Pālekt uz saturu


Foto

Gachaana B4 Coupe

Coupe uber alles

  • Please log in to reply
105 atbildes uz šo tēmu

#1 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1453 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 17 December 2017 - 03:07

*
POPULĀRS RAKSTS!

Sveiciens visiem!

 

Mans auto nepalien īsti ne zem ikdienas auto, ne zem projektu auto sadaļas (pagaidām) ,bet par cik paša prasmes salabot auto ,pagaidām, ir ierobežotas, tāpēc ieliku pie ikdienas auto sadaļas

 

Stāsts par mani un manu Coupe sākās 9 gadus atpakaļ. Tikko biju nolicis tiesības, un pēc nedēļas nopirku savu sapņu auto. Negribēju neko citu, to ,ka vajag Audi b4 Coupe, biju izlēmis jau gadus piecus ,pirms noliku tiesības. Biju izdomājis ka gribu b4 coupe, manuālo kārbu, un 5 cilindru muziku zem pārsega, un ideāli ja melnā krāsā. Pēc pāris nedēļu meklējumiem atradu. Apskatīšanas brīdī, konstatēju, ka tā ir mašīna, kas reiz piederējusi manam čomam, un es biju klāt brīdī, kad tas auto tika pārdots cilvēkam, no kura es viņu iegādājos :D čalis bija uz pauzes, kad pateicu, ka viņš kupeju atbrauca aplūkot pelēkā golfā

 

tāds viņš bija iegādes brīdī:

 

Screen-Shot-2017-12-16-at-00-21-09.sized

 

Screen-Shot-2017-12-16-at-00-21-27.sized

 

Stūre end reising pedāļs sponsored by Gulbenes tuninga ateljē.  :kasp:  tās bija pirmās lietas ko demontēju.

 

Bija daudz skaistu mirkļu mums kopā

Screen-Shot-2017-12-16-at-00-28-14.sized

 

Screen-Shot-2017-12-16-at-00-38-19.sized

 

Screen-Shot-2017-12-16-at-00-55-12.sized

 

Screen-Shot-2017-12-16-at-01-19-59.sized

Vienu gan es varu teikt, uz ceļa ar savu Coupi nekad neesmu palicis. Nu tie n-tie "gandrīz" varianti neskaitās.

 

 

 

Tā nu es piecus ar pusi gadus novizinājos ar savu Coupi, līdz vienā dienā sapratu, ka prasās maķenīt vairāk komforta ,nekā mans vecais cīņu biedrs man spēj sniegt. Un tā nu es viņu pārdevu. Pārdošanas brīdī bija šāds:

 

Screen-Shot-2017-12-17-at-01-53-21.sized

 

Pārdošanas dienā 2 cilvēki aktīvi interesējās. Pārdevu tam, kurš pirmais atbrauca. Otrs potenciālais pircējs bija 18 gadīgs jaunizceptais šoferis ar plānu ūsiņu uz augšlūpas. Būtu pārdevis personāžam, kurš ūsu augšanas paātrināšanai zem lūpas smērē pīļu mēslus, droši vien kupeja jau būtu nolocīta un nodota naglās. 

 

Ar cilvēku kuram pārdevu auto ,kaut kā laiku pa laikam sakomunicējām sejas grāmatā. Lai  gan biju pārsēdies uz komfortablu ģimenes auto, zemapziņā laikam nebija miera, kā iet manai kupejai .Pagāja kaut kāds laiks, un piedāvāju pirmoreiz , atpirkt savu ex auto. Čalis teica , paldies, bet pašam viss patīkot un rullējot. Pēc kāda gada uzjautāju vēlreiz, vai negrib pārdot. Tad čalis atbildēja, ka esot iegruzijis remontā 500 eur, un vēl 700 eur esot jāieliek lai var normāli braukt. Sapratu ,ka zēns ir atradis "labu" servisu un tur viņu kāds grillē  :crazy:

 

Pēdējā reize , kad viņam uzdevu jau tik ierasto jautājumu ,bija novembra sākumā. Pateicu čalim, ka šamam moš jau ZB ,ka es te uzprasos visu laiku, bet man atkal ir "tās dienas" ,kad vajag šo jautājumu paprasīt. Man par lielu izbrīnu čalis atbildēja, ka domā ko ar to autiņu darīt, un ka laikam ir jāpārdod. 

 

Uz ātro pačekoju e.csdd ,ka ir nieka 8 2nieki un kaudze ar vieniniekiem ,sarēķināju cik tas man izmaksās, lai tos novērstu, un piedāvāju ciparu. Protams ,ka šis cipars bija adekvāts tikai priekš manīm, nu un vēl varbūt ,kāda tvaika ielas pacienta, jo par to pašu naudu varēja nopirkt kupeju, kurai tehniskā apskate ir vēl vismaz uz pus gadu ,bet nu man ir savas sentimentālās vērtības :D

 

5. decembra rītā auto tika apskatīts, un kad sapratu, ka nav bezcerīgs stāvoklis, ar trali aizvedu prom.

 

IMG-4328.sized.jpg

 

Tralis vizināja taisnā ceļā uz boksiem, kur dažas čaklas rokas man palīdzēja savest visu kārtībā. Bija sapuvis pusrāmis, ko man sagādāja lietotājs Klobsters, par ko liels paldies viņam. Viens plaukts bija sametināts, līdz ar to arī tas bija jāmaina, tur atkal MDZ izručija pēdējā brīdī, uvažuha. 

Par slieksni bija vieninieks, jo neliels caurums, bet papētot sīkāk, tur bija pamatīgs cohters, un bija kaut kas jādara.  

IMG-4848.sized.jpg

 

IMG-4849.sized.jpg

 

Smuki protams būtu bijis pārmetināt slieksni visā garumā, izgriežot šo, un vietā ieliekot labu no donora, bet to kkad nākotnē, jo tagad galvenais bija dabūt street legal. Pēdējā vakarā pirms skates, konstatējām, ka vienam aizmugurējam suportam ir pipec, un pus nakti cīnoties ar bezmiegu, izdomāju, ka tomēr pirkšu jaunu, nevis šrotā pa 30 eur, tādu, kurš pec gada moš būs metams.

 

Apskates dienā saņēmu patīkamu pārsteigumu no CSDD. Izrādās ,ka mašīnas iepriekšējais saimnieks bija paspējis šajā gadā izņemt abas vienas dienas atļaujas. Es savā naivumā biju noticējis, ka mainoties auto īpašniekam, ščotčiks resetojas, bet izrādās ka nefiga. Tā nu atkal ņēmu trali un vedu uz skati, kur gāja diezgan labi, ja neskaita, ka ielika vienu 2nieku par atgāzēm, kuras biju plānojis pie gāziniekiem saregulēt, kad izņemšu 1 dienas atļauju. LOL

 

melnais plāksteris ir logā, bet nu tagad ir street legal, un ir beidzot mājās

 

IMG-4873.sized.jpg

 

Plāni tuvākajam laikam ir savest kārtībā dažādus sīkus sūdiņus, kas pa lielam ņemot, braukt netraucē, bet tomēr ļoti kaitina. Tālākejošie plāni protams būtu pilnīga atjaunošana, bet laiks rādīs, kad tam būs brīvs laiks un brīvas finanses ,droši vien ,ka ne nākošajā gadā.

 

Esmu jau gana dzirdējis tekstus, tādus kā "kāda jēga pirkt auto ar nemotoru (NG) un bezpiedziņu" ,bet man šis auto ir ar īpašu vietu sirdī, tāpēc pofig par quattro n'shit.

 

Nobeigumā tikai vēl gribēju pieminēt vienu momentu. Pirms iegādājos savu Coupi, biju diezgan nopietni nobriedis, tikt pie mazā Polski Fiat 126 un domāju ka tas būs mans projektauto, bet vienā pasākumā ,kad ar to dranduļetu bija jānobrauc visa diena pa Rīgu, ieskaitot visus korķus, lietu, tumsu utt, sapratu, ka tas auto man ļoti ātri apniks. Un brīdī, kad to sapratu, tepat forumā nāca manā virzienā adresēts teksts no MissL  ar aptuveno mesidžu "agrāk tu biji savādāks, beidz te ņemties, nopērc labāk kupeju" vai kas tamlīdzīgs. Un tajā brīdī es aizdomājos par "good old times" un sapratu, ka man vajag atpakaļ savu Coupe. Un te nu es atkal esmu. :D


Šo rakstu rediģēja Gachaans: 17 December 2017 - 03:13

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#2 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 289 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 17 December 2017 - 17:52

 Varēja jau iemetnāt pastiprinošo ribu domkrata vietā . Materiālu arī vajadzēja citu izmantot neržu vai cinkoto .

Izskatās jau pēc pārdošanas butaforijas , priekš sevis jau tā netaisa. Ar šuvju mastiku vajadzēja metinājuma šuvi apstrādāt .

No abām pasēm sagatavi nopūst ar cinka grunti ...


ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981,g,
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Kamei edition


#3 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3748 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 December 2017 - 18:20

Ņeržu gan tur pilnīgi noteikti nevajadzēja izmantot.



#4 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1453 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 17 December 2017 - 19:15

No mīzing, no Klobstera ir aizrunāts potenciāli ļoti labs donors, no kura varēs izdonorēt sliekšņus un visu ko vajag. Šobrīd prioritāte biaj iziet skati. Tāpat jau tas viss pasākums bija pietiekoši nogurdinošs ,no brīža ,kad sāku runāt par pārdošanu, līdz brīdim, kad coupe ieripoja manā garažā.

 

kopš iegādes brīža sadarītas sekojošas lietas:

 

salāpīts slieksnis

Nomainīts pusrāmis

Nomainīti plaukti

nomainītas bukses plauktiem, pusrāmim

nomainīta stabilizatora atsaite

Nomainītas sveces, svečvadi

Nomainīts gaisa, degvielas filtri

Nomainīts aizmugurē labais suports pret jaunu

Nomainīta eļļa, eļļas filtrs

 

Šodien pateicoties Aig labajai sirdij, tiku pie putekļusūcēja, kas var izsūkt ūdeni. tā nu pa lielam izdevās izsūkt tepiķi no ūdens, kura tur bijas vismaz pus spainis. Šobrīd viss žāvējas ar pūšamo sildītāju, ir cerība ka būs sauss :) ūdens visticamāk tecējis iekšā gar rocenes troses gumijas blīvi. 

 

tuvākajā nākotnē planojas nopirkt un uzlikt jaunus bremžu disku aizsargus aizmugures bremžu diskiem. Tālāk būs jādomā kaut kas ar priekšējiem lukuriem. Ar tādām svecītēm pa tumsu braukt nav diezko jautri :D 

bagana vākam jāmaina gaismas slēdzis ,savādāk bagažniekā visu laiku ir endless light :D

 

nu darīt ko ir dafiga, auto pa lielam būtu jāpārkrāso, bet nu tad viņš būtu arī jāsmilšo utt. Iesākumā jāsabož olas un jānopērk jauns apakšējo moldingu komplekts abām pusēm. kaut ko maniju ka Muxa joprojām var tādus dabūt, lēti gan nav, bet centīšos tikt pie viņiem, jo uzskatu ka moldingus nahrenizēt un aizšpaktelēt durvju apakšu ir amorāli  :kasp:


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#5 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3487 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 17 December 2017 - 19:45

 tas auto liekas nemērā baudāms, jeb tās ir vienkārši nostaļģiskas atmiņas par pirmo lamatu?


A200TQ

#6 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3748 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 December 2017 - 20:13

Tad tomēr rocenes vai kapota troses blīve ? Tavas domas mainās 4x dienā, kā tādai bābai :hihi:



#7 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2853 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 17 December 2017 - 20:27

Man ir tikai viens jautājums: Kāds pielietojums būs šitai puķītei-cupītei? 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#8 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 289 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 18 December 2017 - 09:18

Apskatījos CSDD e-pakalpojumus . Rāda benzīns un gāze . Tu liki uzstādīt gāzi ? Vai arī to lika izdarīt ūsiņu audzētājs ?

Skatījos Tev apskatē patrāpijies inspektors analfabēts ? Pat nezina , kā pareizi rakstās HC ! Protokolā ierakstījis , CH sastāvs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību . Tā kā mierīgi vari prasīt , lai Tavai a/m anulē melno uzlīmi , jo tāda rādijuma , kā CH nemaz nav.

Vari nemaz nemainīt aizdedzes sveces un neregulēt aizdedzes momentu , jo šie parametri ietekmē HC rādijumu . Lai uzreiz dod apskati uz gadu .


ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981,g,
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Kamei edition


#9 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3748 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 December 2017 - 09:24

Vispār jau latviski tie saucās ogļūdeņraži, nevis ūdeņražoglekļi, tātad laikam pat CH ir pareizāk kā HC. Jebkurā gadījumā ar šādiem "argumentiem" var doties pa taisno irst, nevis prasīt veikt manipulācijas ar uzlīmēm.



#10 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1453 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 18 December 2017 - 11:12

 tas auto liekas nemērā baudāms, jeb tās ir vienkārši nostaļģiskas atmiņas par pirmo lamatu?

 

 

Pēc 3. paaudzes V70 ar 2.5T jautājums par baudāmību ir samērā relatīvs  :kasp: . Bet jā, ir nostaļģiskas atmiņas, un patīk kā tas 5cyl motors bubina. Kaut arī salīdzinoši neiet nefiga, bet brauktprieks ir tāpat :)

 

 

Tad tomēr rocenes vai kapota troses blīve ? Tavas domas mainās 4x dienā, kā tādai bābai :hihi:

 

 

Man ir kkādas mentālas problēmas laikam,  :crazy: runa joprojām par kapota trosi :D

 

 

Man ir tikai viens jautājums: Kāds pielietojums būs šitai puķītei-cupītei? 

 

 

Doma ir reizēm izmantot kā otro auto, kad sievai vajadzēs ar V70 bērnus vest kkur nu un beidzot man ir ar ko paķimerēties pa garažu. Šim vismaz kaut ko es varu pats izdarīt + ir laiks mācīties kko izdarīt, arī ja ar pirmo reizi nesanāk kkas :D ikdienas auto pusizjauktunatstāt es atļauties nevarētu :)


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#11 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 18 December 2017 - 11:17

HC droši vien ir no angliskā hydrocarbons, noteikti kāds no tiem variantiem ir starptautiski "oficiāli pieņemtais" ogļūdeņražu apzīmējums ķīmijā, bet būtībā tie abi tiek izmantoti vienā nozīmē, tā ka nav ko irsties

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#12 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3748 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 December 2017 - 11:21

805.3. Transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti līdz 2000. gada 31. decembrim, brīvgaitas režīmā CH koncentrācija dzirksteļaizdedzes motoru atgāzēs nedrīkst pārsniegt 1200 ppm, ja cilindru skaits nav lielāks par 4, un 3000 ppm, ja cilindru skaits ir lielāks par 4. Transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti, sākot ar 2001. gada 1. janvāri, brīvgaitas režīmā CH koncentrācija dzirksteļaizdedzes motoru atgāzēs nedrīkst pārsniegt 100 ppm vai izgatavotāja noteikto maksimālo CH vērtību, ja tā lielāka par 100 ppm.

 
 

805.3.
HC saturs pārsniedz pieļaujamo vērtību
 

X


Starp citu, vāciski arī ogleklis iet pa priekšu, un TA iekārtas ir drīzāk vācu nekā angļu/īru/amurikāņu/austrāļu/indiešu/ganiešu/utml, savukārt vīrs protokolā noteikti raksta to, ko redz ekrānā.

Šo rakstu rediģēja Aig: 18 December 2017 - 11:25


#13 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1453 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 18 December 2017 - 11:21

Nu man personīgi nemaz nebija doma irsties. Atgāzes nesaregulēju uz skati tikai dēļ tā, ka ar trali pa taisno uz csdd veda. Plānoju vēl šajā gadā dabūs skati uz gadu.


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#14 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5477 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 18 December 2017 - 11:28

*
POPULĀRS RAKSTS!

805.3.
HC saturs pārsniedz pieļaujamo vērtību

2393992748d03561cd04efd19956dd29.jpg 5156FefjlqL._SY355_.jpg

Viss pareizi. :pohas:


Audi 80 B4 2.0 1.8 20vT ME7.5 wideband Stage 2 powered by mdz

Audi 80 B4 2.0 16v 1.8 20vT ME7.5 in process powered by alus un alus
1-3-4-2
Listen to SLAYER


#15 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3748 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 December 2017 - 11:31

:hihi:
Vai tad pirmdienas rītā jau pārsniedz pieļaujamo vērtību ? :hihi:

#16 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1453 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 18 December 2017 - 15:51

Well, back to reality. Sapnis ir piepildījies, kupeju esmu atguvis, viņa rūc utt, viss labi. Bēēēētt sākas problēmas: ieminot grīdā siltam motoram virs 3K rpm panelī iedegas eļļas lampočka un sāk pīkstēt. cik saprotu ,eļļas spiediens. VDO dačiks tukšgaitā siltam motoram rāda 3bar, kad iespiež pedāli, tad rāda pilnu, 5bar. Kamēr brauc mierīgi ap 2K rpm, tikmēr nekas nepīkst. Bija jau piektdien tāds prikols. Sestdien nomainiju eļļu, uzbraucu mazu līkumu, un itkā bija ok. Šorīt braucot uz darbu viss bija chill, braucu vairāk kā stundu, līdz ar to motors kārtīgi dabūja uzsilt. Vēlāk pa dienu vajadzēja uz ganību dambi no VEF aizskriet, tad diezgan ātri sāka pīkstēt. Tā ka nesaprotu vai dačiks gļuko ,kas motora blokā. vai kas?

 

Nūuu un papildus tam pavarotņiki brīžiem atsaka un stūres signāls. Mašīnā ilgstoši valdījis liels mitrums. noteikti zaļais kkor relejos.


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#17 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 289 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 18 December 2017 - 15:59

Baltais devējs , tam ir atvērta ķēde . Pie noteikta spiediena ķēde saslēdzās un relejs sāk spiegt .


ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981,g,
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Kamei edition


#18 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3748 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 December 2017 - 16:00

Vakar jau vienam šito skaidroju. Ir divi sensori. Tavā gadījumā, ja ir vdo "manometrs", tad viens no tiem - "bundulīts" arī sastāv no diviem. Viens no tiem analogais priekš vdo, otrs - sensorslēdzis priekš paneļa. Atsevišķais arī ir sensorslēdzis. Viens no sensorslēdžiem (šķiet atsevišķais) nostrādā uz mazāku spiedienu (0.9?) vienmēr, otrs uz lielāku (1.8?) tikai ja rpm>3k. Acīmredzami ir problēma ar pēdējo, vai arī ar paneļa daļu, kas apstrādā no tā saņemto signālu.



#19 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 18 December 2017 - 16:17

Vismaz V6 ir otrādi - tajā "bundulītī" ir 0.3bar vai 0.9bar devējs, kas ATSLĒDZAS, sasniedzot spiedienu, atsevišķi ir 1.8 bar vai 2.5 bar, kas SASLĒDZAS sasniedzot spiedienu. AELam, toties, izrādās ir tikai viens - 0.9bar - un to skata visu laiku.

 

Vienvārdsakot, jāsameklē visi devēji un jāsāk raustīt vadi pa gaisu un jāsaprot, vai vaina ir tajos (piemetot to, kas augšējā spiediena, pie masas - eļļas lampai vairs nevajadzētu iedegties), tad jāsamaina attiecīgie devēji un tad jau izpriecas ar manometru.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#20 Source

Source
  • Moderators
  • 4274 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 18 December 2017 - 16:42

3bar siltam dzinējam tukšgaitā nav tā kā mazliet dīvaini daudz? :unsure: 


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#21 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1021 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 18 December 2017 - 17:20

Perfektam NG ir ap 2bar brīvgaitā. Ja rāda 3, tad vai nu dačiks gļuko, vai arī eļļas kanāli galīgi aizauguši. :crazy: 


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#22 nezaaliitis

nezaaliitis
  • Lietotājs
  • 708 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valka
  • Intereses:autosports, metal detecting, skarbi komentāri, ceturtais izmērs, un vēl, un vēl, un vēl.

Pievienots 18 December 2017 - 17:37

Ieskrūvē manuālo dačiku un dabūsi visas atbildes.

Ja nu gadijumā tāds nav pieejams, tad paņem bremžu trubiņu, tā smuki dačika vietā ieskrūvējas, un tālāk jau tīrākā santehnika.


Audi 90 quattro TYP 85 2.3 20v 7A Quattro Typ 85 Izdzīvošana Jeb ķap-ļap Projekts

Audi Coupe quattro TYP 85 2.2. 20vt AAN

Audi 100 C4 2.3 AAR dugots Folkreisa brīnums


#23 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 289 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 18 December 2017 - 18:07

 Pie spiedzoša releja , vajag noraut vadu no baltā devēja . Tas nozīmē , sdaslēgtā ķēde būs atslēgta . Ja relejs pārstās bļaut , tas nozīmē , ka devējs nepareizi slēdz ķēdi .

Tie VDO manometri nekad nav pareizi rādijuši , tie tikai skata pēc . Vienīgi VAZelīnam -06 tie manometri kaut ko pareizi rādija .


ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981,g,
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Kamei edition


#24 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1453 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 19 December 2017 - 01:03

tas brīdis kad datorščiks grib būt par mehu, jeb kā es nolauzu eļļas spiediena devējam galu.  :rock:

ar mokām tiku klāt pie vecā devējam, pirms tam pilnībā demontējot gāzes reduktoru. Ar garu 24 atslēgu veiksmīgi izdevās atskrūvēt veco. Ar pirkstiem ieskrūvēju jauno, un tad es viņu mēģināju ar muciņu pievilkt. nu anormāli grūti tur tikt klāt bet kaut kā ar muciņas galiem izdevās aizķert devēja uzgriezni un pagriezt. sajūta bija tāda ka viņš joprojām ir nepievilcies.

 

Un tad datčika gals palika muciņā

 

Nolauzu tieši tik "veiksmīgi" ka palika mazs caurumiņš, pa kurieni šļākties ārā eļļai. Es tikai nevaru saprast, vai pats biju tik tizls, vai datčiku apē vajadzēja ņemt pa 4 eur nevis pa 2 eur. man teica, ka nav starpības un iedeva lētāko, es nepretojos. Moš tas pa 4 eur nebūtu bijis ar biezpiena stingruma vidu?

 

No garažas izdevās vienam pašam izstumt, bet lai noparkotu pie mājas, ceļa malā, nācās tomēr piešķilt  :cry:

 

Nu neko. Rīt vilkšu striķī uz rīgu pie čaļiem uz boxu. Lai manus remontdarbus salabotu. Ieberziens lielākais tajā momentā, ka lai tiktu klāt tam nolādētajam sūdam, 100% būs jāņemj ārā gan radiators, gan kondiškas radiators.

 

Karoče es esmu likrocis bez pieredzes un jūs drīkstiet apsaukāties, es neapvainošos. Ar labu nakti  :blackrs4:


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#25 rss

rss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 19 December 2017 - 09:11

Vajag pievilkt, ne pārvilkt!  :D



#26 A3 Skudra

A3 Skudra
  • Lietotājs
  • 28 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 19 December 2017 - 10:03

Būs okei gadās, nav ko pārdzīvot

Sent from my E6853 using Tapatalk

#27 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9276 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 19 December 2017 - 10:24

Tas ka palika caurumiņš ir likumsakarīgi - savādāk devējs nolūzt nevar. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#28 Source

Source
  • Moderators
  • 4274 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 19 December 2017 - 10:31

Tas laikam ir tas iemesls, kāpēc labāk pašam neskrūvēt. Tā vai citādi, bet paša rokas nav tik taisnas, kā cilvēkiem, kas to ikdienā dara. Protams, ir daudzas vietas, kur ikdienā arī ir līkroči, bet, ja tos izdodas neatrast, tad rezultātam ir jābūt labākam, nekā pašam darot.


Bet nekas, arī tas ir jāpiedzīvo.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#29 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 289 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 19 December 2017 - 10:42

Jādzen iekšā caurumā torx 17 vai 20 un jāskrūvē arā .


ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981,g,
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Kamei edition


#30 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9318 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 19 December 2017 - 10:45

*
POPULĀRS RAKSTS!

Tas laikam ir tas iemesls, kāpēc labāk pašam neskrūvēt. Tā vai citādi, bet paša rokas nav tik taisnas, kā cilvēkiem, kas to ikdienā dara. Protams, ir daudzas vietas, kur ikdienā arī ir līkroči, bet, ja tos izdodas neatrast, tad rezultātam ir jābūt labākam, nekā pašam darot.


Bet nekas, arī tas ir jāpiedzīvo.

Nekļūdās tikai tie kas neko nedara


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)