafetes :D Nu tad tas arī lika man pārvilkt svītru pār to stacionārā ideju.

Plāns B - taisīšu visu uz 80l balona. A man tā negribas to visu urbšanu, metināšanu.. Tā tak tāda ņemšanās no nulles visu uztaisīt..
Un tad īstajā laikā kā glābējs nāca cilvēks no cigāristu watsapp grupas. Gribot lūžņos nodot vecu CO-7 kompresora apakšu ar visiem riteņiem.
Protams, lūžņos tas rāmis nenonāca..
Paldies Janka! :ok:

Pirmā pielaikošana
WP_20170903_01_20_02_Pro_zps0nfbhppl.jpg

No sākuma gribēju paņemt tikai riteņus. Nu kam man tos mazos resiverus.. BET tā iepatikās, ka tas viss sēž ļoti tuvu pie zemes, viss ir arī salīdzinoši kompakti (vairāk visu saspiest kopā ticamāk tur nevar tādā izvietojumā) un vēl piedevām ripo..
Tad nu arī izlēmu taisīt šādu. Mazi resiveri un, ja vajag, pievieno pie lielās sistēmas.

Domāts - darīts. Apmazgāju/izmazgāju, uztaisiju galvas ķepām pamatni, saurbu visus caurumus utt. Uztaisiju arī motoram pamatni V1.0, tā lai viss der un var uzreiz likt visu virsū gatavā variantā.
WP_20170909_12_54_35_Pro_zpsysk9o8ag.jpg

WP_20170909_12_54_47_Pro_zpsgceyzaku.jpg

Nu bet vajag tagad kaut kā visu to notīrīt..
Izdomāju, ka paprovēs to kompresora bloku uz lafetes. Kā tas uzvedīsies kombinācijā ar strūklu.
Labi. Nostiprināju motora pamatni šoreiz jau kārtīgi ar skrūvēm uz tās lafetes. Bet šaize - neder vairs siksnas..
Bet vilinājums bija liels, tādēļ nopirku jaunas tikai tam vienam pūtienam.. Gan jau pēc tam noderēs. Labs izmērs.
WP_20170909_12_53_37_Pro_zpshumzfiwz.jpg

WP_20170909_12_55_26_Pro_zps5oyt0fjx.jpg

Uh.. patika. Vot retā reize, kad man patika kaut ko smilšot.. :D
WP_20170910_20_11_41_Pro_zpsm9nw2l3p.jpg

WP_20170910_20_46_49_Pro_zpsbs3dpkcl.jpg

WP_20170910_20_46_58_Pro_zps5ltptq7d.jpg

Iedevu puikam darbu. Lai mācās.
Nu, sanāca kā sanāca.. :)
WP_20170910_21_44_41_Pro_zpsgxpdjuqj.jpg

Un te jau nokrāsots tas rāmis
WP_20170922_17_27_15_Pro_zpskz6uyeiy.jpg

Tagad bija jāizdomā, ko lai dara ar tiem caurumiem. Flanču tak nav. Vāka izejai ar nav...
WP_20170922_17_27_37_Pro_zpsoyuw5luh.jpg

Ņēmu 8mm dzelzs plāksni un taisiju pats savus flančus. Vītnes ir G1/2 (puscollīgā santehnikas vītne).
WP_20170922_17_28_17_Pro_zpsygyzxbsi.jpg

WP_20170922_17_31_31_Pro_zpsudwv360k.jpg

Sanāca baigi labi. Uzzīmē, izgriez, izurb un iedzen vītnes. Gatavs.
WP_20170922_17_33_32_Pro_zpsgruxiwft.jpg

Tālāk apmēram izplānoju kādas daļas vajadzēs un devos uz veikalu.
WP_20170929_20_33_06_Pro_zpsaizpibla.jpg

Saliku kompresora galvu virsū uz rāmja un sāku kombinēt to puzli
WP_20170930_09_23_32_Pro_zpsnk08rdwl.jpg

WP_20170930_12_30_26_Pro_zpsezjeavne.jpg

Sastiķējās kaut kas tamlīdzīgs.
WP_20170930_18_11_06_Pro_zpspixyx5vl.jpg

WP_20170930_18_12_16_Pro_zpsh19rglpc.jpg

Viena izeja ir parastais ātrais savienojums.
Otra ir swift savienojums priekš strūklas un savienošanai pie lielās sistēmas. Pretestība tam savienojumam ir 0.
Reku, tādi man savienojumi ir strūklas gaisa šļaukai.
WP_20170930_22_58_30_Pro_zpsyqmdrvhp.jpg

Uztaisiju no puscollīgās trubas arī rokturi tam kompresoram. Rokturis ir noņemams. Kā oriģināli.
WP_20170930_23_12_53_Pro_zps8yeah1iv.jpg

Nopirku jaunu, kārtīgu gumijas kabeli. Uztaisiju arī kronšteinus uz roktura tam kabelim.
Nu jau tas viss kopā sāka izskatīties tīri zolīdi.
WP_20171008_14_18_35_Pro_zpszrj5r4tw.jpg

Palika tik pēdējais punktiņš uz i.
Ratiem nebija centru vāciņu
WP_20171008_14_19_08_Pro_zpsa4wgafex.jpg

Sasmērēju gultņus. Bet tā jau nevar atstāt. Smiltis, gruži, skudras..
Ņēmu un taisiju jaunus tos vāciņus. Metāls 1mm cinkotais skārds.
Gribēju uztaisīt mazliet smukākus kā oriģināli tur ir.. ai figu. Sanāca tikpat nesmuki kā oriģināli..
Skārdnieks no manis sūdīgs.. :roll:
WP_20171008_14_20_03_Pro_zpsk4n0iykf.jpg

WP_20171008_14_20_32_Pro_zpsd8qsdidk.jpg

WP_20171008_15_29_40_Pro_zps7tlzrgmu.jpg

WP_20171008_15_30_00_Pro_zpsmpasbxxq.jpg

WP_20171008_16_02_42_Pro_zpscrvrnhr4.jpg

Nu tad nu tāds tas pasākums beigās man tur sanāca. Atvainojos, ka nācās tik ilgi visus mocīt.
Nepatīk man tādi raksti ar tikai bildi pirms un pēc.. Tas tak nebūtu interesanti :D

WP_20171008_16_03_58_Pro_zpskvxkjmib.jpg

WP_20171008_16_04_12_Pro_zpsy8u9w6er.jpg

WP_20171008_16_05_10_Pro_zpsxx3zbohn.jpg

WP_20171008_16_05_29_Pro_zpsmtwupv1m.jpg

WP_20171008_16_05_52_Pro_zpsnahpdjdp.jpg

Un tā tas izskatījās kustīgajās bildēs:
https://www.youtube....0cf-JF6ME&t=62s


Kopsavilkums.
Nu jau kādu laiku kompresors ir pastrādājis. Kompresors strādā lieliski. Eļļas nešpļauj un pumpē ļoti labi.
Esmu apmierināts ar padarīto darbu.
Bija interesanti uztaisīt ne tikai funkcionālu, bet arī skaistu aparātu.
Kopējās šī miniprojekta izmaksas sanāca ap 450e. Šajās izmaksās ietilpa pašas galvas pirkums, tās attransportēšana, elektrodzinēja pirkšana, rāmis, rezerves daļas, apkares instalācija, pārspiediena vārsts, spiediena slēdzis, elektrības vads un droši vien vēl kādi sīkumi kā skrūves utt. Manuprāt, tas nav dārgi.
Aizgāja uz to visu pa bikam kādi 2 mēneši pa pāris stundām wīkendos. Nu nebija gluži tā, ka braucu tik taisīt to aparātu. Bija arī citas lietas darāmas ;)

Kapēc netaisiju uz kontaktora un vienfāzes spiediena slēdzi? Man tāpat būtu jāpērk gan kontaktors, gan motora termoaizsardzības relejs, vadības pogas un arī pats spiediena slēdzis. Turklāt man visas elektro pieslēguma rozetes tiek darbinātās ar palaidējiem. Tādēļ termo aizsardzība motoram man jebkurā gadijumā jau ir tāpat.
Pēdējā laikā esmu pasācis smilšot bez automātikas. Tas tādēļ, ka, ja smilšo bez lielajiem resiveriem (pa taisno), motors bieži slēdzas iekšā un ārā un tiek mocīts. Tad nu domāju vēl tomēr sataisīt to tukšgaitas vārstu galvai, lai samazinās elektrības patēriņš. Pagaidām uzgriežu spiediena slēdzi uz kādiem 9bar un tas neizslēdzas. Spiediens augstāk par 8bar nekāpj, jo to nomet pārspiediena vārsts. Un tā es tur pukšķinu un ņemos :)
Ja tomēr vajadzēs to spiediena slēdzi - tas jau ir. Uzregulē atpakaļ 7,5bar un kompresors atkal ir full automatic.
No elektrības upgreidiem gribētu uztaisīt vēl kastīti ar slēdzi. Tā teikt - drošībai. Ja nu kas - lai var uzreiz izslēgt strāvas padevi pie kompresora. Savādāk dažreiz 10 metri var gadīties par daudz. (Bet labāk lai tāda reize nekad nepienāk, tpfu, tpfu, tpfu..)
Vēl viena lieta, kas iespējams arī taps uzražota - tas ir siksnas aizsargs. Bet nu pagaidām visi mājinieki tāpat baidās iet klāt pie tā aparāta, tapēc uz tā aizsarga taisīšanu neesmu sasprindzis.
Bet tas jau laikam vienmēr šādiem projektiem ir. Kad kaut kas jau ir uztaisīts, vienmēr atradīsies lietas, kuras varēja taisīt citādāk, kaut ko uzlabot. Nekad nebūs tā, ka viss un cauri. :D

Kādas svaigākas bildes nobeigumam.
IMG_7119_zps2krxl5fh.jpg

IMG_7120_zps313gu2yo.jpg

IMG_7121_zpscqlgxqmt.jpg

IMG_7129_zpsl1vittfj.jpg

IMG_7123_zps5y2zi51p.jpg

IMG_7125_zpshtj8qixp.jpg

IMG_7124_zpsfigfgznh.jpg

IMG_7126_zpsuyp9ea1o.jpg

IMG_7128_zpsj5jc9crn.jpg

Paldies visiem, kas izlasija visu šo stāstu! Cerams patika un kāds uzzināja ko jaunu :ok:
Kā arī īpašs paldies lietotājam Viecha. Pie visa vainīgs ir viņš (labā nozīmē), ka vispār iesāku visu šo! Paldies vecais ;P

Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 19 January 2018 - 00:34

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#21 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2400 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 18 January 2018 - 23:12

(ja neskaita mazliet sabojātu pašu galveno pirkstu :D )
http://i482.photobucket.com/albums/rr186...



 

 

 

Tas nav galvenais, rādītājpirksts ir galvenais... :D


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#22 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:quattro

Pievienots 19 July 2018 - 10:40

Mans projekts uz ЗИЛ-130 bāzes :)

 

000047319224_%23_3_%23_Muxa.jpg


> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#23 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 11 July 2019 - 22:30

Vārstu plāksnes var nopirkt. Elementārākās rezerves daļas man ir jau iepirktas ilgākam laikam. Vārstus var gatavot arī no 1mm tērauda lineāla (ja nu visi striķi trūkst). Turklāt jau minēju, šai te galvai vārstu plāksnes uzbūve ir tāda, ka vārstam tad ir jāpārlūzt gareniski. Un tikai tad tas var iekrist cilindrā. Normāli tas nav iespējams.

 

 

Var par šito bik smalkāk? Kaimiņam ir kompresors ar Y-43102a galvu un laikam kāda izplūdes plāksne neslēdz; 7,5 kw motors @ 7 bar knapi spēj kompresoru iegriezt... 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#24 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 12 July 2019 - 09:10

Galva atslogojās no spiediena?
Ja galva ir zem spiediena, tad motoram būs pagrūti iegriezt. Problēmas ar plāksnītēm parasti ietekmē ražību.

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#25 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 July 2019 - 11:38

Laikam jau nē - kad kompresors izslēdzas, tad visa tā būšana ļooooti lēni pagriežas kādu kripatu uz atpakaļ. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#26 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4066 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 July 2019 - 11:56

Uz atpakaļu var griezties, bet jābūt šņācienam, kas nolaiž lieko spiedienu. Ja nav, jāmaina/jālabo palaidējs.



#27 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 July 2019 - 16:32

Tur šobrīd atrodas mehānisks padomju ražojuma regulators, pa tēmu - balona spiediens kustina vienu dzelzīti līdz tiek nospiests slēdzītis. Kam tad tur būtu jābūt? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#28 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 12 July 2019 - 17:16

Jābūt ir pretvārstam uz resīveru. Un mūsdienu spiediena slēdžiem ir vārstiņš, kas, kad slēdzis izslēdzas, tad nolaiž visu spiedienu no kompresora galvas un līnijas uz resīveru. Tā motoram ir rezervē pāris apgriezieni vieglākai iegriešanai. Spiediens resīverā tiek turēts ar pretvārstu. Apskati manas bildes, gan jau sapratīsi par ko runa. Man pretvārsts ir tur, kur ieiet lielā kapara truba. Un viss spiediens augstāk par to pretvārstu tiek automātiski nomests caur to mazo trubiņu, caur slēdzi.
Parādi bildi ar to Jūsējo aparātu. Nav gadījumā vēl skriemelis 1:1? Tad toč tur ilgi un laimīgi nebūs tam motoram.
Man kompresors iegriežas bez problēmām arī zem spiediena. Motors ir 5.5kw un 3000rpm. Kompresora skriemelis ir 18cm. Tie bija dažādi, tapēc saku kāds man ir. Un motoram ir 11cm skriemelis. Vajadzētu vēl mazāku, jo apgriezieni ir mazliet par lielu. Teiksim kādus 9cm motoram būtu labi tad. Bet iet arī tā. Nu no 7bar esmu laidis. Palaidējs mazliet nočīkst, bet aiziet. Tapēc man tāda aizdoma radās par to 1:1 skriemeli. Rādi bildi!

Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 12 July 2019 - 17:23

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#29 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 July 2019 - 20:47

Slinkums iet pie kaimiņa fočēt, bet ir kaut kas ap ražotāja noteiktajiem 2:1 - ja nemaldos, tad man teica 13 un 25 cm vai kaut ko tādu, motors 3000 rpm 7,5 kw. Vot vienīgi motors pieslēgts zvaigznē, varbūt vajag trīsstūri; tas motors tā bija savienots, neesmu vēl iedziļinājies :D Agrāk bija kaut kāds stipri vājāks motors un lēnāka skriemeļu attiecība. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)